Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut.Mentionez ca sunt nou in acest forum si vreau sa salut echipa clubopel si pe toti membrii ei.Problema mea este urmatoarea:nu demult mi-am cumparat un opel omega DE 2,5TD X25TD 130CAI,am scoso in proba i-am dat pina in 160 km,motorul suna binisor,stabilitate buna,nu scirtiia nimic si am luato.am ajuns acasa m-am uitat un pic la ea apoi am scoso sa vad ce poate.
Am ajuns pe la 160km/h si dintr-o data nu se mai accelera ma uit in bord nimic aprins o calc inapoi si la 170 iar nu se mai accelereaza,las de accelerat apas inapoi acceleratia si iar merge pina aproape de 180,iar las pedala o calc inapoi si tot asa pina am trecut de 220.Asta pe drum drept,la deal pe la 135- 140 km/h cam greu mai merge treaba cu laso -calco,de 150 160 nu trece depinde de deal.
La vale in schimb aproape ca nu-mi taie motorina deloc daca o las sa se accelereze usor.mentionez ca am schimbat toate filtrele si uleiul si daca nu e la deal pina la 160 km nu am probleme.
Sper sa ma ajute cineva cu vreun raspuns,o sugestie ca e naspar sa depasesti si dintro data sa nu mai ai putere stiind ca tu sub capota ai un tanc intreg ce consuma cit o locomotiva.multumesc anticipat


Ultima modificare facuta de cip opelomega la Mar 26 Jan, 2010 10:38 pm
Skip ads

  • blanarugh

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Verifica tot sistemul de alimentare (incepand de la pompa de alimentare, furtune, filtre, sa nu ai pori, coliere nestranse, etc).
Parerea mea este ca ai pe undeva o scapare de presiune.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
in demarajele agresive nu ai simtit cunva ca pe la 4mii ture da in pauza ?
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspuns.ce ma intereseaza -aceasta masina are doua pompe de motorina?am citit de pe alta discutie din forum ca exista o pompa in rezervor care intra in functiune doar cind masina e solicitata.Este adevarat?
Daca aceasta pompa ar fi defecta ar mai merge masina?dar daca ar fi defecta pompa de injectie ,aia care costa peste 1000€ as mai putea ajunge cu masina la 200 km/h.
Daca un singur injector ar fi defect ,infundat-- ar putea fi asta problema mea?sa-mi taie motorina?
Sper ca am pus intrebarea acolo unde trebuie
Skip ads

  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Doar la 5mii si un pic am simtit cum mi-a taiat motorina ,intram pe rosu.In restul cazurilor mi-o taie dar daca nu e la deal nu scade viteza.Daca as avea pierdere de presiune atunci as pierde si motorina.Ar trebui sa gasesc pete de motorina unde parchez. m-am uitat si nimic.
  • mishu2000

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
cip opelomega a scris:Doar la 5mii si un pic am simtit cum mi-a taiat motorina ,intram pe rosu.In restul cazurilor mi-o taie dar daca nu e la deal nu scade viteza.Daca as avea pierdere de presiune atunci as pierde si motorina.Ar trebui sa gasesc pete de motorina unde parchez. m-am uitat si nimic.

Salut, incearca sa cureti pompa de motorina din rezervor
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Deci ,este o pompa de motorina in rezervor?Daca o desfac ce trebuie sa curat.cam cit costa daca e stricata.
Dar daca e stricata testerul nu i-mi spune?
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
spune sigur testerul si normal tare ar cam fii ca intai sa mergi la un tester inainte de ori ce vei face la masina , te va costa cam 50lei si sti sigur cei cu ea , nu vreau sa mi bag nasul dar eu nam pomenit sai taie cineva motorina cunva .
Skip ads

  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am puso pe tester,nu am nici un limitator motorina te asigur ca mi-o taie.
Cei de la testar mi-au spus daca masina nu-mi arata nici o eroare atunci nici testerul nu-mi va arata.
Au zis sa o las la ei sa o eie pe bucatele,cu pompa furtunase injectoare...dar asta costa mai mult de cit am dat pe masina.1900€ sept "98.
Daca sunt injectoarele ma costa unul in jur la200€,daca e pompa ma costa 1000€ numai pompa +mana de lucru.mai bine o vind bucati.
Daca nici voi nu stiti ce ar putea fi... .Am sa mai incerc la o alta reprezentanta de opel poate sunt mai destepti aia ca aici in orasel la mine nici nu stiau ce trebuia sa caute pe testerul ala.
Mersi mult de intentie
  • blanarugh

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Sa o luam simplu:
- Injectoarele sunt mecanice si nu se schimba cu totul ci se schimba doar diuza, ce costa in jur de 50 Ron bucata; Daca totusi insisti sa schimbi injectorul, unul la mana a doua e in jur de 100 ron;
- Pompa nici aia nu se schimba ci se reconditioneaza, iar o pompa second e max 300 euro.
La un mecanic bun (pompangiu) toata operatia de reglat pompa si injectoare cu tot cu dat jos si montat inapoi pe masina nu trebuie sa depaseasca 300 ron.
Nu te mai speria ca daca merge bine in rest nu are cum sa fie de la circuitul de inalta presiune (pompa de injectie-injectoare) ci de la sistemul de joasa presiune (pompa de alimentare, furtune, conexiuni, etc).
Ar mai putea fi de la injectorul cu fir, sa dea ala un semnal eronat, dar in acest caz cred ca normal s-ar aprinde MIL-ul.
Nu mai asculta toate ^povestile nemuritoare despre cat de scumpe sunt piesele la aceasta masina ca nu sunt adevarate (decat daca iti tii masina doar cu piese noi)
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Mersi de timpul acordat.In sfirsit cineva care imi da o speranta.oricum la noi in tara totul se reconditioneaza.Pacat ca eu stau in alta tara.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ti-au pus testerul cu masina in miscare (in sarcina)? Eu zic ca ai probleme cu debitmetrul. acesta nu lucreaza cum trebuie dar nu este nici defect.
Skip ads

  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
degeaba se duce la tester daca nu are nici un cod de eroare ,becul ala check engine asta semnalizeaza,cert e ca masina aia tre sa mearga cu 200 km/h am testat eu ,turbina functioneaza?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
eu zic de tester de la reprezentanta, TECH 1 sau 2 unde se pot vedea graficele de lucru si compara cu cele originale , nu chestii deastea de 2 lei.
nu degeaba zic ca debitmetrul nu este defect total eu am avut o chestie asemanatoare si pana nu s-a pus testerul cu masina in mers si defectul in curs de desfasurare nu am dibuit-o. nu aveam nicio eroare dar masina aleator nu vroia sa treaca de 180Km
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am puso pe tester de la reprezentanta Opel Spania si nu le da nimic.Nu stiu ce poate sa aiba.
Stiu sigur ca imi functioneaza ceck engine pentru ca o data mi sa ars un bec si imediat ce aprindeam farurile se aprindea si imi scria si pe ordenador,alta data mi sa terminat lichidul de parbriz si la fel mi-a aparut in ordenador.Deci atit ordenadorul de bord cit si ceck engine primesc informatii de la senzorii legati de el,si nu primeste nici o eroare.
Cu acel motoras electronic (martorul portocaliu) la fel stiu ca functioneaza pt. ca odata am schimbat bateria la cheie si am atins cipul.masina nu pornea doar invirtea ca si cum nu ar primi motorina,schimbind cheia si asezind la loc cipul din cheie masina porneste la fel de bine.Deci si acest senzor care mai primeste informatii e bun si nu primeste nici o eroare.
Deci dinspre partea electronica care e pe senzori nu da nici o eroare cum nu da nici la tester.Ramine partea mecanica.,dar la ce sa ma uit...
Treaba e ca nu imi da nici o eroare nici atunci cind imi taie motorina,si nici controlul de viteza nu o accelereaza.Sa zic ca merg cu 160-170 si da de greu mi-o stopeaza si ma da cu vreo 10 km mai incet.
Astept pareri.Mersi mult pt sugestii,am sa incerc testerul in mers.
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu prea ma pricep la motoare,debitmetrul este acel sistem de pe filtrul de aer,findca am citit ca el cumva masoara debitul de aer.Dar vreau sa spun ca trage destul de bine pina in momentul cand imi intrerupe motorina.nu cite putin, asa dintro data.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am dus masina la tester si nu mia dat nici o eruare la absolut nimic , bun , dar am gasit niste treburi pe la injectie care nu functionau la parametri normali , si atunci normal ca nu dadea eruare , de exzemplu nu mergea la parametri normali nu stiu ce avans automatic la pompa de injectie dar atata timp cat functiona cat de cat nu dadea eruare , apoi un senzor de presiune functiona duar partial si atata timp cat nu era defect de tot nu dadea eruare , aveam masina fuarte puturoasa mai ales la demaraje si nu o puteam trece de 140km la ora nici cum , cand mergi la tester nu spui ca vrei sa vezi erori , spui ca veri sa sti totul despre masina si atunci omul ti arata pe ecran tot de exzemplu , temperaturile cat sunt si cat ar fi trebuit sa fie , pompa de injectie cand da motorina si cand ar fi trebuit sa dea , si uite asa tot ce se puate diagnotiza .
Eu sa nu mai dau banii la testere ca am fost odata la inceput si apoi cand am mai rezolvat din probleme si mai trebuia sa ma mai duc ca sa vad ce ar mai fi sa schimb am cumparat de pe net cu 150lei cablul si cd , si acum acasa la garaj fac diagnoza de cate ori vreau plus ca mi sa aprins becul la airbag si lam stins eu din program , primise eruare ca am pornito fara volan si tot eu am scos eruarea fara sa mai dau alti 50lei cat ma costa .
Deci sa ma fac inteles , eruare da duar daca nu functioneaza ceva , dar daca functioneaza cat de cat nu apare eruare chiar daca mersul motorului este ingreunat de acea piesa sau ce o fi ea , si totusi zic sa incepi cu inlocuirea si numai de proba macar a debimetrului primul lucru .
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Decit sa te mai duci la service mai bine schimba debitmetrul ca tot o sa te lase odata apoi daca nu s-a rezolvat vezi senzorul de presiune aer de pe galerie.(nu stiu cum este la motorul asta ca eu am Y2.2DTH)
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc celor care m-au ajutat cu raspunsuri. Am rezolvat problema.
In coltul bateriei sunt niste furtunase care pleaca unul spre agr si unul sub gleria de esapament.eu nu aveam acele furtune.sau rupt proprietarul anterior vazind ca masina merge si asa nu le-a mai pus .nedindui nici o problema ,si cum nu o mina nu a ajuns vreo data sa-i taie motorina.pt dinsul masina mergea perfect.
Rog un moderator sa inchida acest topic.
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
adica sa intelegem ca din cauza furtunaselor de vacuum iti dadea in nas masina . sunt 2 : egr-ul si senzorul de presiune din galeria de admisie . nicidecum de evacuare.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR