Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • marmotix

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
da a fost in showroom .pe baterie e scris si varta si gm deci e originala.
Skip ads

  • colbert

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 1.7 cdti Z 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
De ce iti bati capul? Masina e in garantie . Dute pe capul lor!
  • marmotix

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
vad ca ai accelasi model ca al meu tu ce baterie ai? si de cati ah?
  • colbert

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 1.7 cdti Z 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Exact ca a ta. varta de 60 A
Skip ads

  • siirm

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 3.0 CDTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
marmotix a scris:acum am verificat si avea stantate 2 cercuri :unul care avea pe margine numere de la 1 la 12 si avea indicata cifra 3 iar celalat avea nr de la 05 la 14 si era indicat 08.


Asta inseamna ca bateria fizic a fost fabricata in luna martie anul 2008. Deci bateria are 2 ani.
Pe masina mea bateria originala a fost un GM Varta.
  • flo_speed

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ma sa intamplat si mie sa mi se aprinta abs si imi ingreuna directie din cand in cand si m am dus la electrician si mia scimbat releul de incarcare . ma costat 500 roni piesa si manopera asta sa intamplat vara trecuta .pana astazi nu am avut probleme cu pornirea dar astazi mi sa intamplat ceva ciudat ...... cand am vrut sa o pornesc de dimineata nu mai aveam nici pic de curent nici sa deskid usile din telecomanda am deskis cu kea si doar ledurile de pe comenzile de pe volan se aprindeau si se stingeau intermitent . nu stiu ce sa intamplat cu bateria .....tinand cont k ieri am pornit vara vreo problema ..... dak stie cineva sa mi spuna si mie ce sa intamplat . si banuiesc k imi trebuie o baterie 9 . multumesc
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Vezi ca poate s-au oxidat bornele. Desfa-le, curatale bine cu smirghel,unge-le cu putina vaselina, monteaza-le la loc si vezi daca s-a schimbat ceva. Pana sa iti cumperi alta baterie, incearca cu una de imprumut, poate nu ea e cauza.
  • Dan56

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema, si rog sa posteze doar cei care pot da un raspuns concret, nu pareri Rolling Eyes .
Prin august, dupa 2 ani si 8 luni de la cumparare, m-am gandit sa controlez nivelul de electrolit din baterie. Am constatat ca lipseste ceva, drept care am completat cu apa distilata. Problema e ca, lucrand in garaj si in semiintuneric, am pus prea multa, si am fost nevoit sa scot. Cam multa: ~250 ml din toate celulele. Bateria e din 2007, saptamana 39. Deci, teoretic, ar trebui sa mai mearga cel putin iarna asta.
Acum, de cand s-a racorit, necirculand cu masina 10 zile (circul cu cea de serviciu), cand am vrut s-o pornesc, n-a vrut: 11 V, atata-mi indica. Am masurat electrolitul: 1,20 concentratie. Deci e clar, nu mai corespunde densitatea. Dupa ce-am incarcat-o vreo 16 ore, a pornit fara probleme, iar pe tester mi-a dat 90% ok.
Intrebare: se poate face ceva? M-am gandit sa scot din electrolit si sa completez cu altul, cu o concentratie mare, astfel incat s-ajung pe la 1,24-1,28, dupa care s-o incarc. Gresesc cu ceva, facand asa? N-as cumpara, inca, una noua, cred c-as mai putea trage de asta vreun an.
Skip ads

  • EL-GABRY

  • Mesaje scrise: 1,477
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Pe Astra H a mea, Z13DTH-2007, am o Varta de 60Ah, cred ca originala a masinii, deoarece are sigla GM pe ea. Pe gerul asta, cam da semne de oboseala. E deja a 5 iarna cu ea. Am si eu cateva intrebari:
1. Cat e durata medie de utilizare a unei baterii?
2. Cati amperi "baga" alternatorul de pe Astra H 1.3CDTI?
3. Pot pune baterie mai mare de 60Ah pe ea? Care e maximul admis (sa se incarce optim), asta daca imi incape fizic in suport.
4. Nu am avut o parere prea buna despre Rombat, insa noile Premier au referinte destul de bune. Care ar fi recomandata pentru masina mea, tinand cont de alternator?
5. Pe site-ul Varta, vad modelul meu ca este echipat cu 4 feluri de baterii:
a) BLACK dynamic 12V 53Ah 470A
b) BLUE dynamic 12V 60Ah 540A
c) BLUE dynamic 12V 72Ah 680A
d) SILVER dynamic 12V 74Ah 750V
In concluzie, as putea pune o baterie de 72-74Ah, fara probleme? Bine... Silver dynamic, sunt cam scumpe, dar as putea gasi un echivalent in alta parte.
6. Are vreo influenta negativa daca pornesti un autoturism echipat cu baterie de 50-55-60Ah cu cabluri electrice conectate la o autoutilitara cu baterie de 12V-95Ah? Ca la firma la mine, cam asa se pornesc masinile zilele astea...
  • EL-GABRY

  • Mesaje scrise: 1,477
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2009

  • Mesaj Privat
In asteptarea raspunsurilor voastre, m-am uitat pe bateria de pe masina mea si scrie:
VARTA 12V 60Ah 370A (DIN) - VE
62 01 252 . ET
Doar 370A? Sau inseamna altceva, conform anuntului de vanzare de aici, adica ar fi echivalentul unei baterii de 74 Ah si 750A
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
El Gabry

1 Durata medie depinde de modul cum o folosesti, in ce conditii, etc. 4-6 ani.
2 Scrie pe alternator citi amperi baga...
3 Nu conteaza cit de mare e amperajul poti sa pui si 1000 A, dar se incarca mai greu decit una de 100 A. Desigur, sa ai loc fizic.
4 Varta e buna.
5 Alegi in functie de bani, dar asteptarile sint pe masura
6 Nu conteaza.

PS
370 A este curentul debitat la pornire, de multe ori e marketing, ca W la audio...
Important la pornire este sa ai bateria incarcata, un motor de 1.6 porneste perfect iarna cu 60 A

Al meu de 1.4 se descurca cu 45 A.

PS1
Daca mergi iarna drumuri scurte, max 30-45 minute, bateria nu are timp sa incarce nici macar cit consumi la pornire...
Deci, dupa 1 saptamina, s-ar putea ca balanta sa fie negativa, deci nu mai ai curent...


PS2
Referitor la data stantata pe cutia de plastic, reprezinta data de fabricatie a cutiei.
Bateriile vin separat, cutiile goale si electrolitul plus elementii in alt container, ei pot sta in depozit si 2-3 ani, in felul asta.
In mod normal, o baterie de firma este fabricata cu cel mult 2-3 luni inainte de vinzare.
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu are cum sa fie echivalentul la cea de 74 Ah si 750 , omul zice si el sa isi vanda produsul , daca intri pe site la nemti o sa vezi ca au baterie Varta cu 74Ah si En 750

VARTA Silver Dynamic Autobatterie E38 12V / 74Ah *NEU*
Technische Daten :
Batterie Typ 12 Volt - 74 Ah - 750A/EN
ETN-Nummer 574402075
Schaltung 0
Endpolart 1
max. Länge (mm) 278
max. Breite (mm) 175
max. Kastenhöhe (mm) 175
Bodenleiste B13

, si probabil ca nenea ala o sa spuna ca asta este echivalentul la una de 100Ah , eu zic sa iti iei linistit una de 70 74 maxim si nu o sa ai nici o problema , un prieten are o Astra H 1.7 si avea tot de 60 Ah si a luat acum 2 ani o Varta de 72 Ah si nu a avut nici o problema , din contra porneste masina impecabil , a mea a decedat ieri si cea originala era Varta cu sigla GM langa ea de 70 Ah cu En 460 si am luat tot o Varta de 74 Ah si EN 750 , montat pe masina , a pornit impecabil , salutare
Skip ads

  • EL-GABRY

  • Mesaje scrise: 1,477
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Va multumesc.
Totusi, in anuntul ala este ceva adevar. Eu unul nu am vazut niciodata o baterie de 60Ah cu numai 370A. Cred ca e vorba de ceva standarde/norme de notatie.
Atase o poza gasita pe internet, incercand sa ma deslusesc cu aceste marcaje, unde se vada ambele notatii: DIN si EN. Acolo o baterie (tot Varta) de 340A DIN are 570A EN. Pe a mea am doar notatia DIN, de 370A. E clar ca e mai mare de 570A EN...
Ce e sigur acum, e faptul ca la mine bateria nu se incarca la capacitate datorita drumurilor scurte casa-serviciu=6Km si retur. Maxim cativa kilometri in plus daca mai face ceva cumparaturi.
Sa inteleg ca pot pune fara probleme 74-75Ah 750A pe masina fara probleme? Cu alternatorul nu m-am lamurit, dar daca pe site-ul Varta e trecut si 750A, cred ca e OK.

  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur ca ai alternator de 100 A , asa ca stai linistit poti pune 74 fara probleme bafta multa
  • EL-GABRY

  • Mesaje scrise: 1,477
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc.
E clar acum. Bateria nu s-a incarcat bine deoarece merg putin cu masina. La -24gr.C, a invartit un pic, dar masina nu a pornit. Am luat bateria in casa (ochiul magic era negru) si dupa o noapte de stat pe un batran Redac 625M, acum a pornit impecabil, ca vara pot spune.
Eu deja ma gandeam ca motorina a facut ace de gheata (dupa cum s-a exprimat un lucrator OMV) si trebuie sa duc masina pe platforma intr-un garaj incalzit.
Dupa incarcare, acel ochi bate in verde.
Tensiunea pe baterie inainte de a fi pusa pe redresor:12.19V
Tensiunea pe baterie dupa 12h de stat pe redresor, langa calorifer: 14.05V
Ciudat era ca atunci cand bateria era descarcata, Redac-ul isi declansa protectia dupa aproximativ 30 de secunde de incarcat. Se oprea, apoi pornea iar incarcarea. La un moment dat, nu s-a mai oprit si incarca fara oprire.
Cred ca achizitia unei alte baterii, se amana.
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca cel putin pana in toamna mergi fara probleme cu asta , inainte de iarna insa cred ca o sa trebuiasca sa iti cumperi alta , numai bine .
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu era ciudat deloc, daca bateria sugea 6-7 A, normal cind e descarcata la maxim...

Regula e simpla, regimul de incarcare al bateriei trebuie sa fie lent, deci 2-3 A.
Pentru asta, e nevoie ca bateria sa nu fie descarcata la maxim, de asta se ocupa alternatorul, mereu incarca cind mergi cu ea.
Numai ca, de obicei nu mergi suficient si bateria e in pierdere.
Pentru asta, mai ales iarna, e bine s-o incarci in casa, cam la 2 luni o incarcare de 15 ore cu 2-3 A.
  • !oana

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2012

  • Mesaj Privat
buna, am un opel astra h 1.3cdi, din 2006, si trebuie sa ii schimb bateria. As vrea sa imi recomandati una potrivita modelului, atat din puncte de vedere al caracteristicilor (V, ah, A), cat si al producatorului.
Multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Producatorul recomanda baterie de 60 A, insa poti pune una de 70 A fara grija. Ca marca, poti lua de la Rombat pana la Fulmen orice, in functie de buget. Incearca un Rombat Premier de 70 A.
  • !oana

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2012

  • Mesaj Privat
multumesc frumos pentru sfat, am ales pana la urma un rombat premier de 65, deoarece cei de la service au insistat ca una de 70 ar fi prea mare, si cum eu sunt incepatoare in domeniu, si imi era urgenta schimbarea am acceptat varianta de 65, dar merge bine Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR