Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • gagi_manus

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI 101CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Si cat tea costat pana la urma pe ce parte a fost prblema si cum as putea sa dau si eu de Tudor ,poate mi-o rezolva si mie, plizzzz.
Skip ads

  • MariusOA

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine revin cu completarea dupa remedierea problemei. Din fericire a fost doar din cauza gropilor ceva cu un senzor de la rulmentul abs, care e in legatura cu nust care alte chestii...?! Dupa vreo 2, 3 zile si a revenit la locul lui asta ar fi ideea si nu s au mai aprins. Nu au ramas decat erorile inregistrate de calc masinii Wink Sa traiti Smile
  • gagi_manus

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI 101CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Tare ,deci pana la uram a ta sa rezolvat singura, eu cred ca am ceva ori la senzrul de amortizor ori un fir bulit, cred ca ma duc la un prieten care are Tech 2 poat asa o sa stie el ce o fi mai exact, oricum meri de raspuns.
  • zair_yo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Revin cu completare,cost total 110 ron,50 tester la care am gasit buba sa zic asa(probleme cu mufa dreapta spate) si 60 ron la electrician!Cu Tudor poti sa vb aici http://www.ice-tuning.ro/contact.php (sper sa nu se considere reclama)Omul e super de treaba shi te ajuta in orice fel!Multa bafta si sa auzim de bine!
Skip ads

  • gagi_manus

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI 101CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ok merci ,o sa-l sun si eu pe Tudor sa vad daca ma poate rezolva si pe mine, dar ti-a pus testerul pe ia de a stiut unde este buba.?
  • zair_yo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am pus testerul pe masina shi a arata ca acolo e buba,am masurat cu aparatul de masura mufa si amortizorul care erau ok ,si apoi am fost la electrician care a gasit firul rupt!
  • Heb65

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
te poti uita la sigurante in portbagaj...e siguranta nr.20 rosie si e de 10A cea care corespunde IDS+
  • zair_yo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut all,gagi_manus ce ai facut ai rezolvat problema? Wink
Skip ads

  • gagi_manus

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI 101CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am fost si eu la Tudor si am pus testerul pe ia si ce crezi....zair_yo ....a gasit aceiai problema ca la tine roata spate dreapta , Tudor a spus ca este 99% sigur ca este firul ori intrerupt ori are mufa oxidata, joi ma duc la el so rezolv la el,o sa vin cu informati.
Ia Heb65 am verificat siguranta nr. 20 cum ai spus si se pare ca este ok siguranta ,deci cred ca tot la firul de la amortizor este probema, asa sper eu sa nu fie amortizoru sau altceva, o sa revin cu informatii cu rezolvarea.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
postul 2
34KLA a scris:trebuie sa faci initial o diagnoza Wink

vs.
postul 50
gagi_manus a scris:Am fost si eu la Tudor si am pus testerul pe ia si ce crezi....zair_yo ....a gasit aceiai problema


Shocked 3 luni pierdute aiurea
  • gagi_manus

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI 101CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu sunt pierdute aiurea numai ca ma asteptam sa coste o caruta de bani de cum se auzea, dar am facut si eu cativa bistari si am zis so rezolv ca oricum eu nu circul cu ia decat in wikend ca am masina de serviciu, de asta nu mam dus la diagnoza ca oricum nu ma grabeam si nu circulam des cu ia, asta ca sa intelegi de ce nu mam grabit cu investigatia ci am asteptat pareri si sugestii ,dar nu le-am avut prea repede si au trecut cateva luni.
  • zair_yo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
gagi_manus vb luni te sun yo!
Skip ads

  • gagi_manus

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI 101CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ok merci.
  • mateivn

  • Mesaje scrise: 327
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005 z20ler
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
MariusOA a scris:Salut- am un astra h, si recent am luat ceva mai brutal 2 gropi din "minunatul" Bucuresti de dupa Razboi...
salut , aceeasi problema si la mine . Martorii ESP , ABS , IDS+ s-au aprins in bord , dar cand am plecat din parcare , s-au mai aprins de vreo 2 ori in cursul zilei si cam atat. Am pus-o pe tester , absolut nici o eroare...
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
voi cat de des folositi sport-ul activat, eu o fac ocazional unde strada este f f buna si unde este virajat in rest nu vad sensul, nici o problema, sper sa nu am deocamdata
  • edragos24

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut!
am si eu aceasta problema cu ids-ul.as dori si eu nr de tel al acestui Tudor daca se poate.Mersi
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Azi dimineata mi-a ramas si mie tare. S-a intamplat in drum spre munca dupa ce am flexat toata suspensia pe niste damburi foarte mari de gheata. Cu siguranta s-a intrerupt unul din cabluri. Am sa pun op-com-ul mai tarziu sa vad despre care este vorba.
Ca si lamurire pentru toata lumea, sistemul IDS+ are cate un senzor de acceleratie verticala pentru fiecare amortizor. Senzorii se gasecesc in compartimentul motor aproximativ deasupra amortizoarelor si undeva in spate sub capitonaj tot asa aproximativ deasupra amortizoarelor.
Pe fiecare amortizor se afla cate o electrovalva care nu este demontabila, ea face parte din amortizor. Intre amortizor si caroserie este un cablu care in 90% din cazuri ori se intrerupe ori nu mai face contact pe la mufe dar de obicei se intrerupe.
Din cate am vazut senzorii si cablurile se pot schimba stanga cu dreapta pentru proba.
Astfel evitati sa dati bani aiurea pe piese. Un cablu intrerupt poate fi greu de identificat pentru ca atunci cand se masoara cu aparatul de masura se poate sa faca contact, iar cand este pe masina in pozitia lui de lucru sa fie intrerupt.
Asa deci cand aveti o problema incercati sa schimbati piesele pe care le suspectati defecte pe partea cealalta si vedeti daca se muta si eroarea de pe dreapta pe stanga sau invers.
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Trebuie sa ma corectez. Sistemul este compus din trei senzori de acceleratie verticala a caroseriei si doi senzori de acceleratie verticala pentru rotile din fata.
Senzorii sunt dispusi asa: doi pe suspensia fata, doi pe caroserie relativ deasupra amortizoarelor fata si un singur senzor pentru acceleratie verticala spate, pus pe partea dreapta sub capitonajul portbagajului.
In partea din fata este un cablu ce lega caroseria de amortizor si senzor de acceleratie verticala. Senzorul cred ca este montat aproape de electrovalva amortizorului si din cate imi dau seama din EPC este reper separat de amortizor.
In partea din spate nu sunt decat doua mufe banale stanga dreapta care ajung in mufa X8, mufa care se gaseste undeva pe mijlocul masinii deasupra puntii, cam pe langa niste fire de la rezervor pentru caravan si undeva mai intr-o parte (stanga cred) pentru hatchback.
De obicei in fata se intrerupe cablul intre masina si suspensie iar in spate se intrerupe cablul intre mufa X8 si mufa de pe punte, exact acolo unde se misca.
Calculatorul pentru amortizoare este undeva pe dreapta pe sub torpedo sau pe stalp, nu imi dau seama din desenele din TIS.
Pe fata cablul este usor de schimbat pentru ca are mufe la ambele capete. Pe spate se urmareste traseul si se repara, in TIS apar a fi doua sarme banale de 0.75 mm2.
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am si o problema la IDS+ imi sta martorul aprins si am aceasta eroare:
C0575-04 Circuitul tubului de amortizare stanga fațã este deschis
Ce ar trebui sã verific?
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cablul intre masina si amortizor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR