Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • tlsarges

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Pitesti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Indicatorul meu de temperatura apa sta jos de tot (ca si cand nu ar functiona). Din cand in cand se ridica la temperatura normala. Care sa fie problema? (martor la bord nu se aprinde cum ca apa s-ar incalzi prea mult).
________________

Opel Astra G caravan, 1,7 DTI, model 2000


Ultima modificare facuta de tlsarges la Lun 06 Dec, 2004 10:40 am
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nici cand mergi la drumuri mai lungi, chiar si prin oras? Adica dupa 10-20 minute de mers prin oras ar trebui sa se ridice indicatorul fix la jumatate, chiar si daca este frig afara.
Zici ca din cand in cand se ridica. In ce sens?
  • tlsarges

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Pitesti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Abia am luat masina si nu am mers mai mult de 15 minute cu ea intre doua stationari. Am observat-o acum doua zile ca s-a ridicat. Dupa ceea am facut numai drumuri scurte, dar motorul era cald pentru ca in interior baga caldura.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pai cel mai probabil e ca nu ai nimic defect.
Aerul cald incepe sa dea inca de cand apa la motor ajunge pe la 15-20 grade, insa indicatorul din bord incepe sa se miste abia cand ajunge apa pe la 60-70 grade, si prima gradatie clara e la 80 grade, deci e distanta mare intre cand incepe sa dea aer cald si cand arata in bord ca s-a incalzit motorul.
Si daca faceai doar drumuri scurte cu pauza mai mari, e f.posibil ca motorul sa nu aiba timp sa ajunga la temperatura de 90 grade, si eventual in timp ce stai se raceste iar si tot asa.
Fa o proba, merge ceva mai mult prin oras, cam 10-20 km sau 15-20 minute prin aglomeratie, ar trebui sa se incalzeasca apa pana la 90 grade, sau poti sa faci si drumuri scurte, dar pauzele sa nu fie mai mare de 30 minute aproximativ.
Skip ads

  • tlsarges

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Pitesti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Problema este ca acul nu se misca deloc, nici la 10 nici la 20 grade s.a.m.d. Doar nu se ridica instantaneu la 80 grade
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Indicatorul de pe bord are de la 70 la 110 grade. Daca motorul are sub 70 grade indicatorul sta pe minim (NU SE MISCA DELOC). Daca o incalzesti pana peste 70 grade atunci incepe sa se miste in sus eventual ajungand pe la 80-90 grade unde ar trebui sa ramana.
  • tlsarges

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Pitesti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sper sa fie asa . Va multumesc la toti pentru sfaturi. Sper sa nu fie nimic defect.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
E exact cum zice Slick, pana apa ajunge pe la 70 grade indicatorul e mort complet. si e bine ca pana atunci sa nu fortez motorul la turatii mari (peste 3000 ture) si nici prea mici (sub 1500).
Skip ads

  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Stai linistit.Daca mergi la drum lung in 15 minute trebuie sa ajunga pe la jumate .Mergi si tu mai mult (30 min )si daca nu se misca nici atunci poate sa fie termostatul.
  • dady_vale

  • Mesaje scrise: 896
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z16xp1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu o prob acul de la temperatura se da peste cap trece si de zona rosie am oprit motorul dupa care l-am pornit iar acul nu a mai indicat nimic dupa care a urcat si a coborat, motorul merge nu se aude nimic suspect. imi puteti da vreo indicatie unde sa ma uit? Sa fie oare sonda de temperatura dusa? Sau ...in bord?

Multumesc anticipat
  • mircea_m

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
am avut o problema cu acele de bord, se opreau toate din mers la un momentdat si am rezolvat problema prin curatare contacte mufa, dar acul de la apa mai are probleme....daca dau bordul jos si mai umblu la el imi merge bine dar doar cateva zile...acum e doar la minim oricat as merge... Corsa C, la fel are si un prieten cu Astra G Sad ma puteti ajuta? e doar din bord (ceasuri) ? Rolling Eyes
  • nenitaneculai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
aceiasi problema o am si eu dar nu se poate testa si altfel indicatorul de bord? ca de exemplu unde se afla senzorul de temperatura din cate am anteles de pe forum ar fi doi senzori unul pentru calculatorul de bord care citeste temperatora motorului si unul pentru cesul de bord care nu-l gasesc unde e pozitionat am uitat sa specific motorul (1.7 dti y17dt) astept un raspuns de la voi mutumesc
Skip ads

  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
nenitaneculai a scris:aceiasi problema o am si eu dar nu se poate testa si altfel indicatorul de bord? ca de exemplu unde se afla senzorul de temperatura din cate am anteles de pe forum ar fi doi senzori unul pentru calculatorul de bord care citeste temperatora motorului si unul pentru cesul de bord care nu-l gasesc unde e pozitionat am uitat sa specific motorul (1.7 dti y17dt) astept un raspuns de la voi mutumesc


Din shema de mai jos ,nr 9 ,sub furtunul acela(pe schema apare pe furtun..)

are o mufa cu 2 fire,sonda arata asa:


Poti sa o testezi daca scoti sonda (trebuie sa astupi cu ceva gaura altfel cred ca o sa pierzi agent racire) si s-o bagi conectata la mufa ,impreuna cu un termometru cu scala mai mare decat cel medical,intr-un vas cu apa fierbinte si pui contactul.Urmaresti valoarea de pe bord si compari cu cea a termometrului.Trebuie sa fie apropiate,cu o eroare de pana la 5 grade.

Cu un tester digital poti face altfel verificarea,tot asa,scoti sonda,de data asta fara mufa si o introduci intr-un vas cu apa fierbinte,iar la terminalele sondei conectezi testerul si urmaresti valorile la diferite temperaturi descrescatoare in timul racirii, dupa tabelul de mai jos:



A ,B sunt terminalele sondei.Valorile trebuie sa se afle in plaja de valori din tabel.
  • nenitaneculai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
multumesc mult micky001 o fi si cum spun baietii dar la mine nici dupa 50 km nu se ridica acul nici electroventilatorul nu porneste in schimb daca pornesc motorul cu mufa scoaca de la sonda porneste ventilatorul
  • nenitaneculai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
am rezolvato am decapsat sonda si am gasit pasta de transfer apoasa si nu facea transferu de termic si i-am bagat pasta termica pentru procesoare
  • frizeru

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2015

  • Mesaj Privat
salut! am un astra g dti 2003 mi se aprind 2 martori in bord cel cu cheita si inca unul.am fost cu la tester si problema ar fi senzorul de temperatura al apei sau al motorului pt ca e tot una. ventilatorul porneste in 500 m iar acul din bord cu temperatura apei nu mai indica absolut nimic. ieri am dat comanda de senzor,l.am pus nici-un rezultat...cineva vreo idee ce ar avea altceva?
  • MNeagu535

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2023

  • Mesaj Privat
Salut , am un astrag g 2004 1.7cdti , am mers 25 de km , da apa nu sa ridicat de loc , nici macar nu sa miscat acul!
Aveți idee de ce ?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Dupã multitudinea de informații oferite, aș putea sã-ți spun, fãrã pretenții, cã ai un termostat pe miriște...
  • MNeagu535

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2023

  • Mesaj Privat
Salut , am un astra g 2004 1.7cdti , am mers 25 de km , da apa nu sa ridicat de loc , nici macar nu sa miscat acul!
Aveți idee de ce ?
Am uitat sa metionez ca imi functioneaza caldura si chiar foarte bine
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
MNeagu, ti-a raspuns bibu - vezi nitel mai sus.
In esenta ori termostat "pe miriste", ori senzor temperatura "pe campii"
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR