Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cu barbarism !

Am riscat sa-l distrug atunci cand l-am desfacut dar eram suparat pe nea Opel ca nu e fiabil. Eu am vrut sa pun unul nou idiferent, mai ales ca un imbecil a gandit sa fie alimentat continuu chiar daca scoti cheia din contact. Acel tranzistor la mine dupa ce l-am fortat a cedat din lipitura(cositorita) pe radiator. Nu stiu pe unde l-am aruncat de suparare ca sa revin cu ceva poze?

Vezi ca radiatorul de cupru e nituit si lipit solidar in radiatorul de aluminiu!


Singura firma cu pret decent pt mizeria asta e: www.promotorinternational.ro pret de nou 500 RON, la jumatate fata de piata
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Miine incerc metoda animal da' constient de ce face Laughing .
Nituri nu mai am dar inca nu isi da drumu' animala de Cu. Cred ca este intre tabla de Cu si Al ceva pus. Am gasit o dioda, 2902 si tranzistor dus, in "aer" merge dar mos-ul ala fierbe fara radiator.
Rahatul ala de gel stiu de ce este pus, am si acolo solutia, fara el toate sansele sa pice repede mos-ul. Miine vreau sa il termin ca de acum nu mai e vorba de aburit geam.... mori de frig si ai gheata pe interior.
Daca tot nu vrea pun bormasina, tranzistor linga si gata.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
VICTORIE !
Aseara am pus pe masina si merge.
Idea este sa dai gaura in nit, scoti tabla de Cu si pe urma schimbi tranzistorul relativ usor. Fixarea ei se face cu 2 suruburi ulterior.
Deci care are probleme cu el stie unde se rezolva Laughing .
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
mai trebuie tranzistorul?


Ala pica oricum, am gasit, caracteristicici timpe dar ESTE !
Skip ads

  • radu22

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu aceeasi problema la un Opel Astra. Dupa ce scot cheia din contact, ramane pornit ventilatorul. Mi-a consumat bateria intro noapte. Unde se poate repara piesa sau de unde se poate cumpara? (Regulatorul asta din poze, cu indicativul respectiv 65922 delphi...? )Cam cat costa? Multumesc anticipat pentru ajutor. cu stima, Radu
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune si tu o locatie radu22, dupa asta vedem care e mai aproape de tine.
  • radu22

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Sunt din Bucuresti. zona cismigiu-kogalniceanu. multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai noroc Laughing .
dancuciureanu = Iasi tel 0745640077
1.7dti_edition2000 = Bucuresti tel 0744319270
ROBERTby2000 = Focsani tel 0745212027
Nu e reclama, doar dorinta sa va ajutam profesionist ca de maimutoi suntem satui.

Il dai jos : scoti torpedou si el este infipt pe carcasa ventilator, o tulumba mare si neagra, e fixat cu clips, iei o lanterna cu tine ca asa e prima oara pe urma o sa o faci orbeste... Dupa ce il extragi scoti mufa si cei doi papuci, marchezi culoare pe modul la cele 2 fire groase. Te duci cu el la Mihai. Daca nu te pricepi destul decit sa strici mai bine il rogi pe el. Cit il repara pui un comutator zdravan ca sa ai aer totusi ca altfel se abureste parbrizul de numa'. Scoti filtrul polen si il bati bine de praf, mergi la o vulcanizare si il sufi, miine cumperi altul daca este cazul, vezi sa fie pe o parte gri (e modelul de ac).
Ai grija cum vorbesti cu Mihai, nu suporta ingimfati, figuranti, tepari, tiganeli la pret, etc., il rogi sa iti faca si o diagnoza la masina cu ocazia asta. Pretul se discuta inainte ca sa nu fie comentarii ulterior. Daca nu are/ai un intrerupator sa puna in loc te imbraci bine si fes/caciula, vei circula cu geamul deschis.
Succes !
Dan
Skip ads

  • livakhe1

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2007

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu la un opel kadett II benzina aeroterma mege doar treapta a 2 a 3 si a inceput sa scirtiie si sa faca ca naiba si trebuie sa plec si la munte cu ea.aceea bobina este de fapt o rezistenta cu trei infasurari continue si scoase mediane la fiecare treapta.adica la treapte 1 trece tensinunea prin toata rezistenta la a 2 prin prima mediana la a 3 nu mai trece prin nimic.
  • adrian80

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2007

  • Mesaj Privat
livakhe1 a scris:aceeasi problema o am si eu la un opel kadett II benzina aeroterma mege doar treapta a 2 a 3 si a inceput sa scirtiie si sa faca ca naiba si trebuie sa plec si la munte cu ea.aceea bobina este de fapt o rezistenta cu trei infasurari continue si scoase mediane la fiecare treapta.adica la treapte 1 trece tensinunea prin toata rezistenta la a 2 prin prima mediana la a 3 nu mai trece prin nimic.

OK
Si cum se poate repara?
Sad
  • livakhe1

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2007

  • Mesaj Privat
inlocuirea rezistentei cu alta mai buna sau noua,
  • livakhe1

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2007

  • Mesaj Privat
iar aeroterma numai daca gasesti bucsele si carbuni daca nu s-a ars motorul
Skip ads

  • livakhe1

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2007

  • Mesaj Privat
iar motorul de aeroterma are 3 trepte
  • livakhe1

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2007

  • Mesaj Privat
incet,mai tare,si tare
  • robytza

  • Mesaje scrise: 1,087
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: GT 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
sau foarte incet, incet si tare
sau incet, aproape incet si tare
  • livakhe1

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sau cum zic <<moldoveni<< inset si pi loc
  • nutz_nutz

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! Sunt nou pe acest forum si va rog sa ma ajutati cu o problema.
Am o vectra B 2,2dti din 2001 , si vreau sa va spun ca dupa temperaturile din ultimele zile am deschis ac, constatand cu stupoare ca nu primesc aer rece. Am inteles ca ar trebui bagat freon pe instalatie, dar problema este alta. Avand climatronic puterea aerului este afisata electric de la 0-9. Vreau sa va spun ca de la 1-8 nu primesc deloc aer, nici rece, dar nici cald. La 9 imi baga exact cum ar trebui pentru aceasta treapta.
Care credeti ca ar fi problema de nu primesc aer de la treapta 1 pana la treapta 8?

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
cred ca trebui resetata instalatia de climatizare, adica apesi pe off si auto in acelasi timp pret de cateva secunde, daca tot nu merge inseamna ca trebui completat cu freon
  • nutz_nutz

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2007

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:cred ca trebui resetata instalatia de climatizare, adica apesi pe off si auto in acelasi timp pret de cateva secunde, daca tot nu merge inseamna ca trebui completat cu freon


Iti multumesc pentru sfat. Am incercat sa resetez cum mi-ai spus dar nu a mers. Totusi nu inteleg fenomenul ca la ultima treapta baga aer iar in rest nimic nimic.
  • ilie dumitru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salut.aceeasi problema am si eu. am inteles de la un electrician ca s-a ars modulul de de comanda al treptelor de viteza .asta s-a intamplat pt ca nu s-a schimbat la timp filtrul de polen si chestia asta s-a ars. merge doar pe vit.9 pt ca acum e pe direct. dar nu ma rezolvat pt ca nu prea am bani sa iau una noua.stie cineva alta solutie?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR