Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Teoretic da.
Skip ads

  • teoboss

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Da se potrivesc.....
  • alex mihai

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru raspuns !
  • Mihai Vectra

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema si la mine pe spate ,aveam un amortizor curs pe dreapta si imi batea la denivelari si gropi ,leam schimbat cu unele noi pe ambele parti si credeam ca am scapat de problema ,dar se pare ca am si ambele bucse oscilante de la bratele bumerang duse.Acum va intreb, daca a incercat cineva sa puna bucsi de la brate bumerang de facelift (neoscilante) in locul celor oscilante sau daca au aceleasi dimensiuni?Si eventual daca stie cineva care a schimbat codul de original la acele bucse ,ca am vazut ca au mai fost interesati si alti colegi?
Skip ads

  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut! cam tarziu iti raspund. bratele bumerang dupa an 2006 au bucse fixe de marime mai mica fata de cele pana in an 2006. bucsele nu se pot inlocui,nu se gasesc la schimb cum sunt cele cu bucsa oscilanta. deci nu ai cum sa pui bucse de la model 2006-2008 la model 2002-2005. iei doar bratul cu totul. eu am gts din 2007, bratul pe stanga era dus.am luat 2 brate cu bucsa oscilanta pt a le putea schimba in caz in care se strica din nou.bratul original e prea scump si pe asa drumuri se duce ft repede. masina asta e pt un drum impecabil,asa a fost gandita de neamt. nu au avut in cap sa faca vreo suspensie anume pt o tara ca romania. pt asa ceva exista si suspensie drumuri rele. in germania sau o tara desteapta,aceasta masina e super , mai ales gts-ul. eu acum am luat jante pe 16 cu et 35 si j 7 si anvelope 215/55/16 michelin cu azot si este o mare diferenta fata de jantele cu et 39 originale. trancane in oras pt ca am ambele amortizoare spate duse,dar cu toate astea in curbe sta perfect la viteze mari. oricum,amortizoare sport nu mai cumpar,sunt prea rigide pt asa drumuri in oras. oricum,pe dreapta cred ca deja o bucsa s-a dus dupa un an de cand le am. o sa ma orientez si la bucsi din poliuretan. din ce am vazut,chiar si bratul cu bucsa fixa se poate schimba. se poate schimba tot la vectra c pe puntea fata si spate cu bucsi poliuretanice mult mai rezistente dar si mult mai scumpe. sunt doua culori, mov si negru. cele negre sunt pt masini sport, de curse. cele mov sunt de durata si mai confortabile.
  • Mihai Vectra

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Nu e nicio problema ,multumesc oricum ,ca acum sunt deja montate acele bucse oscilante ,am optat pt varianta DELPHI ,sa vedem cat or tine.Asa ca idee mar interesa un raport de rezistenta intre bratele cu bucse oscilante si cele model nou cu bucsa fixa care tin mai bine pe drumurile noastre.Nu stiu momentan de acele bucse poliuretanice ,dar poate imi lasi si mie un link ceva sa vad despre ce este vorba. Intradevar nu este o masina pt drumurile proaste din Romania ,este o crima sa o torturezi pe drumurile patriei ,pt ca este o masina foarte grea si oricat ar avea bucsaraiele de bune tot cedeaza de la atatea cratere in care dai zilnic oricat ai incerca sa le eviti.Eu am pus pe spate amortizoare noi de la Magnum Tehnologi care sunt mai moi decat cele originale ,dar parca si masina balanseaza la depasiri si schimbari bruste ale directiei.Nu recomand acest tip de amortizoare decat pt cei care vor o suspensie f moale.
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Mihai, tu ai tot gts? uite unde poti vedea bucsi powerflex...
http://www.powerflex.co.uk/black-series/
http://www.powerflex.co.uk/road-series/
http://www.powerflex.co.uk/...08%29-2690/1.html
esti multumit de suspensie acum?
  • Mihai Vectra

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Nu am GTS ,doar motorizarea de e pusa si pe GTS adica 2.2Dti 125CP ,in rest e varianta limuzina cu aproape toate dotarile. Multumesc pt site uri ,din ce am vazut par cam piperate preturile respective ,cel putin asa la prima vedere. De suspensie nu pot zice ca sunt multumit pt ca am amortizoarele pe fata aproape duse si pe spate alea noi nu prea imi plac ce servici fac pt ca in curbe mi se pare foarte elastica si instabila masina ,de aceea as recomanda ca amortizoare ori SACHS ori KYB ,chiar daca va fi mai rigida.
Skip ads

  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Vrei sa iei arcuri de gts? powerflex e scump si bun
  • opryx

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Mihai unde ai fãcut testul amortizoarelor sau cum ai aflat care sunt pe duca?
  • arcticblue

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am si eu o "mica" problema cu bucsele de la bratele longitudinale spate, in sensul ca sunt coapte si constant aud un troncanit la trecerea peste denivelari. Am fost la service si mi s-a spus ca din cauza ruginii trebuie taiate suruburile si schimbate bratele cu totul, adica: brat spate , brat inferior spate si bucse brat spate (2 buc din fiecare). Toate piesele plus manopera au fost estimate la aprox. 600 de euro, ceea ce mi-ar crea o mare gaura in buget la momentul actual.

Intrebarea este: daca nu le schimb acum si continui sa circul cu ea asa o perioada (sa zicem 30-45 de zile), ce riscuri de degradare ulterioara exista?

Ceea ce vreau sa spun este ca pot trece peste troncanit, atata timp cat stiu sigur ca folosirea zilnica a masinii nu va aduce prejudicii si mai mari.
  • Mihai Vectra

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Este vreo diferenta sesizabila intre arcurile de GTS si arcurile standard ca sa merite schimbarea? Da stiu ca sunt bune la cat costa ,dar ideea este sa isi merite pretul ,ca asa exista si varianta Lemforder la bucse care sunt foarte bune dar unpic mai scumpicele fata de restul producatorilor aftermarket. #opryx am facut testul amortizoarelor mai batraneste ca sa zic asa ,apasand tija cu mana ,iar la amortizoarele de pe spate cele noi(unele low cost) tineau mai putin decat cel vechi bun de pe masina si la cele de pe fata am facut comparatia intre ele. #arcticblue in cel mai rau caz o sa se uzeze si restul bucselor/bratelor de pe spate ,o sa se deregleze unghiul de fuga si o sa iti toceasca neuniform cauciucurile ,dar nu cred ca o sa se intample asta intro luna ,numai daca faci km multi si pe drumuri f proaste.Daca ai de gand sa schimi toata bucsaraia/bratele pe spate ,poti sa ma mergi asa ,daca nu ar fi indicat sa schimbi cat poti de repede piesele uzate pt a nu strica si alte piese.
Skip ads

  • dr_tzyghe

  • Mesaje scrise: 408
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Arcurile de GTS sunt mai scurte un pic, masina mai lasata (teoretic) si un pic mai tari (mai "sport") decat unele standard.
  • Mihai Vectra

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Asta e teoretic ,dar eram curios sa aflu un raspuns practic de la cineva care astfel de suspensie daca masina este mai coborata fata de una standard ,si daca este cu cat (aproximativ)?
  • dr_tzyghe

  • Mesaje scrise: 408
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Pai mai bine iei un arc de la tine si îl pui lângã unul de GTS...ar fi o idee. Vezi direct care sunt diferentele.
  • maryan_nar

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Dacã ai rãbdare mâine mãsor eu ce gardã la sol am la maºinã ca sa-þi faci o idee si de la aripa la roatã 225 /45/17 vectra c gts 2.2dti
  • maryan_nar

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu mãsuratorile promise faþã dîn aripã in centrul roþii 36,5 cm. Spate dîn aripã in centrul roþii 35 cm. Din prag la sol 18,5cm. Faþã spate din aripa in cauciuc 5 cm respectiv 3,5 cm maºinã goalã 225/45/17. Sper sa-þi fie de folos. Un salut
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Mihai Vectra a scris:Asta e teoretic ,dar eram curios sa aflu un raspuns practic de la cineva care astfel de suspensie daca masina este mai coborata fata de una standard ,si daca este cu cat (aproximativ)?

eu am pus arcuri de gts si a coborat 1,5 cm
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu am gts și pe spate am arcul asta. Detalii produs
Partea de montare: puntea spate
Sasiu: pentru vehicule cu suspensie sport
Parametru: D
Diametru 3 [mm]: 8,8
Diametru 2 [mm]: 13,5
Diametru 1 [mm]: 8,8
Lungime [mm]: 279
Diametru exterior: 140
  • Mihai Vectra

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc tuturor pt raspunsuri ,o sa pun cu prima ocazie arcuri de GTS daca asta o face mai stabila pe asfalt si in curbe. #dr_tzyghe daca aveam arc de GTS sa fac comparatie la lungime si grosimea spirei nu cred ca mai avea rost sa intreb daca este vreo diferenta ,de asta am si intrebat pe cineva care are la dispozitie sau a facut deja acesta comparatie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR