Deci acea asa-zisa pierdere nu este total edificatoare d.p.d.v. tehnic, tu trebuie sa iti verifici ce pierdere de curent ai (amperi popular zis), nu de tensiune, (eventual, daca nu le ai cu partea electrica mergi la un service specilaizat, dar nu stiu unde sa te indrum in tara asta). Banuiesc ca ai niste pierderi de la casetofon + alte posibile pierderi electrice, depinde de ce sisteme el. mai ai montate tu. Trebuie totusi verificata si bateria in ce stare este cat si alternatorul.
Depinde despre ce masina este vorba, dar in principiu nu are legatura, deci raspunsul este NU.
Nu pleca inca in afara, ca sa nu dai bani inutili. E bine ca instalatia electrica sa o ai bine pusa la punct.
As vrea sa stiu:
1- ce tensiune ai pe baterie la o ora dupa ce ai oprit motorul/masina?
2- filarea becurilor in ce sens se face, adica se aprind becurile la intensitate normala si dau sa se stinga sau se aprind normal si apoi si mai tare?
3- ce tensiune ai la ralanti, cu farurile aprinse?
4- pe masina ai baterie instalata conform indicatiilor producatorului, ca putere ma refer (cati amperi are bateria)?
5- becul martor din bord iti functioneaza la pornire (adica cand puci cheia in contact se aprinde)?
Sfat (nu observatie), nu mai mergeti la stomatolog, sa il intrebati daca aveti probleme cu stomacul (nu intreba mecanicul de partea electrica, decat daca este calificat ca si electromecanic auto)
Nu prea am intels, cum adica face la fel (ce sa fie de la rotor)? Din defectiunile pe care le-ai descris mai sus, tind sa cred ca si bateria iti este afectata.
Ultima modificare facuta de ieseanul la Dum 17 Apr, 2011 10:18 am, modificat de 3 ori in total