Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salutare ,
vreau sa multumesc colegilor care au postat mesajele referitoare la borna: am verificat borna minus si intr-adevar se incingea foarte tare, fata de cea de la plus care era incinsa din cauza temperaturii exterioare, sau din cauza temperaturii motorului. am desfacut borna minus de pe baterie si am curatat atat borna cat si bateria cu un smirghel; dupa aceasta, incarcarea sta la 13,9 cu AC pornit si ventilatorul de pe radiatoare pornit...deci merita incercat inainte de alte modificari...
Skip ads

  • plc

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Va salut dragi colegi , ma alatur si eu cu o problema la topic .
Zafira 2005 , motorina 1,9.
Am o eroare care persista legata de alternator "062202" .
Dupa ceva cautari si sfaturi am cautat pe forum si-am invatat cum sa vizualizez tensiunea de incarcare in BC
Asta e doar cu motorul pornit :

Asta e cu consumatorii si luminile aprins :

Am masurat si cu aparatul la borne si ceea ce arata pe display se regaseste si acolo , adica in jur de 13,6 fara consumatori . Bateria la rece arata 12,6 . In conditiile in care fostul proprietar a mers in aceleasi conditii cu aceasi baterie 3 ierni si nu l-a lasat ... sa inteleg ca am o problema fiindca tensiunea de incarcare este sub 13,8 cu consumatorii porniti ?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
din punctul meu de vedere ori ai un contact imperfect pe undeva intre traseul alternator - baterie - consumatori, ori alternatorul cu inceput de probleme...
as merge pe a 2-a varianta, alternator cu potentiale probleme.

13,6 fara consumatori e cam putin.
un minim minimorum e 13,8 dupa unele pareri, dupa altele e 14,0 v
oricum ar fi, indiferent de parere, 13,6 e putintel.
m-as astepta intr-un viitor oarecare sa apara probleme la incarcare.
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ca sa elimini eventuale probleme ale traseului, poti masura incarcarea direct la alternator
Skip ads

  • plc

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Am vrut sa masor la alternator dar din cate am vazut e foarte dificil sa ajung la el la borne , este amplasat undeva dupa motor si nu vad de unde ies cablurile .
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca la mine la vectra ajungi greu la alternator si am ditamai capota, la zafira cred ca e cam misiune imposibila sa ajungi acolo...
Ma refer aici la motorizarile de 1.9...
La alte motorizari nu stiu cum o fi...
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
E foarte greu de masurat direct la alternator. Atata timp cat nu se aprinde martorul de baterie eu zic sa mergi asa. Modul de incarcare difera si de gradul de incarcare al bateriei. La 13v aveai si clima pornita?
  • plc

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Aerul conditionat la maxim de treapta de turatie si minim de temperatura , faza lunga , si muzica pornita .
Ma agit fiindca incerc sa vad care-i cauza pentru care-mi tot inregistreaza eroarea de alternator . Oricum testu final vine la iarna .
Skip ads

  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am mai vazut asa la o astra cu aerul pornit si alti consumatori 13.1-13.3v. Ai masina demult? Poate a fost schimbata puntea sau releul si nu s-a sters eroarea.
  • plc

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Am luat-o in Iulie din Germania si nu am mai nimic despre istoricul ei . Pana acum a mers impecabil .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
plc a scris:
Am o eroare care persista legata de alternator "062202" .
De cite ori ai sters eroarea,de spui ca persista...?! Comoditatea face ca sa fie facute masuratori acolo unde este usor accesibil,nicidecum acolo unde trebuie... Daca o masuratoare pune atitea probleme,atunci demontarea alternatorului o fi mai simpla...?!
  • plc

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2016

  • Mesaj Privat
A fost starsa cel putin o data aici si o data-n Germania . "Comoditatea" de care vorbesti tu n-are nici o legatura cu faptul ca trebuie sa demontez probabil jumate din motor ori sa ajung la el pe sub masina ceea ce nu-i posibil acasa fiindca n-am rampa .
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cine nu are conditii acasa,obligatoriu va apela la un service..., dar sa stii ca si acolo exista citeodata comoditate! Eroarea iti va apare continuu pina va fi rezolvata adevarata problema,cautata de multe ori in locuri greu accesibile,si cautata de meserias ce e in stare sa o gaseasca...
  • ion1953

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2015

  • Mesaj Privat
g_poturlu a scris:Salutare!

Interesant ce spune killer666 aici:

manopera e 2mil, la dibas mi-au cerut 12mil numai pe alternator la schimb cu al meu si fara schimb 14mil+ montaju care mai e si ala cam 2-3mil!

S-au apucat la Di-Bas de trocuri de genul asta? Apoi ar fi reparat alternatorul si l-ar fi vandut altcuiva de bun? Ciudat.

  • vioan77

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea. Sunt nou pe acest forum si imi cer scuze daca postez intrebarea in topicul nepotrivit.
De doua zile ma lasa bateria. De tot. Comand o baterie noua, vin baietii si o monteaza, testeteaza ceva si imi spune ca alternatorul nu incarca cum ar trebui. Adica undeva la 11,9. Mult prea putin din cate am inteles. Ulterior am observat ca e sarita cureaua alternatorului. Incerc sa o pun inapoi, nici o sansa. Smile. Pun mana pe rolele alea si observ ca doua sunt blocate, nu se invart deloc. Alea mai mari. Stie cineva ce e de facut si cat ma costa reparatiile. Orientativ. Masina e un opel insignia 2.0 diesel automata 2009
Multumesc mult
Ps servodirectia e moarta
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Care din ele il are masina A20DTH, A20DTJ, A20DTR, A20DTC, A20NHT Si cati CP are...
Eu zic primadata sa schimbi rolele si cureaua
Verifica si fulile de la alternator si de la compresorul de AC

Banuiesc sa te referi la rolele G si T sau te mai referi si la altele...


"Servodirectia e moarta" - fara alternator nu cred ca merge servo (sau nu iti merge de mult timp)
Daca poti pune niste poze cu rolele de care spui ca sunt blocate... si ce motor are masina?

Ca costuri doar rolele (fara cele de la alternator si AC) + curea cam 450-500RON cu piese bune vezi ce pui.
Nu tot ce este ieftin este si bun.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Rolele G, T, PAS - care din ele sunt blocate?
  • vioan77

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Din cate imi dau seama de pe schema G si Pas sunt intepenite. Dar nu sunt 100% sigur. Sii nici nu pot sa merg acuma la masina sa verific. Pana maine. Masina are 131 de cai. A20 DTJ
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Dupa mine cred ca este bine sa le schimbi pe toate trei - G, T, PAS si cureaua eu le-am inclus pe toate in estimarea de costuri de sus.
Sper ca alternatorul sa fie OK.
  • vioan77

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Oare sunt mecanici care fac treaba asta unde mi,a ramas masina? Ca nu pot sa o mut ca nu are servo. Si nici nu stiu unde sa o duc ca nu sunt din bucuresti. Si sincer nu prea am bani de dat pt platforma.
Mersi
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR