Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • Gepetto

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2004

  • Mesaj Privat
am citit si eu despre piggy-back-ul de la perfectpower.com, SMT 5 si 6. misto chestie...voiam sa-ntreb daca are careva asa ceva pe masina...merita?...n-sm gasit inca nimic de preturi...
Skip ads

  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am vorbit eu cu dealerul pentru Romania al Perfect Power, SMT6 costa vreo 360E si cel putin pentru motorul meu nu e nevoie de alt accesoriu. Se aduce pe comanda in cateva zile si avansul e de 35%. Merita banii comparativ cu chiptuning-ul, insa trebuie sa ai cateva zile la dispozitie un dynometer ca sa il setezi. Sau o sosea libera si multa rabdare.
  • Gepetto

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2004

  • Mesaj Privat
f f f interesant...o sa ma interesez si eu...
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am citit ca Radu are pe calibra montat un piggy-back de la Perfect Power. Merita, si cred ca este "ceva" munca de facut dar sunt curios cum afecteaza un astfel de sistem fiabilitatea motorului.
Skip ads

  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
merita, dar trebuie sa stii macar o harta de parametrii de la care sa pornesti.
eu am avut o groaza de probleme datorate in special faptului ca la acest piggy-back se leaga cei mai importanti senzori ai motorului(s. de turatie; debitmetru; lambda etc.)ale caror fire sunt ecranate.problema este ca firele care pleaca din smt sunt simple firicele, iar semnalul de la senzori are f.f.f. mult de suferit
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Sunt 2 harti, una de injectie si una de aprindere. La motoarele turbo mai e si harta de boost. Fiecare din astea 3 harti e 3D, avand pe cele 3 axe turatia, temperatura aerului si sarcina (calculata fie in functie de pozitia pedalei de acceleratie fie de debitmetru). Ca sa pornesti motorul trebuie sa presetezi niste valori pentru plaja 0-1000rpm pentru toate conditiile, iar apoi le optimizezi in mers. Dupa aia incepi sa dai valori pentru urmatorul pas al hartii (sa zicem 1500rpm) si iar optimizari peste optimizari. Tot asa pana la limita de turatie, apoi de la capat pentru urmatoarea plaja de temperatura.
Una peste alta, sistemul nu valoreaza nici doi bani fara o harta bine facuta.
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
gsi are dreptate.
doar ca sunt 3 harti pt. orice tip de motor:
1 debitul de carburant
2 timpul de deschidere al injectoarelo
3 aprinderea
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Hmm, pai debitul e proportional cu deschiderea injectoarelor ... presiunea de injectie e constanta, deci cu cat injectoarele stau mai mult timp deschise cu atat debitul e mai mare. De fapt, calculatorul nici nu actioneaza asupra altul factor de control, decat injectie si aprindere. In opinia mea hartile 1 si 2 la care te referi tu sunt una si aceeasi.
Skip ads

  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Nu este adevarat.daca vrei iti pot trimite un cd cu softul de la smt6.
Exista o harta referitoare la prindere, alta referitoare la timpii de deschidere ai injectoarelor si o ALTA referitoare la amestec (nu debit - greseala mea-), pe care il modifica schimband parametrii trimisi de debitmetru si lambda.
p.s. exista desigur si posibilitatea modificarii debitului de combistibil pe rampa injectoarelor marind amperajul la pompa de benzina – setarea fuel upper limit -, cat si o functie asemanatoare ALS-ului – fuel lower limit – care continua se bage combustibil in camera de ardere si cand masina se afla in frana de motor (cei care au motor c20xe sau mai sus stiu ca in mod normal injectoarele se inchid acest lucru ne fiind posibil).Efectul este aparitia rateurilor pe reducere (cazul meu) care la un motor turbo pastreaza o presiune constanta pe admisie eliminandu-se astfel LAG-ul la schimbari etc….
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Ca sa cresti curentul prin pompa de injectie trebuie sa maresti tensiunea, si peste 12V nu o faci decat cu un convertor special pentru asa ceva. Insa, cresterea debitului pompei e complet inutil, din moment ce regulatorul de presiune din rampa de injectie pastreaza presiunea de injectie perfect constanta. Si controlul electronic al presiunii de injectie se face numai la 2.0 turbo, unde presiunea e limitata la 3 bar pe treapta 1, in rest functionand la 3.5 bar. Iar taierea benzinei pe coborarea in turatie se face la toate motoarele, pana pe la 1000rpm cand injectoarele se deschid din nou pentru a mentine relanti-ul.
Injectoarele au 2 parametri, "pulse width" si "duty cycle", intr-adevar sunt diferiti insa sunt strict dependenti intre ei ... probabil la ei te referi cand zici ca e o harta pentru injectie si una de debit.
Sonda lambda si debitmetrul nu dau niste date primordiale pentru motor, ele ajuta doar la a face corectii la diferite regimuri de functionare. Ca exemplu, acesti senzori pot lipsi si motorul va merge bine-mersi (bineinteles nu la parametri maximi), in timp ce fara senzorul de turatie sau fara TPS motorul nu functioneaza; astia sunt senzori primordiali, dupa care motorul se ghideaza pentru ca ei reprezinta coordonate ale hartilor.
Eu am soft-ul de la MoTec si are harti doar pentru aprindere si injectie, precum si o harta mai simpla pentru boost limit folosibila in cazul motoarelor turbo.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am vazut pe Net cum reglau astia presiunea de la regulator du o cheie tubulara si un ciocan (mic), dupa ce imi amintesc se trecea de la 3 bari la 3.2 - 3.3, evident, cu un manometru bransat la circuit...
Cred ca ramane metoda de departe cea mai simpla...
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pt. Radu:
Este piggy-back-ul genul de modificare pe care sa o faci la o masina cu care circuli zi de zi sau o faci numai pentru "liniute"?
Cum se comporta masina de cand i-ai pus smt-ul?avantaje/dezavantaje...
Ai folosit la instalare numai documentatia Perfect Power, sau te-a asistat cineva cu experienta.
Skip ads

  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
gsi: nu are rost sa ne contrazicem...eu - CARE AM UN ASTFEL DE SISTEM - iti spun ca sunt 3 harti.ti-am spus ca pot sa-ti dau un cd cu soft.o alta "problema" este ca acest sistem nu este numai pt. c20xe ci pentru ORICE motor BENZINA/MOTORINA care are un calculator SAU modul de aprindere electronica(merge si pe oltcit club 12trs); posibilitatile de tuning diferind de la un model la altul
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
alte chestii: la smt6 se leaga(in cazul meu) senzorul de turatie, debitmetru, lambda, senzorul de temperatura motor, knock senzor si hall senzor.in acest caz(probat de asemenea) motorul merge si fara calculator.

pt. robert: instalarea a durat max. 25 de min. si nu ma ajutat nimeni.e f. simplu si tot ce ai nevoie gasesti in doc. perfect power.
smt6-le are posibilitatea de a schimba -chiar din mers- intre doua setari salvate anterior. ex: - street si race
ca avantaje si dezamantaje sunt multe si le-am descris pe fiecare cand am vorbit de masina mea (vezi topicul "ai un opel?... - calibre" parca.)
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am luat si eu soft-ul de la Perfect Power ... se pare ca harta "fuel" e ceea ce corecteaza semnalele de la senzori pentru a face ECU sa modifice timpii de injectie, iar harta "injection" e pentru cazul cand se foloseste driverul de injectie incorporat in SMT (controleaza injectoarele direct, nu prin intermediul ECU). Ambele au acelasi efect final, insa actioneaza sisteme diferite, de aia si sunt doua harti diferite.
Cu cat citesc mai mult cu atat ma incanta mai mult sistemul. Dupa axa cu came, jur ca asta o sa fie urmatorul pas, desi am chiptuning. Radu, tu ai amplificatorul de aprindere pentru el ? Am vazut ca e piesa separata si e oferita numai pentru PRS, desi si SMT are iesire pentru aprindere. Alta chestie, stie sa controleze injectie secventiala, sau macar grupata ? Nu ca ar conta prea mult, diferenta e doar la consum de cateva procente.
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
amplificatorul nu il am.iar injectie secventiala stie sa controleze din cate am citit eu.la mine nu e cazul ca am deja sfi din fabrica
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Da dar daca vrei sa il pui sa controleze el direct injectoarele nu va mai folosi implementarea SFI pe care o ai din fabrica ... de asta intrebam, daca stie sa faca si el injectie secventiala fara ajutorul ECU original.
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
stie sigur; stiu asta de la un tip care isi pusese pe un rover si alerga cu el la super1600 in anglia,spunea ceva de chestia asta.lui ii trebuia ca mai pusese un rand de injectoare(pe care le controla cu smt6-le)
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR