Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sal am si eu o intrebare,de ce atunci cand dau pe avari motorul face urat ca si cum ar oscila acul la turometru,se simte motorul urat doar atat cand e pe avari dar si dupa ce masina e in mers si opresc la semafor motorul isi schimba mersul(opel astra 1,7 td(x17dtl) sa fie vrun releu nu imi pot da seama,unii spun ca ar fi normal dar parca atunci cand am cumparato nu facea asa.Multumesc
Skip ads

  • anndy

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2008

  • Mesaj Privat
antone mihai a scris:Sal am si eu o intrebare,de ce atunci cand dau pe avari motorul face urat ca si cum ar oscila acul la turometru,se simte motorul urat doar atat cand e pe avari dar si dupa ce masina e in mers si opresc la semafor motorul isi schimba mersul(opel astra 1,7 td(x17dtl) sa fie vrun releu nu imi pot da seama,unii spun ca ar fi normal dar parca atunci cand am cumparato nu facea asa.Multumesc
fa testul pseudoagrafa .posibil sa ai eroarea 0335-senzor turatie arbore
.aceeasi problema o am si eu dupa ce am inlocuit senzorul original defect cu unul after market,dupa nici 3000km.
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La tester cand am puso nu mi-a dat nici o eroare decat de egr pe care am rezolvato altceva nu.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Si-a revenit masina ?
Care era cauza ?
Skip ads

  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat tot asa face nu stiu ce are, ma gandesc la alternator dar nu stiu sigur.
  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
in 90 la suta din cazuri .. la relanti ......scade turatia motorului si a rotorului din alternator , si cum releul de semnalizare , ia curent din circuit cu intermitenta , relul detecteaza scaderea tensiunii si incearca readucerea ei la valoarea normala ...si baga mai mult curent in infasurarea de excitare a alternatorului , creste campul magnetic intre rotor si stator .. ( cu motorul in relanti ) si se produce o mica forta ce o depune rotorul si implicit in mersul motorului
fenomenul se produce dupa ..sum se aprind becurile , nu ? releul detecteaza scaderea cand se aprind becurile , si cum se sting ..tensiunea in circuit revine ...si iara scade si iara revine ....si tot asa timp cat ai avariile puse ....ca sa te convingi ....de asta ...aprinde toate luminile faza lunga , faza scurta , aeroterma si avariile ..si masoara tensiunea la bornele bateriei ...si in acelasi timp turatii motorului ..in relanti .. ai sa vezi cum oscileaza ..... bafta
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Interesanta explicatia .
Insa de ce pana acum nu a facut asa ?
De exemplu : vin la semafor , scot din viteza , acul oscileaza pana la 750 rpm - masina se scutura , apoi urca la 850 rpm. Si ce e mai ciudat ca face mai mult in zona de ,,tranzitie" a apei intre 80 - 90 grdC.Uneori insa si la 90 grdC.
  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Atunci problema cu oscilarea turatiillor vine din alta parte , ddf eu am raspuns la treaba cu oscilatia la relantii cu avariile aprinse si oscilatiaa in ritmul avariilor ....., la tine cum zice si colegu anndy ...mai ales daca zici ca o face la cald ...cu uleiul incins .. poate sa fie senzorul de turatie al arborelui cotit sau arborelui cu came ,senzorul clapetei de acceleratie, motorasul-pas cu pas de la clapeta de acceleratie , trage aer fals pe undeva ...filtru de aer infundat ...etc ....intrebarea cu de ce nu a facut si pana acum ..? asta da de gandit , de exemplu ( e doar un exemplu ca sa nu fiu inteles gresit ) senzorul de turatie al aborelui cotit ....e murdar in cap, ( locul unde face contact cu arborele cotit ) si iti trimite impulsuri gresite la ecu-in momentul revenirii in regim de relanti si la relanti sa-si revina ......deci a mers pana acum si acum face fitze ...bafta
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Foarte corecta explicatia colegului mario&bandit , la care se adauga si capacitate scazuta a acumulatorului iar afirmatia colegului anndy total eronata , ce treaba are senzorul de turazie ( in caz ca da impulsuri aiurea ) cu mersul la relanti si avariile sau semnalizarea bagata .
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Fenomenul se manifesta doar cand scot din viteza , pe liber adica . In rest insa relantiul este stabil. Instabilitatea asta , fff. suparatoare , e doar pret de cateva secunde.Si nu chiar mereu.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR