Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • zaru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Sunt oarecum hotarat ca viitoarea mea masina sa fie Vectra C diesel (musai cu facelift) - cumparata SH, fabricata undeva in intervalul 2006-2008, cel mai probabil 2007, 60.000-90.000KM.

Ma intereseaza cat de fiabile sunt aceste masini asa cum sunt ele aduse din afara. Dupa cum vad eu lucrurile:


1) Studiez ofertele pina-mi vine rau...
2) Gasesc la nea Gogu o masina "tinuta in garaj" ...a unei batranici.. etc. Smile Dar... intr-adevar masina arata tipla interior/exterior - asa ca...gata... am cumparat-o...
3) Platesc taxa de prima inmatriculare, actele, numerele, RCA...
4) Schimb consumabilele care sunt de schimbat, fara sa exagerez...
5) Gata a trecut 2 saptamani si ceva de cand am cumparat-o si am terminat tot frecusul.

Ei bine... din momentul asta nu vreau sa am alte cheltuieli in afara de revizii si taxe cu masina pe o perioada de cel putin 2 ani. Stiu ca pretentiile sunt mari de la o masina SH, dar pe de o parte cat de cat justificate pt ca nu circul mult. Asa ca exemplu de la inceputul anului in 20 de zile am facut cu actuala masina de la 29077KM - 29.285. In jur de 200KM - curse mici de 4, 7, 14KM prin oras, mai spre sfaristul lunii mai fac un traseu de 500KM extraurban si se mai echilibreaza kilometrajul.

Intrebari?

1)Care sunt sansele ca in conditiile unui rulaj de sub 1000KM (50% urban - 50% extra) pe luna sa am probleme cu un Opel Vectra diesel vechi de 2-3 ani cu sub 100.000KM la bord?

2) Fac fata la drumuri grele?

3)Care sunt avantajele si dezavantajele modelelor echipate cu filtru de particule

4) Daca e sa fie aduse din afara Franta sau Germania

5) In condiitile in care 2 masini sunt in aceeasi stare si aproximativ acelasi rulaj... se merita 1000E in plus pentru una cu 1 an mai nou de frabricatie. Gen 8000 vs 9000E?

Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Da-ne mai multe detalii: ce cod motor ? de ex. Y20DTH ? Z19DTH ? ...
Ai verificat Km si in calculatorul de motor ? nu numai ce se vede ?
La banii aia 8000 vs 9000 ce dotari are ?

CristianTM.
By the way, daca te astepti la o masina de 8000/9000 SH sa nu se strice esti cam visator Smile
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
la rulajul asta eu as lua benzina!
sansele sa pice ceva sunt mai mici.
  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
@Cristi, eu am dat 8000 pe a mea, am ajuns la 9000 cu totul si nu s-a stricat nimic in 18 luni de cand o am, deci eu spun ca se poate.

@zaru, pt modul de utilizare descris de tine, un benzinar se preteaza mult mai bine decat un diesel. Motivele sunt multiple si putem sa le discutam daca vrei. Referitor la intrebarile tale:
1. Sansele sunt mai mari sa nu ai probleme cu un motor pe benzina. Anul nu conteaza atat de mult cat starea masinii si cum a fost intretinuta.
2. Vectra nu este o masina proiectata pt drumuri grele. In cazul in care vrei sa mergi mult pe drumuri de tara ia-ti un astra caravan. Daca vrei neaparat Vectra nu iti lua GTS pt ca e joasa si are suspensii sport
3. Cum spuneam mai sus, ia-ti benzinar pt rulajul pe care il preconizezi
4. Nu conteaza, o iei de acolo de unde gasesti una in stare mai buna
5. Cum am spus si mai sus anul nu e atat de important, starea masinii e mai importanta, s-ar putea chiar sa ai surpriza sa vezi ca masinile din ani mai recenti au unele optiuni lipsa
Skip ads

  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
@Zaru

Imi dau si eu cu parerea, subscriu la parerea colegilor de mai sus, pentru un rulaj mic, eu am optat pentru benzinarul de 1.8 care mi se pare destul de echilibrat (nu sportiv), consumul normal, revizii relativ ieftine, taxe acceptabile pentru ca a mea este Euro 4.

Mai am o singura recomandare, daca o cumperi ca si masina de famile fa cumva sa o iei in 5 usi Laughing , vei vedea dupa aceea diferentele....

Ca este cu face-lift sau nu este doar decizia ta.

Speram sa reusesti sa gasesti o masina cat mai buna.

Bafta.
  • mihalceanu_marian

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
desi sunt fan Benzina , sa sti ca vectra 2007-2008 gasesti Diesel 1.9 cu euro 4 si dpf si e taxa mai mica , oricum benzina e cea mai fiabila pt drumurile si combustibilii din romania
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
La rulajul descris de tine, este mai buna pe benzina. Un diesel trebuie sa mearga ca sa se mentina in parametrii iar daca mai are si filtru de particule vei avea multe batai de cap cu 5-7 km facuti la cateva zile. In plus un benzinar din 2007 - 2008 va avea si mai putini km la un pret comparativ cu dieselul.
Versiunea de caroserie o alegi singur, in functie de preferinte/necesitati.
  • zaru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu circul foarte mult pe drumuri grele dar lunar (mai degraba la 2 luni) am cate un traseu de 360KM in Rep. Moldova, unde drumurile sunt extrem de proaste, mai prinzi si portiuni bune dar in mare asfaltul este extrem de peticit, cu senzatie de piatra cubica pe alocuri... ca sa nu mai zic ca mai sunt si mici portiuni cu valuri...

In rest.. in tara extraurban numai drumuri bune... nu merg la tara, iar prin oras incerc sa stau departe de gropi, trec cu viteza mica peste liniile de tramvai... am grija de ea...

As vrea o masina mai lata si mai confortabila tocai pt iesirile pe drumuri grele, si nici nu m-ar deranja un motor mai puternic pt o cursa Iasi - Bucuresti - cam astea sunt motivele pt care ma gandesc pt o masina din clasa cu Vectra, Passat. Deocamdata nu am familie... Idea

As vrea benzina, pacat ca nu au preluat si TJETul de 1.4/120CP de la FIAT. Motorul de 1.8 pe benzina nu ma atrage deloc, probabil ma gandesc ca la revanzare o sa-mi strice pretul destul de mult fata de un diesel cu priza la romani.

Deocamdata doar studiez piata in functie de cand vand masina actuala pot trece de la etapa teoretica...Smile la cea practica. Vad unele oferte din 2006 pe la 7200E, iar din 2007 pe la 8300, evindent negociabil. Oricum ar fi daca nu arata tipla in interior nu o cumpar, si sunt dispus sa mai dai vreo 2-300 in plus ca e cu navigatie. Bugetul pe care-l aloc o sa fie undeva intre 8000-9500E.


Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Si eu iti recomand benzina daca vrei sa ai cheltuieli cat mai mici (mai ales ca faci putini km). Oricum, Vectra nu-i o masina ieftina.
Referitor la km din anunt, CDTI-ul meu din 2005 are 280 000 km. Poate asta din 2006 a stat mai mult in garaj Razz
  • zaru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic cu KM sunt sanse bune sa fie reali. My father si-a luat in 10.2005 o Skoda Octavia II 1.9TDi, a mers cu ea drumuri lungi prin tara, si in afara de 2 ori, e genul care se duce si dupa paine cu masina... si a vandut-o cu 83.000KM in 08.2009.

M-am uitat si pe masinile care se vand in Germania pe mobile.de - si Vectra C se vinde ieftin fata de Passat aceeasi generatie, se gasesc cu 7-8000 nu foarte forjate. O mai negociaza bisnaturu vreo 2-300E, mai scoate TVA-ul... deci e posibil sa o vanda cu 500E profit in RO si nu neaparat sa o ia pe cea mai rupta de acolo.


  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Oricum la modelele dupa 2005 (majoritatea) se pot afla f usor km reali.
Eu am luat in 2008 Vcctra din 2002 cu 67000 km reali, deci totul e posibil!
  • 26mad

  • Mesaje scrise: 453
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
eu nu cred ca bisnitarul are asa mari reduceri. el ia masini rupte, le prepara de vanzare si gata. o masina adevarata zic eu o iei din alta tara. in romania gasesti ceva bun numai cu mare noroc.
Skip ads

  • zaru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Anumite lucruri ma cap depaseasc.

Am trecut de periada de inceput a anilor 90... cand se aduceau epave nu alta. Taica miu si-a luat atunci Mercedes din 1972... "calut". Una ca aveau muti ani de exploatare acele masini, dar si tehnologia anilor '70 - '80 nu era la la nivelul de astazi, asa ca era oarecum normal sa pice diferite chestii.

In 2010 cineva cu venituri medii daca strange din buci... isi permite o masina exploatata 2-3 ani intr-o tara occidentala.

Ei bine si la acest nivel de explotoare si tehnologie risti sa-ti iei o masina proasta. Care este explicatia?

Ce patesc aceste masini in 2-3 ani de trebuie sa fim asa de suspiciosi cu ele. Si nu putem sa le cumparam pur si simplu le schimbam consumabilele si sa ne bucuram de ele cel putin inca 2-3 ani fara interventii majore?

La un rulaj de 80KM pe zi... tipic celor din afara care nu locuiesc in buricul orasului -ajungem la 30.000KM pe an.

Avand in vedere ca sunt drumuri bune, benzina buna, revizii facute profesionisti - care e problema pina la urma?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Masinile.
Au devenit mult mai complexe.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
[problema e simpla, samsarii ,ca vad ca asta ai gasit aduc cele mai hingherite masini ,si cele mai mari jafuri luate de la arabi din germanika le cosmetizeaza si gata vine fraierica si se repede la asa masina frumosa si aranjata ,da cu banul si apoi se trezeste ca mai baga inka pe atit in ea ,iar asta cu nr de km .....se poate aranja si computerul ca doar e computer !daca nu ai pe cineva care este prieten cu tine ....doar la reprezentanta in germanika mai poti lua ceva garantat !asa ca ......vezi cum faci si mai ales cum faci . Evil or Very Mad
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Masinile de prin 2000 incoace sunt facute sa mearga 500.000 km. Acuma ca turbina, volanta, debitmetru, EGR si alte chestii au fost trecute in lista consumabilelor, nu prea avem ce face. Eventual ne cumparam w123-uri, le reconditionam si le tinem 100 de ani. Laughing
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
sau ne cumparam biciclete ...intretinerea si consumabilele sunt mai ieftine Twisted Evil
  • zaru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic ca se exagereaza putin cu bisnitarii astia. Am aici un vecin care aduce masini si le parcheaza pe toate in acelasi loc. Cum trec zilnic pe acolo vad care e stocul. Ruleaza destul de multe de la inceputul anului - a dat un Golf Plus, un Fiat Punto, un Peugeot 206 si saptamana asta a dat si un Renault Megane.

Nu are timp el sa le aduca rupte si sa le cosmetizeze. In interior daca masina are 300.000KM nu mai ai ce sa-i faci se observa uzura.

Cred ca pina la urma o sa iau o masinuta cat mai noua cumparata din Romania.

Dezavantaje - e ca a circulat pe drumurile noastre + ca o sa fie cat se poate de saracioasa in dotari.

Avantaje - decat sa bag bani in taxa de prima inmatriculare si sa ma incred in legenda masinii aduse din afara...mai bine am la indemana vreo 600E-700 in caz ca trebuie sa fac anumite reparatii.

Sunt sanse mari ca masina sa fi primit foarte multa atentie aici in RO, daca nu a fost pe firma.
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
D-mi voie sa te contrazic, legenda masinii din afara poate fi oarecum doar o legenda, dar de cele mai multe ori o masina din afara chiar este superioara uneia luata de aici. Nu vreau sa incep o discutie ras-discutata cu praful, drumurile, service-urile proaste de la noi, mi-au trecut prin mana multe masini "legendare" din patria lor mama si toate s-au comportat exemplar, spre deosebire de multe altele vazute pe la noi care erau vopsite, cosmetizate, forjate, obosite, etc.
La fel ca tine, si eu am mai multe cunostinte care se ocupa de masini. Jumatate dintre ei obtin profit tocmai cumparand din tara sau din afara masini in stare buna, km putini, lovite pentru ca apoi sa le repare si sa le vanda pe autovit ca fiind in stare perfecta. Chiar in decembrie eram foarte aproape sa cumpar o masina de la un tip la vreo 50 de ani, vorba aia, credibil... (prima oara am vazut o in ploaie si nu mi am dat seama de nimic, a doua oara am vazut o insa in garaj la becuri si imediat am observat ca era vospita in spate, in fata si pe o laterala). Am plecat saptamana urmatoare in Germania si am adus o masina cu 400 eur mai scumpa decat mi-o dadea nenea si pot sa spun cu mana pe inima ca e bijuterie. M-am jurat ca eu de la romani nu o sa incerc sa mai cumpar niciodata.
Vezi link: https://www.clubopel.com/vie...05&highlight=

Pe langa intamplarea de mai sus, mai am ca exemplu si masina personala pe care am cumparat-o acum 2 ani tot din germania si de care sunt foarte multumit:

https://www.clubopel.com/vie...39263&start=0

In legatura cu cei doi ani in care nu vrei sa mai ai nici o cheltuiala cu masina in afara de revizii vreau sa mentionez ca luand o masina second hand e o loterie si ca e foarte posibil sa fie asa cum zici, dar sa nu te mire daca mai pica una alta la ea, chestii minore dar care uneori poti fi costisitoare si enervante. Drumurile scurte si rare pot fi o adevarata sursa de imbolnavire pentru un diesel, mai ales daca e dotat cu DPF, deci mai bine alege benzina.

Succes!
  • hot
  • ***
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
eu nu am inteles faza cu vectra c masina pt zgirciti?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR