Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • horia10

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 Y1.7DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2007

  • Mesaj Privat
e simplu, nu mai ai curent in baterie, si la tine e gata incarcarea, daca citesti mesajele de mai sus din topicul asta sigur iti rezolvi probl, multa bafta!
Skip ads

  • kalya

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2008

  • Mesaj Privat
horia10 a scris:e simplu, nu mai ai curent in baterie, si la tine e gata incarcarea, daca citesti mesajele de mai sus din topicul asta sigur iti rezolvi probl, multa bafta!


am pus alta baterie , am pus cablu si "am luat curent" de la o masina cu motorul pornit si problema a ramas aceeasi . acum ma duc la un electrician sa vad si parerea unui "specialist"
  • amy

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2008

  • Mesaj Privat
eu am fost si problema e clara releul de incarcare si platoul cu diode. Daca era bateria nu aveai nici o problema cu servo si mai ales nu ti se aprindeau toate becurile in bord
  • kalya

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am revenit acasa . Electromotorul e TERMINAT cica ar fi ramas bendixul cuplat nu se mai poate salva nimic din el . Si mie la inceput mi-a spus de rotor si platoul de perii dar apoi la o examinare mai atenta verdictul a fost clar : alt electromotor

PS1 sper sa gasesc la cluj un SH
PS2 stie careva daca se potrivesc electromotoarele de la orice model de opel de 2.0 sau doar de zafira
Skip ads

  • Bampi

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2005

  • Mesaj Privat
amy a scris:eu am fost si problema e clara releul de incarcare si platoul cu diode. Daca era bateria nu aveai nici o problema cu servo si mai ales nu ti se aprindeau toate becurile in bord


Eu am avut problema cu diodele de la alternator.
Prima faza: se aprinde martorul de baterie din bord si ramai fara servo (normal - daca te gandesti ca servo este electrohidraulica)
Faza 2 cand tensiunea la borne ajunge pe la 10..10,5 V incep sa se aprinda becurile in bord (zici ca e OZN, s-au aprins si becuri de care nu stiam Smile ) , turometrul arata aiurea sau nu merge deloc.
Normal ca la 10 V pe baterie nu reusesti sa pornesti motorul.
  • simeontimplaru

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Vineri dimineata cind am pornit masina opel astra g 1,7dti. am constatat ca becul de la baterie nu se stinge si mi-am dat seama ca nu mai am incaracare. Am verificat cureaua de la altertnator era intinsa asa ca alternatorul este de vina.Tot atunci am constatat ca directia merge foarte greu deci nici pompa de servo directie nu functioneaza.
M-am dus la mecanic am dat alternatorul jos.Foarte greu se demonteaza scutul mare al masini dupa care se desfac furtunele de la pompa de vacum care este amplasata pe alternator dar si sistemul ei propriu de ungere legat la motor ungerea este cu uleiul motorului deci 3 furtune unul de ungere si doua de aer. Dupa aceea se desfac cele 3 suruburi de prindere ale alternatorului si se da cureaua jos foarte simplu prin comprimarea intinzatorului de curea.Pentru ca sa dau jos alternatorul a trebuit sa demontez si claxonul si a iesit.Mentionez ca daca nu ai groapa sau elevator nu te apuci de asa ceva.
Am demontat alternatorul si am gasit puntea de diode arsa,TOPITA,
Am cumparat punte de diode si releu de incarcare care are incls si carbunii pret 120 lei noi si le-am montat montajul se face foarte usor cam in 1/2 h fata de 1si1/2h demontatul de pe masina.
L-am pus sus am dat cheie si merge brici Nu am apucat sa fac poze pentru ca am lucrat contratimp si neprogramat
Atentie
La desfacerea alternatorului faceti semn pe el si pe pompa de vacum ca sa le montati in aceiasi linie ca altfel nu mai puteti sa-l puneti pe masina
  • ITA

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut baieti. Am o Vectra C 1.9 CDTI, oct.2004.
Aceeasi problema mi s-a intamplat si mie ieri cu alternatorul si nu mai incarca (m-a lasat bateria in drum, am luat alta noua dar cand am pus consumatorii in functiune mi-a aparut martorul de bord cu bateria slaba).
M-am dus la Reprez. Opel si mi-a pus Tech 2-ul pe masina si mi-a spus ca in baterie (circuit) nu am decat 11.8 V.
Acum problema mea este ca mi-au cerut 20 mil. pe unul nou (cica la 1.9 cdti nu se pot schimba diodele si carbunii ci numai alternatorul cu totul) iar cineva sh mi-a cerut 200 EUR.

Ce ma sfatuiti sa fac? Am nevoie urgenta de ajutor! Sad
  • yhwh4ever

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2008

  • Mesaj Privat
shalom ITA
la cat de nou sunt pe aici nu pot decat sa iti dau un ...mic sfat...incearca sa te uiti impreuna cu un mecanic "de cartier" la alternatorul tau...unul cunoscut ca s-a mai bagat...ca sa nu iei tzeapa de la "reprezentanti"...poate nu e chiar asa cum zic ei...poate e o incercare de a mai trage un banutz de la un shofer fara cunostintze temeinice de electronica auto....cred ca se mai practica chestia asta...si daca si cei fara interese iti zic ca trebe alternator nou...abia atunci sa cauti unul....ce sa aiba oare sa nu poata fi schimbat pe subansamble? sa fie turnat? cei cu opel ca al tau sa ma ierte daca balivernez...eu lucrez in electronica oarecum si nu am intalnit decat module turnate in rashini speciale sa zici ca nu le poti repara decat prin inlocuire.....dar pate ma injsel...incearca la un mecanic cinstit...fa si o rugaciune inainte...uite...CRISTI 0722323782...un mecanic de treaba... eu nu am reparat la el inca dar desi nu ne cunoastem decat de cand a venit cu cumparatorul motorului de supernova pe care il vindeam io, cand am fost in impas cu alternatorul mi-a dat la telefon cateva data pretioase la nu stiu cat noaptea....mult succes!
(nu uita rugaciunea)
Skip ads

  • djflavio

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut
Am si eu o Astra Caravan 2005, 1.7Diesel. Ceva suspect cu incarcarea bateriei, care nu porneste decat pe la 3500rpm, si asta imediat dupa pornirea motorului. Altfel, in maxim 10minute de mers moare tot ce e electric (incep martorii sa se aprinda aiurea, pica servo, pica luminile, moare computerul, etc).
Bateria in mod oprit indica 12.4-12.6V pe meniul ascuns de pe computer. Referinta este 13,5 iar valoarea normala in mers undeva in jur de 14. Dupa turare la 3500rpm, ajunge la 13.7-14.0.
Am fost la un service unde mi-au spus ca ar fi ceva cu releul de incarcare care ar trebui schimbat, nu stiau cat costa, si nici foarte siguri nu erau ca asta e principalul vinovat.
La reprezentanta Opel (Ploiesti) am o jena sa ma duc. Daca pentru modelele vechi de Opel se percep niste preturi de te ia ameteala, ma gandesc cu groaza cam cat ar costa ceva pentru modelul nou.... (in conditiile in care am avut o mica avarie inainte sa-mi fac Casco, si nu m-a costat decat 4.800ron: un far, un proiector, si bara Shocked ).

Vreo idee? Neutral
  • yhwh4ever

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2008

  • Mesaj Privat
incearca sa vezi daca poti desface alternatorul...ca la mine la un defect oarecum asemnanator, am gasit 2 diode impushcate...am pus mana pe chistoulul de lipit si am dat jos puntea de diode....am mers la karma auto...recomand sa iti faci cont daca nu ai, de unde am luat cu 15% mai ieftina o punte made in....nu stiu exact...dar de atunci opelu nevestii merge srunga si am facut cu el reshitza...barlad etc....deci cauta sa vezi daca poti desface alternatorul ala...atat pot sa zic....

spor si bucurie
  • ITA

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
yhwh4ever said: incearca sa vezi daca poti desface alternatorul...ca la mine la un defect oarecum asemnanator, am gasit 2 diode impushcate...
Ai avut dreptate. M-am dus la un mecanic bun, care mi-a dat jos alternatorul si pe puntea de diode am gasit una impuscata si una arsa (din 6 diode).
Problema care se pune este ca toti reprezentantii de piese (inclusiv la autokarma, opelshop, etc.) imi spun ca nu au decat alternatorul cu totul (cica asta este beleaua la Vectra C 1.9 CDTI nu au componente separate la alternator), cu exceptia unuia din Severin care mi-a comandat-o la nu stiu ce furnizor de piese din tara si care imi vine maine. Noua punte cu diode m-ar costa in jur de 300 RON.
Este posibil ca majoritatea furnizorilor de piese la care am sunat sa nu aiba asa ceva, sau ultimul magazin imi aduce maine vreo tampenie (dupa poza din catalog arata identica, piesa din catalog a fost gasita dupa seria de pe alternator)? Rolling Eyes
Rog toti colegii de forum sa ma ajute cu o informatie referitoare la alternator (produs de DENSO: cod YM13117340, are 105A) sau cum pot intra in posesia unei noi rampe urgent, daca se poate pana maine. Sad
  • yhwh4ever

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2008

  • Mesaj Privat
: uf...300 ron e o groaza de marafeti...dar daca numai asta e solutia.... Sad ...daca nu reusesti totusi nici asa...poate ne uitam la puntea de diode a mea care are 2 arse si daca diodele sunt la fel...iti....dau cumva 2 din ele.... Laughing ...in fine, ma cam indoiesc ca o sa se poope pentru ca e vorba de o diferentza semnificativa de amperaj....mai vorbim..sanatate!
Skip ads

  • ITA

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Gasca am rezolvat-o.
Dar sa stiti ca era sa iau o teapa cat Casa Poporului de mare, deoarece toti smecherii care furnizeaza piese, reprezentante Opel in tara, etc., voiau sa ma convinga ca la Vectra C 1.9 CDTI, nu se furnizeza puntea de diode separat de alternator (cica asa este cu motoarele mai noi), si ma convinsesera sa dau 1400 lei pe un alternator nou de 105Ah. Numai ca de accea exista prieteni, ca sa te ajute, si am gasit puntea de diode noua la nu stiu ce furnizor din tara, care costa 300 lei.
Cat de repede pot, o sa va dau si voua codul de reper ca sa puteti cumpara si voi in cazul in care aveti nevoie.

P.S. Atentie cei care cumparati alternator nou, la Vectra C nu va este recunoscut de ECU daca nu il personalizati in calculatorul masinii, si deci pe bancul de probe va functiona dar pe masina nu .
  • pytho25

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un opel vectra c 2005 1.9 tdci si am probleme cu alternatorul (Denso, A127IM-105A -- YM12117340 14V) mai exact cu puntea de diode si releu, nu am reusit sa gasesc nicaieri in Galati aceste componente. Stie cineva de unde as putea cumpara sau cine vinde asa ceva?
Orice sfat este bine venit.
Multumesc!
  • DUG 70

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Incearca aici:
http://www.autoprodac.ro/co...ine_constanta.php
  • ITA

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut-o si eu zilele trecute dar am rezolvat-o (alternator produs de DENSO cod YM13117340 - punde de diode dusa).
Dar sa sti ca era sa iau o teapa cat Casa Poporului de mare, deoarece toti smecherii care furnizeaza piese, reprezentante Opel in tara, etc., voiau sa ma convinga ca la Vectra C 1.9 CDTI, nu se furnizeza puntea de diode separat de alternator (cica asa este cu motoarele mai noi), si ma convinsesera sa dau 1400 lei pe un alternator nou de 105Ah. Numai ca de accea exista prieteni, ca sa te ajute, si am gasit puntea de diode noua la nu stiu ce furnizor din tara.
Codul de reper este 138800 produsa de HC CARGGO. si costa 300 lei.

P.S. Atentie daca cumperi alternator nou, la Vectra C nu este recunoscut de ECU daca nu il personalizezi in calculatorul masinii, si deci pe bancul de probe va functiona dar pe masina nu .
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
saluti

am nevoie sa imi spuneti (cei care aveti TIS-ul) codurile si producatorii ptr urmatoarele repere:

regulator tensiune
punte diode
alternator (70A)
perii (ar putea fi duse alea si poate reusesc sa schimb doar periile)

ptr Astra Classic II (G) Hatchback din 2006, motor Z14XEP (benzina) 66kW.
serie caroserie: WOLOTGF486G090250

Eventual dava gasiti si poze sau schite cu piesele respective ar fi super.Multumesc mult.

Liviu

PS: apropo, daca cineva are nevoie: la reprezentanta Autoglobus2000 din Timisoara mi s-au spus urmatoarele preturi:
alternatorul (70A) ptr modelul meu costa 2065 RON (TVA inclus) + montajul (nu au zis pretul)
punte diode originala GM costa 663.94 RON (TVA inclus) + manopera (nu au spus pretul)
punte de diode "neoriginala" costa 280.95 RON (TVA inclus) + manopera (nu au spus pretul)

deci pe moment le dau viteza la reprezentanta... apelez la service-uri mai mici. am doar nevoie de codurile de piese de mai sus, sa caut niste preturi de piese.
  • florinbfp

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2008

  • Mesaj Privat
vin si eu cu o idee piese (diode ptr auto) se gasesc si la magazine ptr piese electronice, pe Str Maica Domnului sunt cel putin 8 magazine cu putina sansa ti-le si monteaza pe loc, eventual repara
  • horia10

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 Y1.7DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2007

  • Mesaj Privat
@l_stoian79 ti-am trimis mesaj si pe PM, vad ca esti din Timisoara, sa tragi o fuga pana la Nae electricianul din Girocului, te ajuta si cu suportul tehnic si cu piesele.
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
florinbfp a scris:vin si eu cu o idee piese (diode ptr auto) se gasesc si la magazine ptr piese electronice, pe Str Maica Domnului sunt cel putin 8 magazine cu putina sansa ti-le si monteaza pe loc, eventual repara


multumesc de pont...cand o sa am drum prin Bucuresti eventual o sa dau o fuga pe acolo...eu fiind din Timisoara Embarassed
oricum, multumesc de intentie. weekend fain!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR