Ai uitat parola?


  • sadcozma

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B20DTH din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Se poate face la voi un schimb de ulei la AF40 la Insignia din semnatura (masina are 46K km si daca tot ii fac revizia la ulei de motor vreau sa il inlocuiesc si pe cel de cutie)? Aveti "scula" sau se schimba uleiul cum am citit pe forum, pana nu mai iese cel murdar din cutie? Si un pret daca se poate. Multumesc anticipat
  • Phanter

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut !
Am o Zafira A din 2005 20DTH si as vrea sa-i schimb displayul MID cu un CID . Cateva informatii utile ar fi bine venite de la profesionisti si un pret pentru o rama de bord pentru CID care cred ca ar trebui inlocuita .

Cu stima
Florin
  • bozo

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera x20se din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
si pe mine ma intereseaza asta
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 315
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z14XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare echipa EDS!
Doresc sa vin la voi pentru a efectua urmatoarele lucrari la un astra g z14 xep din 2008 cu 200 000 km:
-schimbare distributie
-inlocuire pompa apa
-demontare egr, inlocuire garnitura (cred ca pierd ceva lichid racire pe acolo)
-demontare baie ulei si curatare sorb pompa
-inlocuire amortizoare fata si spate (am pachet drumuri grele)
-revizie (am ulei mobil 1 0w40) si inlocuire antigel (am 4 l hepu concentrat)
-constatare generala mecanica: directie, franare, articulatii, etc
Eventual si altele care se constata in service, eu cam asta am pe lista.
Daca se poate un cost estimativ (cu distributie GM, pompa apa hepu si amortizoare sachs).
As dori si o programare la inceputul lunii martie, daca se poate.
Toate operatiile se pot face intr-o zi?
Multumesc.
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 315
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z14XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
mircea neicu a scris:Salutare echipa EDS!
Doresc sa vin la voi pentru a efectua urmatoarele lucrari la un astra g z14 xep din 2008 cu 200 000 km:
-schimbare distributie
-inlocuire pompa apa
-demontare egr, inlocuire garnitura (cred ca pierd ceva lichid racire pe acolo)
-demontare baie ulei si curatare sorb pompa
-inlocuire amortizoare fata si spate (am pachet drumuri grele)
-revizie (am ulei mobil 1 0w40) si inlocuire antigel (am 4 l hepu concentrat)
-constatare generala mecanica: directie, franare, articulatii, etc
Eventual si altele care se constata in service, eu cam asta am pe lista.
Daca se poate un cost estimativ (cu distributie GM, pompa apa hepu si amortizoare sachs).
As dori si o programare la inceputul lunii martie, daca se poate.
Toate operatiile se pot face intr-o zi?
Multumesc.

Sa inteleg ca nu se poate?
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.6 din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Se poate, dar e nevoie de mai multe date. Cel mai bine completati o cerere de oferta pe site: https://www.edsauto.ro/cerere-oferta
Se va raspunde mult mai repede.
  • mariusz12

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor, tocmai ce am facut revizia de 60000km la EDS pentru Opelul meu Country Tourer - A20DTH - 4x4, automata.
Lucrari realizate cu ocazia acestei revizii:
- Schimb ulei+toate filtrele la motor;
- 2 schimburi succesive ulei la cutia automata (celor care ezita sa schimbe/ improspateze uleiul in cutiile automate le spun doar atat: la 60k km uleiul scos din cutie era negru ca pacura - nu rosiatic cum ar fi trebuit. Daca vreti sa protejati cutia schimbati fratilor uleiul);
- Schimb ulei la cutia de transfer - 4x4 - la fel uleiul scos era negru nu galbui cum ar fi trebuit;
- Inlocuire discuri + placute fata;
- Inlocuire O-ring pentru a evita faimoasa problema a motoarelor A20DTH cu stricarea motorului. Initial am ezitat sa-l inlocuiesc la Km astia insa am facut bine ca l-am schimbat pentru ca era tare O-ring-ul desfacut;
- Inlocuire distributie+role+pompa apa;
- Inlcouire curea accesorii;
- Inlocuire lichid frana+antigel (daca tot am inlocuit pompa de apa);
- Inlocuit furtun intercooler;

Lucrurile s-au derulat profesionist, masina am primit-o a 2-a zi. Ii recomand pe baietii de la EDS.
  • Dam256

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare !

Am avut ieri masina pentru diagnoza la EDS si pot spune ca sunt profesionisti.
Nu am fost eu personal la dumnealor dar, persoana care a dus masina (socrul meu care este mecanic) a fost impresionata foarte placut de modul in care s-a executat si finalizat activitatea de diagnoza.
In plus am primit si un discount foarte generos . Voi recomanda fara ezitare EDS.

Multumesc frumos echipei EDS !
  • vladurash

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
vladurash a scris:Salut. Am un opel astra h din 2007, motor Z16XER. Nu ma pricep la masini, e prima mea masina in primul an de carnet Smile. Asa ca intreb in termenii mei:
Ventilatorul de la radiator nu pleaca in treapta 2, apa imi oscileaza intre 96 si 101 grade (in mers; pe loc sta la fix 99 grade). In general, daca plec cu motorul rece, nu apare martor pe bord masina+cheita, indiferent daca fac 10 sau 100km. Daca insa opresc motorul pt o pauza de 15 min, sau daca sta mult in soare, imi apare instant martorul. In plus aud cum porneste scurt ventilatorul, se opreste, apoi o ia din loc. Toate astea cu AC pornit. Fara AC...mi-e frica sa misc masina, ventilatorul porneste abia la 108- grade si raceste pana la maxim 99 grade.
Codul de eroare din pedale: P0482, pe afisaj imi arata ECN048206.

Date fiind aceste informatii, ce e de facut, cand pot sa vin si cat ma costa afacerea asta? Luni trebuie sa plec la drum lung si parca n-as risca.
Multumesc.


acu' 2 ani sesizam asta. anul trecut n-am avut timp si am cam ignorat eroarea aia.
acum mi s-a pus pata sa rezolv problema.
asadar, am desfacut electroventilatorul si l-am testat pe direct la baterie (am dat jos bornele). am rezistenta cu 3 pini, am probat cele doua viteze si se invarte. rezistenta aia (spirala) e intreaga. deci scoatem din calcul divizorul de trepte, nu?

am mai verificat continuitatea intre mufa ventilatorului si blocul de rezistente din fata, pe cele 3 fire. nu am fir intrerupt.

mai departe n-am mers cu investigatia, n-am gasit detaliat pe unde si ce sa mai verific.
dar am pus din nou testerul pe ea (clona opcom) si am citit eroarea exacta:

Total number of fault codes: 1

P0482 - Fan Control 3 Circuit Low Voltage
(06) - Present


ce am observat, pe fan 1, se invarte ventilatorul fara probleme cat dureaza testul din opcom (20 secunde parca).
pe fan 2 se aude releul cum cupleaza (releu maro, cu 5 pini) si ajunge un impuls la ventilator, dar nu merge mai departe. mai primeste un impuls cand se decupleaza releul.

am inlocuit releul negru responsabil si el de ventilator cu altul identic, la fel se manifesta. siguranta (singura) de 40 e buna (am testat fara ea si nu pleaca deloc ventilatorul).

ce mai poate fi, pot sa repar eu sau...cat m-ar costa reparatia? eventual, se poate pune ventilatorul sa mearga pe treapta maxima, legat de un buton din habitaclu?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata