Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
salut,

din cauza craterelor din astfalt am observat ieri un zgomot dubios pe spate in partea stanga la gropi mai pronuntate. am inspectat vizual flansele amortizoarelor spate si surpriza - oala celui din partea stanga e desprinsa cumva de pe caroserie - total sau partial nu imi dau seama ca inca nu am scos mocheta - e si putin ruginit pe acolo e adevarat. imi poate spune cineva cum se procedeaza? se inlocuieste oala? se va suda cea noua sau tot aceasta? am cautat informatii pe net si am vazut de ex la bmw ca oala se poate inlocui, la kadett e la fel?
mentionez ca nu car nimic, eu si prietena mea avem sub 110kg amandoi imbracati si mergem doar noi, deci doar gropile ar mai ramane la cauze. sa ma astept sa patesc la fel si pe dreapta?
poate iesi amortizorul daca merg cu ea asa vreo 100km sa o duc la tinichigiu?
Skip ads

  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
e riscant sa mergi asa. cu cat mergi la service mai repede, cu atat mai bine.

despre inlocuire, tu stii cum arata oala veche. daca tu consideri ca e intreaga, refoloseste-o. problema ar fi caroseria. daca e roasa, e de munca.

ai tinichigiu bun undeva?
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu este, sau la prima vedere nu pare roasa, capacelul desprins insa e destul de mic, cam cat o jumatate de doza de bere - aceea e toata oala sau e o parte din ea desprinsa?
tinichigiu nu stiu in bucuresti, de aceea as fi preferat sa merg la buzau sa o fac.
s-a mai confruntat cineva cu asa ceva? si mai ales cum vine prinsa oala? se sudeaza, se nituieste?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Iei o saiba din aceea groasa,cat sa treaca amortizorul prin ea,si o sudezi acolo.Saiba tb.sa fie in diametru cam de 4-5 cm,si groasa de minim 2 mm.De obicei se gasesc pe la bara spate la Kadett,Cielo.Deasemenea,tb.sa eviti sudura cu autogen.Ideal ar fi din aceea cu carbon,sau ceva in gen.
Skip ads

  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
va multumesc de sfaturi, o sa incerc sa o repar in weekend cel mai probabil. cum se realizeaza sudura aceea dragos, nu prea ma pricep dar o sa incerc sa caut. ai idee unde se poate face asa ceva. momentan nu am posibilitatea sa sudez decat electric homemade Smile
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
fa sudura in electric prin puncte la cca max 5 mm distanta intre puncte si garantat tine pt ca am facut si eu tot acasa cu electric la amperaj mic .
Mare lucru nu-i Razz
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
merci cogi.
acum nedumerirea este, acel capacel desprins se schimba, asa vine el sudat, sau oala completa este toata tabla care acopera roata? ma gandesc sa ma uit si la cel din partea dreapta, chiar daca pana acum suspensia spate nu a dat nici un semn. o sa caut de asemenea niste saibe groase cum zicea dragos. dupa aceasta operatiune se modifica cumva si unghiul de fuga al masinii?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
daniel_kadett a scris: dupa aceasta operatiune se modifica cumva si unghiul de fuga al masinii?

Nu se modifica nimic..sudeaza cu incredere,si umple spatiile ramase cu mastic de rosturi,special pt auto,si lasa-l cateva ore sa se usuce,dupa care montezi amortizorul.
Skip ads

  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
va multumesc pt raspunsuri, operatiunea se amana din cauza vremii neprietenoase pe saptamana care vine. inca o intrebare - sper sa nu para stupida, dar nu am reusit sa aflu - as vrea sa schimb si flansele celor 2 amortizoare spate - se pot cumpara separat, ca acum nu am bani de 2 amortizoare noi si astea par ok inca. si trebuie sa demontez de tot amortizorul pt asta, adica si de jos, de pe punte?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pe spate nu ai flanse,ai doar 2 bucsi de cauciuc,2 saibe,si eventual 1 distantier.Bucsile costa 1-1.5 lei buc.,si merg de Cielo.NU se strang TARE,ci doar pana nu le mai poti invarti cu mana in jurul axului.Piulita are frana si nu va permite slabirea lor.Si nu,nu tb sa le dai jos de tot,ci doar de sus de acolo.
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
problema a fost remediata - facut o tabla care sa imbrace frumos oala - rugina era doar in partea de sus, in jurul capului amortizorului, in rest tabla e mult mai groasa. piesa a fost montata cu popnituri si afturi de sudura, dat cu silicon pt izolare buna si apoi vopsit cu spray-ul. daca intereseaza pe cineva o sa fac si o poza. am mers cu ea si se aseaza ok pe drum, eu unul nu vad diferenta. am luat ceva gropi prin colentina - chiar nu ai pe unde sa le ocolesti, cat ai fi de prudent, si nu scartaie, deci cred ca e bine.
va multumesc tuturor pentru sfaturi. drumuri bune si rabdare ca trebuie in primavara asta.
  • bonytrombony

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut si eu am patit de la un canal deschis si de la soc si rugina sa desprins toata partea de sus , partea de sus a oalei , am un vectra A sunt curios daca mai merge facuta si oricum o sa coste mult evident ca si amortizorul era varza ca pana acasa mers incet capacu rupt era jos cu amortizoru am ridicat de el era mort amortizoru
Skip ads

  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
in general lucrarile de tinichigerie sunt scumpe, dar cu ceva indemanare si ajutorul unui prieten se poate repara destul de usor - nu este un element de siguranta, cum sunt basculele si amortizoarele pe fata, nu trebuie sa iasa o lucrare f estetica, oricum e un loc ascuns. amortizorul te sfatuiesc sa il schimbi - faptul ca el nu functioneaza in parametrii a grabit ruperea oalei.
  • bonytrombony

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
esti de acord cu mine ca opelu are tabla proasta ? mai ales puntea spate , aripi etc . am avut un audi 100 cc din 85 nu avea pic de rugina era tabla galvanizata la opel nu conteaza ce model e toates varza , o sa o repar ca mai am nevoie de ea dar cu regret e ultima masina opel
  • bonytrombony

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
a care stiti daca se poate pune la aripa spate o protectie de plastic sa nu mai intre apa, ca la rotile din fatza ?.................
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Bai ai dreptate, dar totusi sunt masini care au intre 15 si 20 de ani metalul tot rugineste la un moment dat. Si eu am reparat la kadettul meu, praguri, aripi spate putin pe la haion m-a costat o caruta de bani tinichigeria dar se merita, eu unul raman fan opel Very Happy
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
la mine a fost singura problema de tinichigerie care am avut-o cu opelul in cei 5 ani cat am mers cu ea. conteaza si intretinerea, si modul de exploatare, si interventiile anterioare - daca au fost facute corect.
eu unul as fi ales tot opel, dar nu mi-am permis un opel insignia cum as fi vrut.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR