Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Biela, scuza-ma te rog ca intervin dar, fiabilitatea nu rezulta din costurile de intretinere
adica, daca te consta mult o piesa, masina e mai putin fiabila
fiabilitatea, in general, se dovedeste in timp, dupa utilizare indelungata
fialitatea unui Logan pana in 100.000-130.00 km e cam fara sens
pai daca nici noua, pe garantie, nu merge, cand ?
As vrea sa vad si eu cine isi cumpara Logan SH la 180.000km dupa 4 ani si sa mearga cu el pana spre 400.000 km
Cam asta e fiabilitate...

Legat de francezii astia, era si normal sa-l laude...ce , trebuia sa-l critice ? Daca nu si-l lauda singuri , atunci cine ?
Si ciorile isi vad puii niste superbe privighetori....asta nu inseamna ca si sunt privighetori
Skip ads

  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Bre, ce e asa de greu de inteles? Io am comparat prima suta de mii de km de la Vectra cu Logan. La Vectra s-au schimbat destule chestii costisitoare (amortizoare, brate bumerang, bucsaraie, termostat, vas expansiune), iar la Logan in aceiasi km cel mult un cap de bara sau pivot.
Poate inteleg eu gresit! Dupa tine ce inseamna fiabilitate?
Sunt destule taxiuri Logan care au depasit 300.000 km cu costuri foarte mici. Scuza-ma, dar chiar nu ma intereseaza daca o masina se dezintegreaza dupa kilometri astia!
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Un subiect sensibil asta cu dacia, nu puteam sa il ratez. E posibil sa fie fiabila dar e Urata, mai uitam deunazi in fata la Real vreo 4 cazane de astea galbene, ziceai ca au fost inventate sa fie taxiuri. Cea mai manea combinatie logan-taxiu. Nu stiu cum pot sa le bricoleze unii. E ca si cum ai pune casetofon si xenoane pe roaba. Apropo de roaba , bunica-miu are o roaba luata dupa revolutie merge si acum si e la fel de frumoasa si de stabila ca un logan. Laughing Deci pt cei multumiti de ele sa fie la ei acolo, ca asa se zice, mai ales cand dau si banii pe ele. Laughing
Nu cred ca trebuie sa poluam forumul cu asa ceva.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,540
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Deathman a scris:
@sebi4fc: De Renault-urile Symbol ce stii, pentru ca si ele au tot 1.5dci. Sunt curios pentru ca de ele n-am auzit sa se planga cineva de injectoare sau de turbine. E drept ca nici nu prea am cunoscuti cu Renault.


De Symbol pot sa spun eu, am 2 prieteni si o colega...unul care face naveta cu el si ii pica in prostie bucsaraiele, incat pana la urma si-a bagat ceva in ele..si a zis ca le schimba numa inainte de ITP (asta e diesel) pe celalat l-au lasat pivotii la 2-3 luni dupa expirarea garantiei (benzinar). Alte probleme nu am avut. Al treilea e tot diesel. Ambele diesel au consumuri de speriat....sub 4% in exterior, in mod constant, fara sa faca economie de talpa, ceea ce eu am scos cu astra H cu sfortari maxime.
Benzinarul a fost vandut dupa 3 1/2 ani cu 40000 km la un pret care mi s-a parut derizoriu la vremea aia...asta ar fi o alta mare hibe: pretul de revanzare ff scazut.
Skip ads

  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
bine Bre Biela, atunci sa mai explic o data
ptr mine, fiabilitate nu e in prima suta de mii de km
aia e garantie
fiabilitatea e de unde se termina garantia
iar chestia cu pivotu', depinde cine conduce si ce gropi ia si ce pivot pune service-ul ( pe garantie sau nu) , unul bun sau unul facut pe vapor
daca te referi la fiabilitatea pieselor asta e alta discutie
si daca abordam capitolul taxiuri hai sa pomenim si de 700.000 -800.000 km cat fac astia pe-afara si sa vedem daca apuca vreun Logan taxi de pe la noi
am crezut ca ne referim la o utilizare in limite normale, nu birjarie

si oricum ( e un pic off topic)
Din ciclul Boc premier, Udrea ministru, EBA si Berbecali europarlamentari, Andrei Ghe si Bitman la MFinante, asta mai lipsea, Logan fiabil !

PS Vorbeste lumea ca te insori ? Very Happy e adevarat ?
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Da, bre, ma insor si am oferit inelu' lu' Cioarabella de 5.000 euroi. Laughing
  • Daci

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca discutia asta va aparea pe un club de posesori de Logan-uri...cu multe comentarii din partea lor.
Am si eu o concluzie: Logan e din componente de Renault. Tata a avut si are Renault si piesele sunt mai scumpe ca la Opel. Ce-i drept ca acum are 1.9 dci (diesel) si costurile de intretinere sunt mai mari ca la 1.6 16V de Opel.

P.S.: Raman la Opel, ca-mi place!
  • Deathman

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Deci, pana acum la Opel am inlocuit dupa cum urmeaza:
- la cumpararea masinii (SH din Germania cu 49.000 km pe bord) ulei, filtre si dupa la fiecare 10.000 km am repetat operatia (in noiembrie am facut al 3-lea schimb)
- din 20.000 km in 20.000km schimb filtrul de benzina, deci acum sunt la al 2-lea
- distributie (si tot ce tine de ea)+curea accesorii la vre-o 6 luni de la cumpararea ei si asta din cauza ca m-am simtit eu mai sigur
- termostat, simering palier
- bujii (mai bine mai mergeam cu cele originale)
- lichid de frana si antigel (tot pentru linistea mea sufleteasca)
- baterie
- ECU
- stergatoare fata
Daca trag linie si adun toate astea+manopera aferenta fiecarei interventii si benzina necesara deplasarilor obtin un cost/kilometru de 0.56 RON (0.44 RON daca nu socotesc ECU), asta la o distanta totala parcursa de 24500km de la cumpararea masinii, cost care va scadea pe masura ce se va amortiza achizitionarea ECU.
Sunt curios daca se gaseste un posesor de Logan care sa faca un rezumat pe cinstite al banilor cheltuiti cu masina si pe ce suma pica.

L.E.: Nici eu n-am schimbat pana acum nici macar o bucsa la masina, desi am arcuri sport. Oara sa fie din cauza ca nu merg ca nebunul pe drumuri nasoale Razz ?
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Bre, la logan e loterie. Culmea, alea mai darvolite nu au probleme.
Am colegi de muca ce nu depastesc 10000 km/an, dar in 4 ani au schimbat amortizoare, planetare, bucsi, sonde, senzor, injectoare.
Am vazut taxiuri cu 100.000 km, si deabia atunci au inceput cu ce povesteam mai sus.

Sa nu uitam, chiar daca e un produs Renault, fiecare Logan e unicat in felul lui. Totusi, pentru pretul cerut, mi se pare o masina ok. Daca ar fi sa aleg intre Logan, Accent, Clio, Albeea sau mai stiu eu ce bazaconie din clasa de buget, parca Loganul e cel mai potrivit.

Cel mai interesant logan care l-am vayut e al unui coleg care s-a incapatanat pana la 70.000 km sa nu schimbe nimic, noroc cu tacso ca l-a pus sa schimbe barim uleiul. A schimbat ca sa treaca itp-ul: discuri, pivoti, bucsi, planetare, amortizoare, rulmenti, ambreiaj, faruri, da faruri cu totul, cauciucuri. A trebuit sa se duca la RAR sa ia talonul, ca il luase pentru cauciucuri.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Daci a scris:Eu cred ca discutia asta va aparea pe un club de posesori de Logan-uri...cu multe comentarii din partea lor.
Am si eu o concluzie: Logan e din componente de Renault. Tata a avut si are Renault si piesele sunt mai scumpe ca la Opel. Ce-i drept ca acum are 1.9 dci (diesel) si costurile de intretinere sunt mai mari ca la 1.6 16V de Opel.

P.S.: Raman la Opel, ca-mi place!


Eu fac pariu cu tine ca nu e mai scump Loganul.

Deathman stai linistit ca daca e sa calculez costul/km la 45.000 cat am avut loganul te bat la fundu gollllllllll asa ca nu te hazarda cu afirmatiile.

Fiecare isi lauda masina niciodata nu o sa zica ca a vecinului e mai buna.


Ultima modificare facuta de sebi4fc la Vin 15 Jan, 2010 3:13 pm, modificat de 2 ori in total
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
sebi4fc a scris:
Daci a scris:Eu cred ca discutia asta va aparea pe un club de posesori de Logan-uri...cu multe comentarii din partea lor.
Am si eu o concluzie: Logan e din componente de Renault. Tata a avut si are Renault si piesele sunt mai scumpe ca la Opel. Ce-i drept ca acum are 1.9 dci (diesel) si costurile de intretinere sunt mai mari ca la 1.6 16V de Opel.

P.S.: Raman la Opel, ca-mi place!


Eu fac pariu cu tine ca nu e mai scump Loganul.


@Sebi4fc, Daci nu a facut comparatie cu Loganul, a facut cu Renault 1.9 Dci, are cumva Loganul motorul asta (1.9Dci) si eu nu stiu? Si comparatia intre 1.9 Dci si 1.6 16V oricum nu este corecta, este un fel de mere-pere...

Asta este fiecare cu ce poate...
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
A zis ca Loganul e din componente Renault deci pe undeva dadea de inteles.
Skip ads

  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Loganul e din componente Renault mai vechi la care s-au amortizat deja costurile de cercetare si dezvoltare. Asa ca aceste componente vor avea preturi ceva mai mici decat ale celorlalte modele din gama Renault, insa nu cu mult mai mici pentru ca asta e politica firmei.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Bre, io stiam ca , de exemplu, cutia de viteze de pe Logan e chiar f noua, fiind de Laguna II
Gresesc ? Shocked
  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am mers la Autocenter Iasi sa iau niste becuri pentru masina . La un moment dat apare un baiat care dorea pentru Logan "bucsa cardanica" de la volan. Vanzatorul ii spune ca nu se poate schimba doar acea bucsa (care la dacia din 1987 era undeva la 10 lei), ci trebuie sa cumpere toata coloana volan (deoarece este capsulata ) la un pret de aproximativ 700 lei. Eu la fosta dacie schimbam acea bucsa in fiecare an . Daca la Logan o fi calitatea mai buna sau pur si simblu posesorii se obisnuiesc cu jocul in coloana de directie nu stiu ...
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Slash a scris:Bre, io stiam ca , de exemplu, cutia de viteze de pe Logan e chiar f noua, fiind de Laguna II
Gresesc ? Shocked

Pai si Laguna II nu e veche?


body_18_is, la Logan nimeni nu schimba acea bucse anual. Pe acelasi sistem si io schimb bratele bumerang cu totul pentru o prapadita de bucse, dar nu o fac in fiecare an.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
http://www.daciaclub.ro/Pro...Logan-t16444.html
Prima sectiune unde va fi implementata ... evident Agila ca e putin de lucru, urmatoarea Corsa ... a mai fost a tentativa dar cam multi useri si putini moderatori.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pai daca Laguna II zici ca e veche, care s-a fabricat pana recent 2006-2007, cred, Laguna I cum mai e ?
Si iti dai seama ce reusita tehnilogica de exceptie, cutia de Laguna II pe motor din anii '90 !
Super !
  • Deathman

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@sebi4fc: Chiar m-ai facut curios si chiar te-as ruga sa faci un calcul realist cu suma investita in masina si sa precizezi ce ai facut la ea.

Intrebare pentru cei care au avut Logan inainte: daca intr-adevar ati fost atat de multumiti de masina de ce nu v-ati luat alt Logan dupa ce l-ati vandut pe primul? E o vorba: satisfactia clientului fata de o anumita marca de masina se manifesta prin faptul ca acesta ramane fidel aceleasi marci.

Ajungem sa vorbim vorbe ca x-ulescu a avut Logan 2 ani, in care a facut 15.000 km si extraordinar si surprinzator n-a avut nici o problema cu masina. Si cu taximetristii mai lasati-o balta. Normal ca lauda masina atata timp cat nu baga ei bani in masini. Cel putin in Arad e o firma de taxiuri a patronului dealer-ului Dacia. Normal ca are numai Logan-uri pe taxi, iar daca ma uit la celelalte firme prea putine Dacii vad.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Deathman a scris:Intrebare pentru cei care au avut Logan inainte: daca intr-adevar ati fost atat de multumiti de masina de ce nu v-ati luat alt Logan dupa ce l-ati vandut pe primul? E o vorba: satisfactia clientului fata de o anumita marca de masina se manifesta prin faptul ca acesta ramane fidel aceleasi marci.

Dupa cum ti-am mai spus, dupa Logan am ales Vectra pentru ca am vrut performanta in defavoarea costurilor. A nu se intelege ca spun despre Vectra ca ar fi superperformanta, ci doar ca e mai performanta la aproximariv acelasi pret de achizite (11.400 euro Vectra mea fata de 10.450 euro Logan Prestige nou)

Deathman a scris:Si cu taximetristii mai lasati-o balta. Normal ca lauda masina atata timp cat nu baga ei bani in masini.

Stai linistit ca am mai spus pe aici! Am avut masina de serviciu straina care intre 55.000-82.000 km a inghitit foarte multi bani si am spus asta chiar daca nu am bagat eu acei bani in masina.
Se mai constata alt fenomen: Cand angajatul considera ca a primit o masina de serviciu sub demnitatea lui cu siguranta ca le va spune tuturor ca acea masina e un jaf, chiar daca masina e foarte buna.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR