Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Mascuzati ca ma bag si eu camusca in lapte , dar am citit multe gogomanii .Adevarat orice consumator care este actionat de catre motorul masinii ,consuma lucru mecanic care nu poate fi generat decit de catre motorul masinii. Acest lucru mecanic este generat de motor prin arderea combustibilului, benzina , motorina etc.Deci in concluzie orice consumator in plus de orice natura ar fi el se reflecta in consumul general de combustibil,care consum suplimentar dupa cum a mai zis cineva, in cazul a 2 becuri este infim . Daca aceste 2 becuri nu ar necesita un consum sporit ,ar rezulta , prin absurd ca pot fi aprinse fara sa consume energie , deci in concluzie ar genera lumina gratuita si am lua cu totii premiul Nobel pt primul perpetuum mobile, sau pt prostie.
In alta ordine de idei, este adevarat ca alternatorul se invirte tot timpul , dar atunci cind nu are consumatori se roteste f usor si opune o resistenta ce creste odata cu cosumul de energie electrica.
Acest alternator este proiectat pe orice masina ca sa suplineasca consumul de energie electrica chiar si la relanti, in caz contrar daca am lasa masina pornita la relanti motoru ar trebui sa se opreasca din cauza bateriei care se descarca .
Este adevarat ca uneori cosumul electric depaseste puterea alternatorului si bateria se descarca asta nu inseamna neaparat ca se arde puntea sau something.Alta chestie este ca alternatorul genereaza putere electrica , nu amperi sau volti , P=u.i . alternatoarele auto generind toate 12v diferenta dee putere se poate reflecta numai in amperaj, de aici vorbele de alternator de 45 a, 60 , 100 A.
Indiferent ce spun unii puterea generata de alternator se regleaza prin infasurarea de excitatie , pe aceasta infasurare tensiunea varieaza functie de tensiunea de iesire care incarca bateria, aceasta tensiune variind , alternatorul va consuma mai mult sau mai putin lucru mecanic.
Deci in cz daca aprindem becurile cosumul va creste cu 00/335435435 dar va creste ,sau daca nu creste inseamna ca alternatorul este defect si o sa raminem fara curent
  • livakhe1

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2007

  • Mesaj Privat
in timpul functionari motorului la relanti singurul circuit care este alimentat de alternator este circuitul de aprindere al motorului deci m,otorul functioneaza si fara baterie pe masina dar fara baterie pe masina si conectata le excitatie si la minus se impusca una din diodele alternatorului.rolul lor este de a transforma curentul alternativ al alternatorului in curent continuu.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Intervin cu doua precizari:
1. Daca U=0 (V1=V2), rezulta I=0 (chiar daca R=0)
2. Daca puterea consumatorului depaseste puterea alternatorului, puntea se poate arde; daca nu cumva are niste protectii (despre care eu nu stiu sa existe), si la un curent cerut care depaseste curentul maxim al alternatorului, acea protectie ar intrerupe alimentarea circuitului rotoric.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR