Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
hai ca mi-e lene sa dau un search pe autovit , insa :
- la 15.000 km uita dieselul / an pt ca daca nu-l uiti o sa te coste : diferenta de achizitie odata si intretinerea lunara a doua oara . Totodata nu este comparabil confortul pe distrante scurte , intre el si un benzinar mai mic ( sa ne imaginam pe -10 gr cat de repede se incalzeste 1.9 tdi fata de 1.4 benzina )
- naspa e ca la 1.9 tdi , rca-ul te costa intre 58 lei - 80 lei / luna ( in fctie de soc. , prima e euroins a doua allianz ) - deci costuri mari . Pe cand la 1.4 benzina rca-ul e mult mai mic , iar prostia e ca puterea motorului e tot aia .
ex: la signum platesc atat dar am peste 200 de cp , la golf tot la fel dar am 110 cp sau 101 ( habar n-am ) dar cica e motor mare !
- am vazut pe autovit si laguna 2 care se incadreaza in banii astia . Nu zic ca e o masina buna sau proasta , zic doar ca poate o iei in calcul ( imi place break-ul )

Parerea mea in concluzie e ca tre sa-ti iei un benzinar pt pretul de achizitie mai mic , cu motor mai mic dar la o putere de 100 cp , care face acelasi lucru ca 1.9 tdi sau 2.0 dti , are taxe mult mai mici si pret de intretinere mai mic , mai ales ca masina o tii mai mult pe tusa decat s-o pui la treaba
Skip ads

  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am avut Opel, o sa merg pe Opel sau VW(cu oricare din versiuni), daca as trece pe renault mi s-ar parea ca fac downgrade.
Am condus Clio , Megane, Laguna si mi-au placut toate.
Laguna am condus chair versiunea break, nu pot spune ca e pt oras, e imensa, e placuta la condus avea o gramada de optiuni inclusiv pornire cu card, xenon, ma simteam f bine in ea.
Am condus Megane, mi-a placut spatiul interior f mare pt dimesnsiunile ei, interiorul si frina.
Dar nu mi-as lua niciuna din ele, de ce? pt ca se devalorizeaza f repede, se uzeaza repede(arata naspa fata de masinile nemtesti pt aceeasi perioada de timp) si au piese f scumpe.
Si toate au fost diesel.
Eu nu inteleg ceva in legatura cu diesel vs benzina.
La masina mea diesel inafara de filtre si ulei
am schimbat asa: robinet calorifer incalzire, motoras de la vasul de lichid parbriz, becuri in bord, becuri stop, amortizoare + flansa, cap de bara si un rulemnt, placutze frina,antigel, mp3 player Very Happy .
Unde apare faza ca la diesel e intretinerea mai costisitoare ca nu inteleg,


Ultima modificare facuta de pascaru_val la Dum 14 Feb, 2010 2:48 am
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
De Seat nu vorbeste nimeni ("VW-ul saracului") Question Twisted Evil Laughing
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Seat, alaturi de Audi sunt diviziile de lux ale VW.
Skoda e VW saracului, corect?
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
VW a avut tot timpul probleme cu pozitionarea pe piata a Seat-ului. Laughing
Bine, in niciun caz nu a vrut sa fie vazut peste VW. Mai degraba Seat e in zona Skoda dar pentru tineri.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Si eu stiam la fel
Seat e ptr tineri, e partea sportiva a grupului si nu deloc ieftina
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ba da, se ieftineste repede in timp, mult mai repede decat VW, Audi sau... Opel... Wink
Mai putin repede decat Fordul asta e clar... Twisted Evil
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Seat-ul ca orice masina din grupul VAG are valoare de revanzare mai mare in general.
Fordurile sunt mai ieftine decat Opel pur si simplu din cauza "faimei" ca se strica repede si se repara greu ,faima dobandita din cauza unui lot de masini de exemplu Focus II 2005 avea probleme majore la injectoare,chiar daca aceasta problema a fost remediata dupa 2006 au ramas cu imaginea asta...
Skip ads

  • defiance

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
nu cred ca o sa gasesti tu astra h zdravan la maxim 6000
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Gaseste,mai ales ca majoritatea care sunt la vanzare cu anul 2005 sunt de fapt fabricatie 2004 si inmatriculate in 2005 un motiv destul de bun pentru o negociere consistenta.
  • defiance

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
asa e si a mea dar nu as da-o cu 6000 la cum arata si la c dotari are. daca e sa gaseasca cu 6000 gaseste una cheala
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Astra H cam pica, chiar daca gasesc una in banii propusi, s-ar putea ca ulterior sa ma string ca s-o intretin.
Doecamdata ma uit dupa un astra classic II 1.7dti din anii 2005-2006 dotata mediu, am vazut pe la 5700 euro, mi se pare cam mult, dar nu ma grabesc.
Fabia 1 mi se pare cam intima, in sensul ca e cam inghesuiala in ea sau e la limita spatiului interior si e f monotona.
Ibiza e f placuta in interior, e mai uritica sau prea sport in exterior iar spatiul interior e acceptabil
Din cite imi dau seama cei de la seat au preferat un portbagaj mai mic in favoarea spatiului pt pasageri mai mare iar cei de la Skoda exact invers.
Skip ads

  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Daca tot zici ca a picat H-ul , decat sa te uiti dupa classic II 2005 sau fabia 1, mai bine orienteza-te la un G , 2.0 DTI 16 V, 101 CP ,an 2004, consum mediu 6,5%.
In banii astia gasesti sigur unul bun, poate si cu ceva optiuni ( climatronic, mp 3 ) si dintre toate e de departe cel mai reusit si fiabil.
Singura problema va fi ca e motor mare si o sa te coste un pic la mai mult la RCA si impozit, dar in rest nici nu se compara cu fabia, ibiza sau Classic II
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Si eu ma gindeam la un G cu motor 2.0 din 2004, dar parca e cam vechi anul....
Nu cred ca se pune problema cu impozitul sau RCA ca banuiesc ca mai mult de 100 ron/ an pt diferenta 1700- 2000 cmc nu este iar banii ii recuperez din fiabilitatea motorului, nu?
Ce mi-a placut pina acum ar fi:
http://anunt.auto.ro/opel-a...2948.html#picture si zicea ca il lasa la 5700 si am scris eu mai sus ca mi se pare totusi mult pt o masina care e de fapt dec 2004.Si mi-ar fi placut sa aibe proiectoare si 5 prezoane pt "dezvoltari ulterioare" iar daca era cu trapa, avea stick CLUBOPEL pe spate.


Ultima modificare facuta de pascaru_val la Lun 15 Feb, 2010 12:29 pm, modificat de 3 ori in total
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Incearca sa gasesti masini ceva mai aproape de tine(ca distanta).Asa M-am plimbat si eu dupa masini "impecabile" si cand ajugeam sa le vad erau transite pe toate partile,motor fara serie asta bineinteles dupa ce ii intrebam pe proprietari de 5 ori daca sigur nu au fost lovite ca sa mai cheltui bani pe drum.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Tu stii ce-ti place si ce nu, totusi intre 2004 si 2005 e decat un an
2.0 DTI din 2004 bate la fiabilitate oricand oriunde 1.7 cdti de 80 Cp care e pe G/Classic in 2005.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Astra pina in 2004 sunt mult mai dotate, dar cam vechi Smile
As vrea una cit mai noua., sa zicem 2006 ca sa merite "efortul".Cele din 2006 sunt caravan
Mai e un lucru care mi se pare un pic ciudat, la astrele din 2005-2006 aproape la acelasi pret gasesc astra classic II si astra h.
Foarte multe astra h ieftine - adik vreo 5500 euro vin din Frantza , Belgia, .DE ce e cu astea?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pascaru_val a scris:Foarte multe astra h ieftine - adik vreo 5500 euro vin din Frantza , Belgia, .DE ce e cu astea?

Mai putin ingrijite si multe au lovituri usoare mai ales Franta. Cele din Italia sau Spania sunt efectiv ciuruite.

Tu ai avut bafta cu Y17DT, de obicei pica alternator, calculator injectie, valva timing si motorina in ECU, ECU, termoflot, o-ring calorifer, pompa ulei si faci motorul varza, turbina care nu merge reconditionata, debitmetrul etc. Deci grija ca daca la tine a mers bine nu este o regula, si nici nu ai mers de fapt...
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Termoflot "mi-a picat" si mie din toate cele enumerate de tine, in legatura cu ECU, i-a picat verisorului meu care are astra classic II 1.6 si era in ultima luna de garantie, (avea vreo 70.000km) deci nu cred ca e specific y17dt.
Dar la 1.7 cdti tot cele de sus pica?
1.7 cdti sunt Z17DTL si Z17DTH ?

La 1.4 ce pica ca genereal?
L.E. : si cind ma gindesc ca prima masina am luat-o dupa ce am fost a doua oara in vitan si nu stiam mai nimic despre opel...
  • kmykze

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salutare, ma bag si eu in discutie cu toate ca nu sunt expert in mecanica.

Eu iti recomand Y20DTH, din simplu motiv ca si eu am Astra G din 2002, luata din germanica, nu de mine, cu motorasu asta, si pur si simplu e superb.

Eu la a mea am senzorul de temperatura ulei ars. pierde f putin ulei pe la capacul de umplere cel galben, fum negru nam vazut decat la demarari in tromba cu turatii peste 3000, pierde presiune pe la vreun furtun de turbo, am una sau mai multe bujii arse (si totusi la -20 grade tot a reusit sa porneasca, ceva mai greu este adevarat din cauza furtunaselor de retur), este pisibil sa am si vreun furtunas de vacuum intepat, deoarece nu urca prea rotund in ture pana sa intre turbo, cu toate astea "tractorasu" trage ca-n prima zi, nu m-a lasat niciodata in drum, m-am indragostit de masina asta si motorasu asta, bag de 30 lei motorina si merg 1 saptamana la munca cu ea, nu as mai schimba-o acum pe nici o masina.

Citind pe clubopel am reusit sa imi dau seama si sa remediez multe problemute la ea, mecanica si chiar electrica sunt destul de simple, sunt operatii pe care le poti face linistit si tu in fata blocului sau in curte, sa nu mai zic de CDR500 si difuzoarele ei din fabrica care mie unu imi plac la nebunie cum se aude.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR