zamfirica
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
- valyd11
- **
- 388 mesaje
- din 17 Dec 2009
- Corsa 2017 B14XER
- Bucuresti
valyd11
- Mesaje scrise: 388
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2017 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2009
- Mesaj Privat
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:Va multumesc pentru sprijin si contacte.
Service-ul va fi tot in zona Titan.
Gasisem o hala draguta, insa nu m-am inteles cu propitarul pe partea de amenajari si preturi.
Asadar, sunt inca in cautare de locatie si deocamdata nu pot da un termen.
Am discutat deja cu cateva persoane interesate, ramanand sa vina la probe cand vor avea unde.
salut maiandrei dami si mie un sfat te rog ca ma mincat masina asta a mea vectra motor x20dth am schimbat pompa de injectie dupa acia nu mia mers cum trebuie nu trece de 3000 turatii in vitezele 3 4 si 5 la tester mia esit p 0400 am curatat tot ce trebuie curatat egr admisie capteor admisie si verificat furtunase vacum ce am observat ca electrovalva nr 5 care comanda clapetii nu functioneaza am inlocuito cu alte 3 nici una nu a functionat ai vreo ideie ce sa i mai fac multumesc
Service-ul va fi tot in zona Titan.
Gasisem o hala draguta, insa nu m-am inteles cu propitarul pe partea de amenajari si preturi.
Asadar, sunt inca in cautare de locatie si deocamdata nu pot da un termen.
Am discutat deja cu cateva persoane interesate, ramanand sa vina la probe cand vor avea unde.
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
- xpander
- **
- 358 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
xpander
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- xpander
- **
- 358 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
xpander
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
braescu a scris:iti multumesc de invitatie dar eu locuesc in franta asa ca daca ai putea sa mi dai un sfat ar fi bine venit multumesc
Pai ai nevoie de diagnoza cu:
- tester (Tech2 de preferat);
- pompa de vacuum cu manometru;
- diagnostician bun care sa:
1. testeze circuitul de vacuum - pompa, furtunase, imbinari, t-uri;
2. verifice mufarea corecta (VAC este spre pompa, OUT spre egr/swirl/turbo);
3. verifice cu manometrul functionarea fiecarei electrovalve, la actionarea din tester;
4. urmareasca pe tester modificarea parametrilor influentati de electrovalve;
SUCCES!
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
da multumesc foarte mult dar ce a ce spui tu ma costa jumate de masina aici ori cum iti multumesc dar este bizar ca electrovalva nr 4 cea care baga in egr functioneaza si asta nu numi misca clapeta de la pompa de la clapeti de admisie cred ca aici este buba peste tot am vacum tija la turbo se trage bineinteles verificat vacumu cu limba
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Ti-am dat un sfat, zici ca nu te ajuta. Chiar nu inteleg cum ai vrea sa te ajut. Dau o fuga pana acolo?
Daca o diagnoza e prea scumpa, atunci ia-o pe bajbaite si schimba piesele pana o nimeresti pe cea defecta. Poate ai noroc din prima.
Poti incepe cu actuatorul de swirl - butoiasul cu tija, de langa pompa de vacuum. Pica si asta destul de des.
Dupa ce schimbi cateva piese si incepe sa arda la buzunar, scrie pe forum ca maiandrei te-a sfatuit prost si ai cheltuit banii degeaba.
Daca o diagnoza e prea scumpa, atunci ia-o pe bajbaite si schimba piesele pana o nimeresti pe cea defecta. Poate ai noroc din prima.
Poti incepe cu actuatorul de swirl - butoiasul cu tija, de langa pompa de vacuum. Pica si asta destul de des.
Dupa ce schimbi cateva piese si incepe sa arda la buzunar, scrie pe forum ca maiandrei te-a sfatuit prost si ai cheltuit banii degeaba.
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
braescu a scris:da multumesc foarte mult dar ce a ce spui tu ma costa jumate de masina aici ori cum iti multumesc dar este bizar ca electrovalva nr 4 cea care baga in egr functioneaza si asta nu numi misca clapeta de la pompa de la clapeti de admisie cred ca aici este buba peste tot am vacum tija la turbo se trage bineinteles verificat vacumu cu limba
Scuza-ma ca ma bag in seama...dar din cate am citit eu sunt doar cateva teste...am locuit si eu in franta o perioada de timp...si as zice ca peste 100 de euro nu are cum sa te ajunga nici daca te duci la reprezentanta opel. Daca esti in Paris...stiu eu o reprezentanta Opel foarte buna undeva langa Pontoise(N-V Parisului).
Acuma nu ai scris ce vectra ai...dar avand in vedere motorul as zice ca e o Vectra B...si presupun ca valoreaza mai mult de 200 de euro de zici ca te costa jumate.
Faptul ca testezi toate cele...nu inseamna ca tre sa le schimbi...doar sa elimini problemele...ca la Doctor House daca te-ai uitat vreodata la serial.
Oricum...mult noroc.
@maiandrei...daca decizi sa dai o fuga...pot sa iti recomand niste cazari acceptabile si locuri care sa le vizitezi .
Spor maxim domnilor
kumkum
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2008
- Mesaj Privat
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
gxg1313 a scris:
Scuza-ma ca ma bag in seama...dar din cate am citit eu sunt doar cateva teste...am locuit si eu in franta o perioada de timp...si as zice ca peste 100 de euro nu are cum sa te ajunga nici daca te duci la reprezentanta opel. Daca esti in Paris...stiu eu o reprezentanta Opel foarte buna undeva langa Pontoise(N-V Parisului).
Acuma nu ai scris ce vectra ai...dar avand in vedere motorul as zice ca e o Vectra B...si presupun ca valoreaza mai mult de 200 de euro de zici ca te costa jumate.
Faptul ca testezi toate cele...nu inseamna ca tre sa le schimbi...doar sa elimini problemele...ca la Doctor House daca te-ai uitat vreodata la serial.
Oricum...mult noroc.
@maiandrei...daca decizi sa dai o fuga...pot sa iti recomand niste cazari acceptabile si locuri care sa le vizitezi .
Spor maxim domnilor
da mersi mult ai dreptate ca nu costa o avere un tester parisu cade ca eu locuiesc la strasbourg si in principiu nu ma duc la reprezentanta deoarece sint patit habar nu au de meserie pun testeru si incep (ar putea fi asta sau cealalta)am fost cu un ford si mia zis prima data ca este turbo lam schimbat aceiasi problema banii iam dat 75 a doua oare nu au mai stiut ce are leam zis eu ca am umblat la distributie si ei gata nu ai puso bine si cud colo am duso la un turc si ia gasit un furtun de vacum spart asa ca garajele de aici sint praf nu zic ca sint si aici meseriasi dar sint cam ghinionist si nu gasesc persoana potrivita
braescu a scris:da multumesc foarte mult dar ce a ce spui tu ma costa jumate de masina aici ori cum iti multumesc dar este bizar ca electrovalva nr 4 cea care baga in egr functioneaza si asta nu numi misca clapeta de la pompa de la clapeti de admisie cred ca aici este buba peste tot am vacum tija la turbo se trage bineinteles verificat vacumu cu limba
Scuza-ma ca ma bag in seama...dar din cate am citit eu sunt doar cateva teste...am locuit si eu in franta o perioada de timp...si as zice ca peste 100 de euro nu are cum sa te ajunga nici daca te duci la reprezentanta opel. Daca esti in Paris...stiu eu o reprezentanta Opel foarte buna undeva langa Pontoise(N-V Parisului).
Acuma nu ai scris ce vectra ai...dar avand in vedere motorul as zice ca e o Vectra B...si presupun ca valoreaza mai mult de 200 de euro de zici ca te costa jumate.
Faptul ca testezi toate cele...nu inseamna ca tre sa le schimbi...doar sa elimini problemele...ca la Doctor House daca te-ai uitat vreodata la serial.
Oricum...mult noroc.
@maiandrei...daca decizi sa dai o fuga...pot sa iti recomand niste cazari acceptabile si locuri care sa le vizitezi .
Spor maxim domnilor
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
gxg1313 a scris:
Scuza-ma ca ma bag in seama...dar din cate am citit eu sunt doar cateva teste...am locuit si eu in franta o perioada de timp...si as zice ca peste 100 de euro nu are cum sa te ajunga nici daca te duci la reprezentanta opel. Daca esti in Paris...stiu eu o reprezentanta Opel foarte buna undeva langa Pontoise(N-V Parisului).
Acuma nu ai scris ce vectra ai...dar avand in vedere motorul as zice ca e o Vectra B...si presupun ca valoreaza mai mult de 200 de euro de zici ca te costa jumate.
Faptul ca testezi toate cele...nu inseamna ca tre sa le schimbi...doar sa elimini problemele...ca la Doctor House daca te-ai uitat vreodata la serial.
Oricum...mult noroc.
@maiandrei...daca decizi sa dai o fuga...pot sa iti recomand niste cazari acceptabile si locuri care sa le vizitezi .
Spor maxim domnilor
da multumesc dar stau cam departe de paris la 500 km nu stiu daca ajung pina acolo trebuie sa gasesc un turc cu garaj ca astia de la opel sint varza iti ia banii si nu stiu nimic foarte vag o fii asta sau cealalta asa ca vad eu ce fac multumesc mult
braescu a scris:da multumesc foarte mult dar ce a ce spui tu ma costa jumate de masina aici ori cum iti multumesc dar este bizar ca electrovalva nr 4 cea care baga in egr functioneaza si asta nu numi misca clapeta de la pompa de la clapeti de admisie cred ca aici este buba peste tot am vacum tija la turbo se trage bineinteles verificat vacumu cu limba
Scuza-ma ca ma bag in seama...dar din cate am citit eu sunt doar cateva teste...am locuit si eu in franta o perioada de timp...si as zice ca peste 100 de euro nu are cum sa te ajunga nici daca te duci la reprezentanta opel. Daca esti in Paris...stiu eu o reprezentanta Opel foarte buna undeva langa Pontoise(N-V Parisului).
Acuma nu ai scris ce vectra ai...dar avand in vedere motorul as zice ca e o Vectra B...si presupun ca valoreaza mai mult de 200 de euro de zici ca te costa jumate.
Faptul ca testezi toate cele...nu inseamna ca tre sa le schimbi...doar sa elimini problemele...ca la Doctor House daca te-ai uitat vreodata la serial.
Oricum...mult noroc.
@maiandrei...daca decizi sa dai o fuga...pot sa iti recomand niste cazari acceptabile si locuri care sa le vizitezi .
Spor maxim domnilor
- Hades
- **
- 225 mesaje
- din 08 Feb 2011
- Vectra 1999 X20XEV
- Bucuresti
Hades
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
Astept si eu raspuns de la tine Andrei, dar se pare ca nu ai citit mesajul privat trimis legat la distributie asa ca il pun aici:
"Dupa cum spuneam:
ma intereseaza si pe mine costuri si necesar piese pentru schimbarea distributiei , bujiilor, curelelor de transmisie si al uleiului la un opel vectra B x20xev.
Serie caroserie: WOL00036V1970517
masina are Ac. la ulei nu stiu ce sa spun, las la latitudinea ta alegerea pentru ce crezi ca este ok pentru acesti tip de motor!
Merci anticipat"
"Dupa cum spuneam:
ma intereseaza si pe mine costuri si necesar piese pentru schimbarea distributiei , bujiilor, curelelor de transmisie si al uleiului la un opel vectra B x20xev.
Serie caroserie: WOL00036V1970517
masina are Ac. la ulei nu stiu ce sa spun, las la latitudinea ta alegerea pentru ce crezi ca este ok pentru acesti tip de motor!
Merci anticipat"
- Nicu Mihai
- *
- 34 mesaje
- din 02 Jul 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Calarasi
Nicu Mihai
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salutare, sunt Nicu, colegul lui Andrei.
Preturi pentru Hades, Vectra B X20XEV:
Set distributie (curea+role) Gates - 321RON TVA inclus, manopera 372 TVA inclus.
Pompa apa Hepu - 147 RON TVA inclus
Curea accesorii Gates - 76 Ron TVA inclus, manopera 0 daca se inlocuieste atunci cand se inlocuieste cureaua de distributie.
4 Bujii Beru - 48 RON TVA inclus, manopera 62 RON TVA inclus
Ulei GM 5L - 115 RON TVA inclus
Filtru aer - 30 RON TVA inclus
Filtru combustibil - 33 RON TVA inclus
Filtru ulei - 9 RON TVA inclus
Filtru polen - 31 RON TVA inclus
Pret manopera revizie - 99 RON TVA inclus
Fiind membru ClubOpel, vei beneficia de reducere 5% calculat la total.
Preturi pentru Hades, Vectra B X20XEV:
Set distributie (curea+role) Gates - 321RON TVA inclus, manopera 372 TVA inclus.
Pompa apa Hepu - 147 RON TVA inclus
Curea accesorii Gates - 76 Ron TVA inclus, manopera 0 daca se inlocuieste atunci cand se inlocuieste cureaua de distributie.
4 Bujii Beru - 48 RON TVA inclus, manopera 62 RON TVA inclus
Ulei GM 5L - 115 RON TVA inclus
Filtru aer - 30 RON TVA inclus
Filtru combustibil - 33 RON TVA inclus
Filtru ulei - 9 RON TVA inclus
Filtru polen - 31 RON TVA inclus
Pret manopera revizie - 99 RON TVA inclus
Fiind membru ClubOpel, vei beneficia de reducere 5% calculat la total.
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Intrebare: evident pentru Maiandrei
A-si vrea sa schimb simeringurile de la injectoare, cele care realizeaza etansarea intre talpa injectorului si corpul acestuia, precum si oringurile care etanseaza rampa injectorului in bloc.
Cat ma costa aceasta operatie ( am simeringurile si oringurile ) - si cat ar dura.
Eventual si o diagnoza - pentru eventuale erori ( nu ar strica) - mentionez ca nu am senzori sau martori aprinsi sau simptome de functionare anormala.
A-si vrea sa schimb simeringurile de la injectoare, cele care realizeaza etansarea intre talpa injectorului si corpul acestuia, precum si oringurile care etanseaza rampa injectorului in bloc.
Cat ma costa aceasta operatie ( am simeringurile si oringurile ) - si cat ar dura.
Eventual si o diagnoza - pentru eventuale erori ( nu ar strica) - mentionez ca nu am senzori sau martori aprinsi sau simptome de functionare anormala.
- xpander
- **
- 358 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
xpander
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
kumkum
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2008
- Mesaj Privat
- ady762
- **
- 104 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Zafira 2001 Y 20 DTH
- Bucuresti
ady762
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salutam gasca vesela!
Marius, sau Mihai, care aveti oleaca de timp, milostiviti-va cu un sfat si pentru mine: de cand a dat oleaca caldura si bate soarele in masina, face figura contactul electric pe alimentarea accesoriilor - adica nu intotdeauna le alimenteaza, tre sa imping de cheie mai in interior - si ma gandesc ca o fi de la arcul ala mai scurt de pe noul contact mecanic... sau se cere schimbat si cel electric?
o zi excelenta, va doresc.
Marius, sau Mihai, care aveti oleaca de timp, milostiviti-va cu un sfat si pentru mine: de cand a dat oleaca caldura si bate soarele in masina, face figura contactul electric pe alimentarea accesoriilor - adica nu intotdeauna le alimenteaza, tre sa imping de cheie mai in interior - si ma gandesc ca o fi de la arcul ala mai scurt de pe noul contact mecanic... sau se cere schimbat si cel electric?
o zi excelenta, va doresc.