Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • razvan1974

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Kadett 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am plecat cu masina de acasa am alimentat am mai facut cca 200m a dat un rateu si sa oprit, a pornit la automat a mai mers putin iar rateu si iar sa oprit si nu a mai vrut sa porneasca. ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi? am incercat toate variantele pe care le am stiut bujii, capac delcou, fise, bobina, .............
Skip ads

  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
spune ce motor ai pe masina?
  • razvan1974

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Kadett 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
stefy_726 a scris:spune ce motor ai pe masina?
motorul e de 1.8gte injectie multi punct,are debitmetru pe filtru de aer, scinteie vine la bujii, si imi ineaca bujiile
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Motorul cred ca este 1.8e 85 kw sau c1.8ne 75 kw eu alte
motoare 1.8 multipunct nu stiu daca iti ineaca bujiile trebuie;
-verifici senzorul de temperatura este linga alternator sa nu
confuzi cu cel ce trimite informatia la bord si este linga termostat
-poate sa fie si de la regulatorul de presiune de pe rampa de
injectoare
-poate sa fie si din debitmetru
Skip ads

  • razvan1974

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Kadett 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
stefy_726 a scris:Motorul cred ca este 1.8e 85 kw sau c1.8ne 75 kw eu alte
motoare 1.8 multipunct nu stiu daca iti ineaca bujiile trebuie;
-verifici senzorul de temperatura este linga alternator sa nu
confuzi cu cel ce trimite informatia la bord si este linga termostat
-poate sa fie si de la regulatorul de presiune de pe rampa de
injectoare
-poate sa fie si din debitmetru
, am incercat totul multam de informeati, dar am ajuns la capatul bugetului, cu masina asta si in concluzie o dezmembrez, daca sti pe cineva ce ar avea nevoie de piese de la acest model, dale nr meu de tel 0752922171
  • geo860207

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Kadett 1985 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Aceiasi problema o am si eu cu kadett-ul numai ca al meu are motor de 1.3 NB carburatie. As dori si eu un sfat ce ar trebui sa verific?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR