Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Tensiunea de incarcare indiferent de consumatori trebuie sa fie 14,25 V . Se masoara prima oara fara nici un consumator si dupa aia cu faza lunga pornita . Daca tensiunea pe baterie este in jur de 14,25 e ok . Daca e mai mica sau mai mare atunci este o problema .
Skip ads

  • litium1000

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare.
De cateva saptamani mi-au aparut niste probleme. Probabil ca mititica s-a suparat ca am neglijat-o in ultimul timp si a inceput sa faca nazuri.
Anu asta de Paste am schimbat puntea de diode si releul...m-a lasat in drum. Suparare mare...nervi..s-a rezolvat pana la urma. Am mai circulat cateva luni fara probleme. Acu 2-3 sapt..intr-o seara cand am scos-o la plimbare mi s-a parut ca aud un scartait suspect (zgomot metalic in zona curelelor). S-a auzit doar cand era motorul rece...apoi a disparut. La cateva zile...se auzea intr-una..si cand era motorul cald. In alta seara..am obs ca fluctueaza ff mult intesitatea displayului BC. Am aprins farurile ...si alea faceau ca draq. In acelasi timp...vibratiile motorului erau din ce in ce mai puternice...se simtea ca tremura mai tare.
Problema e ca nu face tot timpul. In timpul mersului..uneri face..alteori totul e ok.

Am fost la maiandrei, am pus-o pe tester..si nu sunt erori la stocate in BC...si cand tremura motorul...turatia ramane constata la relanti.
Am verificat si compresorul de AC (am inlocuit freon si ulei)...asta n-are nicio problema..Alternatorul incarca normal..

S-a mai confruntat cineva cu aceste probleme? E posibil sa fie o cauza comuna?
Incerc sa ma programez la maiandrei pentru mai multe investigatii, dar pana atunci..poate ma ajutati si voi cu o parere.

Am uitat sa mentionez, motorul Z19DT.
  • goahead

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am o nelamurire, poate ma ajuta cineva. Am un opel astra si un espero, la rece incarca 14v iar cu consumatorii scade la 13,7-13,8; dupa ce se incalzeste scade la 13,6 iar cu toti consumatorii scade pana la 12,8 -13v. la ambele masini valorile sant apropiate, in rest nu am nici o problema
  • tanaseioana9_GL

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
sall am si eu o intrebare am o corsa c din 2001 motor 1.7 dti ,si mi se aprinde martorul in bord de la baterie....nu imi incarca alternatorul deloc....care sa fie problema ...a si inca cv ...eu sub masina ,,,sub motor nu am scut....avea alternatorul pe el numai pamant .....fum din el nu a scos deloc ....mi-a spus cnv ca s-ar putea sa fie releul dar akm ast si eu un rsp de la cnv care stie mai bn ce ar avea de nu imi incarca ....am ramas pe drum de f multe ori.....ms anticipat ...ast rsp..ms ms ms..........bafta si multzi km fara incidente....!
Skip ads

  • Heb65

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salut toti membrii acestui forum si pe cei care vor incerca sa ma ajute.
Am un opel astra H 2006(dec) Z19DTH-110kw, aseara mi s-a aprins becul de la baterie in mers si asa a ramas. Am verificat meniul secret si mi-a fost confirmata banuiala ca nu mai incarca alternatorul.Am mers pe baterie pana acasa indicatorul de voltaj imi arata pe undeva pe la 11,4 acum adica am consumat ceva curent din baterie.
Problema este urmatoarea:Sunt in Bucuresti de doar 2 saptamani(recent m-am angajat aici) si as dori sa imi sugerati si mie un service un mecanic un electrician dar sa nu fie de mantuiala si ce solutii as avea...daca aveti idee si cam cat costa puntea de diode si parca am auzit ca trebuie schimbat si releul si unde pot intreba sau gasi.
nou am inteles ca ajunge pe undeva la 2500ron si ma gandeam poate scap mai ieftin...daca avem printre membrii oameni care se pricep nu refuz ajutorul si indrumarile acestora:)
  • sebastyan2001

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu am citit tot topicul, dar totusi am citit cateva pagini in care nu am gasit problema mea. Pe masina am un motor de Calibra de 2.0, in ultimu timp am tot avut probleme cu incarcarea. Intai a iesit firul de la alternator, s-a dus pe caroserie si a ars releul de incarcare, am pus unul de dacie si era ok dar nu am vrut sa raman cu relee de dacie asa ca am pus un laternator de 1.6, am modificat putin prinderea si a mers, dar a inceput sa faca fite, ba imi aparea pe bord ca incarca ba ca nu incarca (am bord digital, masina fiind un kadett gsi), insa becul de baterie nu se aprindea. Am pus un alternator de 2.0 si face fix aceleasi probleme. La rece incarca beton necontand turatia, cateodata cand pornesc masina la rece nu incarca imediat dar ii dau un sprit si incarca... cum se incalzeste bine motoru ba incarca ba nu incarca dar becul de la baterie tot nu se aprinde. Becul este ok, cand pun contactul se aprinde dar cand pornesc se stinge. Am schimbat firele dintre altrernator-electromotor-baterie, am pus unele groase, noi, cum trebuie sa fie. Ma gandesc ca o fi cureaua dar aceasta a fost pusa noua cand am pus motorul acum circa 6 luni si totu a mers cum trebuie pana cand s-a desfacut acel fir. De oprit masina nu se opreste, am mers azi destul de mult cu ea cu oscilatiile alea si nu m-a lasat in drum, ba mai mult am mers si cu muzica data drumu + faruri aprinse. Ce credeti ca ar putea avea ? este al doilea alternator cu aceleasi probleme... maine astept sa vina cureaua de la alternator ca sa o schimb.
  • aysmen

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Va salut am si eu un prieten cu un Opel Vectra C care are o problema cu incarcatul bateriei.I arata martorul de la baterie aprins iar alternatorul incarca foarte foarte putin....a mai incercat si cu alta baterie si tot la fel face.Aveti idee de la ce poate fi?alternator sau releu?
Daca se duce in service i poate spune de la ce e direct?a vrut sa scoata alternatoru dar e asezat foarte urat ,trebuia sa desfaca o jumate de masina si mai bine s-a lipsit.Astept niste pareri.Merci frumos
  • vio_andu_gaby

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z14
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2008

  • Mesaj Privat
v-as ruga din suflet daca ma puteti ajuta cu un sfat.am cumparat un opel astra h in 2008. masina este in garantie, iar in decurs de un an si jumatate mi-au schimbat 5 baterii la aceasta masina .de fiecare data imi zic ca nu exista nici un consumator, zic ca bateria este de vina mi-o schimba si dupa o luna vin inapoi la ei ca m-a lasat bateria.masina am cumparat-o de la di-bas fundeni si are 21000 km.va multumesc pentru timpul acordat.
Skip ads

  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Verifica alternatorul. Mai exact punte de diode, releu de incarcare.
Daca tot umbli acolo, iti recomand sa le schimbi pe ambele.

Bafta.
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Este posibil sa ai incarcarea alternatorului defectuoasa sau un consumator care descarca bateria. Incarcarea o verifici cu un voltmetru (trebuie sa fie intre 13,7 si 14,2 V cu motorul pornit) iar curentul luat in repaos cu un ampermetru (trebuie sa fie de cativa mA). Atentie la becul din plafoniera, casetofon si orice alt consumator sa fie oprit cand masori curentul. Am intanlit cazuri cand becul din torpedou era problema.
E ciudat cum reprezentanta nu e in stare sa rezolva problema asta.
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Mergi la un electronist sau la un electrician priceput si fa doua masuratori! Cu masina oprita si fara nici un consumator pornit, desfaci borna + de la baterie si intre cablul de plus si borna sa-ti masoare consumul de curent care nu depaseste max. 20-60mA.
Acum cu borna pusa la loc si masina pornita cu turatia motorului peste 1100 RPM, la bornele bateriei trebuie sa ai 13,8- 14 ,4 V.
Daca aceste doua masuratori ies bine, bateriile alora sunt varza! Daca nu, poti avea ori un consum mare in circuit, ori alternator (carbuni, punte de diode sau regulator) defect!
Atentie! Cand dai jos borna ramai fara cod la casetofon/Cd! Asa ca trebuie sa-i stii codul!
  • vio_andu_gaby

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z14
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2008

  • Mesaj Privat
treaba este ca masina este in garantie ,am dus-o la dealer am lasat-o 2 zile la ei si nu au gasit nici un consumator de fiecare data zic ca este bateria.va multumesc
Skip ads

  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca au verificat ceva?
Bateria au schimbat-o sau doar au incarcat-o?Ai verificat seria bateriei?
Oricum,chiar daca este in garantie mergi la un electronist/electrician priceput numai sa masoare tensiunea de incarcare >max14.2V si curentul in gol (masina oprita cu cheile scoase din contact si fara nici un consumator pornit).
Dupa aceasta verificare mergi din nou cu masina la ei si explica ca vii cu expert la ei daca nu rezolva.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Problema asta ar trebui sa o stie service-ul.


Field Remedy: 2276
Subject: Foldable roof, hard top ECU - Battery discharged after any trouble code read out
Models: Engines: Option:
Astra-H Twin Top 2006...2008 All
Complaint: Engine does not start due to a discharged battery.
Cause: Due to a software bug in the hard top ECU the ECU remains in the diagnostic mode after read out of trouble codes via Tech 2. This causes a high stand-by current of approx. 150-200 mA.
Production:

Remedy:
Temporary countermeasure:

Since all Astra-H Twin Top are potentially affected (only after
trouble code read out) the following steps have to be carried out.
After read out of vehicle wide trouble codes or read out of specific hard
top ECU trouble codes proceed as described to avoid battery discharging.
Carry out a hard top ECU voltage reset by disconnection of the battery
ground terminal for approx. 5 seconds. After that a voltage reset of
the power window lifter has to be carried out:
- close roof;
- open both doors (take care about the short drop function);
- disconnect Battery for at least 5 seconds;
- get in the car and close both doors;
- activate window electronics for each window (see also owner’s manual
"Window lifter fault").
Procedure to activate the window electronics:

1. close doors;
2. switch on ignition;
3. open windows completely;
4. close windows and press on button for at least 5 seconds;
5. repeat for each window.
Note:
During the closing/opening of the doors, take care about the short
drop function, otherwise you take the risk that the window will be
damaged.
The final solution:

Final solution (improved hard top ECU software) is under development.
Upon availability of the new hard top ECU software this Quick Information
will be updated.
FunctionalGroup: A - Body,C - Equipment/Windows
Complaint Group: 04 - Electrical failures,21 - Poor Startability
Trouble Code: None
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
L-ati luat prea tare.Credeti ca un curent de repauz de 0,15-0,2A ar putea sa descarce bateria? Cred ca nu s-a vorbit de descarcare in X saptamani (nu am fost atent)
  • vio_andu_gaby

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z14
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2008

  • Mesaj Privat
deci bateria la masina s-a schimbat de 5 ori intr-un an si jumatate,nu au incarcat-o,iar acum este lasata la ei de luni la di-bass si am primit acum un telefon si mi-au spus ca au facut toate verificarile posibile si nu este nimic in neregula sa ma duc sa ridic masina.
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
"Incompetenta" este cuvantul care rezuma tot ce spui tu. Nu poti sa mergi la alta reprezentanta? Esti legat cu garantia de ei ?
  • eddiy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
salutare...snt nou pe forum si am si eu o mica-mare problema..am un vectra b din '98,1.6 benzina ,motor x 16 szr...pan' aici totu bine...masina o am de vreo luna...problema ar fi ca acum vreo doua zile am inlocuit dif-urile pe fata si am tinut mai toata ziua casetofonu la maxim,in probe(nu stiu cat de concludenta e partea asta,da pana aici nu facea )...seara am plecat la o tura si observ ca mi se aprind martorii de la abs si inca unul galben cu un semn de pompa in bord,concomitent cu 'caderea' tuturor acelor indicatoare ...am mai observat ca atunci cand o accelerez imi creste intensitatea in mai toate luminile,bord,faruri,etc...si ink ceva...probabil imi da si injectia 'peste cap'.pt ca odata cu aprinderea martorilor,imi creste si turatia,asa de capu' ei... ..de mentionat senzorul bateriei negru de atunci si faptul ca nu porneste cu martorii aprinsi de la sine,se aprind cand accelerez mai tare..si ca uneori 'isi revine' cand pornesc AC,dar pt foarte scurt timp...ma poate ajuta cineva cu o parere?
  • eddiy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
..am postat aici pt ca am auzit mai multe pareri cum ca ar fi bateria pe duca('caranda' montata in 2002) sau ceva pe la alternator,vreo dioda sau releul ...are cineva vreo idee?
  • vektor

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! astra f 92"aseara am pornit masina, am mers cam un km. cu faza lunga, am vazut ca incepe sa mearga rau motorul dupa care sa oprit brusc, iam dat la automat si nimic, am constatat ca bateria e moarta,am sunat un prieten, mia dat curent de la a lui si a luato, dar lumina in bord mergea foarte slab,martorul de baterie din bord lumina slab si se aprindea si martorul abs, cind acceleram se stingeau, daca mai aprindeam si faza scurta imi murea motoru,am mai lasato un pic la relanti si de-o data am vazuc ca isi revine, am mai parcurs vreo 30 km. si nam mai avut nici un fel de probleme! azi am mai incercat sa vad daca porneste si totul e in regula,se pare!insa mi frica sa nu ma lase iar brusc cine stie pe unde,cear putea fi,bateria sau releul de incarcare problema? ce parere aveti?.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR