- ciotic
- **
- 253 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salutare ,
vreau sa multumesc colegilor care au postat mesajele referitoare la borna: am verificat borna minus si intr-adevar se incingea foarte tare, fata de cea de la plus care era incinsa din cauza temperaturii exterioare, sau din cauza temperaturii motorului. am desfacut borna minus de pe baterie si am curatat atat borna cat si bateria cu un smirghel; dupa aceasta, incarcarea sta la 13,9 cu AC pornit si ventilatorul de pe radiatoare pornit...deci merita incercat inainte de alte modificari...
vreau sa multumesc colegilor care au postat mesajele referitoare la borna: am verificat borna minus si intr-adevar se incingea foarte tare, fata de cea de la plus care era incinsa din cauza temperaturii exterioare, sau din cauza temperaturii motorului. am desfacut borna minus de pe baterie si am curatat atat borna cat si bateria cu un smirghel; dupa aceasta, incarcarea sta la 13,9 cu AC pornit si ventilatorul de pe radiatoare pornit...deci merita incercat inainte de alte modificari...
plc
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2016
- Mesaj Privat
Va salut dragi colegi , ma alatur si eu cu o problema la topic .
Zafira 2005 , motorina 1,9.
Am o eroare care persista legata de alternator "062202" .
Dupa ceva cautari si sfaturi am cautat pe forum si-am invatat cum sa vizualizez tensiunea de incarcare in BC
Asta e doar cu motorul pornit :
Asta e cu consumatorii si luminile aprins :
Am masurat si cu aparatul la borne si ceea ce arata pe display se regaseste si acolo , adica in jur de 13,6 fara consumatori . Bateria la rece arata 12,6 . In conditiile in care fostul proprietar a mers in aceleasi conditii cu aceasi baterie 3 ierni si nu l-a lasat ... sa inteleg ca am o problema fiindca tensiunea de incarcare este sub 13,8 cu consumatorii porniti ?
Zafira 2005 , motorina 1,9.
Am o eroare care persista legata de alternator "062202" .
Dupa ceva cautari si sfaturi am cautat pe forum si-am invatat cum sa vizualizez tensiunea de incarcare in BC
Asta e doar cu motorul pornit :
Asta e cu consumatorii si luminile aprins :
Am masurat si cu aparatul la borne si ceea ce arata pe display se regaseste si acolo , adica in jur de 13,6 fara consumatori . Bateria la rece arata 12,6 . In conditiile in care fostul proprietar a mers in aceleasi conditii cu aceasi baterie 3 ierni si nu l-a lasat ... sa inteleg ca am o problema fiindca tensiunea de incarcare este sub 13,8 cu consumatorii porniti ?
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
din punctul meu de vedere ori ai un contact imperfect pe undeva intre traseul alternator - baterie - consumatori, ori alternatorul cu inceput de probleme...
as merge pe a 2-a varianta, alternator cu potentiale probleme.
13,6 fara consumatori e cam putin.
un minim minimorum e 13,8 dupa unele pareri, dupa altele e 14,0 v
oricum ar fi, indiferent de parere, 13,6 e putintel.
m-as astepta intr-un viitor oarecare sa apara probleme la incarcare.
as merge pe a 2-a varianta, alternator cu potentiale probleme.
13,6 fara consumatori e cam putin.
un minim minimorum e 13,8 dupa unele pareri, dupa altele e 14,0 v
oricum ar fi, indiferent de parere, 13,6 e putintel.
m-as astepta intr-un viitor oarecare sa apara probleme la incarcare.
- ciotic
- **
- 253 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
plc
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
plc
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2016
- Mesaj Privat
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
plc
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
plc a scris:
Am o eroare care persista legata de alternator "062202" .
De cite ori ai sters eroarea,de spui ca persista...?! Comoditatea face ca sa fie facute masuratori acolo unde este usor accesibil,nicidecum acolo unde trebuie... Daca o masuratoare pune atitea probleme,atunci demontarea alternatorului o fi mai simpla...?!
Am o eroare care persista legata de alternator "062202" .
plc
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
ion1953
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2015
- Mesaj Privat
g_poturlu a scris:Salutare!
Interesant ce spune killer666 aici:
manopera e 2mil, la dibas mi-au cerut 12mil numai pe alternator la schimb cu al meu si fara schimb 14mil+ montaju care mai e si ala cam 2-3mil!
S-au apucat la Di-Bas de trocuri de genul asta? Apoi ar fi reparat alternatorul si l-ar fi vandut altcuiva de bun? Ciudat.
Interesant ce spune killer666 aici:
manopera e 2mil, la dibas mi-au cerut 12mil numai pe alternator la schimb cu al meu si fara schimb 14mil+ montaju care mai e si ala cam 2-3mil!
S-au apucat la Di-Bas de trocuri de genul asta? Apoi ar fi reparat alternatorul si l-ar fi vandut altcuiva de bun? Ciudat.
vioan77
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea. Sunt nou pe acest forum si imi cer scuze daca postez intrebarea in topicul nepotrivit.
De doua zile ma lasa bateria. De tot. Comand o baterie noua, vin baietii si o monteaza, testeteaza ceva si imi spune ca alternatorul nu incarca cum ar trebui. Adica undeva la 11,9. Mult prea putin din cate am inteles. Ulterior am observat ca e sarita cureaua alternatorului. Incerc sa o pun inapoi, nici o sansa. . Pun mana pe rolele alea si observ ca doua sunt blocate, nu se invart deloc. Alea mai mari. Stie cineva ce e de facut si cat ma costa reparatiile. Orientativ. Masina e un opel insignia 2.0 diesel automata 2009
Multumesc mult
Ps servodirectia e moarta
De doua zile ma lasa bateria. De tot. Comand o baterie noua, vin baietii si o monteaza, testeteaza ceva si imi spune ca alternatorul nu incarca cum ar trebui. Adica undeva la 11,9. Mult prea putin din cate am inteles. Ulterior am observat ca e sarita cureaua alternatorului. Incerc sa o pun inapoi, nici o sansa. . Pun mana pe rolele alea si observ ca doua sunt blocate, nu se invart deloc. Alea mai mari. Stie cineva ce e de facut si cat ma costa reparatiile. Orientativ. Masina e un opel insignia 2.0 diesel automata 2009
Multumesc mult
Ps servodirectia e moarta
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Care din ele il are masina A20DTH, A20DTJ, A20DTR, A20DTC, A20NHT Si cati CP are...
Eu zic primadata sa schimbi rolele si cureaua
Verifica si fulile de la alternator si de la compresorul de AC
Banuiesc sa te referi la rolele G si T sau te mai referi si la altele...
"Servodirectia e moarta" - fara alternator nu cred ca merge servo (sau nu iti merge de mult timp)
Daca poti pune niste poze cu rolele de care spui ca sunt blocate... si ce motor are masina?
Ca costuri doar rolele (fara cele de la alternator si AC) + curea cam 450-500RON cu piese bune vezi ce pui.
Nu tot ce este ieftin este si bun.
Eu zic primadata sa schimbi rolele si cureaua
Verifica si fulile de la alternator si de la compresorul de AC
Banuiesc sa te referi la rolele G si T sau te mai referi si la altele...
"Servodirectia e moarta" - fara alternator nu cred ca merge servo (sau nu iti merge de mult timp)
Daca poti pune niste poze cu rolele de care spui ca sunt blocate... si ce motor are masina?
Ca costuri doar rolele (fara cele de la alternator si AC) + curea cam 450-500RON cu piese bune vezi ce pui.
Nu tot ce este ieftin este si bun.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
vioan77
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2016
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
vioan77
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2016
- Mesaj Privat