Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • flavius76

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!
I s-a intamplat unui prieten, la un opel astra, an 2001, motor 1,7 dti, cred ca e vorba de motorul isuzu, are 2 axe cu came.
Problema a aparut cand a vrut sa o porneasca, a observat ca motorul nu se invarte, a incercat sa-l invarta si manual si nimic parca era sudat. A venit cineva, care se pricepe la electrica auto, i-a desfacut cureaua de distributie si luind-o prin eliminare, blocajul era la axa, axele cu came, a desfacut capacul la chiulasa si se vedea urme de topituri la lagare axe, dar mai mult nu s-a priceput ca omul nu era si mecanic.
Astazi a dus-o la service in Targoviste, mecanici au spus ca nu au mai vazut asa ceva, erau blocati si tachetii.
O prima concluzie, lipsa ungere la axe, cu toate ca nivelul e ok, si nu s-a aprins vreun martor de ulei, daca ar fi fost pompa de ulei, ma gandsesc ca se bloca si vibrochenul.
Acum l-a trimis sa caute chiulasa, daca are cineva una de vanzare rog PM
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
A bagat cumva aditivi cu ceramica ? sau teflon ?

A mai fost un caz pe forum deY 20 DTh in Iasi
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Aditivi ,tot acest tip de motor blocat si vibrochen si axele si tachetii...singurul remediu a fost inlocuirea cuzinetilor iar acel aditiv ajuns ceramic se dizolva doar cu gum-cutter spray de curatat carburatoare LIQUY-MOLLY si or mai fi si altele in gama dar asta curata perfect.De verificat toate gaurile de ungere ,spray lasate si fulate cu conditia sa mai fie motorul recuperabil,altele n-au mai putut fi salvate Sad
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Din viteza ai iesiti in loc de suflate fulate,scuze. Daca se vad urme de topituri e mai groasa decat credeam majoritatea se blocheaza de la aditivi,am refacut multe fara urmari ulterioare,aici e vorba in schimb de semn de gripare lagare,cu ori fara aditiv tot distruse raman.Cam riscanta o incercare de reconditionare pe la 500E se poate lua un motor cu totu.
Skip ads

  • flavius76

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Aditivi nu a bagat, totusi banuiesc ca ceva a blocat calea uleiului sa mai ajunga sus la axe, apropo uleiul trece din bloc in chiulasa printr-un singur orificiu sau sunt mai multe?
Deocamdata nu stiu daca mecanicii s-au uitat si la cuzinetii de la arbore, poate are noroc si scapa doar cu chiulasa
  • PALLL

  • Mesaje scrise: 483
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur ca s-a blocat vibrochenul(n-a avut ungere).Daca nu era blocat acest vibrochen rupea pistoanele,etc.Sa incerca sa invirta volanta cu un levier poate isi da drumul.Oricum e varza restul.
  • mihaiu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am s eu..ieri am dat s pornesc masina..s-au auzit vreo 2clantz...s nik,decat clant cand ii dau cheie.a vnt un mecanic,a incercat s invarta motorul s pauza nik,motorul e blocat.am dus masina l service,cureaua d distributie era rasa, 4 canturi rase jos l rola d la arbore.a dat s porneasca dar rola d sus d la supape,d la axe a ramas blocat s a patinat d ras cureaua.mi-a pus o curea uzata,surpriza motorul s invarte acu,dar nu perfect,adik la un mom dat s chinuia s invarta,apoi mergea mai usor..am pus aditiv,motor honey,cred c d l ala e ...maine imi desface capacul l supape.app dak imi da jos computerul d injectie trebe pusa p tester s mai porneasca?
  • mihaiu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
lafel c baiatu , am un astra g 2001 y17dt motor isuzu,2axe c came
Skip ads

  • mihaiu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
inainte c 2 ore s patesc asta am fost c masina in oras mergea perfect,am oprit normal am parkat apoi pauza.nu a mai pornit,nivel era ok,nu mi s-a aprins nici un martor l bord
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
mihaiu a scris:lafel c baiatu , am un astra g 2001 y17dt motor isuzu,2axe c came


haaaalt! domnu mihaiu, functia modifica este acolo pentru a modifica un post anterior. te rog inceteaza cu spamul si limbajul de tip mess. Exclamation ar fi o idee sa citesti regulamentul Exclamation

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1174
[b]
  • Adi Gsi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z18 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut ,
Daca n-ati rezolvat problema , tocmai am desfacut un motor y17dt asa ca am axele cu came , chiuloasa cu supape . vibrochen si altele
  • ionicaochiana73

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2009

  • Mesaj Privat
asa am patit eu .am acelasi model de masina astra g 1.7 dti 2001 caravan.motor isuzu 2 axe.mi sa blocat axul cu came.inainte de a se bloca am schimbat kit distributie +pompa apa ca aveam 60.000 mii km parcursi +racitor de ulei(termoflot)ca imi baga ulei in vas de espansiune,ulei si antigel.am circulat cu masina aproximativ 300 km si s-a blocat axul cu came. am schimbat chiuloasa +ax cu came complet.am mers 1400 metri si sa blocat din nou.acelasi problema . dar am scapat de cumparat iar chiuloasa pt. ca nu sa afectat tare .acum iar au incheiat motorul si mi sa spus ca e pompa de ulei.am cumparat pompa de ulei 640 ron +fulia 280 roni(cica era uzata la gaura,nu mai avea parte aia tesita buna,de ghidaj) .au montato si acelasi chestie .nu ajunge ulei pe axe.pana la filtru baga ulei perfect. deci pompa era originala era buna.ceva se intampla de la filtru pana la axe cu came.
Skip ads

  • ionicaochiana73

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2009

  • Mesaj Privat
poate e infundat ceva,nici mecanicii nu mai stiu.aaaaa inca ceva,am schimbat si garnitura de chiuloasa ,noua gm,si aia veche nu avea nimic.e normal cand se schimba chiuloasa asta stiu.dar nu era nimic defect de la ea.
  • pustiukid

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Va salut, am un prieten care a facut recent accident cu o asta G 2000 motor isuzu 1.7 td, doar s-a rasturnat cu ea, in fata nu este lovita, prima data dupa accident a pornit-o acasa a doua zi, fara apa in motor, masina a pornit foarte bine, azi de dimineata la 4-5 zile de cand a pornit-o ultima data i-a dat la cheie si a pornit prima data tot fara apa, a oprit-o si a bagat apa, si surpriza nu a mai pornit deloc, chestia este ca nici nu invarte motorul deloc, cand da la automat da sa plece si isi revine inapoi, parca ar sta sub presiune, sau parca pistoanele ar lovi in supape, a schimbat si bateria, tot asa face, deci motorul parca este blocat, distributia am desfacut eu capacul si cureaua nu pare sa fie rupta, este intreaga, nu stiu ce sa cred, se poate sa ii fi sarit 2 sau mai multi dinti la distributie doar ca a dat la automat? de tras nu a tras-o sau altceva, deci asta s-a intamplat dupa ce a oprit-o a bagat apa si la 15 minute cand a vrut sa o porneasca nu a mai vrut, deci motorul este pur si simplu blocat, foarte putin da sa plece cand da la automat, deci el nu se invarte deloc, sper ca m-ati inteles.

Astept parerile voastre ce ar putea fi. Multumesc !
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Lucrurile stau cam asa ... in interiorul camasilor cilindrilor are loc o ardere la vreo 700-800 de grade ,acea temperatura este imediat transferata circuitului de racire adica antigelului care imbraca acele camasi...nefiind apa in motor ele se incing imediat chiar si pana la rosu cand torni apa deja e prea tarziu se contracta brusc si se lipesc pistoanele ....cam asta e situatia ,la bord nu indica temperatura deoarece lichidul transfera caldura de la camasi la sonda. Desfacut motorul si vazut starea pistoanelor mai mult ca sigur a plecat material din ele (aluminiu)si a ramas lipit pe camasi.
P.S. in functie de cat a mers motorul fara apa pot fi gripate pistoanele ori nu....incearca prima data cu o cheie de 22 parca sa invarti de fulia din capul vibrochenului unde vine cureaua de accesorii ,scoti roata dreapta,bagi o tubulara mai lunga si incerci sa-l misti din aproape in aproape stanga/dreapta,poate se deblocheaza.
  • pustiukid

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Lucrurile stau cam asa ... in interiorul camasilor cilindrilor are loc o ardere la vreo 700-800 de grade ,acea temperatura este imediat transferata circuitului de racire adica antigelului care imbraca acele camasi...nefiind apa in motor ele se incing imediat chiar si pana la rosu cand torni apa deja e prea tarziu se contracta brusc si se lipesc pistoanele ....cam asta e situatia ,la bord nu indica temperatura deoarece lichidul transfera caldura de la camasi la sonda. Desfacut motorul si vazut starea pistoanelor mai mult ca sigur a plecat material din ele (aluminiu)si a ramas lipit pe camasi.
P.S. in functie de cat a mers motorul fara apa pot fi gripate pistoanele ori nu....incearca prima data cu o cheie de 22 parca sa invarti de fulia din capul vibrochenului unde vine cureaua de accesorii ,scoti roata dreapta,bagi o tubulara mai lunga si incerci sa-l misti din aproape in aproape stanga/dreapta,poate se deblocheaza.


Ok, multumesc mult pentru raspuns, o sa vad maine daca reusesc cu tubulara sa il invart, revin cu informatii.
  • pustiukid

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am incercat de dimineata cu cheia sa invart de motor, am reusit sa il mai invart cam o tura, dar foarte greu, la automat a inceput sa mai plece cate o jumatate de tura chiar mai mult, dar tot nu reusea sa invarta incontinuu, acum a venit cineva si a cumparat masina pt piese, deci rezolvarea probabil ca nu o so aflu. Oricum multumesc pentru ajutor. Salut !
  • banel123

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Am mers cu mașina 40 km .am oprit-o totul k.. am lãsat-o 7 ore și când sa pornesc numai învârtea electromotor ul.. am încercat sa o pornesc împinsã și rotile nu se dãdeau peste cap.. am tratat-o pan la un Servis si mia zis ca e blocat motorul și ma costa 70 mi-l sa îl fac.. sau alt motor sh. Vreau și eu o pãrere sau un mecanic bun de opel.. este un astra h.. 1.7 cdti
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
banel, asa o fi, insa:
1- nu am inteles nimic din ce ai scris. Pe viitor te rog sa nu confunzi forumul cu facebook-ul
2- aici se poesteste de cu totul alt motor
3- am citit dn nou ce ai scris, dar tot nu am inteles nimic...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR