Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor! am doua probleme mari si late. In primul rand sa spun despre ce masina si motor e vorba : Vectra b `96 tip motor x18xe.
In aceasta iarna am avut o problema cu motorul de pe masina lucru ce m`a facut sa schimb motorul. Am luat alt motor,acelasi tip,SH. Mi s`a zis ca motorul merge bine,etc. L`am montat si surpriza ...nu porneste ...am citit codul de eroare (0340)==>Camshaft. Avand alt senzor l`am schimbat,motorul pornind dar din alte motive nu am putut circula cu masina,asa ca dupa rezolvarea problemei am dorit sa pornesc la drum de data aceasta intampinand alta problema,si anume becul la ulei aprizandu`se intermitent pe intreaga plaja de turatie. Atunci am zis sa rezolv problema prin eliminare dupa cum scrie si in carte (nivel ulei,sorb infundat,pompa uzata,lagare uzate) drept urmare am schimbat pompa de ulei,iar in locul sondei originale de pe masina am montat o sonda de dacie si un indicator de presiune. Aici apare una dintre cele doua mari probleme: presiunea la ulei dupa amorsarea pompei (manual) era 5-6,dupa ce s`a incalzit motorul a scazut la 3-4. Ok pana acuma,dar deodata au inceput sa bata tachetii,aruncand un ochi pe ceasul indicator de presiune am observat ca presiunea scazuse la 1. Dupa o noua pornire a crescut din nou presiunea dar la scurt timp a scazut din nou. Uleiul nu este nou dar nici la limita schimbarii(6.000 km uzura). Este Castrol Edge sport 10w60(inlocuitorul RS-ului). Asta ar fi una din probleme,a doua o prezint pe scurt : trepideaza rau motorul la relanti . Citit codul de eroare si din nou senzorul Camshaft. Motorul se tureaza,trage fara prb. In turatii nu mai vibreaza. Cam asta ar fi,astept sugestii. Multumesc !
Skip ads

  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am uitat sa precizez un lucru si pentru ca a expirat timpul de editare a postului postez din nou. La rece porneste greu. Mai exact porneste,se tureaza pe la 2500rot/min si dupa aprox 5 secunde se aprinde becul "Check Engine" si scade treptat in turantii pana moare.....
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Inca astept pareri ... Rolling Eyes
  • Tazz

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
du motorul inapoi....ca bun, nu e....
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
si daca il duci inapoi, iti dau eu unul , acelasi tip, absolut perfect si complet.
Garantez cu onoarea mea.
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
L`as duce dar cat am dat pe motor am dat si pe drum ...sunt din Caras Severin si nu se renteaza sa ma duc din nou pana in Giurgiu....
@invest20042001 ce pret ai la motor ? enumera te rog partile sale la vanzare. Multumesc!
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
motorul nu se vinde bucati. Este complet, inclusiv ambreiajul.
A functionat perfect pana la ........momentul impactului Smile Tablele s-au indoit, motorul este neatins ( masina a venit acasa pe roti purtata de propriul motor)
In pret nu intra electromotorul si alternatorul.
500 eurici. Motorul nu este al meu, eu sunt doar intermediarul si mentionez ca nu am parte la castig, doar prietenia cu vanzatorul (prietenie care in multe cazuri nu se poate cumpara in bani iar eu chiar cred ceea ce scriu.)
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ar mai fi ceva de trecut in revista pentru a se trage o concluzie, si anume,motorul era tare jegos inauntru. Mai mult ca sigur s`a folosit ulei mineral si nici nu a fost schimbat la timp. Daca eu am bagat un ulei mai subtire nu e posibil sa fi curatat toata mizeria si sa se infunde pistonasul din pompa de ulei ? Chiar am specificat in primul post ca la primele doua porniri motorul nu facea figuri de genu acesta.

LE: @invest20042001 esti prea scump...
Skip ads

  • andreicristea

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
incerca sa speli motorul de toata mizeria si dupa vezi daca mai face probleme
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
andreicristea a scris:incerca sa speli motorul de toata mizeria si dupa vezi daca mai face probleme

Zi`mi te rog prin ce modalitate te referi. Stiu ca se poate curata si cu uleiuri speciale,sau sa desfact motorul?
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
motorul trebuie desfacut sigur
trebuie sa rectifici linia, cuzineti noi, segmenti si pistoane (daca au uzura prea mare) ,kitul de distributie, pompa de apa, kit garnituri si manopera
rectificate supapele, plus cine stie ce daca zici ca se aprinde check-ul posibili senzori defecti sau instalatie electrica
daca tot bagi bani mai bine il faci pe al tau, posibil sa fie mai bun ca asta, e trecut in acte etc
piese sh iti recomand sa le iei doar dupa ce le-ai probat, pentru ca o sa iei numai tepe
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daca ar fi linia slaba ar trebui sa am presiune la rece macar,iar eu am specificat ca presiunea creste si scade cand are chef ...acu` e 4,acu` e 1 ..si tot asa...iar restul de piese enumerate nu le vad rostul ....pentru ce segmenti si pistoane ? da mai multe detalii daca tot ai inceput. Argumenteaza!
Skip ads

  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
nu mai am nimic de adaugat
iti urez succes in gasirea problemei
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
da..deci nu am avut incotro si m`am pus pe desfacut. Vibrochenul era in ultimul hal! am gasit cuzinetii gauriti,iar motorul parca ar fi functionat cu noroi,asa mult jeg am gasit in el...
Am ajuns tot la motorul meu. In sfarsit ma pot folosi de masina. Acuma trebuie sa rezolv problema cu sonda lambda si senzorul de temperatura.
Manopera nu am platit`o pentru ca eu am fost mecanicul. Smile numai bine!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR