Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai Afla mai multe Ghidul Alegatorului ×


  • iul
  • Membru bebe
  • 49 mesaje
  • din 20 Sep 2008
  • Locatie: Constanta
  • iul

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua la toata lumea!
Am schimbat si eu telescoapele fata si bieletele antiruliu si vroiam sa stiu daca trebuie sau nu sa ii fac si unghiul de fuga acum.Din cate am citit mai sus am vazut ca da si asta o sa fac in viitorul cat mai apropiat.
Multumesc frumos oricui imi da un raspuns in acest sens.
Numai bine!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,687
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
iul a scris:Buna ziua la toata lumea!
Am schimbat si eu telescoapele fata si bieletele antiruliu si vroiam sa stiu daca trebuie sau nu sa ii fac si unghiul de fuga acum.Din cate am citit mai sus am vazut ca da si asta o sa fac in viitorul cat mai apropiat.
Multumesc frumos oricui imi da un raspuns in acest sens.
Numai bine!


Eu am schimbat telescoapele si a trebuit sa refac unghiul. Volanul statea cateva grade spre stanga, dar nu tragea straga sau dreapta si nu fluiera in viraje. La service mecanici spuneau ca de obicei se modifica unghiul de cadere cand schimbi amortizoarele. La fel se intampla si cand schimbi pivotii. Daca ai pus acelasi tip de amortizor avut inainte de reparatie n-ar trebui sa fie nici o probelma, asta teoretic.
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 927
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat acu 2 saptamani amortizoare + flanse si rulmenti. Un amortizor era curs. Am pus 2 noi, la fel flanse si rulmenti.
Aveam o troncaneala care acum parca s-a intensificat.
De cand am schimbat, am observat ca distanta dintre chestia aia rotunda (de care se prinde amortizorul sub capota) si caroserie este de vreo 1 cm pe stanga si vreo 2 mm pe dreapta. Pe stanga se vede chiar piulita care strange flansa.
Banuiesc ca nu e normal.
Sa fie prost montate?
  • Ni3k

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra z16se din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nirolf1986 a scris:Am schimbat acu 2 saptamani amortizoare + flanse si rulmenti. Un amortizor era curs. Am pus 2 noi, la fel flanse si rulmenti.
Aveam o troncaneala care acum parca s-a intensificat.
De cand am schimbat, am observat ca distanta dintre chestia aia rotunda (de care se prinde amortizorul sub capota) si caroserie este de vreo 1 cm pe stanga si vreo 2 mm pe dreapta. Pe stanga se vede chiar piulita care strange flansa.
Banuiesc ca nu e normal.
Sa fie prost montate?
nu ai cum sa le montezi prost si nu cred ca are vreo importanta daca amortizorul de pe o parte era curs asa le-am schimbat si eu pe ale mele si aveam aceiasi impresie...sa strangi bine sus ca piulitele au autoblocare parca alea si mai mergi cu masina ca o sa se aseze eu dupa ce am schimbat astea am duso la un bracaj sa fiu sigur ca totul e bine si eu aveam aceiasi impresie dar dupa ce am facut ceva km sau asezat si nu mai bat Smile sa auzim de bine.
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 927
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ni3k a scris:
Nirolf1986 a scris:Am schimbat acu 2 saptamani amortizoare + flanse si rulmenti. Un amortizor era curs. Am pus 2 noi, la fel flanse si rulmenti.
Aveam o troncaneala care acum parca s-a intensificat.
De cand am schimbat, am observat ca distanta dintre chestia aia rotunda (de care se prinde amortizorul sub capota) si caroserie este de vreo 1 cm pe stanga si vreo 2 mm pe dreapta. Pe stanga se vede chiar piulita care strange flansa.
Banuiesc ca nu e normal.
Sa fie prost montate?
nu ai cum sa le montezi prost si nu cred ca are vreo importanta daca amortizorul de pe o parte era curs asa le-am schimbat si eu pe ale mele si aveam aceiasi impresie...sa strangi bine sus ca piulitele au autoblocare parca alea si mai mergi cu masina ca o sa se aseze eu dupa ce am schimbat astea am duso la un bracaj sa fiu sigur ca totul e bine si eu aveam aceiasi impresie dar dupa ce am facut ceva km sau asezat si nu mai bat Smile sa auzim de bine.


eu am si bucsele de la bratul din dreapta duse (cel putin una), posibil sa bata si de la aia?
  • Ni3k

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra z16se din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nirolf1986 a scris:
Ni3k a scris:
Nirolf1986 a scris:Am schimbat acu 2 saptamani amortizoare + flanse si rulmenti. Un amortizor era curs. Am pus 2 noi, la fel flanse si rulmenti.
Aveam o troncaneala care acum parca s-a intensificat.
De cand am schimbat, am observat ca distanta dintre chestia aia rotunda (de care se prinde amortizorul sub capota) si caroserie este de vreo 1 cm pe stanga si vreo 2 mm pe dreapta. Pe stanga se vede chiar piulita care strange flansa.
Banuiesc ca nu e normal.
Sa fie prost montate?
nu ai cum sa le montezi prost si nu cred ca are vreo importanta daca amortizorul de pe o parte era curs asa le-am schimbat si eu pe ale mele si aveam aceiasi impresie...sa strangi bine sus ca piulitele au autoblocare parca alea si mai mergi cu masina ca o sa se aseze eu dupa ce am schimbat astea am duso la un bracaj sa fiu sigur ca totul e bine si eu aveam aceiasi impresie dar dupa ce am facut ceva km sau asezat si nu mai bat Smile sa auzim de bine.


eu am si bucsele de la bratul din dreapta duse (cel putin una), posibil sa bata si de la aia?

spui de bratul de la bieleta? daca e dus ala trebuie sa le schimbi pe amandoua si da bat ca am avut si eu una desprinsa...sa rupt si batea si la damburi foarte mici cauta sa iei beleta sa aiba loc de imbus in cap sa tii cand o strangi si am auzit ca alea ar fi originale eu de alea mi-am pus leam gasit undeva la 50 ron buc.
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 927
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
bratul de la roata
  • Ni3k

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra z16se din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nirolf1986 a scris:bratul de la roata
pai care capat de bara? nu inteleg de care spui
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 927
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ni3k a scris:
Nirolf1986 a scris:bratul de la roata
pai care capat de bara? nu inteleg de care spui

nu e vorba de nici un capat de bara. bratul de la roata, bascula, sau cum i-o mai zice... la aia imi e dusa o bucsa.
  • Ni3k

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra z16se din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nirolf1986 a scris:
Ni3k a scris:
Nirolf1986 a scris:bratul de la roata
pai care capat de bara? nu inteleg de care spui

nu e vorba de nici un capat de bara. bratul de la roata, bascula, sau cum i-o mai zice... la aia imi e dusa o bucsa.

daca sunt bucsele de la bascula indiferent pe ce parte normal ca se aude nasol Razz si de la ele auzi acea batae pune si schimbale nu stiu cam cat ajung...o zi buna
  • wargasm

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
De 2 saptamani circa, in curbe simt ca si cum ma fura spatele.
Nu conteaza viteza, si a doua face. Anvelopele sunt aproape noi, iarna and stuff, fulda kristall montero 3, asta ca sa exclud din start ideea ca ar avea vreo influenta.
Amortizoarele pe spate n-au fost veodata schimbate, am sarit pe spatele masinii si inca tin, doar pe fata le-am schimbat ca era barca.
Ce ar putea sa fie?
Mentionez ca o astra g z16xe
  • KingBushido

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z14XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare!De cateva zile tot aud un zgomot cand trec peste denivelari in partea dreapta fata si parca il simt pana in volan..Azi dimineata arunc o privire pe la bieleta antiruliu si observ ca are un joc cam mare.Bieleta din stg nu se misca deloc.Curios este faptul ca anul trecut in vara am schimbat acceasi bieleta.Acum nu sunt sigur daca este dusa de tot sau doar mai trebuie stransa...?Posibil sa isi fi dat drumul din cauza denivelarilor de la drum sau ca cei de la service nu au strans suficient de bine?
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 927
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Posibil sa fie dusa.
In martie 2011 le-am schimbat si eu pe ambele parti, iar acum in ianuarie am schimbat deja una pe o parte, dupa 17.000 km. Asta e, drumuri bune sa avem! Smile
  • andreitudoran87

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
BUNA SUNT NOU INTRAT PE FORUM!AM SI EU O CORSA C DIN 2001 SI AZI AM FOST LA UN SERVICE DEOARECE SE AUD CEVA BATAI LA ROTILE DIN FATA!MECANICUL MI-A SPUS CA SUNT TALERII LA TELESCOAPE!POATE CINEVA SA IMI SĂUNA UNDE POT GASI ACESTE TALERE SI CAM LA CE PRETURI SAU DACA AU SI O ALTA DENUMIRE PT CA EU PE INTERNET NU AM GASIT TALERE!VA MULTUMESC FRUMOS
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,563
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
andreitudoran87 inainte de a schimba talerii,schimba bieletele anti-ruliu
  • marin70

  • Mesaje scrise: 584
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra y17dti din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. A venit vremea sa ne innoim...amortizoare, bielete antiruliu, capete de bara, flanse amortizor ... cam tot ce e pe acolo, mai putin arcurile. La un buget de 1000 lei, fara manopera, caut ceva ieftin si bun, ca (aproape) tot romanul.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,063
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
incearca SACHS amortizoarele (pe gaz) si flansele tot de la ei. daca gasesti si rulementi e bine daca nu rulmentii incearca sa cumperi pe original ca altfel nu te prea tine (pe mine m-au tinut 2 ani)... LA bieletele antiruliu si capete de bara cumpara TRW sau Lemforder ca sunt bune. Nu lua nimic de la Febi Bilstein

P.S. Amortizoarele pot sa fie si KYB (Kayaba) ca sunt bune sau Monroe...
  • marin70

  • Mesaje scrise: 584
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra y17dti din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc. Am omis datele despre masina: Astra G 1,7 dti, an 2002, model ECO 4, cu cauciucuri 175/80 R14.
  • marin70

  • Mesaje scrise: 584
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra y17dti din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
...deci...pana acum am cumparat: bielete antiruliu lemforder, flanse amortizor trw, pivoti brat bascula febi, rulmenti amortizor febi.
am primit informatia cum ca bucsele de la brat nu se schimba toate ( 2 pe brat ), deoarece cele dinspre fata( sau spate?) nu se uzeaza prea tare. oricum , as vrea sa le schimb pe toate, daca tot se umbla pe acolo. si au ramas de achizitionat amortizoarele.
  • Enai

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Braila
  • Masina: Tigra x14xe din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, am si eu o nedumerire...este normal ca la trecerea de la suspensii stock la sport-reglabile sa mi se strice toata geometria?
Adica dupa montarea suspensiilor, rotile din fata stau ceva de genul \ / ...roata din stanga nu e chiar asa de stramba dar se observa mai mult la cea din dreapta.

Dupa ce am terminat montajul, am vrut sa fac un test drive si se misca in toate partile masina..volanul zici ca e din gelatina si ca sa merg drept trebuie sa tin volanul spre stanga ca altfel trage dreapta.

Mai trebuie sa schimb si capetele de bara si fug la geometrie dar mi s`a parut ciudat sa se deregleze in halul asta numai pentru ca am schimbat suspensia.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata