Ma intereseaza cat de fiabile sunt aceste masini asa cum sunt ele aduse din afara. Dupa cum vad eu lucrurile:
1) Studiez ofertele pina-mi vine rau...
2) Gasesc la nea Gogu o masina "tinuta in garaj" ...a unei batranici.. etc.
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
3) Platesc taxa de prima inmatriculare, actele, numerele, RCA...
4) Schimb consumabilele care sunt de schimbat, fara sa exagerez...
5) Gata a trecut 2 saptamani si ceva de cand am cumparat-o si am terminat tot frecusul.
Ei bine... din momentul asta nu vreau sa am alte cheltuieli in afara de revizii si taxe cu masina pe o perioada de cel putin 2 ani. Stiu ca pretentiile sunt mari de la o masina SH, dar pe de o parte cat de cat justificate pt ca nu circul mult. Asa ca exemplu de la inceputul anului in 20 de zile am facut cu actuala masina de la 29077KM - 29.285. In jur de 200KM - curse mici de 4, 7, 14KM prin oras, mai spre sfaristul lunii mai fac un traseu de 500KM extraurban si se mai echilibreaza kilometrajul.
Intrebari?
1)Care sunt sansele ca in conditiile unui rulaj de sub 1000KM (50% urban - 50% extra) pe luna sa am probleme cu un Opel Vectra diesel vechi de 2-3 ani cu sub 100.000KM la bord?
2) Fac fata la drumuri grele?
3)Care sunt avantajele si dezavantajele modelelor echipate cu filtru de particule
4) Daca e sa fie aduse din afara Franta sau Germania
5) In condiitile in care 2 masini sunt in aceeasi stare si aproximativ acelasi rulaj... se merita 1000E in plus pentru una cu 1 an mai nou de frabricatie. Gen 8000 vs 9000E?