Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cosmin-aurel

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
dimineata cand am mers la masina sa o pornesc( asta pe la ora 6 afara -15grade, masina nefiind pornita 2 zile) a invartit de vreo-doua trei si mi-a murit bateria.am dat un telefon sa vina un prieten sa imi dea curent. am pornit-o,am lasat-o la relantiu vreo 5 minute dupa care m-a pus in miscare. dupa aproximativ 2 km a dat in nas, dupa cativa metri s-a oprit pur si simplu.am incercat sa o pornesc si pornea ptr aproximativ un minut si nu se accelera( asta s-a intamplat de cateva ori) si ptr ca eram oprit intr-o statie de autobuz am zis sa o mut sa nu incurce. dupa care am inceput sa o "gadil". primul lucru care l-am facut a fost acela sa ii verific alimentarea. am umblat la filtru de motorina si paharul era gol-golut(cu putina "pojghita" gheata pe care am scos-o). am facut rost de 1 l motorina si am pus in paharul flitrului, am bagat filtrul,am dat la automat, tot la fel pornea cam un minut, dupa care se oprea.cand am vazut asta am decis scot furtunul tur care intra in filtru de motorina si am suflat pe el se auzea bolborosind dar nu puteam sa trag motorina din rezervor( rezervorul fiind jumatate) semn ca ar fii infundat. am tractat-o acasa si am scos sorbul de motorina care era ft ft tare imbacsit si cu gheata.l-am curatat,am scos si paharul de la sorb si l-am curatat,dupa care le-am montat la loc. am vrut sa o pornesc si nu mai vrea sa o ia in nici un fel. vazand asta am scos iar turul si am tras de mi-am umplut gura cu motorina.am mai incercat s dau la automat invarte dar nu porneste si nici nu da semne ca ar vrea s porneasca. Ce sa ii fac?Ce ar putea fi de vina?
mentionez: furtunasele retur injectoare schimbate de o luna( cand am curatat admisia)
Opel Astra G hatchback din '99 motor 1995 16v diesel 60kw(82 Cp) X20DTL kilometri:195 678
Skip Ads 60 min (0/3)

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,461
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
gheata in pompa de injectie ?
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 899
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Deci, daca ai zis ca poti sa amorsezi instalatia cu motorina din rezervor, atunci nu ramane decat pompa, si anume este inghetata motorina in ea, sau are vreun dop pe traseul dinspre filtru catre pompa, fiindca ai zis ca paharul filtrului era gol. Ca sa te lamuresti, alimenteaza direct dintr-un bidon cu motorina cu un furtun transparent sau fara (5 L ar fi bine, dar jumatate umplut) si urmareste daca iti suge motorina din bidon sau nu, atat la pornire dat si pornita fiind pe loc. Poti sa o accelerezi putin cand e pornita, ca sa iti dai seama daca trage /goleste motorina din bidon sau nu.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
In mod normal nu ar avea voie sa se intample asta si de aceea Opel, la motorasele astea mai mari a inventat un bushon sub filtrul de motorina prin care se scurge MANUAL apa temporar. Tu nu ai mai apucat ca ti-o inghetat. Dar problema pornirii se rezuma la gheata in pompa de injectie si pe conductele injectoarelor. Pe vremuri se folosea la Aro, saviemuri, rabe(Roman Diesel) si tractoare o torta cu foc care se tinea pe pompa de injectie pana pornea. Acum pompele au un mecanism de incalzire in pompa dar binenteles ca nu face fata daca nu scurgi la timp apa din filtru. Eu am auzit la cineva ceva asemanator si a rezolvat-o cu un uscator de par tinut pe pompa:lol: da e teribil dar a spus ca a functionat, iar dupa ce o sa reusesti sa o pornesti, temporar sa dai drumul la apa din filtru si ca sa fi sigur foloseste si un aditiv anti-inghet.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 3,041
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
cosmin-aurel a scris:.......... am pornit-o,am lasat-o la relantiu vreo 5 minute dupa care m-a pus in miscare. dupa aproximativ 2 km a dat in nas, dupa cativa metri s-a oprit pur si simplu.am incercat sa o pornesc si pornea ptr aproximativ un minut si nu se accelera

Din cate stiu,pompa de injectie e pe motor,deci daca a mers 2 km,dupa o noapte de -15,nu cred ca e inghetata.Daca ar fi fost,nu pornea deloc.In principiu,apa NU trece de filtru,decat daca e sparta undeva hartia filtranta.Ai probabil vreun dop de gheatza,pe conducte,care permite trecerea unui volum f.mic de motorina (si a aerului spre rezervor,cand sufli),deci de asta nici nu se accelereaza.Si se poate chiar in rezervor sa ai ceva gheatza,cand sufli se elibereaza sorbul,cand vine motorina spre motor se obtureaza din nou.Sau pur si simplu motorina e de calitate mai slaba,si la temp.f mici parafina din ea se ingroasa si nemaifiind fluida,motorina nu mai trece de filtre atat cat tb.,spre deloc.Incearca sa o duci undeva unde e mai cald si vezi ce se intampla.Ar fi bine sa bagi vreo 20 l de motorina DE IARNA (de la OMV,de aceea scumpa),peste ce ai tu,si vezi ce se intampla...
  • radu67

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca ai probleme totusi cu un furtun retur crapat de la frig, un T-eu crapat si nu se vede, o fisura pe traseul de la filtru de motorina la rezervor!
Trage aer pe undeva instalatia si se dezamorseaza pompa de motorina!
Ultima lucrare facuta la masina poate oferi o explicatie.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,462
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai gasit filtrul gol, dopul este in rezervor sau pe conducta de tur. Posibil ca acum sa nu mai porneste fiindca este dezamorsata.
  • cosmin-aurel

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Bandi a scris:Daca ai gasit filtrul gol, dopul este in rezervor sau pe conducta de tur. Posibil ca acum sa nu mai porneste fiindca este dezamorsata.

sorbul este curatat inclusiv paharul lui. am scos turul care intra in filtru si aduce motorina din rezervor foarte lejer ca am luat o gura de motorina Smile
  • cosmin-aurel

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
radu67 a scris:Vezi ca ai probleme totusi cu un furtun retur crapat de la frig, un T-eu crapat si nu se vede, o fisura pe traseul de la filtru de motorina la rezervor!
Trage aer pe undeva instalatia si se dezamorseaza pompa de motorina!
Ultima lucrare facuta la masina poate oferi o explicatie.

am sa le schimb din nou pe furtunase, inclusiv T-urile.
  • radu67

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca ai conexiuni si de la rezervor pana la intrarea in filtru!
Ai schimbat si T-urile? poti verifica prin suflare, trage, misca usor de teuri ca sa gasesti si eventualele fisuri greu detectabile!
ai pus cumva romanesti de sprit de parbriz?cauta si pune originale(20lei) sau metalice daca gasesti pentru ca orice fisura duce la intrarea aerului in instalatie.
Eu am pus metalice si schimb furtunasele odata pe an cand e cald si bine.
La pornire e bine sa tragi masina ca sa nu zapacesti electromotorul.(cu grija ca nu ai lant la distributie)
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,333
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@radu67
Are chiar 2 lanturi la distributie.
  • radu67

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Da, ai dreptate, crezusem ca are motor de 1,7!
Poate s-o traga linistit cu contactul pus pana se amorseza pompa si porneste.E indicat totusi sa amorseze instalatia cu o pompa electrica daca are!
  • cosmin-aurel

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
s-a rezolvat totul prin a curata sorbul din rezervor care a avut ceva apa si a inghetat si de aici nu se alimenta. multumesc celor care mi-au dat sfaturi! respect.
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Skip Ads 60 min (0/3)

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR