Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salutare.
sacalu ce legatura are "problema" ta cu subiectul acestui topic?
1-radiocasetofonul nu este computer de bord cum ai specificat in textul tau.
2-citeste regulamentul forumului.
3-citeste acest topic daca vrei sa iti introduci codul de securitate(asa reiese din textul tau):
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1335
Skip ads

  • marius.marius.2013

  • Mesaje scrise: 335
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Mosule , mai incet !
E INCEPATOR , Nu vezi? Very Happy
Stima!
  • grosupetryca

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2012

  • Mesaj Privat
salut , am si eu o intrebare
cat trebuie sa incarce alternatorul la un opel astra h 1.9 cdti 120 cp ?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ideal este 14.1-14.2 V Wink
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Tinind cont ca traim intr-o lume REALA,pot spune ca de multe ori exista diferente in ceea ce priveste domeniile de tensiune .Notele tehnice ale masinii prevad un domeniu,ce nu corespunde(de multe ori) cu ce prevad producatorii de acumulatori.Producatorul Rombat,obliga la asigurarea unui domeniu al tensiunii de incarcare,de 14-14,4v.
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu am pus alternator nou, Delco Remy, si nu sare de 14V incarcarea. Cu farurile pe faza scurta si aeroterma pornita 13.8-13.9V.

La cate probleme am avut cu alternatorul din fabrica, am preferat unul complet nou cu 2 ani garantie.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lasa asa ca e bine
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Lao a scris:Eu am pus alternator nou, Delco Remy, si nu sare de 14V incarcarea. Cu farurile pe faza scurta si aeroterma pornita 13.8-13.9V.

Verifica si la iesire din alternator tensiunea,e posibil sa ai mici probleme pe instalatie(contacte oxidate,slabe,etc.),ce pot crea caderi de tensiune,suficient cit sa tina tensiunea sub domeniul corect.Pe timpul verificarii,motorul trebuie sa aiba o turatie medie de drum(2500-3000rot/min)
Skip ads

  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ar fi perfect 14.0- 14.2, dar cu consumatorii porniti. Eu am alternator Denso( 105 A) pe masina (asa am luat masina), am tot schimbat puntea si releul. Poate cineva sa-mi spuna ce releu (producator) e cel mai bun? Pe banc alternatorul incarca 14.2. Pe masina fara consumatori 14.0 si cu fiecare consumator pe care il pornesc scade incarcarea: pozitii- 13.9, faruri- 13.7, clima- 13.5, proiectoare- 13.3, etc. Problema e ca nu mai urca la 14.0 - 14.2 cum am vazut la alte masini. In 5 ani am omorat 2 baterii(Varta de 74 A). Am pus releu Denso, la 2 ani cadea puntea, acum am schimbat si am Mobiletron. DAR NU MAI URCA CU CONSUMATORII PORNITI! Urca inapoi la 14.0 dupa ce opresc consumatorii. Ma gandesc sa incerc si un releu Valeo. Ce sfaturi imi puteti da, in afara de schimbul alternatorului cu totul? Alternatorul e in stare buna. Daca au mai patit si altii ca mine. Masina din semnatura.


Ultima modificare facuta de Cassino la Lun 26 Nov, 2012 9:14 pm, modificat de 2 ori in total
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Cassino a scris:Ar fi perfect 14.0- 14.2, dar cu consumatorii porniti. Eu am alternator Denso pe masina (asa am luat masina), am tot schimbat puntea si releul. Poate cineva sa-mi spuna ce releu (producator) e cel mai bun? Pe banc alternatorul incarca 14.2. Pe masina fara consumatori 14.0 si cu fiecare consumator pe care il pornesc scade incarcarea: pozitii- 13.9, faruri- 13.7, clima- 13.5, proiectoare- 13.3, etc. Problema e ca nu mai urca la 14.0 - 14.2 cum am vazut la alte masini. In 5 ani am omarat 2 baterii(Varta de 74 A). Am pus releu Denso, la 2 ani cadea puntea, acum am schimbat si am Mobiletron. DAR NU MAI URCA CU CONSUMATORII PORNITI! Ma gandesc sa incerc si un releu Valeo. Ce sfaturi imi puteti da, in afara de schimbul alternatorului cu totul? Alternatorul e in stare buna. Daca au mai patit si altii ca mine. Masina din semnatura.


De problema asta as fi si eu interesat, la fel se intampla si la mine.
Eu am schimbat alternatorul de 100A cu unul de 120A si la fel face si asta, ambele originale Bosch fara interventii asupra lor. Pe primul nu l-am schimbat ca ar fi avut vreo problema decat ca am gasit unul mai mare. La cel de 100A nu tin minte sa fi verificat asta.
La relanti incarca cu 14,4V, dupa pornirea tuturor consumatorilor (sirocou, xenoane, faza lunga, clima, incalzire scaune, player-ul audio) scade la 13,8-13,9V si tot acolo ramane si dupa ce ii opresc.
Am constatat aceeasi chestie si la o Vectra B scade la 13,7V si acolo ramane.

LE:
big_electro61 a scris:Corect! Problema e pe instalatia masinii.Nimeni nu precizeaza unde a facut(in ce punct) verificarea tensiunii...!

la bornele bateriei am masurat, iar bateria are 3saptamani

De mult vreau sa-mi montez un voltmetru in masina, daca stie cineva unul bun cu display cat mai mic il rog sa-mi zica.


Ultima modificare facuta de Kay la Lun 26 Nov, 2012 9:58 pm, modificat de 2 ori in total
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cassino a scris: Pe banc alternatorul incarca 14.2.
Corect! Problema e pe instalatia masinii.Nimeni nu precizeaza unde a facut(in ce punct) verificarea tensiunii...!
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Meniul secret, acolo iti da mai multe, printre care si cit incarca alternatorul (nu minte, am verificat cu aparat de masura la bornele bateriei), dar alta e problema, dupa pornirea consumatorilor releul ar trebui sa mareasca pana la o limita de 14.0 - 14.2 - 14.4.
Skip ads

  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:
Lao a scris:Eu am pus alternator nou, Delco Remy, si nu sare de 14V incarcarea. Cu farurile pe faza scurta si aeroterma pornita 13.8-13.9V.

Verifica si la iesire din alternator tensiunea,e posibil sa ai mici probleme pe instalatie(contacte oxidate,slabe,etc.),ce pot crea caderi de tensiune,suficient cit sa tina tensiunea sub domeniul corect.Pe timpul verificarii,motorul trebuie sa aiba o turatie medie de drum(2500-3000rot/min)


Corect, am uitat sa mentionez locul masurarii, am masurat la bornele bateriei. La iesirea din alternator am 14.1 V
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Alternator corespunzator.Rezolva problema caderii de tensiune,pe conductoare si contacte,,in asa fel incit si la bornele bateriei sa fie tot 14,1v. In meniurile secrete,tensiunea de incarcare poate fi eronata,calculatorul afisind ceea ce citeste,si acesta nu citeste la iesire din alternator,citeste tensiunea din instalatie.Cu cit caderile de tensiune sunt mai mici cu atit tensiunea afisata este mai exacta(fata de ce scoate alternatorul).
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Inevitabilul s-a produs si la mine ..199,380 km a tinut alternatorul .
Am fost pana in oras ,mi-a picat servo ,martor baterie aprins si ralanti instabil -1200 rpm..
Am venit repede acasa ..cred ca am mers pe baterie .
Imi poate spune vreun coleg din experienta ce a cazut si cam care ar fi costurile, sa ma pregatesc financiar.
Numai bine Wink
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
punte de diode+ releu de încãrcare+ manopera pana la 300ron
  • marius.marius.2013

  • Mesaje scrise: 335
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Rele regulator de curent ( contine si carbuni) : 104 ron
Punte de diode : 149 ron
Manopera : 80 ron
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc colegi , si de acuma partea nasoala..plata Embarassed
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Problema e ca nu se incarca bine bateria, Varta Silver Dynamic 85 A, am luat-o acum 3 luni, simt uneori dimineata la pornire ca nu mai are vlaga. Pe vremea asta mergi zi noapte cu farurile aprinse si clima pornita si cu o incarcare de 13.6 observ ca incet incet moare bateria. Inca sunt temperaturi de 10-12 grade C, dar cand vor fi cu minus?! Deci o sa verific legarea la masa si contactele de pe la sigurante. Stie cineva ce numar are siguranta spre sau de la alternator?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu exista nici o siguranta intre alternator si baterie.Faptul ca nu stii sa verifici o incarcare in punctele esentiale,ma face sa cred ca vei cheltui niste bani inutil,ocazie cu care, e posibil sa inveti...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR