Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
dupa cum am inteles ,incepand cu anul 2009 nu se va mai comercializa decat motorina Euro 5.
cum va reactiona motoarele diesel la acesta motorina?!
astia de le "pasa" de mediu si buzunarele lor zic ca: "acesta motorina face bine atat la mediul inconjurator cat si motorului", eu zic ca o sa ne abonam la "probleme tehnice" ,"pompa de injectie".
am mai auzit una:"chiar daca motorul este non euro sau euro2,nu se va intampla nimic chiar va functiona mai bine"........ Wink
astept cu nerabdare deznodamantul!
Skip ads

  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Eu am auzit ca daca motorul e facut pentru euro3 si pui euro5 se consuma mai repede motorina.
E adevarat?
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@ paull e adevarat, se consuma mai repede si nici nu mai unge internele motorului datorita continutului scazut de sulf
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
da se consuma mai repede dar merge si motorul mai bine
eu am simtit pe pielea masini mele ,bagam euro diesel (adica euro 4)si cineva mia zis baga dasta sa vezi cum e (adica euro 5) si intradevar era altfel dar se consuma si mai repede ,
de atunci nu am mai bagat ,una ca era si mai scumpa si 2 ca se consuma si mai repede ,in legatura cu moturul nu stiu sa se fi intamplat ceva la el din cauza motorinei,merge brici.
asta e parerea mea si va rog sa nu sariti pe mine
Skip ads

  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Subscriu si eu,la ceea ce a zis claudiu-cld.
Eu normal as baga Euro4 in continuare,dar daca din 2009 se va comercializa numai Euro5,nu avem de ales.Oricum nu cred ca va influenta functionarea motoarelor diesel intr-un mod negativ.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Si acum sunt multi care merg cu motorina euro5. In ceea ce priveste motoarele, nu vor fi diferente majore sau mai bine spus nu vom mai putea sa criticam calitatea slaba a carburantului. Doar pretul va fi o problema. Cati dintre noi nu se uita la pompa sa nu bage din aia scumpa?
Poate doar cei ce baga benzina in diesel sau cei de care vorbeam mai sus.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
interesant este faptul ca majoritatea motoarelor diesel E4si E5,au o concentratie mult mai mica de noxe fata de motoarele pe benzinaE4 E5!
de ce !
de ce scot motorina si nu benzina! Wink
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Benzina cu cifra octanica 100 polueaza mai mult decat cea care are 94?
Daca da atunci ar trebui sa se scoata cea de 100.
Skip ads

  • gxg_tm

  • Mesaje scrise: 1,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2002 ARY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
si eu am observat diferenta dintre euro4 si euro 5 (efix etc.)
adica motorul treage simtitor mai bine cu euro 5 dar se consuma si mai repede Wink
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu pot sa zic ca motorina euro 5 nu este pe placul pompei de injectie (vorbesc de masina mea) desi pompa are un an (reconditionata). Spun asta deoarece in vara am alimentat din Petrosani si am urcat spre lacul Vidra-Voineasa-Brezoi. Drumul fiind rau nu am putut sa merg cum as fi vrut dar cand am vrut sa fac o depasire mai tare a inceput masina sa tuseasca, sa nu se mai tureze, se aprindeau becurile in bord ca instalatia de pom si am dus-o numai la 2000-2500 de ture pana la Brezoi de unde am alimentat cu cea mai slaba motorina de la respectiva pompa (nu dau nume)iar pe Valea Oltului am turat-o de s-a ars si calamina din becuri. De atunci nu am mai avut probleme dar nici nu mai bag euro 5 in ea. Daca la anul gasesc numai euro 5 ori schimb motorul ori o donez.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ce motorina ai alimentat initial?
care este "cea mai slaba"?
te referi la motorina sau la statii peco?
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
o sa pun ulei in motorina, o sa ajung ca trabantistii...
Skip ads

  • gxg_tm

  • Mesaje scrise: 1,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2002 ARY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
eu am avut probleme co motorina euro 4 de la lukoil (nu mai pornea deloc la prima cheie ) si am alimentat cam jumate de rezervor de efix de la rompetrol si cand am plecat de la pompa a pornit brici si nu am mai avut probleme plus ca se simte , trage mai bine motorul
  • indy

  • Mesaje scrise: 1,093
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
In 2 ani am folosit (de curiozitate) doar de 2 ori motorina Euro5, 2 plinuri. Ce am constatat:
1-Mult mai scumpa Very Happy
2-Se consuma mai repede (cred ca e mai gustoasa si o haleste mai repede motorul)
3-Masina porneste la -15 grade dupa 3 zile de nepornire, mult, mult mai repede decat folosind Euro 4 (fara alti consumatori, aproape la sfert de cheie)
In rest, nu am remarcat nici o diferenta la 3000-3500 ture, se comporta la fel masina.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu folosesc doar motorina Euro 5 de la OMV si motorul(euro4,1,7CDTI) functioneaza impecabil.La capitolul consum depinde cum o calci .La turatii mari consum mare.Nu cred ca vor fi probleme pentru motoarele cu norma euro sub 5 daca alimenteaza cu euro5. Efectul folosirii motorinei euro 5 va fi un mediu mai curat. Mai ales vara , pe canicula ,in marile aglomeratii urbane, nu vor fi la fel de multe noxe .In Grecia am inteles ca pe timpul verii, in orase, este interzisa utilizarea motorizarilor diesel din cauza poluarii. La ce calduri sunt pe acolo la care s-ar mai adauga noxele emise de motoarele diesel nu ar fi un aer prea sanatos de respirat.
Pe de alta parte castiga mai mult si vanzatorii si indirect sunt mai multi bani colectati din impozite.Eu consider ca este o masura benefica in primul rand pentru mediul asta atat de poluat.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pe un diesel la care foloseam in mod curent motorina euro4, am bagat de vreo 2-3 ori motorina euro5. Nu am simtit sa traga masina mai bine. De fapt, ca sa fiu sincer, tragea mai bine motorina din rezervor si trebuia sa alimentez mai repede. Nu am folosit iarna, asa ca nu stiu cum era pornirea la temperaturi scazute.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
octav13 a scris:
ce motorina ai alimentat initial?
care este "cea mai slaba"?
te referi la motorina sau la statii peco?

am alimentat cu euro 4 de la MOL
ma refer la motorina nicidecum la statia peco-cred ca era euro diesel fara specificatia 3 sau 4.
daca ai trecut vreodata prin Brezoi sti despre ce benzinarie vorbesc.
  • 26mad

  • Mesaje scrise: 453
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
NU stiu exact cum stau lucrurile cu motorina, insa am bagat in a mea numai euro 4 de la omv, iar pe 31 am bagat nordic euro 5 sau cum se numeste de la petrom. mi-a crescut consumul cu 1.5 l la viteza de 130km/h. Mentionez ca nu am verificat presiunea in pneuri, iar ultima data cand am mers pe autostrada erau in jur de 10 grade, pe 31 au fost cam -2 grade... totusi nu cred ca pentru 12 grade diferenta ar tb sa creasca asa mult consumul
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Din experieta constatata alaltaieri cand am alimentat cu motorina E5 de la Petrom pot confirma faptul ca o papa mai repede . Am facut acelasi traseu pe care-l facusem acus o luna cu motorina E4 ( Oradea- Budapesta doar pe autostrada), acelasi stil de condus...130 tinuta incontinu si a papat 6,2 l/100km in comparatie cu 5,3 cat mi-a luat data trecuta. Sa fie influentat consumul si de temperatuta de -7 cat a fost acuma ? odata intrat motorul in regim nu cred sa il afecteze.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca deodata, de la 1 ianuarie 2009, toate rafinariile din Europa si mai ales din Romania si-au retehnologizat liniile de distilare si de extragere a sulfului si altor produsi care duc la poluarea mediului! Foarte bine!
Eu ma intreb de ce, daca este benefic pentru mediu si exista aceasta posibilitate de retehnologizare, nu s-a facut de mai mult timp? Nu cumva in Romania, asa cum ne este specific noua, sa vedem la "Peco" ca s-a schimbat numai eticheta si pretul, nu si calitatea?
Daca vom baga in rezervoare un produs mult mai rafinat si mai curat si mai pur, eu cred ca motoarele si valvele EGR si pompele de injectie ar trebui sa o duca mult mai bine pentru ca se elimina reziduurile, gudroanele, funinginea de care ne tot plangem noi ca se depune pe piese si le strica. Toti cei care au umblat prin vest spuneau ca se simte diferenta intre combustibilii lor si ai nostrii, cand la noi cadea pompa de injectie si se murdarea valva EGR vina se arunca imediat pe combustibil!

Poate ca de acum nu o sa mai curatam toata ziua valva mai sus amintita sau galeria de admisie, poate nu o sa mai reconditionam pompa de injectie la 150 000 km, poate nu o sa-i mai facem sa moara de invidie pe soferii de pe Saviem sau Raba cand acceleram mai agresiv in panta si lasam in urma o roaba de funingine! Poate! Dar eu nu cred! Cred ca in Romania va fi o schimbare de eticheta si pret! Atat!
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Chestionar

Motorina EURO 5
benefica motorului 27%
dezastru pentru motor 18%
nici o influenta 53%
108 voturi

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR