Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Mariusgeorge

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am o Astra G 1.8 16v an fab 2000 (115 cp nu de 125 cp). La rece cind o pornesc motorul sta turat. Am asteptat pina la 2 minute sa vad daca scade turatia dar degeaba. In momentul cind ii dau prima pedala revine la turatia normala. Dar numai cind motorul este rece. Cind e cald porneste la turatia normala. Am avut inainte un vectra 1.8 8v si pornea normal fara sa fie turata. Tot la rece se aude clampanind ceva pe la motor. Dupa citeva minute dispare si merge de nu-l auzi (silentios). Care ar fi motivele dupa parerea voastra ?
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Pai nu stiu cum e la benzine (am Diesel) dar am mai citit pe aici ca atunci cand motorul e rece are ceva de genul shoc automat care asta face pana se incalzeste motorul. Il tine putin turat ?!?! Mai citeste pe la probleme la relanti ca sunt o groaza de topicuri pe tema asta.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
la cele pe benzina exista un auto-shock sa zic asa...

fatza de ralenti-ul la cald, la pornire trebuie sa ai cu vreo 300ture mai mult timp de cateva minute (in functie de temperatura motorului); daca motorul e deja cald perioada asta e ff scurta....
  • Alex astra

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 1,4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutare am o Astra f din 92 1.4 si am o problema cateodat masina se tureaza singura si ramana turata si consuma ff mult 10 , 12 daca ma poate ajuta ?
Skip ads

  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Din cate stiu e normal, la fel mi se intampla si mie cand pornesc masina cu motorul rece, porneste si acea pompa de aer si sta turata la aprox. 1100rpm timp de aproximativ 2 minute cat functioneaza pompa de aer dupa care revin la normal .
  • Alex astra

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 1,4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu la mine se tureaza si cand e motorul cald de exemplu cand o scot din viteza la semafor , stii cumva un servis prin bucuresti sa o pun pe tester undeva mai ieftin asa?
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu e cumva IAC sau senzorul de temperatura? reseteaza putin ECU scotand borna de la baterie vreo 20-30 min, apoi pui contactul, il tii vreo 10 secunde, iar apoi pornesti mootrul si il lasi asa 10-15 minute, fara sa apesi acceleratia. bafta
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Alex astra, ai PM(Private message) ca sa nu stricam topicul omului.
Salutari !
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare.Am un corsa z12xe 110.000 de km problema este urmatoarea dimineata cand o pornesc se tureaza pana in 2000 de ture apoi scade normal pana la 1200 unde sta pana se incalzeste(socul automat), intrebarea mea este daca e normal sa se tureze pana in 2000 de ture, daca este motorul cald se tureaza pana in 1500 si scade pana la 700 turatia de la relantiu in rest masina merge foarte frumos relantiu stabil.Multumesc anticipat!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR