Ai uitat parola?


  • DmBogdan

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut !

Am schimbat senzorul de pe vibrochen si se pare ca masina nu se mai opreste! Vesti extraordinare..insa..am gasit masina cu tot lichidul de frana scurs pe la roata stanga spate. Cilindrul receptor a cedat. multumesc lui Dumnezeu ca nu s-a intamplat in trafic.

Asa se intampla in service..vii cu una pleci cu alta.

infromatia de la mecanic e ca daca a curs lichidul de frana pe tambur, e de rau. ca l-a mancat,stricat etc. E adevarat ca lichidul de frana nu face bine tamburului sau doar ma pacaleste ?

Multumesc,
Bogdan
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,703
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
La ce service ai fost ?
Tamburul se curata cu spray de discuri. Eventual dai cu un smirghel fin pe suprafetele oxidate.
  • DmBogdan

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Euro master bulevardul Timișoara. Au fost singurii care au fost dispuși sa îmi schimbe azi. Restul ma amânau săptămâna viitoare sau mai târziu.

Am emoții în legătură cu mașina. În seara asta nu s a oprit când a ajuns la 80-90 grade, dar de abia aștept sa vad când o iau din nou.

Mulțumesc,
Bogdan
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,703
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Daca ai pus senzor Bosch, n-are de ce sa se opreasca.
EGR-ul l-ai curatat ?
  • DmBogdan

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Mi-au spus ca partea electronica e distrusa. Și ca nu are sens sa îl curețe ca oricum nu merge. Acum am 2 posibilități: sa cumpăr unul sh sau sa caut și alt sfat în alta parte. Senzorul e Bosch. Sper sa fie Bosch. Habar nu am ce mi-au pus. Am garanție 1.5 ani ( de ce 1.5 și nu 1 sau 2 nu mi-au raspuns).
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,703
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Posibil sa fie ars. Nu-s foarte convins. Vezi totusi cat e unul sh.
Eu am gasit aici:
http://olx.ro/oferta/egr-op...A.html#49f9598614
Trebuie probat pe masina.


Ultima modificare facuta de iulian1971 la Joi 17 Mar, 2016 9:37 pm
  • DmBogdan

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am găsit cu 180 RON plus montaj. E 500 nou. Mi se pare cam mult doar mie, sau și ție?

Mulțumesc,
Bogdan
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,703
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
120 aici
http://olx.ro/oferta/egr-op...A.html#49f9598614
http://www.pieseauto.ro/egr...a-1066333696.html
  • DmBogdan

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am rezolvat și frânele. Am făcut aprox 150 km prin București de când am schimbat senzorul vibrochen. Pare în regula totul.

Mulțumesc tuturor pentru ajutor,sfaturi și înțelegere.

Urmează egr și debitmetru.

Mulțumesc,
Bogdan
  • paul_co8min

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa X12SZ din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua! Din pacate Corsa B 1.2 X12SZ nu mai porneste la automat. O am de 3 ani, a poornit fara nici o problema si la -25 grade, ieri dimineata la fel, am mers la servici si inapoi spre casa fara probleme, iar aseara am mers la masina, am dat sa pornesc, a invartit motorul mai greu decat deobicei, dar a pornit. Am mers aproximativ 2 km si dintr-o data au inceput sa mi se aprinda toti martorii in bord, kilometrajul avea fluctuatii, tot sistemul electric la pamant. Am oprit pe dreapta, am incercat sa pornesc din nou, dar nimic! Pun contactul, se aprind martorii, am faruri, claxon, stergatoare, avarii , tot, dar cand dau la automat face un "clank", un sunet scurt, dar nu invarte deloc. Am impins-o si impinsa a pornit foarte usor! Fara alti consumatori motorul merge normal, daca intervin alti consumatori motorul incepe sa trepideze, da sa moara. Din punctul meu de vedere e alternatorul obosit sau electromotorul in scurt. Voi ce parere aveti?
  • ratoiu2000

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa X12XE din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Sau baterie Rombat Calciu, care moare dintr-o dată.
  • paul_co8min

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa X12SZ din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Bateria este cea cu care a venit masina din Germania, cred ca se cheama Tiger. Totusi pe baterie nu as da vina, pt ca ea inca are tensiune, fara sa pornesc masina (impinsa), farurile care sunt destul de mari consumatoare, se aprind, toate functiile merg. problema apare dupa ce pornesc. Oricum, multumesc pt raspuns, astazi voi incerca sa probez cu alta baterie.
  • jE

  • Mesaje scrise: 9,592
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z18XE din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
electromotorul.
Mergi la un electrician auto...
  • paul_co8min

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa X12SZ din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Buna dimineata! Ieri cand am ajuns acasa de la servici, am pus o alta baterie pe masina (am luat-o de pe masina unui prieten), am dat cheie, si a pornit la sfert. Electromotorul practic functioneaza. Apoi, am pus un multimetru pe bornele bateriei si tensiunea nu crestea deloc, ci scadea. In concluzie, as zice ca alternatorul e de vina pentru neplacerile acestea. Am dat jos alternatrul si voi incerca sa caut unul bun sa il montez sa vad cum se comporta. Sper sa nu fie releul de incarcare (nu stiu cum se comporta masina cand e defect releul de incarcare).
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Releu de tensiune este pe alternator.
  • paul_co8min

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa X12SZ din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Va multumesc pentru tot! Ieri am rezolvat problema. Am schimbat alternatorul si acum masina functioneaza normal.
  • Gabriel0404

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jul 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema la un Corsa C din 2002, 1.2 benzina. A stat 2 zile acum cateva saptamani in soarele acela de 40+ grade (nu stiu daca are vreo legatura, mentionez toate detaliile), apoi am rugat un coleg sa o porneasca cu cateva minute inainte de a pleca acasa (masina era si inca este in parcarea firmei unde lucrez, in afara orasului). El spune ca s-a auzit o bubuitura cand a dat la automat (ca un rateu), masina a pornit, dar dupa 2-3 secunde motorul moare. Turometrul urca pana pe la 1100 turatii, apoi pur si simplu se opreste. Si asa face de atunci incoace. Daca ii fac pedala il mentin pornit, dar daca incerc sa tin pedala constant la 2000 de turatii, sa spunem, tot se opreste. Nu se aprind martori neobisnuiti in bord. I-am bagat benzina, era pe rosu si am crezut ca porneste din cauza vaporilor care mai sunt in rezervor. Acum vreo luna jumatate am fost cu ea la tester pentru ca se aprindeau toti martorii din bord in mers, iar acele de la turometru, rezervor si vitezometru fluctuau, iar rezultatul a fost ca alternatorul mai are viata scurta (asta mi-a explicat tipul). Am pus cabluri de la alta masina, crezand ca alternatorul a murit, si bateria rezista doar cat sa porneasca, apoi nu poate tine motorul pornit (desi e schimbata in noiembrie 2015). Nici asta n-a schimbat nimic, se opreste la fel imediat dupa pornire. Ar fi ok sa stiu la ce sa ma astept, cat de cat, inainte de a plati pe cineva cu un tester sa se deplaseze in afara orasului, sau sa chem o platforma.

Imi cer scuze daca am postat unde nu trebuia.

O seara faina Smile
  • yonnut2213

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa X10XE din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Aug 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Am si eu un opel corsa din 98 motor x10xe....l-am luat acum un an si fumega rau....i-am segmentat motorul si am terminat cu fumul...acum o luna m-am hotarat sa ii montez gpl pt k aveam consumul f mare undeva la 10 l/100km....mi-a mers foarte prost cu gpl....cu intreruperi in sarcina...pe benzina imi mergea mai bine...consum gpl 15l/100 km....astazi a inceput sa imi bata motorul in mers si la prima oprire am incercat sa il pornesc din nou....nu a mai pornit nici la automat nici impinsa nimik....baterie are....oare s-a blocat motorul? Am investit mult in gpl si totusi nu vreau sa pierd banii astia eu i-as pune un motor z12xe in 4 pistoane dar ce modificari trebuie sa fac?
  • paul_co8min

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa X12SZ din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2013

  • Garaj Mesaj Privat
1. In ce sens nu porneste motorul? Daca dai la automat invarte, sau pui contactul se aprind martorii si cand invarti din cheie face un fel de "click" dar nu se invarte motorul? Daca face acel sunet ca si cum ar cupla bendixul dar totusi nu invarte e posibil sa ai curent in baterie dar prea putin ca sa invarta motorul, ceea ce inseamna ca alternatorul tau e defect si pana la acel punct ai mers strict pe curentul din baterie (asa am patit eu si prin schimbarea alternatorului s-a rezolvat). Da mai multe detalii te rog despre cum "nu porneste" masina. Daca motorul e blocat, cand o impingi pentru a o porni impinsa, dupa ce ai bagat in viteza si iei piciorul de pe ambreiaj rotile nu se vor roti, vor fi blocate si se franeaza brusc masina, in schimb daca rotile se invart ele imprima lucru mecanic motorului punandu-l in miscare, ceea ce inseamna ca nu e gripat motorul.
2. Ca sa schimbi motorul din cate am mai citit si eu pe ici pe colo, nu sunt informatii 100% corecte, ai avea nevoie de instalatia electrica pentru acel motor (aprindere si injectie), ECU si imobilizator.
  • yonnut2213

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa X10XE din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Aug 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Mda am dus-o la service si s-a constatat motorul blocat....nu as vrea sa ii mai pun acelasi motor in 3 pistoane ci unul in 4 dar nu stiu exact ce motor e mai apropiat de acesta in sensul k nu vreau multe modificari....stie cineva ce motor i-as putea pune?

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata