Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • 89dam

  • Mesaje scrise: 1,175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut colegi!
Tot citesc forumul asta de vreo doi ani si ceva si am avut multe de invatat din el, dar nu am gasit o clasificare asa mai amanuntita.
Incep prin a va spune ca am Asttra H 2006 caravan cu motor Z16XEP, de curand mi-am montat cd30mp3 cu BID, inainte avand CC20 cu TID; asa ca avand BC acum il tot butonez in timpul mersului, intru in ecrane ascunse pentru a vedea viteza, temperatura si alte chestii interesante.
Ce ma deranjeaza este ca BC ascuns indica o temperatura a lichidului de racire in timpul mersului, asta cand e incinsa bine masina (dupa 30 de km) intre 99 si 103 grade ceea ce mi se pare foarte mult; mentionez ca motorul functioneaza si trage foarte bine.
Va rog sa urmariti si la voi cam intre cat si cat indica temperatura cand masina este incalzita de pe drum!
Alta problema ar fi ca de ceva vreme imi tot dispar din "pixelii" cifrelor de la kilometraj dupa care apar iar, sau pilotul automat cateodata nu se activeaza; sa fie oare CIM-ul ?
Crying or Very sad Multumesc
Skip ads

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
E normala temperatura asta la Z16XEP, Z16XER si Z18XER. Termostatul e controlat de ECU. In sarcini mici temperatura ajunge pana la 105 grade. Daca la drum lung si viteza mare scade spre 90 de grade e ok. In cazul asta o rezistenta electrica incalzeste termostatul suplimentar si scade temperatura la care deschide.
  • 89dam

  • Mesaje scrise: 1,175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Oooo, ce bine ca am gasit pe cineva sa imi raspunda! Deci nu trebuie sa imi fac griji daca vad apa la 103 grade. Alte hibe am sa le postez pe parcurs pe masura ce dau de ele!
inca astept raspuns pentru lipsa pixelilor (uneori) din kilometraj
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dar cu pornirea dimineata cum este la voi. e putin greoaie la mine adica dupa o secunda jumate doua. in rest sunt multumit si astept sa dezvoltam acest topic ca despre astra H benzinare nu prea se vorbeste ff mult

mult noroc
Skip ads

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Twinporturile nu pornesc foarte repede pentru ca ECU nu stie in ce pozitie a ramas motorul. Cele cu VVT pornesc la sfert de cheie intotdeauna.
  • cristiavr

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Eu am Astra H Caravan cu motor de 1,6 din 2005. Am parcurs cu ea aproape 100.000 km. Pot sa va spun ca in general sunt multumit de ea.In majoritatea timpului a fost folosita in oras, dar am facut si calatorii lungi de 4-5 mii km. Consumul mediu a fost mereu 7,6-7,8 in oras si 6,8-7,2 in afara.De 2-3 ani nu mai depasesc 140 km/ora pe autostrada decat foarte rar.E foarte mare consumul peste aceasta viteza, sare de 10.Toate revizile le fac la 15.000 Km, cu ulei GM.
In oras merg cat de repede permite traficul si adesea demarez ceva mai energic. Cele mai scumpe piese inlocuite:butuc roata cu senzor ABS,ansamblu bobinelor de inductie si pompa de benzina.Electronica de afisare mai da rateuri,in special cand sunt aprinse farurile. Masina este cam lenta fata de dorinta mea, dar foarte stabila in mers si mai ales la viraje. La pornire face exact cum a scris colegul Corbu, spre deosebire de Agila, care porneste la sfert pe orice vreme.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cum se manifesta masina la ansamblu bobinelor de inductie stricat. am si eu niste banuieli . dar pompa de benzina. multumesc mult
  • cristiavr

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Ansamblul bobinelor de inductie este construit solidar pentru toate cele 4 bobine.In cazul meu a fost defecta doar o singura ramura, la cilindrul 3, dar evident am inlocuit tot.Manifestarea a fost "mers in 3 pistoane" adica motorul porneste dupa incercari repetate, mersul este sesizabil neuniform, automobilul se poate deplasa incet pana la service.Evident ca se aprinde martorul din bord"motorul galben" si la testul"agrafa"se citeste defectul.
Mecanicul a demontat capacul de plastic, mufa din capatul ansamblului si a scos ansamblul tragand in sus de el.A reconectat mufa , apoi cu o fisa veche de Dacia a probat pe rand prezenta scanteilor la toate cele 4 capete, apropiind fisa la 2-3 mm de masa, in timp ce eu dadeam scurt la electromotor.Bobinele m-au costat 1250 lei in ian 2009.
Cu pompa:banal, am ramas in intersectie si motorul nu mai pornea, cu toate ca demarorul mergea perfect.Acelasi bec aprins la bord, testul agrafei, etc...
Nota: cu cateva saptamani inainte masina era foarte puturoasa la demaraje, semn ca electromotorul pompei lucra defectos.Binenteles ca am m-am prins dupa ce am inlocuit pompa.Ansamblul complet al pompei a fost 1400 lei in mai 2009.
Skip ads

  • 89dam

  • Mesaje scrise: 1,175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut baieti!
La motorul care il am am sesizat cu ocazia gerului de zilele asteaca porneste cam greu adica dupa vreo 2 secunde; metionez ca temperatura afisata pe BID a fost de -24 de grade.
Cand sunt teperaturi asa joase adica de pe la -7 grade in jos strategia este de a baga cheia in contact apoi asteptat pana se sting toti martorii din bord, apoi revin cu cheia in pozitia 0 si apoi inca o data sa se aprinda toti martori dupa care ii dau start engine!
Daca tot a prins acest topic despre "Astra H benzinara", va expun o alta hiba care o are: daca fac plinul "ochi" masina se inneaca, nu mai tine relatiul, are fluctuatii mari de turatie la relanti, ba chiar se opreste motorul; asta se intampla 70 -100 de km maxim dupa ce am facut plinul, cateodata se aprinde "motorasul galben - check engine".
De doi ani de zile caut rezolvare la asemenea problema dar nimeni nu imi spune ceva concret, asa ca daca sunteti patiti sau a mai trecut cineva prin asta va rog sa postati aici rezolvarea ! Multumesc
P.S. Solutia mea a fost sa nu ii mai fac plinul niciodata (alimentez cam 35 de litri maxim) si atunci merge perfect!
P.S. 2 - cu modulul de inductie am tpatit-o si eu acum doi ani iar inlocuirea lui a costat la vremea aceea 880 ron. NU se poate repara si inlocui doar partea defecta, se schimba cu totul! Evil or Very Mad
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
partea cu plinu de benzina nu am patit o inca sper sa nu am .. fac drumuri in afara si pe autostrada trebuie plinul sa il ai mereu. azi dimineata au fost -26 grade s a chinuit vreo 3-4 secunde dar a mers bine.

pe gaz insa murea cand o calcam tare si se comuta singura pe benzina. speram la zile mai calduroase..
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@89dam : mi-am montat un computer de bord pe Astra G si la fel ca si la tine temperatura apei imi afiseaza 97grdC in mers , iar pe bord am 89 grdC. O diferenta de aproape 10 grade. Cred ca afiseaza pentru confortul psihic sa nu ma impacientez.
  • 89dam

  • Mesaje scrise: 1,175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@ddf - Probabil sa te impacientezi! Colegul care a postat mai sus cred ca are dreptate in functie de cum lucreaza termostatul, si cand il deschide ecu!
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Dar de ce pe bord imi arata normal ?
Prima data am zis ca e de la sonda de temperatura si ca sa ma conving am scos mufa : pe bord nu imi mai afisa nimic iar pe b.c. -40grdC Razz
  • 89dam

  • Mesaje scrise: 1,175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Smile da! deci chestia cu temperatura am lamurit-o. Asteptam alte vicii ale acestei masini / tip de motor!
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut

Am tot auzit despre motorul asta ca ar consuma cam mult, undeva peste 10, mai exact 12-13 in oras.
Stiu, e de la oras la oras, de la persoana la persoana, dar parerea intiparita, cel putin la mine, e ca papa cam mult.
Poti sa ne impartasesti te rog ? La tine cum e ?
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
consumul depinde de orasul in care tot sofezi si persoana... depinde cum stie sa apese economic pedala de acceleratie. in iasi de exemplu se circula cat de cat bine consumul este maxim 9 %. . masina are 176.000 km
  • 89dam

  • Mesaje scrise: 1,175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
89dam a scris:De pornit, porneste bine, Instantaneul la pornire timp de 2 minute este de la 2,8 pana 1,3 mereu in scadere pe masura ce se incalzeste. In we care a trecut am facut un drum de Bacau cu resetare la Bacau, pana acum am in jur de 500 de km cu o medie de 6,9 tin sa precizez ca la intoarcere din Moldova am avut vantul din spate si la o viteza constanta de 100 km/h cu pilotul automat am mers cu 4,7! Smile
Nu va zic ca la dus am scos 8,2 ca era vantul din fata, dar i-am dat si talpa asa! Very Happy

Asta am postat acum vreo doua zile la o discutie de genul consumului! Intradevad si mie mi se pare ca imi consuma cam mult in oras, ajunge undeva la 10. (asta daca merg doar si doar in oras)
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Fie 9 , fie 10 ( desi iarna cred ca e peste ) tot e mult si personal cred ca e un punct slab al motorului asta
Eu am diesel de 1.7 ( capacitate asemanatoare), motor care nu e destinat in mod direct mersului prin oras, care se incalzeste mai greu si iarna asta nu mi-a luat in oras mai mult de 7.5...
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
te bucuri tu ca ai un consum de 7.5 in oras cu 1.7 dar gandeste te cat faci sa sufere turbina la drumuri scurte si aer rece.....daca Doamne fereste ajungi sa se strice ai sarit cu banu . benzina e mai ieftina la intretinere pentru mersul in oras. cu diesel ul risti mult daca mergi excesiv oras. am avut si eu 1.7 .....bun motor insa nu il exploatam eu cum trebuia...mers 90% oras. de asta am renuntat si la el acum e pe maini bune in alta tara . numai bine
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
eu cred ca s-a gandit la asta fabricantul cand s-a pus pe facut turbine Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR