- laur702
- **
- 246 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
- mishu2000
- **
- 189 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
- laur702
- **
- 246 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
daca cauti atent vei gasi o groaza de posturi referitor cu motoarele 2,5 mai ales cele de bmw,sunt greseli de fabricatie referitoare la temp optima a masinii!adica urca apa la 100grade,mai multi colegi ce au-au avut 2,5 din acei ani se plangeau ca urca prea mult temp apei!
in mare se zice ca e greseala de proiectare
in mare se zice ca e greseala de proiectare
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
parerea mea este ca cea mai rentabila din clasa omega este de 2.0 x20xev.
dieselurile sunt bune dar cind incep sa te lase piesele (debitmetru supapa egr galerie de admisie turbina, plus la modelul de 2,5 radiatorul etc...) si daca nici nu te pricepi te curata de bani. benzinarele sunt mult mai rentabile din acest punct de vedere.
caroseria si dotarile sunt net superioare celorlalte modele
dieselurile sunt bune dar cind incep sa te lase piesele (debitmetru supapa egr galerie de admisie turbina, plus la modelul de 2,5 radiatorul etc...) si daca nici nu te pricepi te curata de bani. benzinarele sunt mult mai rentabile din acest punct de vedere.
caroseria si dotarile sunt net superioare celorlalte modele
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- laur702
- **
- 246 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
- laur702
- **
- 246 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
mai am o rugaminte ,datimi si mie cateva repere la care sa fiu atent la motorul de bmw de omega din 94 mine dimineatza vreau sao cumpar , sunt dieselist ,am avut duar diesele in todeauna dar nu cunosc acest motor , unde scuate cele mai multe gaze? unde sa fiu atent la ea, cel mai mult ? este omega b 2.5.tds din 12.1994.break
jtefa
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Maramures
- Masina: Omega 1997 x25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
daca ai cumparat-o acum sa fii sanatos dar ziceam sa te uiti si la impozit si asigurare ca sunt enorme. tot la parerea mea raman ca un motor de 2000 este cel mai rentabil.
iar la dieseluri cred ca motoarele cu lant sunt mai rentabile ca si intretinere ca nu mai schimbi toata distributia, nemaivorbind de faptul ca daca ai belele cu cureaua de distributie (rupere) ai pus-o.
dar omul pana nu se loveste cu capul de prag nu se convinge asa ca sa o stapanesti sanatos si sa ai putine belele
iar la dieseluri cred ca motoarele cu lant sunt mai rentabile ca si intretinere ca nu mai schimbi toata distributia, nemaivorbind de faptul ca daca ai belele cu cureaua de distributie (rupere) ai pus-o.
dar omul pana nu se loveste cu capul de prag nu se convinge asa ca sa o stapanesti sanatos si sa ai putine belele
- laur702
- **
- 246 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
gata dragi colegi de model omega, am cumparato , porneste putin mai greu la cald,la rece sfert de cheie , am mers cu ea deja 800km nu i lipseste ulei , am pus tuate placutele noi,am un capat de bara de pus lam si comandat, si am incarcat freonul, ce este putin ingrijorator este racirea, sta la 95gr fara termostat , am spalat radiatorul si motorul ,ce as mai putea face ? si trage greu la demaraj nu scuate gram de fum , cred ca este ceva infundat ,
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- laur702
- **
- 246 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Pfenning
- **
- 115 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
Pfenning
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
Sfat de la mine pentru cei care vor Omega si pentru orice alta masina la mana adoua: daca vreti si aer conditionat e important sa mearga cand o cumparati. Nu exista "trebuie incarcata cu freon", ca ala nu dispare de la sine, scapa pe undeva. Eu am aruncat in vant pina acum o multime de bani si mai am de bagat cam 1.500 RON. Repet, sa bage aer rece si sa nu fie proaspata incarcat, ca poate sa aiba un por si sa se duca in doua saptamani. In rest, Omega e o masina de toata isprava si demna de tot respectul. Recomand x20xev. 2.5tds e bun, dar e mare, consuma mult si taxele sunt mari. Eu am x20se si e cam batranesc.
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
instalatiile de ac de opel sunt de proasta calitate ,din ce a spus tipul care incarca cu freon instalatiile la inceputul unei veri 80% din clienti sunt mandrii posesori de opel ,din experienta m-am uitat la 10 vectra b aduse din afara la nici una nu le mergea ac-ul ,la ale mele le-am incarcat acu 2 saptamanii ,la vectra era goala instalatia (asa am luato si eu de la germani) am bagat aer in instalatie l-am lasat 10 min am vazut ca nu pierde presiune am incarcat cu freon si merge si acu AC-ul ,la omega aveam freon pe instalatie dar nu cat trebuie era cam 1/3 din cantitatea necesara la fel am incarcat si merge si acum perfect ,in alta ordine de ideei un alt coleg cu o vectra b din iasi o incarcat instalatia o mers o zi si a doua zi nu o mai pornit deci se vede repede daca scapa ,la cel care am incarcat eu avea si un detector de fron cu care o verificat scaparile de gaz pe la cuple radiator etc
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
laur702 a scris:gata dragi colegi de model omega, am cumparato , porneste putin mai greu la cald,la rece sfert de cheie , am mers cu ea deja 800km nu i lipseste ulei , am pus tuate placutele noi,am un capat de bara de pus lam si comandat, si am incarcat freonul, ce este putin ingrijorator este racirea, sta la 95gr fara termostat , am spalat radiatorul si motorul ,ce as mai putea face ? si trage greu la demaraj nu scuate gram de fum , cred ca este ceva infundat ,
. felicitari pt noua achizitie ! de acum inainte banii tai vor avea o alta directie mai precisa : OMEGA . bafta !
- Eugen OmegaFun
- **
- 83 mesaje
- din 20 Mai 2006
- Omega 2000 X20XEV
- Oradea
Eugen OmegaFun
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Oradea
- Masina: Omega 2000 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2006
- Mesaj Privat
gsi_master a scris:instalatiile de ac de opel sunt de proasta calitate ,din ce a spus tipul care incarca cu freon instalatiile la inceputul unei veri 80% din clienti sunt mandrii posesori de opel ,din experienta m-am uitat la 10 vectra b aduse din afara la nici una nu le mergea ac-ul ,la ale mele le-am incarcat acu 2 saptamanii ,la vectra era goala instalatia (asa am luato si eu de la germani) am bagat aer in instalatie l-am lasat 10 min am vazut ca nu pierde presiune am incarcat cu freon si merge si acu AC-ul ,la omega aveam freon pe instalatie dar nu cat trebuie era cam 1/3 din cantitatea necesara la fel am incarcat si merge si acum perfect ,in alta ordine de ideei un alt coleg cu o vectra b din iasi o incarcat instalatia o mers o zi si a doua zi nu o mai pornit deci se vede repede daca scapa ,la cel care am incarcat eu avea si un detector de fron cu care o verificat scaparile de gaz pe la cuple radiator etc
Salut,
Nu cred ca instalatiile de clima de pe Opel sunt de proasta calitate. Si la alte tipuri de masini sunt probleme cu ac si nu trebuie generalizat ca doar Opelul are probleme.
Eu am avut in decursul anilor mai multe Omega si cel putin pe ultimele 5 am avut AC sau climatronic.
Vreau sa spun ca la nici una nu am incarcat sau completat cu freon.
Pot da exemplu un Omega din 1993 cu AC, care este in Ro din 1997 si AC functioneaza perfect si acum fara a fi completat. Asa cum s-a scris, din instalatie nu are voie sa dispara freon decat daca are scapari, fisuri sau pori. Daca are pori este posibil ca Ac sa functioneze chiar si 1 an sau mai mult fara a fi necesara completarea. Verificarea instalatiei se face cu detector cu ultraviolete sau se incarca instalatia cu azot si se circula asa cel putin 1 zi dupa care se verifica presiunea. Ceea ce ai facut tu cu aer pt 10 min, nu stiu daca este o verifficare sigura, si s-ar putea ca peste o perioada scurta de timp sa ai surprize.Si inca o precizare, problemele apar mai repede si mai des la motorizarile diesel din cauza trepidatiilor. Cum Omega B facelift este renumit pt trepidatii este explicabil de ce la aceste modele instalatia pierde freon mai des decat la benzinare.
Succes
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
eu am spus ce am auzit si eu de la omul de se ocupa cu din astea,intamplator dupa mine era la rand un ford focus client fidel care vine odata pe an la refill ,am avut si eu un omega din 95 diesel de 2.5 la care ii mergea ac-ul si nu cred ca fusese umblat la instalatie asta se intampla vara trecuta,in general din ce am vazut scapa pe la valvele de verificare a presiuni daca pierde in timp freonul.
- Pfenning
- **
- 115 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
Pfenning
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
Eu deocamdata nu am ajuns nici la 10 minute fara scapari. Am avut radiatorul spart, l-am schimbat, am incercat sa vad si tot scapa. Era stricat si simeringul (presetupa) de la compresor. Am schimbat-o, si, ce sa vezi? Sunt corodate carcasele de la compresor in zona unde se imbina si unde calca garnitura. Am inteles ca se lipeste, desi nu cred si nu vreau sa incerc. Am comandat compresor nou. Ma astept sa mai aiba si alte melicuri pe instalatie. Deja ma enerveaza, dar la cati bani am bagat pana acum, deja nu mai merita sa ma las batut. De aia zic. Daca vreti sa aiba aer conditionat, e bine sa aiba de la inceput.