Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • nuiandrei

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985 2000 8v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2005

  • Mesaj Privat
am gasit pe un site o instalatie de co2 lichid in loc de nos dar fara spritul de benzina pe langa, adica uscat
as vrea sa stiu si parerile voastre
bafta!
p.s. eu as vrea sa-l improvizez Laughing
http://www.designengineerin...p;pid=1&tid=5
Skip ads

  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
co2? de ce ai baga co2 in motor? co2 e destul deja in atmosfera.
anyway, m-am uitat pe site-ul ala si nimic de acolo nu pare foarte interesant, poate doar izolatiile alea pt evacuare...
  • nuiandrei

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985 2000 8v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2005

  • Mesaj Privat
da no2 cu ce e mai diferit fata de co2 (in motor)??????
acelasi lucru il fac amandoua---folosesc oxigenul
ai impresia ca no2 arde, sau explodeaza??
vroiam doar sa mai vad si alte pareri si niste sfaturi pana incep sa experimentez
asa ca rog mult necunoscatorii sa se abtina
bafta!
  • ebh

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
n-are nici o legatura co2 cu n2o... n20 se descompune in azot si oxigen la vreo 400 de grade.... co2 nu se descompune in c si o2 (decat prin fotosinteza :p).

s-ar putea sa fie o chestie de racit ceva... intercoolerul, motorul... nu stiu... banuiesc si io. (cand trece din stare lichida in gazoasa scade temperatura).
Skip ads

  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Azotul raceste temperatura la care functioneaza motorul sau intercoolerul in functie de instalatia folosita.Cu cat motorul functioneaza la temperaturi mai joase (in anumite limite desigur) trage mai tare (in special cele turbo).CO2 chiar nu stiu ce ar face la motor.
  • karg

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
pai scrie la ei pe site, la faq, ca nu se baga in motor ( but CO2 is NOT being introduced into the air stream). se foloseste sa raceasca fie intercoolerul, fie aerul care vine pe admisie, fie conductele de combustibil. banuiesc ca se poate adapta sa racesti si uleiul Smile
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
mai multe detalii aici

https://www.clubopel.com/vie...php?p=62694#62694
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
nuiandrei a scris:da no2 cu ce e mai diferit fata de co2 (in motor)??????
acelasi lucru il fac amandoua---folosesc oxigenul
ai impresia ca no2 arde, sau explodeaza??
vroiam doar sa mai vad si alte pareri si niste sfaturi pana incep sa experimentez
asa ca rog mult necunoscatorii sa se abtina
bafta!


andrei..forumul este de tip open si free tocmai pt a-si exprima fiecare individ parerile..afirmatii gen "rog necunoscatorii sa se abtina" ti-as sugera sa le faci atunci cand acest forum va fi dedicat expertilor in chimie si cand se trezesc unii ca noi sa isi mai spuna cate o opinie..nu o lua ca un repros, ci ca o sugestie..altfel cu astfel de afirmatii chiar nu vad de ce ai mai avea motiv sa postezi, a cataloga pe cineva "ne/cunoscator" e o chestie subiectiva..toti suntem necunoscatori in felul nostru..inclusiv tu..ca altfel nu ai mai fi postat aici, nu ? Question Idea
Skip ads

  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
nuiandrei a scris:da no2 cu ce e mai diferit fata de co2 (in motor)??????
acelasi lucru il fac amandoua---folosesc oxigenul
ai impresia ca no2 arde, sau explodeaza??
vroiam doar sa mai vad si alte pareri si niste sfaturi pana incep sa experimentez
asa ca rog mult necunoscatorii sa se abtina
bafta!


nu stiu tati, poate e cum zici tu. daca e, iti donez eu prima butelie de no2. e la mine in birou si provine de pe un audi a 6. e cam cata o sticla de cola de 1L si e rosie. ghici ghicitoare ce-i?

(hint: fire extinguisher)
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Deci... CO2 intr-adevar nu e folosit pentru a fi injectat in motor, ci pentru a raci substantial prin evaporare aerul din admisie. Aerul prin racire isi micsoreaza volumul si deci in cilindri va intra o cantitate mai mare de aer. ECU va face ajustarile in asa fel incat sa repartizeze o cantitate mai mare de combustibil, pentru a pastra raportul optim de ardere de aproximativ 1/14, in concluzie se va obtine o cantitate mai mare de amestec carburant, care prin incalzire in timpul arderii se va dilata si ai mult impingand cu mai multa forta pistoanele. Aerul isi mareste volumul cu 13% la fiecare 50 de grade, din cate stiu (dar nu sunt 100% sigur si nu am rabdare sa caut, poate ma corecteaza careva), deci daca reusesti sa scazi cu 50 de grade temperatura in admisie vei obtine o cantitate cu 13% mai mare de amestec carburant. Nu stiu daca plusul de putere este direct proportional cu cantitatea de amestec carburant ca nu am avut rabdare sa citesc tratate de termodinamica pe net, dar acesta in mod sigur exista. Pe de alta parte nu stiu daca se merita atata munca pentru un plus atat de mic de putere.
  • nuiandrei

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985 2000 8v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2005

  • Mesaj Privat
ealex imi cer scuze daca te-am jignit, eram doar nerabdator sa vad niste pareri care sa zica ceva mai mult decat stiu eu

pe site scrie clar ca se baga pe sistemul de admisie racind amestecul
azi am cumparat o electrovalva si un regulator pentri debit, butelie am, deci mai tre sa o incarc si sa-mi fac timp sa experimentez

sper sa pot sa o incerc la oradea pe 4 Twisted Evil
  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
nuiandrei a scris:ealex imi cer scuze daca te-am jignit, eram doar nerabdator sa vad niste pareri care sa zica ceva mai mult decat stiu eu

pe site scrie clar ca se baga pe sistemul de admisie racind amestecul
azi am cumparat o electrovalva si un regulator pentri debit, butelie am, deci mai tre sa o incarc si sa-mi fac timp sa experimentez

sper sa pot sa o incerc la oradea pe 4 Twisted Evil


no problemo!
parerea mea e ca nu vei raci aerul destul in cat per total sa ai mai mult oxigen in cilindru. dar in general poti folosi cam orice gaz sub presiune f mare pt a raci un intercooler la un motor turbo. il "stropesti" cu gaz. mai costisitor decat stropirea cu apa, dar si mai eficient.
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
CO2-ul va "omora" arderea in cilindru, experimentare placuta deci... Rolling Eyes
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Eu din cate am inteles CO2-ul nu intra in camera de ardere ci raceste aerul la intrare, daca intra in camera de ardere va micsora cantitatea de amestec carburant, nu o va mari, dar cine crede ca stie ce face poate experimenta pe propriul motor, nu prea cred ca are cum sa-l strice.
  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
inca o data, nu stiu ce efect ar avea pe o masina aspirata, dar ai putea raci aerul facandu-ti o conducta care sa traga aerul printr-un radiator de aer conditionat prin care sa bagi co2, cum ai zis tu cu o valva si ceva sa-i limitezi debitu. ar fi interesant...

sau putere garantata, iti bagi nos
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ealex a scris:inca o data, nu stiu ce efect ar avea pe o masina aspirata, dar ai putea raci aerul facandu-ti o conducta care sa traga aerul printr-un radiator de aer conditionat prin care sa bagi co2, cum ai zis tu cu o valva si ceva sa-i limitezi debitu. ar fi interesant...

sau putere garantata, iti bagi nos

*
Efectul este cel pe care tocmai ce ti l-am spus Twisted Evil
Daca vrea sa faca experiente, ar fi mai bine cu injectie de apa, decat de altceva... Asta a fost experimentata cu mult succes de tipi care se pricepeau la motoare infinit mai bine si aveau alte interese decat cele comerciale decat papitoii de tuneri... lucrau la Messersmitt... Wink Putere mult crescuta in regim de suprasarcina de lunga durata, nu cate 10 secunde din sfert in sfert de ora, ca la NOS... Wink
Daca asi spune sa experimenteze si o proportie de 7-10% din cantitatea de benzina injectata, poate ca ar ajuta la ceva...
  • nuiandrei

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985 2000 8v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2005

  • Mesaj Privat
de experimentat tot experimentez
si promit ca o sa va tin la curent

motorul e aspirat si pe site scria ca se injecteaza exact ca si no2 racind si imbogatind amestecul
co2 separandu-se, dar ebh presupun ca stie mai multa chimie, asa ca nu stiu exact ce o sa se intample, sper doar ca ceva bun Smile)
  • nuiandrei

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985 2000 8v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2005

  • Mesaj Privat
MARE DEZAMAGIRE!!!!!!!!!

se pare totusi ca co2 nu se desfae ca si no2 ci sufoca motoru
asa ca se poate folosi cel mult ca spray pentru racire intercooler

mersi pentru parerile voastre
  • ebh

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
oricum, la motoarele aspirate nu prea se folosesc metode de a raci aerul inainte de intrarea in motor, deci, probabil ca nu sunt destul de eficiente. daca ai turbo merita sa experimentezi, daca nu, nu. pui un cold air intake si iti ajunge.
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
ebh a scris:oricum, la motoarele aspirate nu prea se folosesc metode de a raci aerul inainte de intrarea in motor, deci, probabil ca nu sunt destul de eficiente. daca ai turbo merita sa experimentezi, daca nu, nu. pui un cold air intake si iti ajunge.


Eu am vazut Civic Type R si Corvette cu NOS si fug amandoua de rup pamantul.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR