Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ce stii tu? nu ai auzit ce au spus aia de la opel?noi suntem habarnisti.
da oare la opel tot moca is sfaturile maseriasilor.plecaciune catre toti supermeseriasii de la opel.
Skip ads

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Marian_sro nu tre sa o iei in nume de rau ! Apreciaza foarte mult sfaturile voastre si a incercat tot ce a-ti spus pana acum dar fara nici un rezultat ! ca cei de la opel o-r fi zis asa sau ca o-r fi mintit asta e ! cert este ca masina reactioneaza mai bine avand furtunul acela mai scurt ! ca o avea ceva in continuare nu avem de unde stii ! mersi !
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am si eu ceva de adaugat legat de subiect
-daca scoti mufa la regulator motorul nu se accelereaza mai degraba scade relantiul foarte mult sau pur si simpu se opreste
-intradevar furtunul dintre iac si galerie trebuie sa fie cat mai scurt
-daca scoti furtunul de la vacuum , motorul ia aer fals si se tureaza nu se opreste
-regulatorul posibil sa aibe ceva probleme, trebuia curatat cu cleaner inauntru,daca e murdar si ingheata se blocheaza
-clapeta de acceleratie banuiesc ca este imbacsita si ea
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
corectie, cel putin la mine la c20ne cu motronic 1.5, daca scoti mufa de la iac motorul se tureaza in 1500.@boaska al tau nu face asa?cred ca e o problema atunci.
Skip ads

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Tin sa spun ca iac-ul care l-am avut inainte pe masina dk scoteam mufa dadea semne sa se subtureze masina ! am inteles de pe forum ca ar trebui sa se tureze masina singura in 1500 turati singura dk ii scoti mufa ! am rezolvat problema aceasta si nu mai oscileaza turatia ! clapita de acceleratie o tot curat dar se imbacseste iar ! posibil sa nu fk amestecu benzina-aer cum trebuie ?nu mi se aprinde cheita in bord !
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ar mai fi ceva ! langa regulatorul acela de presiune sau ce este mai este o chestie nush exact ce imbracata in cauciuc in care intra 1 mufa cu 2 fire si 2 furtunase subtiri ! stie cineva ce este sau cum ar trebui sa lucreze ?
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat





pe akolo se afla ! mersi !
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:corectie, cel putin la mine la c20ne cu motronic 1.5, daca scoti mufa de la iac motorul se tureaza in 1500.@boaska al tau nu face asa?cred ca e o problema atunci.

cu cel vechi asa facea,scadea relantiul , l-am schimbat ptr ca mergea prost si oscila relantiul, dar acum nu m-am mai uitat la asta nou pentru ca merge bine
o sa verific chestia cu turatia, dar mi se pare ciudat sa se tureze pentru ca daca ii intrerupi alimentarea atunci clapetica aia mica se inchide si taie aerul, deci relantiul scade sau se opreste
oricum o sa verific cum este la mine
  • Sandrino

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
boaska lasa-i nu vezi ca daca le zici un pic de adevar "adevaratii meseriasi" se supara;normal ca discutiile sunt gratuite tocmai de accea exista forumurile;si apropo pt JE daca esti admin nu banezi un utilizator asa fara vreun advertisment sau ceva doar ca esti tu admin....Cum a zis colegul de mai sus am urmarit in cel mai mic amanunt si detaliu totate sfaturile pe care le-ati sugerat mai sus si nimic...dupa ce am venit cu o solutie pe care nimeni nu a dato concret toti "cunoscatorii" "sar" ofticati eu am zis doar ce au zis cei de la service de la opel apropo nici acolo nu m-a costat nimic doar gazul dus intors.Eu propun sa venim cu solutii concrete si viabile si sa nu ne certam si sa jignim sau sa banam problma mea sa putut rezolva in felul acesta ca ar mai fi si alte variante....super haide-ti sa le expunem concret sa zica cineva de ex...da membrilor club opel problema e din cauza piesei respective fa asa si ai scpat de problema si lada de bere o dau eu..pace
  • Sandrino

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Boaska Marian_sro are dreptate daca scoti mufa de la iac motorul trebuie sa se tureze cam pana la 1500 de turatii cum a zis si el si asta e un mod de a sti ca iacul functioneaza corect+ eu atunci cand am scos furtunul de la iac motorul s-a oprit instantaneu.
  • marius_andrey88

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1989 c20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2011

  • Mesaj Privat
eu am un C20ne si cand am scos mufa de la IAC s-a orpit instantaneu...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR