Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Asta nu e un forum oficial.
Daca avem opel avem pentru ca le-am cumparat, nu le-am primit cadou de la opel. Nu avem vreo datorie sa laudam marca opel sau sa aruncam cu noroi in concurenta. Fiecare spune parerea personala.
Skip ads

  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ai dreptate Smile
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
darius_x a scris:.....cea mai buna metoda e sa intrebi mecanici de la servisurile auto ca sa aflii care s mai fiabile.....................


Afirmatia cred ca este partial adevarata.
Daca toate masinile SH ar fi alese asa cu am ales-o eu pe a mea spre exemplu, atunci da.
Dar la cum isi cumpara romanii masini SH, cel putin jumatate din ele sunt deja cu 300.000 km reali , ori lovite, rasturnate etc, atunci nu prea e relevanta treaba cu mecanicii din service-uri. Ei repara ce intra in curte, e simplu.
Nu te poti lua dupa mecanici 100 %, poti sa-ti faci o parere cat de cat de la cei din reprezentante, cei care se ocupa de masini in garantie sa vezi care ce hibe are, altfel e pierdere de vreme.

Iar legat de pretul schimbului de distributie de la Ford, 498 cu tot cu manopera, am o nelamurire. A fost realizat in service sau de catre vreun cunoscut dupa program ?
Pentru ca la un service priceput, ora de manopera sub 70-80 lei nu e , iar ptr un schimb sunt necasare cam 4 ore.
Asta inseamna ca piesele au fost doar 170 lei ? ?
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
darius_x a scris:am citit topicul asta si am obs ca sunteti ipotriva la Ford Crying or Very sad .....care era pe departe cea mai buna solutie, daca sunteti speriati de costurile mari de intretinere puteti evita motorzarile 1.6 tdci si 2.0 tdci(care sunt PSA).....1.8 tdci are 300 nm cuplu care se simte in depasiri si distributia am schimbat-o cu 498 ron cu tot cu manopera.....cat costa la un astra de 1.7 tdci?....sa nu mai vb ca Focusul e de 2 ori mai mare si e si model mai nou..........si tot laudati 1.9 tdi d la vw care suna ca un tractor si la care cade turbina de 2 ori mai repede, crek vw le-a spalat creieru la romani.........

Renunta la limbajul de pitipoanca si scoate semintele din tastatura ca ti-a ramas apasata tasta "."
Pe alt topic unde ai scris (culmea tot opel vs...) ziceai sa evitam motorul de 1.8 tdci. Daca 1.6 1.8 si 2.0 diesel sunt de evitat, (stiam si noi ca is praf) 1.6 benzina trage mai rau ca agila de 1.0 si consuma cu 3-4 l mai mult decat vectra 1.8, ce motoare bune face ford? Laughing Motoarele pejo probabil au salvat fordul de la faliment, dar nici alea nu is stralucite, 1.6 tdci consuma ca un benzinar, dar de tras trage destul de bine. Cat despre preturi da-mi voie sa te anunt ca astra 1.7 tdci din fericire nu exista, dar pretul distributiei la 1.7 este de 420 ron cu garantie 60.000 km la service autorizat. In schimb la opel poti schimba puntea+releul din alternator cu 200 lei. La ford, nefind posibila aceasta solutie, esti obligat sa cumperi alternator complet. Laughing Ne spui tu cat costa unul?
Skip ads

  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
de unde asta cu limbaj de pitziponca? te-ai specializat in domeniu asta? vrei sa scoti o carte? daca nu erai asa concentrat in identificarea limbajului de pitziponca probabil intelegeai si ce am scris.......... Laughing 1) am spus ca sunt de evitat motoarele 1.8 tdci 2.0 tdci fabricate intre 2001-2003 focusul 2 a intrat in fabricatie din 2005, daca este motor de 1.8 tdci si pe focus 2 nu inseamna ca-i 100% identic, crek si motoru de pe astra f din 92 1.7 diesel a mai evoluat un pic pan in prezent, nu?;
2) cand am spus ca 1.6 trage suficient de bine ma referam la focusul mk1 (tu erai atent la "pitziponcisme"), pe focus 2 e puturos si consuma cam mult, totusi comparatia aia a ta cu agila de 1.0 mi se pare de copii mici;
3) da ai dreptate nu exista 1.7 tdci pe astra dar 1.7 cdti ce drac inseamna? nu i acelasi rahat? EXPLICA DIFERENTA;
4) si la Focus se poate "carpi" alternatorul;
5) costurile de intretinere probail is mai mici la astra daca tot e mai veche tehnologia;
6) evident ca motoarele facute de Ford sunt praf in comparatie cu OPEL, care i cel mai bun din lume, de fapt pe locul 2, ca primul e ocupat de VW Laughing ;

Nu cumva opel imparte ceva motorizari si cu FIAT?(aia da masina, F-ul ala vine de la "failure")
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Prietene, numa de motorul de fiat sa nu te iei Evil or Very Mad
Dupa ce posezi unul incepi sa apreciezi cu adevarat motoarele Opel. F-ul de la ford de la ce vine? Laughing

PS: tdci = cel mai prost motor common-rail de pe planeta, mai prost chiar si decat cdti-ul de 1.9 Laughing . Te rog nu baga cdti-ul in aceasi oala.
Nu ma fa sa-mi aduc aminte de problemele de injectie prezente si pe vechile tddi-uri sau cum naiba le zice
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Tinere teribilist, inainte de a te da balena pe uscat pe forumuri, uite aici, eu vorbesc destul de rar ca sa nu tac, iar cand e vorba de o parere subiectiva, sugerez acest fapt destul de clar, dar nu e cazul aici...

http://en.wikipedia.org/wik...d_Duratorq_engine

Deci, pacat de motoarele relativ reusite (desi nepotrivite conditiilor din RO), astia le-au pus in niste custi de iepuri...

Cat despre "parerea avizata" a cioflingarilor din servis, poti sa-ti bagi ... coada in ea, sunt in 99% niste analfabeti tehnici...
  • Italian Style

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
In concluzie e bine sa analizezi masina la banii respectivi, sa ii pui in balanta si avantajele si dezavantajele care le poate avea.
Dar in general nu poti sa te pronunti decat ca e 50% sigura...doar printr-o minune sa iei chilipirul mult dorit de majoritatea ce doresc un SH !
Skip ads

  • andreyyy

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
elegance a scris:
darius_x a scris:am citit topicul asta si am obs ca sunteti ipotriva la Ford Crying or Very sad .....care era pe departe cea mai buna solutie, daca sunteti speriati de costurile mari de intretinere puteti evita motorzarile 1.6 tdci si 2.0 tdci(care sunt PSA).....1.8 tdci are 300 nm cuplu care se simte in depasiri si distributia am schimbat-o cu 498 ron cu tot cu manopera.....cat costa la un astra de 1.7 tdci?....sa nu mai vb ca Focusul e de 2 ori mai mare si e si model mai nou..........si tot laudati 1.9 tdi d la vw care suna ca un tractor si la care cade turbina de 2 ori mai repede, crek vw le-a spalat creieru la romani.........

Renunta la limbajul de pitipoanca si scoate semintele din tastatura ca ti-a ramas apasata tasta "."
Pe alt topic unde ai scris (culmea tot opel vs...) ziceai sa evitam motorul de 1.8 tdci. Daca 1.6 1.8 si 2.0 diesel sunt de evitat, (stiam si noi ca is praf) 1.6 benzina trage mai rau ca agila de 1.0 si consuma cu 3-4 l mai mult decat vectra 1.8, ce motoare bune face ford? Laughing Motoarele pejo probabil au salvat fordul de la faliment, dar nici alea nu is stralucite, 1.6 tdci consuma ca un benzinar, dar de tras trage destul de bine. Cat despre preturi da-mi voie sa te anunt ca astra 1.7 tdci din fericire nu exista, dar pretul distributiei la 1.7 este de 420 ron cu garantie 60.000 km la service autorizat. In schimb la opel poti schimba puntea+releul din alternator cu 200 lei. La ford, nefind posibila aceasta solutie, esti obligat sa cumperi alternator complet. Laughing Ne spui tu cat costa unul?


De problemele pe partea de injectie ale 1.7 cdti-ului nu ziceti nimic ? La serviceul unde imi repar eu masina sunt ingroziti inginerii numai cand aud de 1.7 cdti, k au schimbat vreo 5 motoare d-astea in cateva luni k altceva n-au mai avut ce sa le faca, plus ca am si eu prieteni care au dat 2000-3000 de euro pe reparatii la astfel de motor. Sa nu mai vorbesc de problemele specifice ale vechiului 1.7 dti (ulei in antigel, motorina in ecu, curgere motorina pe la pompa, etc). Toate masinile au problemele lor, insa haideti sa comparam la rece motoarele Ford cu cele Opel, de ex: 1.6 tdci(90-109cp) vs 1.7 cdti(80-101 cp): 1,6-le desi are cilindree mai mica scoate o putere mai mare decat 1.7-le de la Opel, de ce ? Eu unul nu am auzit de probleme grave la motorul 1,6 tdci, si mai important nu am auzit pe nimeni sa fi SCHIMBAT unul(cum se intampla des la 1.7le Opel). Dati-mi si mie daca stiti un exemplu concret de 1,6 tdci cu probleme grave? Eu va pot duce la service unde toti mecanicii va vor spune sa fugiti de 1,7 cdti(am vrut sa-mi iau si aproape ca se rugau de mine sa nu iau k tot pe capul lor vin dup-aia).

Unii de pe aici vorbesc din auzite, probabil ca s-a creato obsesie ca motoarele Ford sunt proaste din cauza problemelor la injectoare si pompa ale 1.8 tdci-ului fabricat in anii 2001-2002(pompa producea pilitura si picau mereu injectoarele). Aceste probleme au fost ulterior remediate, iar 1.8 tdci, 1.6 tdci, 2.0tdci NU MAI AU ASTFEL DE PROBLEME

PS: distributia de 1.8 tddi costa 190 lei(piesele: o curea si o rola) pentru ca este distributie mixta: si curea si lant. Intr-adevar, unele piese sunt mai scumpe la Ford decat la Opel.

Eu nu zic ca Opel sunt masini proaste(si eu am si mie imi place), insa mi se pare penibil cum pe acest forum se idolatrizeaza aceasta marca, care, la fel ca si Ford este una medie... Fiecare are puncte slabe si puncte tari si fiecare au problemele lor... Insa sa zici k Ford e praf si Opel e mai tare ca VW, AUDI< BMW chiar mi se pare aiurea... Un pic de obiectivitate nu ar strica acestui forum in scopul de a oferi informatii corecte cititorilor. Intrati si pe forumul Ford sa vedeti ca acolo Ford nu e cea mai tare masina din lume cum e aici Opel si oamenii sunt constienti de ce au in garaj si de posibilele probleme.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
De ce au schimbat motorul pentru probleme de injectie? Rolling Eyes Intr-adevar, e cea mai simpla solutie.
Meseriasi mecanicii tai.
  • andreyyy

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Nu la toate masinile 1.7 cdti s-au schimbat motoarele(am exagerat putin). Stiu insa cel putin 1 la care s-a schimbat motorul. Era un Astra G 2004, 1,7 cdti 80 cp si proprietarul dupa ce a incercat sa o repare umbland la multe service-uri nu doar la acesta, in final si-a comandat motor nou din afara. Probabil ca altele s-au reparat, nu stiu exact ce au avut si ce le-au facut ptr ca nu stau toata ziua acolo.

PS: in postul anterior am omis sa aduc in discutie si motoarele 2.0 tdci 131 cp de pe Mondeo(2001-2005) care intr-adevar au deseori probleme la injectoare. Insa acest lucru nu ar trebui sa ne faca sa generalizam spunand ca "toate motoarele Ford sunt praf".
Asta era ideea pe care am vrut sa o transmit : Si Opel si Ford au probleme lor si avantajele lor. Mai mult decat "firma" conteaza starea tehnica a masinii si in cazul SH-ului NOROCUL.


Ultima modificare facuta de andreyyy la Vin 25 Jun, 2010 1:24 pm
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Eu pot sa spun avantajele 1.6-ului TDCI (90 CP) de pe Focus 2 fata de 1.7-ele (Z17DTH) de pe Astra H:
-siltentios
-consuma mai putin cam cu 1-2 litri.
-surprinzator dar trage mai bine inclusiv sub 2000 rpm chiar daca are 10 CP in minus.
-la 130 km/h are 2500 rpm iar la 150 km/h 3000 rpm... acceptabil pentru un motor de 1.6 Smile
P.S. Ar mai fi un avantaj 1.6-ele porneste la prima cheie si nu-mi apar diversi martori prin bord.
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
andreyyy a scris:Nu la toate masinile 1.7 cdti s-au schimbat motoarele(am exagerat putin). Stiu insa cel putin 1 la care s-a schimbat motorul. Era un Astra G 2004, 1,7 cdti 80 cp si proprietarul dupa ce a incercat sa o repare umbland la multe service-uri nu doar la acesta, in final si-a comandat motor nou din afara. Probabil ca altele s-au reparat, nu stiu exact ce au avut si ce le-au facut ptr ca nu stau toata ziua acolo.

PS: in postul anterior am omis sa aduc in discutie si motoarele 2.0 tdci 131 cp de pe Mondeo(2001-2005) care intr-adevar au deseori probleme la injectoare. Insa acest lucru nu ar trebui sa ne faca sa generalizam spunand ca "toate motoarele Ford sunt praf".
Asta era ideea pe care am vrut sa o transmit : Si Opel si Ford au probleme lor si avantajele lor. Mai mult decat "firma" conteaza starea tehnica a masinii si in cazul SH-ului NOROCUL.


Vad ca ai omis multe Laughing
Incepi sa vi de acasa
  • andreyyy

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Prietene, numa de motorul de fiat sa nu te iei Evil or Very Mad
Dupa ce posezi unul incepi sa apreciezi cu adevarat motoarele Opel. F-ul de la ford de la ce vine?

PS: tdci = cel mai prost motor common-rail de pe planeta, mai prost chiar si decat cdti-ul de 1.9 Laughing . Te rog nu baga cdti-ul in aceasi oala.
Nu ma fa sa-mi aduc aminte de problemele de injectie prezente si pe vechile tddi-uri sau cum naiba le zice


Am omis intr-adevar, insa pana la urma m-am "corectat", as astepta si de la tine acelasi lucru, intrucat nu vrem ca o persoana care nu se pricepe si citeste afirmatia ta de mai sus sa-si formeze o parere gresita pe care la randul lui s-o transmita la altii. Very Happy
Pe ce te bazezi cand afirmi ca "tdci = cel mai prost motor common-rail de pe planeta" ?
Tdci-ul chiar este un motor destul de bun in general si care "bate la fund " multe motoare din multe puncte de vedere.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am mai postat un link cu parerea unor adevarti experti in injectie cu privire la TDCI.
Nu povesti de mecanici mioritici care schimba motorul daca nu merge ceva bine.
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am citit ultima pagina si nici vorba de masini la 6000 Euro, se vand de fapt motoarele cu 6000?... Laughing

On-topic:
Daca ar pica din cer 6000 Euro mi-as aduce un Calibra turbo 4x4 de 204 CP... dar as tine si ceva bani pt benzina...
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
http://www.spritmonitor.de/...;constyear_e=2010
http://www.spritmonitor.de/...;constyear_e=2010
http://www.spritmonitor.de/...66&power_e=80

@elegance: vad ca tot o dai intr-una cu consum mare la motoarele Ford. Verifica linkurile de mai sus, se pare ca realitatea e cu totul alta. Si sa mai stii ca 1.6Tdci e unul dintre cele mai econonice motoare diesel, poti verifica in ultimul link.
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Lasa-ma tu cu povesti de astea. Are un prieten focus 1.6 tdci si il mai folosesc si eu cateodata. Eu vad cu ochii mei ca imi consuma cat vectra de 1.8 benzina si tu vii si imi arati linkuri cu divesti fordari de astia ca tine care spun ca le consuma 2.97 %.
Hai noroc.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Mediu 5.8 L pe 600 km.(combinat). Consum 4.5 mediu iese numai daca rulezi in afara localitatii.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Elegance, masina cu care ai mers are o problema. Am facut drumul Craiova-Timisoara cu un 407 1.6 HDI(1.6 TDCi pe Focus II), 4 persoane plus bagaje cu 6 si ceva la suta. Pentru o masina de talia 407 eu zic ca se descurca onorabil.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR