Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Numai ca eu mai trebuie sa platesc si montatul domnule Aries:))! Oricum caldura baga..singurul inconvenient care ar fi ? Am inteles ca ar fi cobsumul putin mai mare..
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Fa intai un calcul sa vezi in cat timp se amortizeaza investitia din diferenta de consum.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca la drumuri scurte se merita schimbarea.
Uzurile in motor apar la rece nu la cald.
Daca masina e eploatata urban, dimineata la munca si seara indarat sa stii case merita.
Me dupa ce am schimbat termostatul mi-a scazut consumul de oras de la 9,5 la 8 pe timp de vara...
Bine, aici intra foarte multi factori in calcul, insa la acelasi stil de mers am observat o scadere de ~ 1 litru la 100 de km...
Daca luam in calcul 250 de lei schimbarea lui, acest consum l-as amortiza cam in 2500 de km...
Adica cateva luni...
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am inteles atunci! Multumesc pentru sfat.
Skip ads

  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Imi puteti spune si mie va rog frumos cum pot sa schimb termostatul la un vectra c 2.0 dti?
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Dai antigeul afara pe jos pe la radiator daca vrei,desfaci furtunul gros care face legatura intre radiator si motor,cel din stg sus.Demontezi corpul termostat are 3 suruburi si montezi noul corp.Sa nu uiti garnitura.Completezi cu antigel,pornesti motorul sa si faca aerisirea.
Vezi ce comanzi ca sunt mai multe modele.
Spor la treaba.
  • 2_furious

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2012

  • Mesaj Privat
este ceva normal la diesel sa se ridice foarte greu acul, si la a mea(opel astra g 2004 z17dtl, diesel) la temperaturi scazute cu minus nu se nici clinteste acul, dar caldura baga dupa cam 2 km, la benzina se ridica acul, motoarele diesel difera fata de alea pe benzina, se incalzesc mult mai greu...nu are rost sa schimbi piese numa de dorul de a le schimba plus bani cheltuiti in plus, eu chiar am vorbit cu o ruda care e mecanic de multi ani(35 de ani) si mi-a spus ca e ceva normal ca pe frig dieselu sa se incalzeasca mai greu, si a spus ca si daca a ramas pe deschis nu afecteaza motorul in nici un fel(l-am intrebat eu), ci zice ca chiar ii face bine, deoarece si el are tot masina care e diesel si lui caldura in masina ii baga numai dupa 7-8 km, dar lui e termostatu defect pe deschis si nu are de gand sa il schimbe...La multi ani tuturor!
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Inteleg ce zici si nu zic ca iti dau dreptate..dar treaba la mine sta in felul urmator..acum doua saptamani am facut un drum de 80 de km dus 80 intors. La dus acul de la temperatura nu s-a ridicat mai mult decat in poza. Nu mi-am facut griji deoarece chiar daca acul nu se ridica baga caldura ca la balamuc..alaltaieri in schimb la miezul noptii am facut un drum de 17 km asfalt timp in care acul nu s-a ridicat absolut de loc dar caldura baga cat de cat..dupa care am intrat pe un drum petruit mergand cu viteza 1 la relanti..cat am mers la relanti nu a mai bagat aer cald..baga aer din ce in ce mai rece..fabt care m-a pus pe ganduri in legatura cu termostatul..si l-am si comandat. Marti ar trebui sa ajunga urmand sa il schimb si revin cu pareri..vreau sa bag si un aditiv de la dura lube pentru ulei deoarece uleiul este gm pus acum 5000 de km si mecanicul m-a sfatuit sa bag si un aditiv ca sa ingroase putin uleiul pe temperatura asta. Revin cu pareri!
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Zi-i rudei tale sa se mai documenteze legat de temperaturile optime de functionare...
  • 2_furious

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2012

  • Mesaj Privat
pai cum sa nu stie despre asa ceva...dar asa mi-a spus...si crezi ca daca era ceva grav nu imi zicea sa il schimb? mai ales ca sunt ruda apropiata...


Ultima modificare facuta de 2_furious la Vin 01 Jan, 2016 6:30 pm
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Asta e termostatul care l-am comandat..
http://www.autoeco.ro/termos.../16458/a11792985/

Sper sa fie bun! Si sa se potriveasca.
  • 2_furious

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2012

  • Mesaj Privat
voua in ce distanta va ajunge apa la 90 de grade cu caldura data pe 2, mai ales la opel astra cum am eu, motor z17dtl 1.7 cdti, an 2004 80 cp, cand sunt grade cu minus?ca eu fac 15 km pana la lucru si nu se misca...
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Cand este rece afara uleiul trebuie sa fie cat mai fluid nu gros. Daca ai bagat GM 5w-30 este bun .
  • 2_furious

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2012

  • Mesaj Privat
pai si eu am tot ulei GM 5w30 bagat...asa mi-a bagat mecanicu meu...in toamna...
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
A schimbat un prieten de a meu la un golf 4 1.9 tdi termostatul..apa se ridica dupa maxim doi km la -3 grade..adevarat nu pana la 90 de grade dar nici pe departe..deci..cam la fel ar trebui si la y20dth..
  • 2_furious

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Vreau sa mai intreb aici pentru cei care cunosc, de ce la masina asta a mea, opel astra 1.7 cdti, deja e a 4 sau a 5 oara cand imi pica alternatorul, respectiv puntea de diode si releul, care ar fi cauza m-ar interesa mai precis pentru ca pana acuma nici un electrician nu mi-a spus motivul de ce tot mi se ard diodele, unu a zis ca a prins condens, altul la care am mai fost a zis ca ulei a scapat pe langa ceva semering...si cum de exemplu de la alte masini alternatorul nu pica niciodata, mai precizez ca mie tot iarna mi-a picat cand este foarte frig, va rog explicati-mi de ce oare sa cada asa de des...acuma are deja aproape un an si inca nu mi-a facut probleme si sper sa n-o mai faca...ce sa fie cu alternatoarele la masinile astea?si care ar fi remediul sa nu ma mai lase in drum ca am patit-o de cateva ori, ii de utilizarea incorecta oare facuta de catre mine sau de ce oare...?
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu nu stiu exact ce ulei este si nici nu ma duc acum sa vad ca e prea frig afara:))..dar in schimb au inceput sa bata tacheti de cand s-a lasat frigul si de asta am zis sa pun un aditiv..
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Mai repede bat injectoarele.
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Este 10w-40 uleiul..!
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cum sa bata injectoarele Neutral?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR