- deleted-69856
- **
- 170 mesaje
- din 17 Dec 2011
deleted-69856
- Mesaje scrise: 170
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
- Galbacs Tiberiu
- *
- 40 mesaje
- din 18 Mar 2011
- Corsa 1995 c12nz
- Timis
Galbacs Tiberiu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1995 c12nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2011
- Mesaj Privat
se pare ca iar am probleme cu pornirea, dupa ce anul trecut cam tot pe vremea asta m-a lasat senzorul Hall, anu asta m-a lasat alceva.
dupa ce nu a mai pornit am fugit repede sa cumpar un delcou, si dupaia m-am gandit sa il verific, am presupus ca e aceasi problema ca si anul trecut, acum am doua delcouri bune, is verificate, dau scanteia si se pare ca toata aprinderea functioneaza ok.
buji si distributie schimbata in decembrie.
cand am desfacut capacu de la regulatoru de presiune am capat ceva benzina pe teava, am dat la cheie si a pornit pt. cateva secunde, confirmat inca odata ca aprinderea functioneaza,
ce a fost cel mai interesant ca am vrut sa fac testul agrafa si surpriza, ori nu merge ori nu am nici o eroare (motor C12NZ), mi-a dat la nesfarsit cod "12" care din cate am gasit este chiar initializarea testului. si tot ciudat cand aveam agrafa si contactu pus regulatoru regim relanti scotea un bazait cam urat.
a facut cineva testu agrafa pt. un C12NZ, poate sa ma lamureasca si pe mine?
acum seara am zis sa verific daca imi vine benzina, am scos ambele conducte si am dat la cheie, nimic, nici un stop. sa prin iara ceva timp si scot pompa afara sa o verific, o sa revin cu noutati, sper sa ii dau de capat.
dupa ce nu a mai pornit am fugit repede sa cumpar un delcou, si dupaia m-am gandit sa il verific, am presupus ca e aceasi problema ca si anul trecut, acum am doua delcouri bune, is verificate, dau scanteia si se pare ca toata aprinderea functioneaza ok.
buji si distributie schimbata in decembrie.
cand am desfacut capacu de la regulatoru de presiune am capat ceva benzina pe teava, am dat la cheie si a pornit pt. cateva secunde, confirmat inca odata ca aprinderea functioneaza,
ce a fost cel mai interesant ca am vrut sa fac testul agrafa si surpriza, ori nu merge ori nu am nici o eroare (motor C12NZ), mi-a dat la nesfarsit cod "12" care din cate am gasit este chiar initializarea testului. si tot ciudat cand aveam agrafa si contactu pus regulatoru regim relanti scotea un bazait cam urat.
a facut cineva testu agrafa pt. un C12NZ, poate sa ma lamureasca si pe mine?
acum seara am zis sa verific daca imi vine benzina, am scos ambele conducte si am dat la cheie, nimic, nici un stop. sa prin iara ceva timp si scot pompa afara sa o verific, o sa revin cu noutati, sper sa ii dau de capat.
luuc1an
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Galbacs Tiberiu
- *
- 40 mesaje
- din 18 Mar 2011
- Corsa 1995 c12nz
- Timis
Galbacs Tiberiu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1995 c12nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2011
- Mesaj Privat
Da intradevar s-a dus pompa, ...................(era o in juratura) de GPL, ca am si instalatie de gaz si trebuia sa porneasca daca tin pe comutator apasat, nu pornea nici nici si asta m-a indus in eroare, am crezut ca e ceva legat de aprindere.
Am cumparat o pompa noua, 100 ron, ceva poloneza, Bosch era 500, prea mult pt. o masina cu anii astia. Apropo am observat ca acelasi tip de pompa se foloseste si la Dacia berlina injectie si si SNova (am vazut ieri la socrul meu, si mi-a confirmat si vanzatoarea), asta asa ca fapt divers.
Am cumparat o pompa noua, 100 ron, ceva poloneza, Bosch era 500, prea mult pt. o masina cu anii astia. Apropo am observat ca acelasi tip de pompa se foloseste si la Dacia berlina injectie si si SNova (am vazut ieri la socrul meu, si mi-a confirmat si vanzatoarea), asta asa ca fapt divers.
z3u
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2012
- Mesaj Privat
salut sunt nou pe forum va rog daca se poate sa ma ajutati si pe mine de vro 2 luni am cumparat un opel corsa in doua usi anul de fabricatie 1994 motor1.2 si de aproximativ o 3 saptamani am numai probleme cu ea se opreste in mers si mi se aprinde cekk iar apoi nu mai porneste am dus la mecanic mia schimbat distributia filtru de benzina si senzorul hall a mers vro 3 zile si iar a inceput sa faca am schimbat si iacrsul si degeaba cand se opreste mam uitat la fisa sa vad daca da scanteie si nu o da continu o las vro 10 minute si isi revine nu mai face asa da si scanteie continu va rog mult ajutatima ca nu mai stiu ce sai mai fac am bagat o gramada de bani si degeaba
- Galbacs Tiberiu
- *
- 40 mesaje
- din 18 Mar 2011
- Corsa 1995 c12nz
- Timis
Galbacs Tiberiu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1995 c12nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2011
- Mesaj Privat
Axel_afp
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2006
- Mesaj Privat
Salut. Am ajuns si eu la problemele cu pornirea. Am o Corsa B X10XE din 99. Am cumparat masina in Noiembrie anul trecut si a mers ok toata iarna, a pornit la sfert pe geru de afara, a venit primavara si am aflat de pe forum ca becul de la Check Engine trebuia sa se aprinda cand puneam contactul dar la mine era ars si dupa ce l-am schimbat am vazut ca imi sta aprins cu toate ca masina mergea perfect. Prin luna Mai a inceput sa aiba mici ezitari la accelerari bruste, dadea in nas si daca o acceleram sa depasesc sau sa prind un semafor dupa ce luam piciorul de pe acceleratie dadea un rateu in toba. Acum o luna a inceput sa aiba probleme la pornire, mergea cam 5-10 sec. primele 3-4 porniri si se oprea lent iar daca apasam acceleratia murea motorul, pe la a 5-a cheie pornea perfect si statea relantiul la 900 fix. Acum doua saptamani eram in trafic si cand sa plec de la semafor cand am apasat acceleratia a inceput sa se tureze normal pana pe la 1500 de ture unde incepea sa mearga in valuri dar daca o lasam iar la relanti statea fix fara sa oscileze. Am ajuns unde trebuia sa ajung am oprit masina si dupa 2 ore cand sa plec iar dupa 3-4 chei porneste masina, sta la relanti dar cand calcam acceleratia acul de laturometrul statea la 1500 de ture dar motorul oscila in turatie, am plecat si nu mai puteam sa o tin la viteza constanta, mergea in suturi in orice treapta de viteza dar daca o acceleram sau daca o lasam pe liber sau in frana de motor motorul mergea perfect, se accelera foarte bine nu mai dadea in nas la accelerari bruste si nici rateuri in toba doar ca nu mai puteam sa merg cu viteza constanta ca incepea sa smuceasca si era un chin in trafic. Toate astea pana acum o saptamana cand am pus testerul pe masina si mi-au aparut urmatoarele:
P0100 -(1) Idle Air Control Voltage High - Present
P0505 -(2) Mass Air Flow Sensor Voltage Low - Present
Am dat clear codes si s-au sters codurile. Am pornit masina sa ajunga temperatura la apa la 85 de grade sa dau reset la IAC si cu motorul pornit am verificat iar coduri de eroare si mi-a dat urmatoarele coduri:
P0505 - (0) Idle Air Control Blocked - Present
P0100 - (2) Mass Air Flow Sensor Voltage Low - Present
P0505 - (1) Idle Air Control Voltage High - Present
Am dat iar clear codes si s-a sters doar ultimul cod. Am oprit motorul si am dat reset la IAC. Seara cand sa plec la munca ma urc in masina dau cheie si nimic, dau 10-20 de chei nimic, de atunci nu mai porneste, daca o pornesc cu pedala de acceleratie apasata la maxim porneste dar pana in 200 de ture merge foarte prost, tremura toata masina, da rateuri in filtru de aer daca iau piciorul de pe acceleratie se opreste imediat dar daca o tin peste 2000 de ture merge bine, se accelereaza foarte bine dar acum nu mai pot sa circul cu ea. O sa cumpar IAC-ul sa il schimb dar parca nu prea cred ca e doar IAC-ul si debimetrul....Astept ceva idei sa nu dau banii aiurea pe senzori sau cine e din Constanta si ma poate ajuta sa testez un debimetru / lambda / bobina de inductie. Am adaugat si video cu testul si cu erorile. Am uitat sa mentionez ca acum 3 saptamani am facut schimbul de ulei(nu papa deloc), filtre(aer,benzina,ulei), bujii, am curatat throtle body si egr. Multumesc si scuzati compunerea.
P0100 -(1) Idle Air Control Voltage High - Present
P0505 -(2) Mass Air Flow Sensor Voltage Low - Present
Am dat clear codes si s-au sters codurile. Am pornit masina sa ajunga temperatura la apa la 85 de grade sa dau reset la IAC si cu motorul pornit am verificat iar coduri de eroare si mi-a dat urmatoarele coduri:
P0505 - (0) Idle Air Control Blocked - Present
P0100 - (2) Mass Air Flow Sensor Voltage Low - Present
P0505 - (1) Idle Air Control Voltage High - Present
Am dat iar clear codes si s-a sters doar ultimul cod. Am oprit motorul si am dat reset la IAC. Seara cand sa plec la munca ma urc in masina dau cheie si nimic, dau 10-20 de chei nimic, de atunci nu mai porneste, daca o pornesc cu pedala de acceleratie apasata la maxim porneste dar pana in 200 de ture merge foarte prost, tremura toata masina, da rateuri in filtru de aer daca iau piciorul de pe acceleratie se opreste imediat dar daca o tin peste 2000 de ture merge bine, se accelereaza foarte bine dar acum nu mai pot sa circul cu ea. O sa cumpar IAC-ul sa il schimb dar parca nu prea cred ca e doar IAC-ul si debimetrul....Astept ceva idei sa nu dau banii aiurea pe senzori sau cine e din Constanta si ma poate ajuta sa testez un debimetru / lambda / bobina de inductie. Am adaugat si video cu testul si cu erorile. Am uitat sa mentionez ca acum 3 saptamani am facut schimbul de ulei(nu papa deloc), filtre(aer,benzina,ulei), bujii, am curatat throtle body si egr. Multumesc si scuzati compunerea.
Axel_afp
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2006
- Mesaj Privat
Am dus masina la service de 4 zile. Au verificat distributie, compresie, schimbat bujii iar, pompa de benzina, IAC, etc. Pe tester nu mai am nici o eroare si masina porneste dar se opreste daca nu o tin din pedala, nu sta la relanti nici sa o bati. De azi cica palpaie check engine in bord si mi-au spus ca e posibil sa fie de le ecu, IAC -ul nou pus de mecanic face la fel ca IAC-urile pe care le-am schimbat si eu si anume pistonasul sau tija din capatul lui iese si ramane iesita nu mai intra inapoi. Astept sa duca ecu la verificat .
- Ionescu Daniel
- *
- 1 mesaje
- din 19 Mar 2013
- Corsa 1995
- Dolj
Ionescu Daniel
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salut, ma poate ajuta cineva..? respect..
in timp ce mergeam cu masina sa oprit din mers ... dupa am verificat si am dat capacu jos de la popa de benzina si am vazut ca nu vine curent la ,,mufa,, ....ce pot sa fac sa vad de unde pleaca problema ...va rog ajutatima am foarte mare nevoie de masina .... multumesc.....
in timp ce mergeam cu masina sa oprit din mers ... dupa am verificat si am dat capacu jos de la popa de benzina si am vazut ca nu vine curent la ,,mufa,, ....ce pot sa fac sa vad de unde pleaca problema ...va rog ajutatima am foarte mare nevoie de masina .... multumesc.....
Adymaster
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 1998 X10
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2013
- Mesaj Privat
cardozo
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2012
- Mesaj Privat
Adymaster
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 1998 X10
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2013
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
dan_ro28
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 1995 x14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
debia m-am inscris azi si as vrea si eu sa intreb ceva. am un opel corsa b hatchback motor 1.4 benzina, 44 kw si are urmatoarea problema:
dimineata sau prima pornire porneste bine si merge binisor. merg cu ea fara probleme, dar cand merg mai mult atunci porneste foarte greu si cand porneste se aude un scartait de curea si merge prost si turat motorul iar daca nu il turez dupa ce pornesc se opreste imediat. azi am observat dupa ce am incercat de mai multe ori sa o pornesc, in dreptul tevii de esapament in spate o umezeala pe pamant care am observat ca e benzina. daca m-ati putea ajuta cu un sfat ce ar putea sa fie ca bani de service nu prea sunt. va multumesc mult.
dimineata sau prima pornire porneste bine si merge binisor. merg cu ea fara probleme, dar cand merg mai mult atunci porneste foarte greu si cand porneste se aude un scartait de curea si merge prost si turat motorul iar daca nu il turez dupa ce pornesc se opreste imediat. azi am observat dupa ce am incercat de mai multe ori sa o pornesc, in dreptul tevii de esapament in spate o umezeala pe pamant care am observat ca e benzina. daca m-ati putea ajuta cu un sfat ce ar putea sa fie ca bani de service nu prea sunt. va multumesc mult.
adyyyyy
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2000 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2013
- Mesaj Privat
DB77AAA
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2000|Corsa-B|Motor|X 12 XE
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0SBF08Y6002109
systemSupplierECUHardwareNumber: 0261204475
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90532610 RZ
Specific marcii: 0261204475
systemSupplierECUSoftwareNumber: 28SA4144
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 1E71
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B98001
Identificare: 0690
NumeSistemSauTipMotor: X12XE
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: 01
CodAtelierSauNumarTester: S001000281
Data de programare: 20010730
Data de fabricatie: 300701
Numãrul codurilor: 2
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2000|Corsa-B|Motor|X 12 XE
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0SBF08Y6002109
systemSupplierECUHardwareNumber: 0261204475
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90532610 RZ
Specific marcii: 0261204475
systemSupplierECUSoftwareNumber: 28SA4144
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 1E71
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B98001
Identificare: 0690
NumeSistemSauTipMotor: X12XE
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: 01
CodAtelierSauNumarTester: S001000281
Data de programare: 20010730
Data de fabricatie: 300701
Numãrul codurilor: 2
adyyyyy
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2000 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2013
- Mesaj Privat
- baciu georgian
- *
- 1 mesaje
- din 22 Nov 2013
- Corsa 1995
- Buzau
baciu georgian
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2013
- Mesaj Privat
ionutz89
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 1997 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2014
- Mesaj Privat
KOX
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 1996 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2014
- Mesaj Privat
pisic88
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salutare. Am o corsa b an 96, motor c12nz. de 4 ani de zile de cand am masina nu am avut nici o problema cu pornirea. Mi-a murit intradevar in mers dar am rezolvat-o rapid cu un filtru nou de benzina (se infundase filtru).
Ieri am reusit sa pornesc masina , am facut ceva modificari la contact, iar dupa ce am oprit-o nu a mai vrut sa porneasca neam. Pun contact, astept sa se stinga senzorii din bord, dau pornire se invarte electromotorul si cand sa o ia moare. Parca cineva ii taie respiratia. Unde este releul de la pompa de benzina? Benzina are sigur ca i-am bagat 5 litri dintr-un bidon ieri.
Ieri am reusit sa pornesc masina , am facut ceva modificari la contact, iar dupa ce am oprit-o nu a mai vrut sa porneasca neam. Pun contact, astept sa se stinga senzorii din bord, dau pornire se invarte electromotorul si cand sa o ia moare. Parca cineva ii taie respiratia. Unde este releul de la pompa de benzina? Benzina are sigur ca i-am bagat 5 litri dintr-un bidon ieri.