- sadcozma
- **
- 157 mesaje
- din 26 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2011
- Mesaj Privat
Salut. Se poate face la voi un schimb de ulei la AF40 la Insignia din semnatura (masina are 46K km si daca tot ii fac revizia la ulei de motor vreau sa il inlocuiesc si pe cel de cutie)? Aveti "scula" sau se schimba uleiul cum am citit pe forum, pana nu mai iese cel murdar din cutie? Si un pret daca se poate. Multumesc anticipat
Phanter
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Valcea
- Masina: Zafira 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2018
- Mesaj Privat
- bozo
- **
- 129 mesaje
- din 20 Nov 2012
- Frontera 1996 x20se
- Bucuresti
bozo
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2012
- Mesaj Privat
- mircea neicu
- **
- 349 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 349
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salutare echipa EDS!
Doresc sa vin la voi pentru a efectua urmatoarele lucrari la un astra g z14 xep din 2008 cu 200 000 km:
-schimbare distributie
-inlocuire pompa apa
-demontare egr, inlocuire garnitura (cred ca pierd ceva lichid racire pe acolo)
-demontare baie ulei si curatare sorb pompa
-inlocuire amortizoare fata si spate (am pachet drumuri grele)
-revizie (am ulei mobil 1 0w40) si inlocuire antigel (am 4 l hepu concentrat)
-constatare generala mecanica: directie, franare, articulatii, etc
Eventual si altele care se constata in service, eu cam asta am pe lista.
Daca se poate un cost estimativ (cu distributie GM, pompa apa hepu si amortizoare sachs).
As dori si o programare la inceputul lunii martie, daca se poate.
Toate operatiile se pot face intr-o zi?
Multumesc.
Doresc sa vin la voi pentru a efectua urmatoarele lucrari la un astra g z14 xep din 2008 cu 200 000 km:
-schimbare distributie
-inlocuire pompa apa
-demontare egr, inlocuire garnitura (cred ca pierd ceva lichid racire pe acolo)
-demontare baie ulei si curatare sorb pompa
-inlocuire amortizoare fata si spate (am pachet drumuri grele)
-revizie (am ulei mobil 1 0w40) si inlocuire antigel (am 4 l hepu concentrat)
-constatare generala mecanica: directie, franare, articulatii, etc
Eventual si altele care se constata in service, eu cam asta am pe lista.
Daca se poate un cost estimativ (cu distributie GM, pompa apa hepu si amortizoare sachs).
As dori si o programare la inceputul lunii martie, daca se poate.
Toate operatiile se pot face intr-o zi?
Multumesc.
- mircea neicu
- **
- 349 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 349
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
mircea neicu a scris:Salutare echipa EDS!
Doresc sa vin la voi pentru a efectua urmatoarele lucrari la un astra g z14 xep din 2008 cu 200 000 km:
-schimbare distributie
-inlocuire pompa apa
-demontare egr, inlocuire garnitura (cred ca pierd ceva lichid racire pe acolo)
-demontare baie ulei si curatare sorb pompa
-inlocuire amortizoare fata si spate (am pachet drumuri grele)
-revizie (am ulei mobil 1 0w40) si inlocuire antigel (am 4 l hepu concentrat)
-constatare generala mecanica: directie, franare, articulatii, etc
Eventual si altele care se constata in service, eu cam asta am pe lista.
Daca se poate un cost estimativ (cu distributie GM, pompa apa hepu si amortizoare sachs).
As dori si o programare la inceputul lunii martie, daca se poate.
Toate operatiile se pot face intr-o zi?
Multumesc.
Doresc sa vin la voi pentru a efectua urmatoarele lucrari la un astra g z14 xep din 2008 cu 200 000 km:
-schimbare distributie
-inlocuire pompa apa
-demontare egr, inlocuire garnitura (cred ca pierd ceva lichid racire pe acolo)
-demontare baie ulei si curatare sorb pompa
-inlocuire amortizoare fata si spate (am pachet drumuri grele)
-revizie (am ulei mobil 1 0w40) si inlocuire antigel (am 4 l hepu concentrat)
-constatare generala mecanica: directie, franare, articulatii, etc
Eventual si altele care se constata in service, eu cam asta am pe lista.
Daca se poate un cost estimativ (cu distributie GM, pompa apa hepu si amortizoare sachs).
As dori si o programare la inceputul lunii martie, daca se poate.
Toate operatiile se pot face intr-o zi?
Multumesc.
Sa inteleg ca nu se poate?
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
Se poate, dar e nevoie de mai multe date. Cel mai bine completati o cerere de oferta pe site: https://www.edsauto.ro/cerere-oferta
Se va raspunde mult mai repede.
Se va raspunde mult mai repede.
mariusz12
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, tocmai ce am facut revizia de 60000km la EDS pentru Opelul meu Country Tourer - A20DTH - 4x4, automata.
Lucrari realizate cu ocazia acestei revizii:
- Schimb ulei+toate filtrele la motor;
- 2 schimburi succesive ulei la cutia automata (celor care ezita sa schimbe/ improspateze uleiul in cutiile automate le spun doar atat: la 60k km uleiul scos din cutie era negru ca pacura - nu rosiatic cum ar fi trebuit. Daca vreti sa protejati cutia schimbati fratilor uleiul);
- Schimb ulei la cutia de transfer - 4x4 - la fel uleiul scos era negru nu galbui cum ar fi trebuit;
- Inlocuire discuri + placute fata;
- Inlocuire O-ring pentru a evita faimoasa problema a motoarelor A20DTH cu stricarea motorului. Initial am ezitat sa-l inlocuiesc la Km astia insa am facut bine ca l-am schimbat pentru ca era tare O-ring-ul desfacut;
- Inlocuire distributie+role+pompa apa;
- Inlcouire curea accesorii;
- Inlocuire lichid frana+antigel (daca tot am inlocuit pompa de apa);
- Inlocuit furtun intercooler;
Lucrurile s-au derulat profesionist, masina am primit-o a 2-a zi. Ii recomand pe baietii de la EDS.
Lucrari realizate cu ocazia acestei revizii:
- Schimb ulei+toate filtrele la motor;
- 2 schimburi succesive ulei la cutia automata (celor care ezita sa schimbe/ improspateze uleiul in cutiile automate le spun doar atat: la 60k km uleiul scos din cutie era negru ca pacura - nu rosiatic cum ar fi trebuit. Daca vreti sa protejati cutia schimbati fratilor uleiul);
- Schimb ulei la cutia de transfer - 4x4 - la fel uleiul scos era negru nu galbui cum ar fi trebuit;
- Inlocuire discuri + placute fata;
- Inlocuire O-ring pentru a evita faimoasa problema a motoarelor A20DTH cu stricarea motorului. Initial am ezitat sa-l inlocuiesc la Km astia insa am facut bine ca l-am schimbat pentru ca era tare O-ring-ul desfacut;
- Inlocuire distributie+role+pompa apa;
- Inlcouire curea accesorii;
- Inlocuire lichid frana+antigel (daca tot am inlocuit pompa de apa);
- Inlocuit furtun intercooler;
Lucrurile s-au derulat profesionist, masina am primit-o a 2-a zi. Ii recomand pe baietii de la EDS.
Dam256
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salutare !
Am avut ieri masina pentru diagnoza la EDS si pot spune ca sunt profesionisti.
Nu am fost eu personal la dumnealor dar, persoana care a dus masina (socrul meu care este mecanic) a fost impresionata foarte placut de modul in care s-a executat si finalizat activitatea de diagnoza.
In plus am primit si un discount foarte generos . Voi recomanda fara ezitare EDS.
Multumesc frumos echipei EDS !
Am avut ieri masina pentru diagnoza la EDS si pot spune ca sunt profesionisti.
Nu am fost eu personal la dumnealor dar, persoana care a dus masina (socrul meu care este mecanic) a fost impresionata foarte placut de modul in care s-a executat si finalizat activitatea de diagnoza.
In plus am primit si un discount foarte generos . Voi recomanda fara ezitare EDS.
Multumesc frumos echipei EDS !
vladurash
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2016
- Mesaj Privat
vladurash a scris:Salut. Am un opel astra h din 2007, motor Z16XER. Nu ma pricep la masini, e prima mea masina in primul an de carnet . Asa ca intreb in termenii mei:
Ventilatorul de la radiator nu pleaca in treapta 2, apa imi oscileaza intre 96 si 101 grade (in mers; pe loc sta la fix 99 grade). In general, daca plec cu motorul rece, nu apare martor pe bord masina+cheita, indiferent daca fac 10 sau 100km. Daca insa opresc motorul pt o pauza de 15 min, sau daca sta mult in soare, imi apare instant martorul. In plus aud cum porneste scurt ventilatorul, se opreste, apoi o ia din loc. Toate astea cu AC pornit. Fara AC...mi-e frica sa misc masina, ventilatorul porneste abia la 108- grade si raceste pana la maxim 99 grade.
Codul de eroare din pedale: P0482, pe afisaj imi arata ECN048206.
Date fiind aceste informatii, ce e de facut, cand pot sa vin si cat ma costa afacerea asta? Luni trebuie sa plec la drum lung si parca n-as risca.
Multumesc.
Ventilatorul de la radiator nu pleaca in treapta 2, apa imi oscileaza intre 96 si 101 grade (in mers; pe loc sta la fix 99 grade). In general, daca plec cu motorul rece, nu apare martor pe bord masina+cheita, indiferent daca fac 10 sau 100km. Daca insa opresc motorul pt o pauza de 15 min, sau daca sta mult in soare, imi apare instant martorul. In plus aud cum porneste scurt ventilatorul, se opreste, apoi o ia din loc. Toate astea cu AC pornit. Fara AC...mi-e frica sa misc masina, ventilatorul porneste abia la 108- grade si raceste pana la maxim 99 grade.
Codul de eroare din pedale: P0482, pe afisaj imi arata ECN048206.
Date fiind aceste informatii, ce e de facut, cand pot sa vin si cat ma costa afacerea asta? Luni trebuie sa plec la drum lung si parca n-as risca.
Multumesc.
acu' 2 ani sesizam asta. anul trecut n-am avut timp si am cam ignorat eroarea aia.
acum mi s-a pus pata sa rezolv problema.
asadar, am desfacut electroventilatorul si l-am testat pe direct la baterie (am dat jos bornele). am rezistenta cu 3 pini, am probat cele doua viteze si se invarte. rezistenta aia (spirala) e intreaga. deci scoatem din calcul divizorul de trepte, nu?
am mai verificat continuitatea intre mufa ventilatorului si blocul de rezistente din fata, pe cele 3 fire. nu am fir intrerupt.
mai departe n-am mers cu investigatia, n-am gasit detaliat pe unde si ce sa mai verific.
dar am pus din nou testerul pe ea (clona opcom) si am citit eroarea exacta:
Total number of fault codes: 1
P0482 - Fan Control 3 Circuit Low Voltage
(06) - Present
ce am observat, pe fan 1, se invarte ventilatorul fara probleme cat dureaza testul din opcom (20 secunde parca).
pe fan 2 se aude releul cum cupleaza (releu maro, cu 5 pini) si ajunge un impuls la ventilator, dar nu merge mai departe. mai primeste un impuls cand se decupleaza releul.
am inlocuit releul negru responsabil si el de ventilator cu altul identic, la fel se manifesta. siguranta (singura) de 40 e buna (am testat fara ea si nu pleaca deloc ventilatorul).
ce mai poate fi, pot sa repar eu sau...cat m-ar costa reparatia? eventual, se poate pune ventilatorul sa mearga pe treapta maxima, legat de un buton din habitaclu?
- CClaudiu918
- *
- 28 mesaje
- din 17 Jun 2019
CClaudiu918
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2019
- Mesaj Privat
- sergyu
- **
- 324 mesaje
- din 13 Jun 2005
- Astra 2005 Z20LER
- Mures
sergyu
- Mesaje scrise: 324
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- CClaudiu918
- *
- 28 mesaje
- din 17 Jun 2019
CClaudiu918
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2019
- Mesaj Privat
luciannn
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salutari. Am fost si eu cu o picurare la baia de ulei. Era principala problema de care eram interesat in mod special. A trecut cam o luna de zile de atunci. Foarte amabili. Mi s-a recomandat o constatare generala, cu care am fost de acord. Am observat inca de atunci o urma de ulei pe care am pus-o pe seama uleiului care cursese inainte de a iesi din service si a condensului de la AC. Am plecat in concediu la 700km distanta si unde am parcat mi s-a atras atentia ca murdaresc cu ulei. Nu vreti sa stiti cum m-am simtit. M-am tarat sub masina (ca doar eram in concediu, na) si surpriza, am exact aceeasi pierdere de ulei, in acelasi loc... Sa va spun foarte sincer, nici prin cap nu mi-a trecut ca trebuie sa verific personal lucrarea, mai cu seama ca nu am elevator. Acum sunt programat din nou la constatare, dupa aia o sa ma programeze la remediere. Pai ce facem fratilor, trece vara, trec concediile. Eu am tot respectul si toata intelegerea, dar voi ce ati face daca ati fi in situatia mea ?
- LPopescu696
- *
- 9 mesaje
- din 23 Jul 2018
- Corsa 2013 A12XER
- Bucuresti
LPopescu696
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2013 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2018
- Mesaj Privat
Salut! Am o problema si as dori cateva detalii daca cineva s-a mai confruntat cu asa ceva , adica : in timpul mersului (nu cu viteza mare) se intareste frana de picior, adica raman cateva secunde fara frana, se mai intampla cand parchez cu spatele, dupa care isi revine. am schimbat lichidul frana DOT 4, placutele sunt bune , am facut test frane pe stand si a iesit bine, mi-a suflat mecanicul pe o teava (furtun) care duce la "tulumba" cum spun ei ( nu prea ma pricep).
Dupa cateva luni iar a inceput sa faca figuri, adica doar in timpul mersului cu viteaza mica sau la parcare cu spatele se intaraste frana de picior, adica este foarte tare , nu mai am frana deloc cateva secunde dupa care isi revine, este foarte periculoasa treaba....... Daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva sau stie despre ce este vorba rog cateva detalii sau daca stie vreun mecanic (service) care se pricepe mai bine sa-mi rezolve problema. Mersi anticipat.
Masina este Opel Corsa D benzina , motor 1,2, 85 Cai, an fabricatie 2013.
MODEL: Corsa 2013
Dupa cateva luni iar a inceput sa faca figuri, adica doar in timpul mersului cu viteaza mica sau la parcare cu spatele se intaraste frana de picior, adica este foarte tare , nu mai am frana deloc cateva secunde dupa care isi revine, este foarte periculoasa treaba....... Daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva sau stie despre ce este vorba rog cateva detalii sau daca stie vreun mecanic (service) care se pricepe mai bine sa-mi rezolve problema. Mersi anticipat.
Masina este Opel Corsa D benzina , motor 1,2, 85 Cai, an fabricatie 2013.
MODEL: Corsa 2013
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
Cel mai bine completati o cerere de oferta pe site: https://www.edsauto.ro/cerere-oferta
Se va raspunde mult mai repede.
Se va raspunde mult mai repede.
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
ghytza31
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arad
- Masina: Zafira 2007 Z19dthh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2014
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
ghytza31
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arad
- Masina: Zafira 2007 Z19dthh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2014
- Mesaj Privat