Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • DjLore

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor utilizatorilor acestui forum. Laughing Sunt nou pe acest forum desi conduc un opel de 2 anisori. Embarassed Mai intai sa incep cu datele masinii si apoi sa continui cu problemele tehnice. Anul fabricatiei: 2000, motorul: y17dt, tipul caroseriei: caravan, kilometraj: 225.000 cumparata din germania cu 180.000 km la bord. Masina pana acum nu mi-a facut nici o problema pana astazi cand mergeam cu ea si deodata simt in habitaclu miros de ulei ars combinat cu miros de izolatie arsa, s-a aprins martorul bateriei in bord si servodirectie numai aveam. Am tras repede pe dreapta si am scos borna bateriei crezand ca am vreun scrutciruit pe undeva. Cand am ridicat capota acelasi miros mi-a venit si mi-am dat seama ca problemele sunt din cauza alternatorului. Am conectat borna la loc, am mers cu grija pana acasa, am ridicat masina pe o rampa sa vad exact ce s-a intamplat si am observat o scurgere de ulei din alternator pe langa pompa de vacum. Furtunele nu sunt fisurate, uleiul curgea din alternator probabil s-a stricat pompa de vacum si a scapat ulei in alternator defectandul. In acest caz ce ma sfatuiti sa fac? Stiu ca trebuie sa schimb puntea de diode, releul de incarcare dar ce sa fac cu pompa de vacum, ca nu o gasesc nicaieri sa o cumpar separat. Se poate repara sa numai scape ulei? Sau trebuie sa cumpar un alt alternator? Ce ma sfatuiti sa fac? Astept parerile voastre. Multumesc mult.
Skip ads

  • predageorge

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2008

  • Mesaj Privat
1. Cumperi 1 buc semering pompa vacuum. 15 lei
2.Dai jos alternatorul.( trebuie curatat de ulei)
3.Dai jos pompa de vacuum.
4.Schimbi semeringul.
5.Montezi la loc.
Aceeasi problema se continua si la astra h 1.7 cdti...
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai inainte de toate, trebuie sa dai jos alternatorul, desfaci pompa de vacuum, scoti simeringul si te duci si cumperi unul la fel. Dupa aia schimbi si releul si puntea de diode, montezi la loc si gata.
  • upgrader

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut.
Colegii au dreptate. Eu am patit la fel ca tine, solutia este un simering de 20 RON plus manopera de inlocuire. Totul o sa fie perfect dupa.
Bafta.
Skip ads

  • DjLore

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Va multumesc foarte mult pentru informatiile oferite. Luni ma voi apuca de lucru si va voi tine la curent. Laughing Numai bine si la cat mai multi km fara reparatii. Razz
  • gorby

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
sal...., la mine a fost in 2 etape, acu vreo 2 saptamani mi-a mirosit a plastic ars in masina, dupa care ieri m-a lasat alternatorul.
Mi-au cerut 20 mil ca sa-l schimbe, dar dupa cum bad se poate face schimbul de diode+ce mai e pe acolo....., stii cumva cpe cineva care se pricepe si un pret bun ?

multumesc anticipat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Johny linga Salvare exact in cosmelia de vulcanizare.
  • DjLore

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
gorby a scris:sal...., la mine a fost in 2 etape, acu vreo 2 saptamani mi-a mirosit a plastic ars in masina, dupa care ieri m-a lasat alternatorul.
Mi-au cerut 20 mil ca sa-l schimbe, dar dupa cum bad se poate face schimbul de diode+ce mai e pe acolo....., stii cumva cpe cineva care se pricepe si un pret bun ?

multumesc anticipat

Asa a mirosit si la mine dar s-a aprins pe loc martorul alternatorului. Cred ca ai si tu aceeasi problema ca mine. Sa o urci pe o rampa, dai scutul jos si vezi daca nu cumva iti trebuie si tie simeringul si de la pompa de vacum. Eu imi voi face singur reparatiile caci nu este greu si am mai reparat alternatoare la masini. Dar daca vrei cunosc un service unde ti-l pot face si au preturi foarte bune.
Skip ads

  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
z1.7dth nu are nici un semering la pompa de vacuum,doar niste garnituri ce imbatranesc si daca nu se gasesc pentru a fi schimbate se rezolva cu niste mastic.daca a gasit cineva vreun semering la acest tip de motor va rog spuneti-mi si mie
  • DjLore

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Eu am motorul Y17DT si am gasit simeringul, oringul de la pompa pe orginal la154 ron. Insa daca te duci cu simeringul in mana pe la alte magazine ce comercializeaza asa ceva vei gasi piesele respective la pretul de 20 de ron. Eu maine ma apuc de treaba si va voi tine la curent.
  • DjLore

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Stimati forumisti, am revolvat problema alternatorului meu. De vina a fost uleiul acumulat in alternator si carbunii ce s-au incalzit in urma contactului imperfect si su topit suportullor din plastic fiind nevoit sa schimb releul cu totul. Problema nu am rezolvat-o la service si cu un prieten care se pricepe foarte bine in acest domeniu. Cu aceasta ocazie am dat jos si calulatorul de injectie si i-am refacut lipiturile reci. Tin sa precizez ca dupa ce am refacut aceste lipituri motorul merge foarte rotund si am scapat de o bataie ce o aveam la relanti. Reconditionare a fost facuta tot de acest prieten care se pricepe foarte bine in acest domeniu. Cine mai are astfel de probleme si doreste sa il pun in legatura cu aceasta persoana ma poate contacta. Preturile sunt foarte bune.
  • radu99ro

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2010

  • Mesaj Privat
DjLore a scris:Stimati forumisti, am revolvat problema alternatorului meu. De vina a fost uleiul acumulat in alternator si carbunii ce s-au incalzit in urma contactului imperfect si su topit suportullor din plastic fiind nevoit sa schimb releul cu totul. Problema nu am rezolvat-o la service si cu un prieten care se pricepe foarte bine in acest domeniu. Cu aceasta ocazie am dat jos si calulatorul de injectie si i-am refacut lipiturile reci. Tin sa precizez ca dupa ce am refacut aceste lipituri motorul merge foarte rotund si am scapat de o bataie ce o aveam la relanti. Reconditionare a fost facuta tot de acest prieten care se pricepe foarte bine in acest domeniu. Cine mai are astfel de probleme si doreste sa il pun in legatura cu aceasta persoana ma poate contacta. Preturile sunt foarte bune.


Salut!

Poti sa imi dai, te rog, datele de contact ale prietenului tau specialist in alternatoare? Am si eu o problema cu alternatorul si ash vrea o a doua opinie inainte de a investi bani in alt alternator.

Multumesc.
Skip ads

  • octav-78

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Y17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut pe aceasta cale pe toti forum-isti.
Dupa ceva cautari pe forumacesta este singurul subiect care mi s-a parut apropiat de problema mea.
Acum 1 luna am avut probleme cu pornirea ,adica nu a mai pornit. toate bune--am scimbat bateria si am inlocuit puntea diode de pe alternator .
La acel moment dat nivelul de ulei din baie era undeva la 0,5cm sub semnul de maxim pe joja.
acum ceva zile mi s-a parut ca motorul suna ciudat ( y17dt --masina din 2004). Arunc un ochi sub capota si verific si uleiul: este pe minim-minim. Ma uit peste tot si vad pa scut undeva inzona de mijloc intre radiator si motor o mica baltoaca de ulei . Ce ar putea ceda de am pierdut aproape 1 l ulei? Cineva mi-a zis ceva de furtunele de la pompa vacuum?
Mie mi s-a parut coincidenta faptul ca s-a umblat la alternator iar la 3 sapt sa constat scurgeri de ulei. Exista vreo legatura / s-a lucrat prost, s-a atins ceva pe acolo care sa cedeze si sa scape ulei?
Va rog un sfat deoarece vroiam sa ii schimb ulei ,filtre si distributie luna viitoare iar acum am si aceasta problema.
Apropo cine poate recomanda un mecanic bun pentru opel in buzau
Multam
  • vulturas

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salutare tuturor.eu sunt incepator in a posta pe forum.un priceput in alternatoare am eu in cartier.
  • adigei

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2007

  • Mesaj Privat
astrah a scris:z1.7dth nu are nici un semering la pompa de vacuum,doar niste garnituri ce imbatranesc si daca nu se gasesc pentru a fi schimbate se rezolva cu niste mastic.daca a gasit cineva vreun semering la acest tip de motor va rog spuneti-mi si mie


Salut,

e nevoie de un tip anume de mastic? Am si eu aceeasi problema, pierd ulei pe la pompa vacuum si imi clantane alternatorul... Very Happy
  • adigei

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2007

  • Mesaj Privat
adigei a scris:
astrah a scris:z1.7dth nu are nici un semering la pompa de vacuum,doar niste garnituri ce imbatranesc si daca nu se gasesc pentru a fi schimbate se rezolva cu niste mastic.daca a gasit cineva vreun semering la acest tip de motor va rog spuneti-mi si mie


Salut,

e nevoie de un tip anume de mastic? Am si eu aceeasi problema, pierd ulei pe la pompa vacuum si imi clantane alternatorul... Very Happy


Salut,

poate vi se pare banal, insa chiar nu stiu ce mastic sa iau pentru operatiunea de etanseizare.

Cineva, o idee va rog?

Multumesc!
  • vasile vlad

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salutare

in seara asta am schimbat si eu semeringul de la alternator(astra g 2001 y17dti)
eu am pus silicon k nu am avut mastic

as posta ceva poze da nu stiu cum si poate nici nu am voie
  • vasile vlad

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2008

  • Mesaj Privat
am schimbat semeringul dintre pompa de vacuum si m-a tinut pana zilele astea
ma poate ajuta cineva cu o serie de la semering?
eu am dat 45 ron si scria pe el lyo 1 15254


va multumesc
  • dendey123

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Combo 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut,vlad si eu am avut aceiasi problema,cauta doar original ca altfel nu tine ,eu am cumparat pompa vacum cu alternator nou
  • vasile vlad

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2008

  • Mesaj Privat
imi puteti spune un pret la cel original,daca stiti?

un mecanic mi-a zis ca e uzat axul,oare e posibil asa ceva?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR