Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
ZI CE cod are releul, puntea si ce scrie pe alternator
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
mai ai releul vechi?Monteaza releul vechi si o sa mearga
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pe alternator scrie asa "remanufactured in france 62 04 046" si mai jos ref 90371767 si 549167 si alta eticheta A584372R V01181699 CR170-511 14V 70A VP VI

Pe releul vechi scrie hitachi
astea-s alea vechi

si astea noi numa ca la puntea de diode mi-au trimis una cu 2 diode in +
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
deci este un alternator reconditionat de 70 a, releul are si el un cod la fel si puntea.Tind sa cred ca ai diode de 60 a si releu de 100, dar nu asta e problema si schema interioara a releului , difera mult intre ele la fel si puntea
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pune puntea noua si releul vechi.A trimis o punte care se potriveste pe mai multe alternatoare dar problema este releul.La puntea aia merge doar releul bosh tot seria aia
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Acum ma chinui sa montez sa vad ce iese
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
merge o bere ca sigur iese
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
L-am montat si e la fel 0,38v
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
ma ce 0,38?Nu stiu ce faci tu acolo dar daca nu invarti alternatorul macar la 700 rpm nu ai ce sa vezi


Ultima modificare facuta de andrei_alik la Mie 10 Oct, 2012 3:42 pm
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pune alternatorul acum pe masina si da o cheie
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Eu il pun la o bormasina care se invarte destul de repede si masor asa cum ai zis + pe surubu ala gros si - pe carcasa alternatorului ci cand masor cu aparatu de masura pe pozitia 20 la v i-mi arata 0,38 v
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
da alimentare ai dat , trebuie sa dai impuls de 12 v pe df.Nu faci nimic cu bormasina , mai ales daca nu ai dai si curent.AI NEVOIE DE CIOCAN SA POATA INVARTI ALTERNATORUL CAND INCEPE SA INCARCE.nU ARE PUTERE BORMASINA
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Pune acum asa cum e pe masina si o sa vezi ca merge.Nu faci ce trebuie
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
L-am montat si nu merge nu incarca, martoru de la baterie sta aprins si turometru e mort, are cumva o siguranta undeva pentru incarcare sau un releu in afara de alternator? ce sa verific ca e ciudat tare ca a mers cand a vrut el
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
nu cred sa existe o asemenea siguranta.In autodata n u am gasit nimic.Apeleaza la un electrician daca te depaseste.Ceva ai gresit, vezi sa nu dea la masa un surub ceva de la punte ( are un distantor pe surubul de + si vezi si la punte , surubul micut sa nu atinga pe capacul de la releu...
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Sa spuneti daca gresesc undeva

Si o intrebare astea 2 suruburi cu care se fixeaza releul de carcasa alternatorului au voie sa faca contact cu carcasa?

  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
De cand am luat masina ,de 4 ani, am aceeasi tensiune de incarcare 12.5-13V . Mentioneez caaa am o baterie de aproximativ 3 ani pe masina . Cu ea am pornit si la -23 grade . Ideea este ca invarte mai greu iarna . As dori sa rezolv problema . Ce ar putea fi ?
deci in sarcina fffull sau fara nici un consumator ,turata sau nu , tensiunea : 12.5-13V masurata cu mai multe aparate. De ce este asa mica si nu variaza f. mult cu turatia sau consumatorii?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Mentioneaza tensiunea masurata la iesire din alternator,cu si fara consumatori,la o turatie medie 2500-3000 rot/min.
  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am gasit ca si cauza borna + de la baterie care se incalzea de nu puteai tine mana pe ea in momentul in care erau consumatori . Am strans insertia de cabluri cu un patent si momentan sunt tensiuni OK 13.7-14.1V . Am montat un voltmetru si urmaresc tensiunea pe el . Ciudat este ca tensiunea scade la 13.5 V si ramane asa doar cand pornesc aeroterma pe 4 , in rest oricat de multi consumatori ar fi : faruri faza scurta + lunga +toate becurile de ceata + dezaburire luneta si oglinzi , tensiunea nu scade asa de mult .Nici chiar cand folosesc servodirectia electrica nu scade la valoarea de 13.5. O fi normal , sau aeroterma este pe duca? Dar daca ar consuma asa de mult de ce nu s-ar arde vreo siguranta? Inca mai studiez problema .
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Incearaca sa cureti/verifici aeroterma si carbunii/lagarele.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR