Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • raduienasescu

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Antifurt Opel Astra F.
La cheia de pornire este atasata o telecomanda asemanatoare cu cea de alarma. Pe aceasta telecomanda trebuie apasat un buton inainte de a porni. Dupa ce apesi butonul se aprinde becul galben de motor pe bord. Doar dupa ce faci asta poti porni motorul.
Problema mea este ca telecomanda s-a defectat. Ma intereseaza daca exista posibilitatea de a anula cumva aceasta operatiune, astfel incat sa poti porni direct, fara a mai activa antifurtul.
Astept sugestii. Daca nu exista, voi duce telecomanda la reparat. Very Happy Mersi
Skip ads

  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
daca nu iti mai merge telecomanda deloc deloc ai pus-o ca tre sa le gasesthi manual, daca mai merge telecomanda sciopatand sau ai o metoda sa dezactivezi asta faci asha :
in modulu de la inchiderea centralizata ai nisthe fire, iei un aparat care masoara tensiunea intre fire shi dupa ce incerci sa elimini cate fire potzi sa te uitzi dupa ele unde se duc ( poate ai noroc shi gasesti unu care se duce exact la butucu unde bagi cheia) daca nu gasesthi ala verifici firele tre sa fie aceashi culoare unu intra altu iese intre ele e un intrerupator care le tzine separate cand apeshi butonu le unesthe shi face contactu, eh pui masuratoru pe fire shi vezi daca arata ceva si apeshi butonu daca incepe sa arate ceva ala este le tai shi le unesthi, s-ar putea sa gasesthi fire de comanda ushi, avarii, geamuri, shi ce mai are inchiderea centralizata ca banuiesc ca este aftermarket. Daca nu ai modalitatea de a actiona antifurtu sa gasesti firele direct in modulu ala de comanda tre sa desfaci bordu shi sa parcurgi firele care pleaca din butucu de pornire pana gasesthi 1 care intra in o cutiuta neagra sau cum am zis mai sus chiar in modulu ala de comanda al inchiderii centralizate shi daca le gasesthi le scotzi de acolo shi le unesthi cu contactu pus daca se aprind martorii de bord le unesthi permanent dar ai grija sa faci legatura bine nu la mistho daca tzi se despart firele alea din mers itzi moare motoru Multa bafta
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@ciobulus
Poate una din cele mai inteligente explicatii tehnice de pe clubopel.com! Smile Ceata totala si gheata la mal! Smile
  • raduienasescu

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Masina nu are inchidere centralizata. Are doar sistemul asta de antifurt care e original (pe telecomanda e trecut OPEL). Telecomanda functioneaza aleator (uneori merge, alteori defel).
Cred ca este ceva contact electromecanic care cupleaza cand primeste semnal radio de la telecomanda. Spun asta pentru ca atunci cand activezi din telecomanda se aude un click undeva in spatele torpedoului in partea dreapta a bordului (in fata pasagerului). In opinia mea e ceva contact electromecanic care poate fi blocat in pozitia inchis, sau scurtcircuitat.
Mersi ciobulus. As vrea totusi sa am certitudinea ca a mai facut cineva asa ceva si nu sunt primul care incearca. Stiti cum e, n-as vrea sa o stric si mai rau.
Skip ads

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca e diesel e simplu.Pui (provizoriu) un fir de la firul + al bateriei pe electrovalva de pe pompa de injectie,si te duci la un electrician,s-o rezolve elegant.In general se taie un fir de pe la contact,si in loc sa plece direct unde tb.,e bagat printr-un "gandac",care-i reda continuitatea doar la comanda...Asta tb.sa cauti.
Daca e benzina,ar putea fi mai complicat,adica sa se intervina in ECU.Dar de obicei se face tot faza cu firul..
  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Smile))))))))))))))))))) E tare rau aia cu firu de la baterie la pompa de injectzie Smile) ce sfat bun, trebuie sa itzi dau un link cu un x5 pe marginea drumului cu motoru pe limitator ca a inceput sa intre ulei din turbina in motor si e imposibil sa opresti un motor dizel in cazu asta, ii dai putere pompei dai shi la electromotor pleaca shi NU il mai opresthi pana nu se termina toata motorina sau iei firu de pe pompa de dizel fantastic sfat. Cat despre imobilizatoru asta manual, desfa bordu shi vezi daca gasesthi procaria, daca nu duo la service ca te ajuta baietzii imediat, asta daca nu e vreo maiestrie deghizata ca dotare din fabrica, ca avem exemple destule unele chiar juri ca sunt din fabrica si defapt in spate e multa banda adeziva si shoricei. Teoria de mai sus ramane valabila, daca ai chef sa desfaci bordu o rezolvi fara riscuri numai sa itzi placa puzzelu, aflii ce tensiune sesizeaza aparatu folosind optiunile de pe el cand e contactu pus shi imobilizatoru activat, dupa ce aflii pe ce setare sesizeaza tensiunea inchizi motoru sa se decupleze firu shi dupaia pui iar contactu shi verifici din nou pe ele care nu mai are tensiune dintre cele 3 fire banuiesc ca sunt 3, ala e firu cu cauza shi te duci pe el nene desfacand tot in cale pana dai de ceva Smile multa bafta
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
domnu ciobulus citeste mai mult si scrie mai putin ca numai prostii scrii.
ce treaba are x5 cu opel?ai vazut vreun imo din generatia 92-94?
sau vorbesti sa faci stelute?
  • raduienasescu

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Pai x5 ala o luat-o pe ulei. Solutia la ala e sa il bagi in viteza, tii frana apasata si sa lasi de pe ambreiaj sa moara, altfel nu il opresti. Iar pentru a face asta trebuie sa fi stationat, nu in mers. In fine, asta nu prea ajuta la problema mea, in primul rand ca e benzinara a mea si in al doilea rand ca nu prea are legatura scurgerea de ulei din turbina cu antifurtu asta amarat al meu. Very Happy Mersi oricum mult!
  • cuby

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2008

  • Mesaj Privat
raduienasescu a scris:Antifurt Opel Astra F.
La cheia de pornire este atasata o telecomanda asemanatoare cu cea de alarma. Pe aceasta telecomanda trebuie apasat un buton inainte de a porni. Dupa ce apesi butonul se aprinde becul galben de motor pe bord. Doar dupa ce faci asta poti porni motorul.
Problema mea este ca telecomanda s-a defectat. Ma intereseaza daca exista posibilitatea de a anula cumva aceasta operatiune, astfel incat sa poti porni direct, fara a mai activa antifurtul.
Astept sugestii. Daca nu exista, voi duce telecomanda la reparat. Very Happy Mersi

cauta pe sub bord ca trebuie sa gasesti un modul de la tentativa aia de immo. vezi ca din el sunt niste fire legate la contact (din ce am gasit io pina acum) taie-le si leaga firele din contact dupa culori si ar trebui sa porneasca.
bafta!
PS sau poti sa cauti direct pe firele din contact. eventual, mai vezi pe unde mai duc fire din modulul respectiv si leaga firele masinii cum ar trebui sa fie pe culori
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR