Ai uitat parola?


  • killer666

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Ieri seara ma lasat alternatoru, si ma costa 2mil numai montaju unui alternator nou pt ca trebuie sa demonteze omu tot motoru(e un v6 2500), cine are niste sfaturi utile astept! problema lui e ca nu mai incarca, poate o fi altceva(vreo siguranta) Question
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,189
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
eu am avut. cauze posibile: un fir desprins, carbuni terminati, diode arse, infasurari scurtcircuitate. daca nu ti-a iesit fum din el atunci nu a luat foc.
  • rivo

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina: Vectra C20NE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
eu ..mai am probleme/.. mie mi s-a rupt un carbune.. cam naspa faza...acum merg cu unul facut de mine ..dar as vrea sa-l cumpar...daca alternatorul tau e stricat rau ..dar mai are carbunii buni..zi-mi ca poate facem o afacere..
  • killer666

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
am vb mai devreme cu mecanicu, mi-a zis ca sau dus diodele de la alternator si ca mai am o problema ca nu mi se aprinde becu de baterie pe bord si ca nu incarca decat de la 5000rpm in sus(banuieste ca un fir intrerupt pe undeva)
  • cmd

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 1.7cdti din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
becul de pe bord ti se aprinde pentru ca s-a dus cel putin o dioda si pune la masa excitatia. incarca de pe la 5000 ptr ca cu cat s-au ars mai multe diode, cu atat trebuie sa incarce prin mai putine circuite si pentru a da ceva curent trebuie sa se roteasca cat mai repede. si eu am avut o problema similara inclusiv chestia cu martorul de bord de la baterie plus ca mi se incalzea alternatorul din cauza ca lucra cu mai putine circuite de incarcare si incerca sa faca fatza. mi mi-a fost arsa o dioda si l-am smecherit cu una de dacie.
99% ca ai cel putin o dioda dusa. schimba-le si vezi daca se comporta la fel
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,729
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am avut probleme si am avut noroc cu un atelier specializat in electricitate auto, se pare ca regulatorul este incorporat intr-un "bloc electronic" care se schimba cu totul (nu doar diodele ca la Dacia de ex.) cu ocazia asta schimba si rulmentii si carbunii, pretul este mic in raport cu manopera.
  • killer666

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
baieti acum am vb cu mecanicu, mi-a facut alternatoru, se arsese puntea de diode si releu(2.2mil), rotoru cica nu a avut nimic, acum cauta firu intrerupt de la baterie,ce credeti e bine la bani??? manopera e 2mil, la dibas mi-au cerut 12mil numai pe alternator la schimb cu al meu si fara schimb 14mil+ montaju care mai e si ala cam 2-3mil!
  • cmd

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 1.7cdti din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
un alternator la dezmembrari nu e mai mult de 2,5-3 mil si te tine mult si bine. oricum, in plus te mai costa montatul...
scuza-ma, nu am observat ca ai scris ca "nu ti se aprinde becul". da cand dai la cheie, adica inainte cand ti se aprind toate becurile la bord, ti se aprinde si martorul de la baterie? daca da, inseamna ca nu are nimic. oricum, nu-i asa de important. mai masori si tu bateria o data la o saptamana
  • killer666

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
hai ca am luat ieri masina de la mecanic, m-a costat 4.3mil toata distractia, mi-a schimbat releu si puntea de diode si mi-a reparat si problema de la bord de unde a pornit toata distractia, mie nu mi se aprindea becu de la baterie de cand mi-am luat masina, si mi-a zis mecanicu ca incarca la turatii f mari si nu a mai facut fata si a facut poccc:-)
  • g_poturlu

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare!

Interesant ce spune killer666 aici:

manopera e 2mil, la dibas mi-au cerut 12mil numai pe alternator la schimb cu al meu si fara schimb 14mil+ montaju care mai e si ala cam 2-3mil!

S-au apucat la Di-Bas de trocuri de genul asta? Apoi ar fi reparat alternatorul si l-ar fi vandut altcuiva de bun? Ciudat.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,189
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
nu mi se pare ciudat. peste tot se practica treaba asta.
  • Gepetto

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Aug 2004

  • Garaj Mesaj Privat
stie cineva care sunt limitele normale de incarcare a bateriei. am luat o baterie noua si nu mi-au dat garantie ca cica altenatorul nu baga decat 13,6V...daca puteti, careva, sa masurati cat aveti pe baterie cu motorul pornit , fara nici un consumator...hcestia e ca daca ar fi o dioda dusa, as avea cu 0,6V mai putin decat vor ei, adica 13,8-14V...dar eu am 13,6V...si chiar nu-mi dau seama daca e o problema si-o sa-mi moara bateria, la fel ca cea veche, dupa ce am mers cu AC-ul pornit, aeroterma, lumini, proiectoare, cass...
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,189
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
13.6 la relanti sau turat? daca e la relanti mergi inapoi si arata-le ca i sarcina baga destul. mie mi se pare perfect acceptabil 13.6 la relanti.
aia cu bateriile sint niste magari. mie nu vroiau sa mi-o schimbe in garantie pentru ca aveam 13.8 si ei vroiau 14-14.4V
  • cmd

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 1.7cdti din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
funny,
tocmai l-am masurat pe al meu sa vad cat scoate si se pare ca si alternatorul meu a luat-o razna, insa in cealalta directie: scoate prea mult
14.4 la ralanti iar la turatie maxima scoate 15.6V
cred ca s-a dus releul de incarcare
stie cineva pe unde e?
chestia e ca mi se si aprinde martorul de baterie de la bord: la turatii mici lumineaza slab, la turatii mari lumineaza puternic
partea buna - am turometru
so, stie cineva pe unde e releul de incarcare?
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,189
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
nu stiu ce masina ai, la mine e in interiorul alternatorului.
  • cmd

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 1.7cdti din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
opel astra 93
sper sa fie in exterior
oare pot sa pun altul in exterior ? trebuie facuta legatura cu infasurarile alternatorului sau ii ceva blackbox cu 2-3 fire?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,313
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
poate te ajuta poza asta

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,729
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
cmd a scris:opel astra 93
sper sa fie in exterior
oare pot sa pun altul in exterior ? trebuie facuta legatura cu infasurarile alternatorului sau ii ceva blackbox cu 2-3 fire?

*
Nu, din pacate e in interior, si anume in partea aia care seamana cu "puntea de diode" de la "masina nationala"...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,313
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
depinde de modelul motorului ...
sa faca adminul pagina aia cu fisa tehnica a masinii pt fiecare user Mad
facem un chestionar pe tema asta Question
  • radu

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
ha.dintre toti eu cred ca am avut absolut toate problemele ce se pot avea cu un alternator:
-curele rupte de vreo 5 - 6 ori pe zi
-acum de ex. am suportul fix spart
-fulie stramba
-fulie alternator deplasata in interior fatza de cea de la motor
-relee stricate vreo 12 datorate
-colectorului tocit ce imi toca carbuni aproape instant
-rotor ars
-stator ars
-firele de la rotor catre colector se rupeau
-alternatorul incarca 20V - 23V fapt ce a dus la multe alte probleme (mi se opre motorul si credeam ca e din alimentare => shimbat pompa benzina, releu pompa benzina, injectoare etc)
-si multe altele care nu imi vin acum in minte

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata