- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
Marian_sro nu tre sa o iei in nume de rau ! Apreciaza foarte mult sfaturile voastre si a incercat tot ce a-ti spus pana acum dar fara nici un rezultat ! ca cei de la opel o-r fi zis asa sau ca o-r fi mintit asta e ! cert este ca masina reactioneaza mai bine avand furtunul acela mai scurt ! ca o avea ceva in continuare nu avem de unde stii ! mersi !
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
am si eu ceva de adaugat legat de subiect
-daca scoti mufa la regulator motorul nu se accelereaza mai degraba scade relantiul foarte mult sau pur si simpu se opreste
-intradevar furtunul dintre iac si galerie trebuie sa fie cat mai scurt
-daca scoti furtunul de la vacuum , motorul ia aer fals si se tureaza nu se opreste
-regulatorul posibil sa aibe ceva probleme, trebuia curatat cu cleaner inauntru,daca e murdar si ingheata se blocheaza
-clapeta de acceleratie banuiesc ca este imbacsita si ea
-daca scoti mufa la regulator motorul nu se accelereaza mai degraba scade relantiul foarte mult sau pur si simpu se opreste
-intradevar furtunul dintre iac si galerie trebuie sa fie cat mai scurt
-daca scoti furtunul de la vacuum , motorul ia aer fals si se tureaza nu se opreste
-regulatorul posibil sa aibe ceva probleme, trebuia curatat cu cleaner inauntru,daca e murdar si ingheata se blocheaza
-clapeta de acceleratie banuiesc ca este imbacsita si ea
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
Tin sa spun ca iac-ul care l-am avut inainte pe masina dk scoteam mufa dadea semne sa se subtureze masina ! am inteles de pe forum ca ar trebui sa se tureze masina singura in 1500 turati singura dk ii scoti mufa ! am rezolvat problema aceasta si nu mai oscileaza turatia ! clapita de acceleratie o tot curat dar se imbacseste iar ! posibil sa nu fk amestecu benzina-aer cum trebuie ?nu mi se aprinde cheita in bord !
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
marian_sro a scris:corectie, cel putin la mine la c20ne cu motronic 1.5, daca scoti mufa de la iac motorul se tureaza in 1500.@boaska al tau nu face asa?cred ca e o problema atunci.
cu cel vechi asa facea,scadea relantiul , l-am schimbat ptr ca mergea prost si oscila relantiul, dar acum nu m-am mai uitat la asta nou pentru ca merge bine
o sa verific chestia cu turatia, dar mi se pare ciudat sa se tureze pentru ca daca ii intrerupi alimentarea atunci clapetica aia mica se inchide si taie aerul, deci relantiul scade sau se opreste
oricum o sa verific cum este la mine
Sandrino
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
boaska lasa-i nu vezi ca daca le zici un pic de adevar "adevaratii meseriasi" se supara;normal ca discutiile sunt gratuite tocmai de accea exista forumurile;si apropo pt JE daca esti admin nu banezi un utilizator asa fara vreun advertisment sau ceva doar ca esti tu admin....Cum a zis colegul de mai sus am urmarit in cel mai mic amanunt si detaliu totate sfaturile pe care le-ati sugerat mai sus si nimic...dupa ce am venit cu o solutie pe care nimeni nu a dato concret toti "cunoscatorii" "sar" ofticati eu am zis doar ce au zis cei de la service de la opel apropo nici acolo nu m-a costat nimic doar gazul dus intors.Eu propun sa venim cu solutii concrete si viabile si sa nu ne certam si sa jignim sau sa banam problma mea sa putut rezolva in felul acesta ca ar mai fi si alte variante....super haide-ti sa le expunem concret sa zica cineva de ex...da membrilor club opel problema e din cauza piesei respective fa asa si ai scpat de problema si lada de bere o dau eu..pace
Sandrino
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
- marius_andrey88
- *
- 35 mesaje
- din 30 Dec 2011
- Vectra 1989 c20NE
- Hunedoara
marius_andrey88
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1989 c20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2011
- Mesaj Privat