Ai uitat parola?


  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

Este cineva dragut din brasov sa-mi imprumute si mie o bobina de inductie pentru 10-20 de minute sau sa o cumpar, am niste probleme cu masina (opel astra g z16xe)
Problema a inceput asa: Am pornit masina intr-o zi am mers cu ea 1 km a inceput sa trepideze (mers in 3 pistoane) am oprit la un peco cand i-am dat cheie nu se mai stingea martorul cu cheita decat cand pornea motoru`. Am fost cu ea la service, am luato dupa cateva ore am mers un km a inceput sa sclipeasca martorul de la exaust cand treceam peste 3000, am ajuns acasa am oprit masina i-am dat cheie , totul mergea bine si frumos. A 2 zi la service am lasato iar cateva ore cica mi-au curatat sistemul de injectie , Minunea a tinut 5 zile , azi iar nu se mai stingea martorul cu cheita, Am fost la cristi erorile sunt P0300 si P0303. Acum vreau sa le iau prin eliminare si-mi trebuie o bobina , daca nu e si bobina imi imprumuta cristi ecu sa vedem.
Bujii check
Injectie check

Multumesc mult
  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina: Astra A17dtr din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2006

ia cauta pe aici ceva legat de codul missfire..ai sa vezi ca am fost multi disperati ca tine..si la majoritatea li s-a sous despre bobina..
ai sa fii surprins ca la majoritatea nu a fost bobina....
injectia, clapeta de acceleratie (throttle), bujii si ai sa mai vezi apoi cu bobine si alea..
la mine pana nu am gasit un mecanic mai meticulos m-a tinut asemenea disperare cam jumate de an...
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

Am citit alex , la mine throttle e curat , buji ok, injectia curatata, azi vad daca e bobina (o iau de la un magazin cu posibilitatea sa o duc inapoi intr-o saptamana) si daca nu o sa verific si ecu.
Oricum mersi pentru sugestii
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

Astazi am montat bobina noua , masina merge bine sa speram ca o sa tina .
Multumiri lui cristi_bv pentru ajutorul acordat.
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,522
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Y 17 DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2006

Cat te-a costat bobina? E originala?
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

elegance a scris:Cat te-a costat bobina? E originala?

370 vemo dar gasesti mai ieftina , masina se comporta ok dupa o saptamana dau verdictu daca a fost sau nu bobina
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

deci dupa 9 zile mi-a dat aceeasi eroare (test facut cu pseudoagrafa) P0300
Week-endu asta ma pun sa curat egr , schimb bujii daca nu e nici de la asta ori calculator ori supape
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

Deci , încă nu i-am dAT de cap , am încercat si un ecu de proba la fel aceeași eroare p0300 saptama asta schimb si bujiile ,am curatat si clapeta de accelerTie, dacă aveți idei nu ezitati sa le spuneti multumesc
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

o intrebare , am observat ca atunci cand nu mai am benzina sau se aprinde becul de la rezervor masina merge prost tremura , poate fi cumva de la pompa de benzina ? si codurile de eroare tot de acolo sa vina ? Dupa ce am schimbat bobina masina a mers 10 zile fara probleme , intr-o zi am duso pe maicamea la gara cu benzina mai deloc si iar a stocat eroarea p0300 , am vz pe un forum din germania aceeasi probleme p0300 la fel zicea ca se aprinde check enginu cand nu mai are benzina ? poate sa fie vreo legatura?
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

Am curatat si eu clapeta de acceleratie , am gasit gaurica aceea mica si m-am chinuit vreo ora sa o desfund era foarte infundata. Parca acum masina merge mai ok sa vedem in timp Very Happy
https://www.postimg.org/image.php?v=Ts6MU3i
https://www.postimg.org/image.php?v=aVzWpe0
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra z14xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mai 2008

Ti-a scapat o pata mica:)
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

cristi_bv a scris:Ti-a scapat o pata mica:)
Da cred ca era la mine pe mana ca decarbusolvu ăla si mâinile le topeste Smile)
  • costy-costy

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Dec 2009

am curatat si eu clapeta
simptome :murea la pornire (in mers chiar) , se stabiliza greu relantiul(mai ales la pornire) si mici inecari in mers
sper sa fie de aici ca daca nu inseamna ca ai dat bani dejeaba
tocmai aseara am vb cu un prieten mecanic si mi-a zis ca e chiar greu sa identifici problemele opelului(sfatul lui : produse second ,macar daca nu e de acolo nu ai dat bani degeaba pe una nou) acum depinde ce bafta ai sa te tina sau nu
succes
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

la tine mai mult suna a egr , foloseste functia search . Numai bine .
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

costy-costy a scris:am curatat si eu clapeta
simptome :murea la pornire (in mers chiar) , se stabiliza greu relantiul(mai ales la pornire) si mici inecari in mers
sper sa fie de aici ca daca nu inseamna ca ai dat bani dejeaba
tocmai aseara am vb cu un prieten mecanic si mi-a zis ca e chiar greu sa identifici problemele opelului(sfatul lui : produse second ,macar daca nu e de acolo nu ai dat bani degeaba pe una nou) acum depinde ce bafta ai sa te tina sau nu
succes


Dupa ce am schimbat bujiile am curatat clapeta, bobina , ecu etc etc acum cateva zile iar a inceput sa tremure si normal a stocat eroare p0300. M-am enervat mi-am cumparat chei si am curatat egru asa un pic ca era un frig Sad , in fine era super murdar i-am dat curent de la baterie a facut o cursa, Acum masina merge muult mai bine , accelereaza mai bine, cand merg de ex cu a 1-a vreo 20 de metri inainte ma scutura acum merge frumos , nu mai am acel tremurat cand apas pe ambreiaj sper sa fi scapat de probleme Very Happy, Sa vedem Very Happy
A si sa traiasca Decarbusolvul
  • cipry

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra z14xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2008

sal.vad ca ai rezolvat problema,am si eu tot ceva asrmanator la opelasu meu ,motor de 1.4 16v z14xe. prin ianuarie am obs. ca scutura cand era motorul rece,dupa ce se incalzea,merge bine,de aprox o luna face si cand e motorul cald,mergea f prost parca in 3 pistoane ,cateodata mergea bine dupa aceea iar prost.aveam aprins beculetul cu motoras ,cand o calcam mai tare incepea sa clipeasca,masina nu tragea deloc.aveam codurile de eroare 0300 si 0301 .de 4 zile am schimbat bujiile(toate 4 cu bosch flr8ldcu-2 electrozi) ,bujia nr1 era neagra,deci nu functiona noral sau deloc,celelalte erau maronii.cu noile bujii parca merge mai bine,dar tot trepideaza,martorul din bord s-a stins dar s-a aprins iar cu acelasi cod de eroare.vreau sa curat clapeta de acceleratie ca m-am uitat azi la ea si e plina de ulei ars sau ceva. daca scot furtunele din ea,curge ceva? v-a trebui aerisita instalatia de racire sau ceva? de demontat e simplu,am chei si tot dar nu vreu surprize. anul trecu am curatat si valva egr care nu mergea,era intepenita, i-am dat impulsuri de 24v si si-a revenit.o sa o verivic din nou. va rog sa ma ajutati cu un raspuns referitor la clapeta de acceleratie ca vreau sa o dau jos cat mai rpd. am citit tutoriale dar nu spune nicaieri exact ce e cu furtunele acelea.
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

nu curge nimic stai linistit sau cel putin la mine nu a curs nimic(grija mare cu ele ca ale mele erau intepenite bine si sa nu le rupi) , cel mai bine ar fi sa dai jos si clapeta si egr le iei frumos in casa , cumperi decarbusolv si le cureti , grija mare la gaurica aceea mica de la clapeta, vezi poza mai sus ,

(inca nu stiu daca am scapat de problema , am curatat a 2 oara egru ca prima oara nu am reusit asa bine , sa vedem daca mai face acum, eroarea inca nu am reusit sa o sterg o las acolo poate dispare Very Happy )
  • cipry

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra z14xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2008

revin cu aceeasi problema.am dat jos clapeta de acceleratie,am curatat-o inclusiv gaurica cea mica (prin care nu stiu f exact ce intra Very Happy) era infundata.am curatat si verificat si valva egr care functioneaza bine,furtunele le-am verificat (cele de pe langa clapeta de acceleratie)sunt ok.dupa opertiile acestea,masina trage mai bine ca si inainte,dar trepidatiile tot au ramas,se simt la relati si cateodata si cand trage masina(cateodata motorul merge f bine) .am dat jos borna de pe acumulator si am resetat eroarea,dupa 2 zile iar a aparut .care ar fi urmatorul pas? sa duc la curatat injectoarele? stie cineva cam la ce pret ar fi aceasta operatie si cat dureaza si in cluj ce serviceuri fac acesta operatie?
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

Din pacate azi a inceput sa vibreze si la mine atunci cand calc pe ambreiaj incepe si vibreaza de aprins nu se mai aprinde nici un bec (am eroarea stocata p0300) poate ne lumineaza si pe noi cineva de pe forum ca habar n-am ce sa-i mai fac. O intrebare poate sa fie de la senzorul de camshaft ?

O chestie interesanta pe un forum din uk era vorba de Sticky Valves

seen a few sticking valves on these vauxhall engines too,usually hard to check in the workshop as it will only miss under load.You could try disconnecting the servo hose at the inlet manifold,attaching a rubber hose to the connection and with the engine running allow a litre and a half of brake fluid to be drawn in to the manifold slowly.Mind you will need someone in the car to hold it at about 3000 revs so it does not cut out when you do this.Refit pipe and give vigorious roadtest for about 10 miles.Mind it will smoke a lot so avoid busy traffic!Smoke wont last for long. Ive had this method work on an astra with similar engine code and fault to your zafira.Thats what vauxhall do to try to clean up the carbon that builds up between the valve guide and stem as i know a tech who works for them.Also check when the engine oil has been changed as this leads to valve stick too.

Cam aiurea ce zic baietii astia
si linkul http://www.ilexa.co.uk/foru...opic,16418.0.html
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

Inca o intrebare:
Unde anume este senzorul de oxigen si senzorul de camshaft?

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata