Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Dan am vreo sansa sa mergi cu mine cind aleg o masina dpdv tehnic?
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
elegance a scris:Nu are rost sa mai zic ceva de ford, stiti parerea mea despre lucrurile facute in Turcia. Laughing Daca vrei neaparat diesel ia 1,7 cdti. Stiu ca te ispiteste 1.9 dar eu nu as mai lua fiat acum. Consumul e mare si cand demontezi ceva si vezi ce o mai nascocit italienii te ia cu dureri de cap.


Iar postezi fara sa ai habar.
Focus este produs în: Saarlouis, Germania; Valencia, Spania; ºi Sankt Petersburg, Rusia(nu se comercializeaza in Europa).
Fusion se fabrica numai la Koln, Germania.
Ca piese, preturi luate de pe Autokarma:
Focus: Astra:
Filtru ulei: 33,67 - 66.09Ron 33,31-46,21Ron
Filtru aer: 38,31 - 91,14Ron 33,49-63,81Ron
Filtru comb. 121 - 162Ron 29,3 - 66,09Ron
Filtru polen: 54,6 - 150Ron 38,07-130,04Ron

Referitor la consum, iti spun ca 1,6Tdci este foarte economic, nu cum se spune pe aici. La regim de mers normal, o sa ai consum in jur de 5L/100Km. Saptamana trecuta am fost cu Mondeo 1,8Tdci in Bulgaria (1300kmdus-intors) 5 persoane in masina, bagaj la greu, conditii de iarna extrema si am avut consum de 5,7L/100km.
Ca probleme, e posibil sa apara ceva pe la injectoare daca fostul proprietar a folosit motorina din surse ieftine si cam atat.
Totusi, sfatul meu este sa iei benzinara, indiferent care marca, o sa iei in banii astia o masina mai noua, mai dotata si scapi si de problemele aferente dieselului.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Doar daca e din Iasi, in Bucuresti il ai pe maiandrei.
Eu zic sa mai studiezi Astra clasic sau Meriva. Pe Astra gasesti Z14XEP destul de usor in schimb la Meriva traditional este Z17.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Stiam ca Maiandrei e pe partea de soft, de tine am nevoie mai mult pe partea de "hard".
Da, ma gindeam si eu la Meriva, am insa o idee fixa ca ar fi pe structura/sasiu de Corsa si atunci daca e mai inalta automat e mai instabila- nu am mers cu ea, nu m-am documentat despre ea.
Astra classic inca e in gindurile mele- mai ales daca gasesc una cu trapa, dar nu prea o vad eu ca se descurca bine in offroad/borduri, zapada.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lasa ca stiu eu cind am spus maiandrei, mai stie si el, e si Marius pe acolo...
Meriva nu e pe sasiu de Corsa, uita de asta. De stabiiltate eu zic sa nu iti faci griji ca doar nu faci rally, este doar putin mai instabila decit Astra G caravan. Este ca si Agila o masina 'ciudata' sau 'urita' dar are spatiu interior generos. Problema e ca sunt putine prin tara, deci in caz de iti trebuie ceva sh tablarie/faruri etc. e mai greu.

Corsa D si Clasic II sunt masini frumoase si destul de scurte, ideale de oras si fac fata cu brio la drumuri lungi. H-ul deja e controversat dar nu e de aruncat, ramine de vazut CIM-ul daca e boala la ele ca de alternatoare 1,7CDTI s-au saturat electricienii, boala mostenita de la Y17.

Acum la 15,000km pe an si majoritatea in Bucuresti eu nu vad un diesel ca solutie. O benzinara Z14XEP e mai pe masura utilizarii. Totusi intre macaronarul de Z13DTH daca sunt pocnit pe diesel as alege Z17DTL sau DTH ca macar scap de idiotenia de EGR timpit pozitionata si fulia de la alternator, ramin numai cu clasica problema de injectoare si regulator presiune. Nu uita turbina, alti bani alta distractie.

Ca sa iei o hotarire eu zic sa faci asa:
-care ma avantajeaza la consum
-care se incalzeste mai repede (aminteai de un bebe)
-care nu ma seaca ca pica ba injector, ba alternator, ba senzorul x si alte boli curente etc.
-care ma satisface ca spatiu interior si sa ma simt bine in ea
-care are cost ulei+filtre mai bun (vezi ca Z14XEP nu are filtru si tot nu pica injectoarele)
-care imi ofera piese sh usor (o tabla, un far, un spoiler etc.)

Ideal ar fi o masina mica de oras si una mare pentru extern. Dar cum asta implica bani girla impaca si tu capra cu varza cumva.
Iti recomand sa fii mai strins la punga cind iei decizia, criza nu a trecut, combustibilul inca se va scumpi, apare un copil etc. Chiar daca ai finante nu gindi subiectiv, ce iti trebuie cuplu si cai putere cind tu abia misti prin Bucuresti?
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Eu zic ca un AstraH 1.4 din 2007 e ideal pentru ce vrea omul nostru. Sunt 3 AstraH la mine in parcare (doua 1.4 si 1.9-le meu, toate 3 din 2007) si la nici unul nu a cazut CIM. E drept, a cazut bateria la amandoua 1.4, dar in afara de asta nimic. Si chiar am mers cu unul din cele doua 1.4, trage cel putin la fel de bine ca 1.7DTI pe care l-am avut acu vreo 4 ani. La consum sunt egale toate 3, atat in afara cat si in oras (var 8-9 oras, 6-7 afara, la aceleasi viteze). Mai am si un Corsa 1.2 86CP, tot din 2007, si ala merge cam la fel, dar consuma cam cu vreun litru mai putin, atat in oras cat si in afara. De tras, trage cam la fel ca AstraH 1.4.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@forbidden27
foarte punctual raspunsul tau cu costurile, eu nu de filtre imi fac griji ci de ce poate fi pe linga. Mi-e absolut indiferent daca filtrul de ulei costa 30 lei sau 100 lei ca il schimb o data pe an/ in medie.
Exemplu turbina care inteleg ca e undeva la 2000 euro, pe opel nu prea am auzit sa cada, in schimb la VW si chiar Ford inteleg ca face parte din categoria "consumabile". La parcul auto de la serviciul cumnatului meu au fost bifate.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fii atent putin, o fi comparabil un filtru dar in rest te rupe Ford-ul si ca sa fie treaba completa diagnoza este greu de gasit, la modelele noi se face on-line. La capitolul service mecanicii nu vor sa auda de ele decit la chestii simple de gen revizie si ceva placute bla bla.

La Z14XEP treaba sta cam asa: Primele au fost X10/12XE si fiind destul de reusite au trecut la seria Z10/12XE cu alt ECU si mai pline de electronica, au vazut ca treaba tine mai putin ceva pe la intinzator lant si senzor ulei care au fost remediate, fiind un succes au mai tras de ele cu seria Z10/12XEP echipare twinport pe admisie si iar alt ECU, imediat a iesit Z14XEP cu cilindree evident marita. Z14XEP a inlocuit Z14XE cunoscut ca mincator de ulei si boala la EGR, identic ca fratele Z16XE, nu mai completam cu bobina inductie si ECU.
Z14XEP nu consuma ulei de poti linge esapamentul si la 150,000km. Motorul este simplu si faci cam orice la el singur. Singurul lucru la care trebuie ceva scule dedicate ar fi distributia dar asta se face doar cind tacane adica la aprox 200,000km, seria Z10XE era cu bube si pica pe la 100,000km si Z12XE fiind mai echilibrat pe la 150,000km.
Skip ads

  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Dan, impresionant, trebuie sa imi printez ce ai zis tu acolo si sa ma duc cu lista in mina sa verific pe talon/taloane.
Laughing
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:
Iar postezi fara sa ai habar.

Abtine-te de la remarci inteligente ca nu avea numeni treaba cu tine. 1.6TDCI e la fel de economic in oras ca vectra mea de 1.8 in sensul ca au consumuri identice. Pune mana pe farul de la minunatia ta de mondeo si vezi unde e fabricat. Dupa aia mai vorbim.
Destul cu discutii inutile, omul s-a lamurit ce cum sta treaba cu ford.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
a luat unu de pe aici un g clasic cu z14xep 80000 km 2006 cu 4500.minte el mint si eu.deci in 6000 ar trebui sa iei una super buna.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:


Ca piese, preturi luate de pe Autokarma:
Focus: Astra:
Filtru ulei: 33,67 - 66.09Ron 33,31-46,21Ron
Filtru aer: 38,31 - 91,14Ron 33,49-63,81Ron
Filtru comb. 121 - 162Ron 29,3 - 66,09Ron
Filtru polen: 54,6 - 150Ron 38,07-130,04Ron


Si din ce ai postat tu aici ar trebui sa tragem concluzia ca-s ieftine piesele la ford? Laughing
Vad si preturi triple la Ford Laughing
Skip ads

  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Corsa D 1.3 cdti nu gasesti la 6000... doar 1.0 sau 1.2 benzina care este o motorizare fara pretentii in afara orasului.
Turbosuflanta poti sa o termini si in 50 000 km daca e cu geometrie variabila fiind prezenta pe 1.7-ele de 101 cp si 125 cp pe ala de 80 cp este cu geometrie fixa.
Aici este Club Opel si o sa fii sfatuit sa achizionezi un Opel,normal...
Parerea mea:
Daca injectia este commonrail probabilitate sa ai probleme cu injectoare,regulatoare,supape etc este aproape la fel de mare si la Opel si Ford dar parca la Ford sunt ceva mai frecvente.
Daca vorbim strict de consumabile(ulei,filtre,placute etc) sunt cam la fel.
Nici Opel-ul nu te iarta la buzunar daca pica vreo piesa mai pretentioasa.
Asta cu 1.8 de pe Vectra mai economic decat 1.6-ele TDCI de pe Ford,Peugeot,Citroen cred ca sunt basme ori avea 1.6-ele probleme...
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Da, si AstraH iese din discutie la 6000EUR. Cred ca AstraG 1.4 90CP e o alegere mai realista.

P.S. Elegance a vrut sa spuna ca iarna un diesel se incalzeste mult mai greu ca un benzinar, ceea ce duce practic la un consum mai mare cu vreo 2litri decat normal pe primii 4-5km. Adica cam vreo 9l/100km, de la 7 cat e normal.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
decat 4-5 km cu 9 si apoi 7 , mai bine benzinar cu 12% 2-3 km si apoi 9
matematic corect
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu este vorba ca nu gasesti Astra H la 6000 (6400 negociabil pica in 6000) chestia este ca trebuie sa cauti bine si daca nu te pricepi o faci de 7000.
Preferabil este o Astra H sau Focus 2 pentru ca peste 2 ani ai sa te plictisesti de ea,o sa vrei altceva si o sa pierzi mai putini bani decat daca o sa-ti iei un Astra G care deja e cam vechi ca model.
Daca o sa te hotarasti pe Astra G parerea mea este sa cauti un 2000 motorina cu toate ca la astea cam pica pompa si mai ales ca dupa 2003
s-au fabricat numai y20dth psg 16 (pompa cu 2 mufe) si rar se repara.
Daca stai sa vezi ca la aia pica aia la ailalta pica aia nu iti mai iei masina.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Colegu' scuza-ma ca intervin si eu in discutie
dar nu vreau sa dezinformam lumea , plus ca e un pic off topic
Y20 DTH este printre cele mai fiabile motoare Opel, daca nu cel mai fiabil
Eu am avut 3 bucati fabricatie 2000, 2001 si 2004 si n-am intampinat problema descrisa de tine si nici alta majora
Nu trebuie sa se fereasca de el, din contra chiar, marturie stau mai multe discutii pe tema G Y20DTH de pe-aici ce pot si gasite foarte usor
Nu stiu de unde ai auzit tu ca sunt de evitat, dar permite-mi sa ma indoiesc starea tehinica a lor
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Z14XEP e un motor bun, dar nu prea se potriveste pe Astra H.
Ca posesor de Corsa D cu motorul asta, pot spune ca e o alegere foarte buna. Consum decent, se misca decent, fiabilitate buna, costuri mici de intretinere.
Corsa D si Astra G au cam acelasi spatiu interior, 4 persoane stau lejer, doar ca la Corsa D e mai mic portbagajul. Corsa insa e mai noua, model 2007, arata mai moderna.
In 6000E gasesti o Corsa D cu Z14XEP. Nu inteleg de ce oamenii care nu fac foarte multi km se incapataneaza sa-si ia diesel si se leaga la cap fara sa-i doara. Un diesel SH cu siguranta te va duce mult mai des la mecanic decat un benzinar.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Inradevar Corsa D cu un motor decent, nu prea gasesc la maximum 6000 euro (cum a remarcat @astrah) , vad ca incepe de pe la 6800 euro, posibil cu ceva mai multa negociere.. sa il apropii de 6000 dar oricum e mult in contextul vremurilor care vin, cum a zis si @dancuciureanu.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vei gasi sigur si Corsa D sau Astra H in 6,000 dar cel mai sigur Clasic II care sincer mi se pare si frumoasa si cu spatiu interior.
La Corsa D utilizatorii sunt 'copii' 80% sau oameni normali (profesori, pensionari, etc) care au cumparat masina pentru ca este mica, consum bun. Din acestia numai 'copii' care s-au aruncat la leasing sau rate vind, restul au avut atita creier ca nu sa se intinda mai mult decit trebuie. Firmele din pacate nu prea au in parc asa masina si daca e la vinzare starea lor interior/exterior e cam sifonata, nu e masina lui asa ca ...
Astra Clasic II si H incep sa apara si poti gasi in suma ta.

Si eu caut acum un Astra G de preferat scurt cu Z12XE pentru niste prieteni, cind a avut Codrin un caravan la 4,000 deja aveam 3 masini si inca una...greu vinzi pe vremea asta.

Tu ai un atu mare BANUL! Daca nu accepta sa-i fie de bine, in citeva luni nu va fi decit istorie pretul cerut.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR