Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Adica Astra Classic III. Oricum, e alegerea cea mai inteleapta. Cat timp de asteptare ai?
Skip ads

  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
...gresit, nu este Astra Clasic III din cel putin trei motive:
1. dupa seria de sasiu pe care am primit'o deja (W0L0AHL48A20001941), masina a fost fabricata anul trecut in fabrica nr.2 - adica Bohum dar este cu serie de 2010 - "A". Masina este pe stoc de anul trecut in tara, la Suceava.
2. Classic III si Astra J se vor fabrica numai in Polonia, fabrica din Belgia se inchide, in Germania ramine in fabricatie numai Insignia, triste vremuri...
3. daca ar fi fost sa'mi configurez o Astra Classic III ar fi iesit mult mai scump.

Iata cum se duce stocul cu ultimele Astra H "nemtoaice" ... istoria se scrie sub ochii nostri. Practic daca as' plati masina cu cash as' putea s'o ridic in maximum o saptamina dar cum vreau sa beneficiez de "rabla 2010" mai am de asteptat pina la sfirsitul lui februarie.
Daca ar fi fost Classic III poloneza sigur n'as fi cumparat'o, probabil as' fi cumparat coreana Cruze sau ma reorientam catre altceva.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Acu m-am uitat si eu si trag concluzia ca au scos gtc-ul ..... Oaaauuu cam scurta viata a avut Very Happy
Iar Classic III are doua motorizari benzina ( 1.4+1.6) si doua diesel ( 1.3+1.7).... De ce oare , in afara de pret ?
S-a dus IDS-ul , CID-ul , tapiseria piele....tot . Ciudat

Banuiesc ca va scadea si piata sh la ele
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
@ISO , ma bucur ca ai decis ce masina sa iei, ca-i Astra sau Cruze important este ca tu sa fi multumit.
Asteptam prezentarea ei cand vei intra in posesia cheilor.
Ca sa iti dau si eu un sfat (tardiv oricum), parerea mea este ca motorul de 1,4 este cam mic, prin comparatie iti descriu situatia mea cu Corsa care deja am vandut-o.... motor de 1.2 80 CP, raportul kg/CP era prea mare.

Sper sa auzim de bine.
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
bertone a scris:Acu m-am uitat si eu si trag concluzia ca au scos gtc-ul ..... Oaaauuu cam scurta viata a avut Very Happy
Iar Classic III are doua motorizari benzina ( 1.4+1.6) si doua diesel ( 1.3+1.7).... De ce oare , in afara de pret ?
S-a dus IDS-ul , CID-ul , tapiseria piele....tot . Ciudat

Banuiesc ca va scadea si piata sh la ele


Acelasi lucru s-a intamplat si cu G-Astra Classic 2
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Din spusele dealerului G&P ei inca n'au avut la vinzare Astra Classic III pentru ca mai au inca pe stoc Astra H, stoc ce se va epuiza cu programul rabla. Sa vedem ce'o sa se aleaga si de Astra H atunci cind polonezi o vor "classiciza", deocamdata n'au inceput.
Dupa seria de sasiu de la masina mea acestea sint facute in Germania la Bohum. Ieri mi'am si vazut masina asa cum era de pe trailer, murdara, cu ceara pe ea si tiple pe scaune, este fabricata in septembrie 2009.

Sint deja la al-2-lea Astra H cu motor de 1,4L si nu mi s'a parut deloc submotorizata, la mine nu sta in picioare mitul cu "zvacul pentru depasiri" , prefer siguranta si confortul calatoriilor relaxate si de ce nu, cu cheltuieli cit mai mici.

Din pacate romanul nu intelege ca masina personala nu este o investitie, piata auto new cit si SH au scazut drastic odata cu disparitia creditarii. Probabil odata cu adincirea crizei preturile vor mai scadea, desi BNR anunta relansarea creditarii... om trei si'om vedea.
Prin tirguri astra H din 2005 - 2007 se vind cu 6 - 7.ooo euro . Cele din 2008 cu km putini 15-25.ooo sint pe la 8.ooo - 8.5oo euro.
Asa ca pentru suma de 9.2oo euro plus taxa de inmatriculare pot sa'mi iau linistit o masina noua si cu "0" km, pardon 6,5Km ca am vazut'o. Laughing
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Speram ca ai facut ceva poze cu ea pe trailer... Wink , cred ca ai fi primul care posteaza o poza atat de proaspata...

Bafta in continuare.
  • deleted-18718

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Vezi ca masina va fi plina de ceara ,care se da jos numai cu cu solutie de al lor, daca nu o da jos ca lumea, iese numai dupa vre-o 15 spalari, ar fii bine sa le atragi atentia( sunt patit).
Skip ads

  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ca orice om am si eu o doza de paranoia dar n'am ajuns pina acolo incit sa'mi petrec zilele urmarind dealerul G&P. Desi o poza pe trailer n'ar fi stricat . Laughing

Multumesc pentru info cu ceara, le'am zis sa tina masina ceruita in parc pentru ca sta mai bine asa. Cind am sa ma duc cu toate hirtiile or s'o curete atunci si am sa "vorbesc" cu cel de la spalatorie asa cum trebuie.
  • deleted-18718

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
calin1945 a scris:Speram ca ai facut ceva poze cu ea pe trailer... Wink , cred ca ai fi primul care posteaza o poza atat de proaspata...


Nu e pe trailer, dar inca nu ma urcasem in masina

  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cum orice poveste trebuie sa aiba un sfirsit sau macar o morala, povestea alegerii Astra H s'a dovedit, in lunile ce au trecut de la achizitie si cei 2.6ookm parcursi, a fi o poveste frumoasa si o alegere buna. Masina merge bine, nu am depistat defecte de fabricatie, calitatea materialelor este cea stiuta adica ok, n'am regasit vechile probleme din anii de inceput ai Astra H, confortul este ok, consumul de carburant mixt se afla dupa cei 2.6ookm pe la 6,8-6,9L/100km, calitatile Astra H fiind parca mult mai pregnante decit in anii de inceput.

In concluzie ma felicit pentru alegerea facuta in raport cu ceea ce aveam pe lista de achizitii respectiv Chevrolet Cruze sau chiar Astra J, modele noi, poate mai frumoase dar pline de bubele enervante ale "tineretii" ce te fac sa te simti cobai pe banii tai si sa stai cu caciula in mina prin reprezentante in loc sa te bucuri de masina si banii dati.

Problemele tehnice, erorile de proiectare si de fabricatie ale Cruze in acest LINK. Cruze se comercializeaza deja de un an, timp in care posesorii i'au cam descoperit toate neajunsurile si problemele.

La Astra J lista de probleme este abia la inceput, pare'se problemele fiind mai putine prin comparatie cu Cruze avind in vedere si platforma comuna Delta 2 pe care o impart. Problemele Astra J le gasiti in forum pe sectiunea Astra cit si pe sectiunea Probleme tehnice. Ca o ultima remarca la Astra J, vad ca lumea se bucura de puterea variantelor turbo ale motoarelor mici de 1,4 si 1,6L pe benzina dar nimeni nu se gindeste si la faptul ca prin adaugarea turbinei fiabilitatea generala a motorului ar putea scadea(vezi motoarele diesel), parametrii de functionare ai motorului fiind un pic fortati, nu ne ramine decit sa speram ca alegerea materialelor folosite in motor este potrivita.
Sper ca Opel sa pastreze si sa dezvolte in continuare si motoarele aspirate pe benzina.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
iso a scris: Ca o ultima remarca la Astra J, vad ca lumea se bucura de puterea variantelor turbo ale motoarelor mici de 1,4 si 1,6L pe benzina dar nimeni nu se gindeste si la faptul ca prin adaugarea turbinei fiabilitatea generala a motorului ar putea scadea(vezi motoarele diesel), parametrii de functionare ai motorului fiind un pic fortati, nu ne ramine decit sa speram ca alegerea materialelor folosite in motor este potrivita.
Sper ca Opel sa pastreze si sa dezvolte in continuare si motoarele aspirate pe benzina.


Putin fortata treaba aici. Motorul in sine nu sufera doar ca turbina vine cu alte subansamble care mai dau rateuri. Dar o turbina pe benzina e mult mai simpla fata de cea diesel. Cunosc 1.4 aspirat de pe Astra H si nu da niciun fel de satisfactie in termeni de sportivitate. As prefera varianta turbo fara ezitare.
Skip ads

  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pai nu e asa cum zici tu, ca si functionare nu prea'l cunosti, nu e numai turbina in plus. Normal ar fi fost sa'ti argumentezi tu afirmatia... hai totusi sa ne luminam...

In cilindrii motorului turbo presiunea inainte de detonare si in timpul detonarii este mai mare decit in cazul motorului normal aspirat(raport de compresie mult mai mare in cazul motorului turbo) efort mecanic suportat de material mai mare, odata cu presiunea creste suplimentar si temperatura in cilindrii. Totodata creste si presiunea in rampa injectoarelor respectiv presiunea suportata de injector in momentul injectiei, presiunea de injectie.
Toate astea pe linga turbina, de aceea materialele si tratamentele termice trebuie alese si executate cu mare grija, cantitatea uleiului de ungere este mai mare, cantitatea lichidului de racire mai mare,... etc, preturi mai mari de intretinere, pentru ca motorul sa ramina in limita de temperatura/suportabilitate/fiabilitate a materialelor si desigur factorul final pretul. Cutie de viteza mai solida, disc de ambreiaj cu diametru mai mare datorita puterii/cuplului dezvoltat de motor mai mare...
...chestia nu este asa simpla precum pare, o turbina si gata... Laughing
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Motoarele turbo au raport de compresie mai mic decat aspiratele.
De ce ar trebui sa fie mai mare presiunea suportata de injectoare?
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Corect, raportul de compresie la motoarele turbo este mai mic ca la cele aspirate,... m'a luat valul, am facut greseala incepatorului si am confundat raportul de compresie cu compresia.
Presiunea este mai mare in rampa injectoarelor, probabil pentru dispersia mai buna a combustibilului in masa aerului turbo-comprimat din cilindru.
Un motorist ne'ar putea explica mai bine, eu am constatat doar presiunea mai mare...
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Un turbo cu o capacitate egala cu a unui aspirat care duce bine masina, adica macar un 1,6 la o compacta, e distractiv.
Un turbo mic nu prea are farmec.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Probabil si micile turbo vor avea farmecul lor dupa ce vor trece citiva ani de teste pe mainile proprietarilor si incet-incet vor ajunge la maturitate.
Pe drumurile noastre nu mai conteaza prea tare puterea motoarelor devreme ce toata lumea merge in coloana cu viteza masinii cea mai slaba. Drumurile au devenit prea aglomerate in ultimii ani si dupa iarna trecuta mai proaste, radarele mai dese... Laughing
Daca tot traiesc blestemul mioritic de a circula ca in anii "70 cu 60-80km/h cu Z14XEP macar pot s'o fac cu maxima economicitate, nu ca n'ar putea lejer si 120-140km/h dar daca n'ai unde... Wink
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Noile motorizari benzinare turbo si/sau distributie variabila deja au probleme si aici vorbim de masini noi cu unic proprietar, fara alergat pe autobahn, cu revizii la 15,000km nu 30,000km ca la altii, multe in garantie...chiar azi am vazut un H NOU deci numere rosii si maxim 1,000km care deja avea eroare de pierdere comunicare CIM cu ECU, pe la ABS bla bla...
Z14XEP este un motor simplu si probat in timp de Opel, bunicii lui pot fi considerati X10XE/X12XE de pe Corsa B care au deja peste 12 de ani, ca au imbunatatit aia si aia e normal...dar daca ai ceva bun de ce sa renunti la el...ceva modificari, ceva soft nou si pa puiu'.
Turbo, senzatii sport si altele poate nu intereseaza pe unii...
Acum marime si putere, multi folosesc masina in oras, CE PUTERE AI NEVOIE ? LA CE ? Eu cu o cacareaza de Z10XE 58cp pe 1,000kg sunt multumit prin Iasi, deja aia de 1,2l 75cp consuma degeaba. Extern te ajuta ceva putere in plus DAR ce e prea mult strica. Dupa ceva ani de viata esti mai calm la volan, eviti senzatii tari si altele.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pai pe H nu s-au pus nici 1,4 turbo si nici 1,4 cu distributie variabila. E acelasi Z14XEP.
Motorul e bun si fiabil, dar fara prea multa vlaga in el. E un motor pentru masini mici si usoare. Nu poti produce un motor la infinit doar pentru ca e fiabil. Daca nu vii cu ceva nou ramai in urma, ca dacia cu motoarele MPI.

Masina nu e doar un mijloc de transport. Felul in care se misca contribuie la satisfactia ta ca sofer. Degeaba are toate gadgeturile din lume daca se taraie. N-are farmec. Te urci in ea de nevoie nu de placere.
Asa si rotile din aliaj sunt moft, si pielea, si xenonul si orice alta dotare. Se poate si fara ele. Pentru unii masina e o pasiune. Cum poti face o pasiune pentru o masina lesinata care deabia se urneste din loc. La asta folosesc acei cai in plus. Mananca benzina pentru ca proprietarul sa se simta bine, nu degeaba.
Prea mult inseamna sute de cai pe tona, nu zeci.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Singura problema e ca eu il cunosc putin pe iso Laughing
A studiat destul de mult achizitia, cunostea deja Z12XE si Z14XEP, putere si viteza nu prea are nevoie, nu doreste sa stea cu nasul sub capota, ceva consum bun, vroia ceva fiabil si fara experimente pe pielea lui.

Z14XEP poate pentru unii pare puturos, depinde ce vrei de la masina. Exista oameni care privesc masina ca pe o tabla care te duce de la punct A la B, nu vor zorzoane pe ea, nu vor tuning, nu vor spoilere, fara tobe sport si falsa impresie de putere, vor 4 portiere, nu fac din tabla asta o pasiune sau scop in viata. Cristi daca vrei sa te distrezi vezi pe cei cu Corsa de 1l care se cred in masina sport, nu stiu ce sa mai faca cu motorasul ala mic de gen filtre sport, tobe zgomotoase, admisii cu vortex, pseudo-turbine etc. Vezi si altii care au o tigaie batrana si pierd timpul cu ea, timpul ca timpul dar arunca banii pe prostii doar-doar o fac avion.

Z14XEP nu este un motor invechit, provine din X10/12XE aparute in 1997 dar nu mai are prea multe puncte comune cu bunicii : alta admisie, alt calculator si soft, alt throttle, alte alezaje, alt intinzator lant, alte pinioane, alt capac distributie, alt capac culbutori, alta pompa apa, alte injectoare, alt debitmetru etc. Saltul nu a fost peste noapte, intermediara a fost seria Z10/12XE, seria Z10/12XEP si la fiecare iar modificari functie de serie. Toate bubele tineretii au fost rezolvate si de asta a inlocuit Z14XE care alaturi de Z16XE papa ulei, maninca EGR de s-a ajuns la soft turcia de anulare, pica bobina, pica ECU, distributia trebuia inlocuita la 60,000km...
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR