Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • opelastraopelastra

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Astazi am constantat ca am ramas fara servodirectie, trag de volan ca la o RABA.

Am verificat baterie, se pare ca nu incarca alternatorul:
Am aflat intre timp si se zice ca daca alternatorul nu incarca , nu merge servodirectia.....

Opel astra G 2001 1.7dti

Astept lamuriri macar sa stiu ce schimb.
Skip ads

  • marian_85vlm

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
opelastraopelastra a scris:Astazi am constantat ca am ramas fara servodirectie, trag de volan ca la o RABA.

Am verificat baterie, se pare ca nu incarca alternatorul:
Am aflat intre timp si se zice ca daca alternatorul nu incarca , nu merge servodirectia.....

Opel astra G 2001 1.7dti

Astept lamuriri macar sa stiu ce schimb.


salut. asta seara am patit si eu acelasi lucru, de knd am bagat detectorul in priza la bricheta, mi s-a aprins becul la baterie si nu imi mai merge nici un indicator sau martor la bord. am crezut initial k e alternatorul, dar am mers vreo 50 de km cu farurile aprinse si bateria nu a dat nici cel mai mic semn de oboseala, a prornit foarte usor masina. am verificat sigurantele...sunt toate in regula. dak aflii ceva, anunta-ma si pe mine te rog. o sa incerc eu sa-i dau de cap maine, sa masor sa vad cat incarca la baterie...dak nu...nu am decat sa o duc la cineva
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Motorul diesel nu consuma curent decat la pornire, dupa aceea se autosustine, de aia ti se pare ca bateria e incarcata. O sa te lase in 2 zile. In ambele cazuri trebuie schimbat releu incarcare si/sau punte diode.
  • opelastraopelastra

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2009

  • Mesaj Privat
cam cat ar costa astea 2
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
cu tot cu manopera ~200-300 lei. eu am schimbat anul trecut in mai cu 230 lei.
  • huzumfanut

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Asa am patit si eu anul trecut. Prima oara mi-a consumat din baterie si normal ca incepuse sa porneasca greu. Am zis ca este de vina bateria ca este deja veche...fara sa verific alternatorul. Am cumparat alta noua si nu s-a mai intamplat nimic vreo cateva zile dar dupa aia mi-a descarcat-o si pe cea noua. Problema a fost bineinteles la alternator: puntea de diode impuscata. Vezi ca de regula becul din bord care arata bateria se aprinde in momentul in care tensiunea din aceasta ajunge la mai putin sau egal cu 9 volti, dupa care incep sa se aprinda toate. Directie adica servo nu mai ai pentru ca pompa de servo este pe alternator si daca nu ai curent destul nu are cum sa mai mearga. Sfatul meu este sa mergi la electrician si sa vezi alternatorul. Bafta.
  • marian_85vlm

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am masurat azi dimineata bateria...imi arata 13,7V cu motorul pornit la relanti, 13,9V putin accelerata si 12,3V cu motorul oprit. am pornit si oprit motorul de vreo 2-3 ori si la un moment dat nu am mai facut, s-a stins becul...totul ok...mergeau toate indicatoarele la bord. am masurat iar sa vad cat incarca si avema aceleasi valori. am observat k dak ii pun si ii iau contactul de mai multe ori, fara sa pornesc motorul, isi revine, se aprind ledurile care trebuie, se stinge cel de la baterie, deci are toane... am fost azi si pana la tara cu ea, pe drum o singura data mi s-a aprins becu, am tras pe dreapta, am oprit motorul, l-am pornit iar si am mers perfect... am vb si cu un electrician si mi-a zis k s-a putea sa fie carbunii la alternator...dar nu cred...eu cred k am un fir care probabil d ala masa pe undeva. alternatorul are treaba cu becurile de la bord...cu ventilatorul, cu bricheta...k nici alea nu imi merg cat timp am becu la baterie aprins...
  • maxxi

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu am dat curent la un preten cu motorul oprit si apoi mi s-a aprins becul cu bateria rosie si nu a mai mers servo dupa care am mai facut cativa km si s-au aprins toate becurile la bord si acele o luasera razna. Bateria e buna suspectez puntea diode, oricum am mai schimbat-o odata anul trecut. Ce ziceti sa fie puntea? Mentionez ca am masurat curentul cu motorul pornit si alternatorul nu incarca. Astra g 1.7 dti 2003 181.000 km
Skip ads

  • huzumfanut

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ptr. marian_85vlm Sfatul meu prietenesc este sa te dusi sa dai alternatorul jos ca acelasi lucru l-am patit si eu daca ai citit ce am scris mai sus. Explicatia care am primit-o de la electrician: puntea de diode a fost fisurata si de la trepidatii probabil a mai facut ceva timp continuitate si de asta nu am sezizat nimic. Dar cand s-a fisurat de tot trageam de volan ca de caine mort. Si nu numai atat mi-a consumat si bateria noua si a trebuit sa o pornesc cu ceva curent de la alta masina ca nu mai ducea bateria deloc. Acum .... fiecare face ce crede de cuviinta dar sa nu te lase undeva pe camp ca dupa aia..... Bafta si sa dea Domnul sa nu mai ai probleme.
  • huzumfanut

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Si am uitat sa mentionez ca pe mine anul trecut in octombrie m-a costat cu tot cu manopera 250 RON. Bafta multa.
  • donovidiu

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
maxxi a scris:Eu am dat curent la un preten cu motorul oprit si apoi mi s-a aprins becul cu bateria rosie si nu a mai mers servo dupa care am mai facut cativa km si s-au aprins toate becurile la bord si acele o luasera razna. Bateria e buna suspectez puntea diode, oricum am mai schimbat-o odata anul trecut. Ce ziceti sa fie puntea? Mentionez ca am masurat curentul cu motorul pornit si alternatorul nu incarca. Astra g 1.7 dti 2003 181.000 km


ii clar ca e puntea. nu s expert, dar asa fost si la mine (ps. numa ca masina mea e din 2002, in rest tot ce ai spus acolo, a fost similar cu ce mi s a intamplat si mie) .
ps. si unde mai pui, ca tot din sibiu sunt si eu. Laughing
  • marian_85vlm

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
huzumfanut a scris:Si am uitat sa mentionez ca pe mine anul trecut in octombrie m-a costat cu tot cu manopera 250 RON. Bafta multa.

merci frumos pretene pt sfat, orice parere e bine venita! am vb azi cu un electrician si a zis sa ma duc maine sa o pun pe tester, sa vad pt orice eventualtitae ce arata...dak nu sa ii dam alternatorul jos. sper sa nu mai am si alte probleme...poate si-o da si masina seama k e criza..m-o lasa in pace Smile))) nu pot sa ma plang...in doi ani, in afara de carbuni si akm alternatorul...nu am avut nici cea mai mica problema...si am vreo 60000 cu ea, in total 197000. si merge struna, dar o si ingrijesc,e lacrima Smile)) merci inca odata pt sfaturi, salutare!
Skip ads

  • zambi

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2007

  • Mesaj Privat
ieri am schimbat releu de tensiune periile colectoare si puntea de diode .suportul diodelor era conturnat o dioda strapunsa si trei intrerupte. cauza :baterie batrana de 8 ani si alternatorul a mers in suprasarcina .am inlocuit si bateria. grija mare la tensiunea pe baterie care nu trebuie sa fie mai mica de 12.5v cu motorul oprit si cu motorul pornit la 3000 de ture intre14 si 15 v.
  • marian_85vlm

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am fost azi la un electrician, foarte bun meserias, il cunosc demult...si am depistat cauza...e un releu de putere langa calculatorul masinii, pe stalpul din dreapta, a zis k a mai intalnit fenomenul asta. ala comanda tot. alternatorul nu are treaba cu ceasurile si cu ventilatorul. am vrut sa o pun pe tester, dar a zis k nu are ce sa vada dak becul nu e aprins... a ramas k dak mai face...sa ii inlocuiesc releul ala, deocamdata de duminica nu a mai facut deloc... akm...sa vedem...o avea sau nu drepatete...pana nu se va aprinde iar becu...nu stiu... Very Happy
  • catalinoss

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
alin. regulatoul tau de tensiune trebuie masurat la iesire sa-ti dea 14.2 V
Este o problema strict electrica.
Regulatorul nu este comandat de nimeni dar este posibil sa aiba reglaj al tensiunii de iesire.
Daca mai ai probleme scrie aici.
  • maxxi

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
puntea diode a fost la mine, am schimbato anu trecut cu una unipoint si m-a tinut atat, acuma am pus una cargo suedeza si sper sa tina mai mult am dat pe punte cargo 107 ron 80 lei manopera si electricianul a vrut sa schimbe si releul dar iam zis ca nu, alternator hitachi 100 ah
  • produc_haos

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2009

  • Mesaj Privat
sal...am si eu o intrebare...am citit pe aici dar nu prea mai inteleg nimic...mi sa aprins becul de la baterie..in bord si nu se mai stinge...spunetimi cam ce ar putea sa fie...si daca era sa fiu undeva plecat din local;itate..cat as mai fi mers numai din baterie...cu aproximatie,mai ajungi la vreun service?
  • marian_85vlm

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
depinde, de ex la diesel dak nu ai faruri aprinse sau ma rog...alti consumatori...poti sa mergi cat vrei cu becul aprins, k se autosustine, nu ii trebuie scanteie, la benzinar....nu stiu...d ece sa zic...dar te tine si ala cateva zeci de km cred... in cazul meu, cum am spus si mai sus, s-a aprins becul, dar de incarcat imi incarca, deci nu e de vina laternatorul...si am mers mult si bine cu becul aprins...doar k nu-mi mai merge nici un ceas, bec la bord...ventilator, bricheta...nimic...decat farurile Smile))) dar du-te si vezi ce are, nu o lasa asa, k poate se agraveaza si chiar te lasa in drum.
  • produc_haos

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2009

  • Mesaj Privat
pai uite cum sta treaba...e 1.6 benzina...dimineata cand sa plec..nu se mai stingea becul...am sunat un electrician,si mia zis cam ce ar putea fi..mia zis ca alternatorul sau releul...am pornit motorul si mia zis sa scot borna cu plus de la baterie...sa vad ce se intampla si daca se opreste...asa a si fost...am scos borna,a murit motorul...acum trebuie sa astept pana luni..
  • marian_85vlm

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
mda...nu stiu ce sa zic k nu sunt de meserie...dar din ce mai stiu si eu...de la alternator ar fi, cu borna scoasa ar trebui sa mearga pe alternator doar, cu toate k la masinile astea mai noi scrie in carte k sa nu lasi motorul sa functioneze fara baterie, doar pe alternator, deoarece exisra riscul de a arde calculatorul. cel mai simplu erea sa iei un aparat de masura si sa masori sa vezi cat incarca. Very Happy las-o pana luni k iti omori si bateria asa
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR