Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 Y1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
help
La mine e o problema tare ciudata, la care nu am gasit raspuns, deci: turez pana la 2200 sau 2500 de ture si se simte cum masina pierde efectiv putere, scade si turatia, adica turometrul pica la 2000 nu exagerez, la 2000 si masina ar merge ca fara turbo, scoate un sunet mai gros, si nu am idee ce poate fi
De o luna am inlocuit EGR-ul ca mi se aprindea beculetul si la test o iesit ca nu lucreaza si l-am inlocuit, si de cand l-am inlocuit nu se mai aprinde la nici un fel de viteza
Aveti niste sugestii despre ce ar putea cauza aceasta pierdere de putere? Y17DT
Skip ads

  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
darius_86@ buna,daca accelereaza greu poate fi si de la debitmetru(debilmetru cum mai spun altii ca da multe batai de cap:)) )
bun,sa imi spun si eu problema cu care ma framant de cateva luni bune si imi macina nervii,am vrut la un moment dat sa ma si scap de masina dar parca nu ma lasa inima pt ca am bagat prea mult in ea.
Problema mea suna cam asa,acceasi veche poveste ,lipsa de putere,urca foarte greu kilometrajul,daca plec cu ea de pe loc mai brusc da in nas ff tare,de la 100 km urca greu pana la 150 de unde nu mai vrea(acum o vara am mers cu ea maxim pe autostrada,174km/h /4000turatii treapta a5-a)Am curatat valva EGR,dar eu nu am reusit sa misc tija aceea(am pus gura si am incercat sa vad daca valva ii sparta si tinea presiunea),am fost si pe un test dar nu mi-a probat masina in mers,doar pe loc si a zis ca ii ok.La mine nu se simte turbina aproape de loc cand intra(foarte slab de parca nu ar avea presiune deloc:( )Si mai o problema la 2000 de ture(in orice treapta) se aude un sunet urat ca si cum ar bate ceva si se si simte tare iar dupa ce intra turbina nu se mai aude.Am fost la mecanici am probat suportul motor,toba,tot dar nimic pt ca mi s-a spus ca intra motorul in trepidatii la acea turatie si se poate sa fie tamponul motor dar nu ii.Pls am si eu nevoie de ajutor sa imi rezolv si eu problema ca nu mai suport sa merg tot asa la toti "meseriasii".Poate stiti pe cineva prin timisoara care se ocupa cu testere si imi poate face o diagnoza BUNA.Va multumesc si app intalniri in Timisoara nu se fac?
Va doresc TUTUROR UN AN NOU PLIN DE IMPLINIRI SI BUCURII!La Multi Ani!Smile
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Cu diagnoza te ajuta CristianTM.
Intalnire ClubOpel Timisoara
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ms,am sa iau legatura cu el sa vad ce spune:) si totusi cand ii intalnirea ca nu am vazut si is cam multe pagini sa aflu exact data:D ms inca odata
Skip ads

  • cristi pop

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salutare un an nou mai bun valva egr ai curatato dac nu ai curatato curato te rog si vezi dupa are aceste simtome
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
da,am curatat-o si nu am sesizat nici o diferenta(exact la fel) eu unu am incercat sa misc acea tija ce o are EGR-u dar nu am putut si nu am mai insistat dar am curatat-o cat am putut de bine cu spray super cleaner de la locttite si cu diluant.am incercat membrana si nu era sparta.am mers si fara debitmetru si am si schimbat cu un altul si tot asa mergea.eu am senzatia ca nici nu imi face presiune turbina pt ca nu se simte cand intra, din contra da usor in nas.nu am nici o eroare in bord....
  • BC-15-ANK

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
De cateva zile merg cu mufa de la debitmetru scoasa si pot sa spun ca felul in care trage masina acum la 2000-2500 de ture,tragea inainte la 3000+.Acum nu stiu daca sa schimb debitmetrul cu unul nou sau sa raman asa..cert este ca s-a schimbat total mersul masinii.
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
paia atunci ai gasit raspunsul....daca masina iti merge mult mai bine inseamna ca ai un debitmetru obosit.daca mergi faradebitmetru,masina intra in sistemul de avarie(niste parametri standard) nu ii indicat sa mergi asa,daca masina merge mai bine fara ,cumpara unul nou si iti va merge cu siguranta muult mai bine.bafta
Skip ads

  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
buna,am revenit,am verificat azi daca acea tija din spatele turbinei (wastegate,cred ca asa ii spune) functioneaza dar spre surpinderea mea nu se misca deloc(am aceelerat pana la 5200r/m).Parghia de la turbina se misca daca o dau manual(am vrut sa verific daca nu ii intepenita din turbina)Deci sunt umpic mai aproape de un raspuns,ce poate fi?sa iau o alta electrovalva?mai are vreo legatura asta cu EGR-ul sau ce poate fi?va multumesc
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Miscarea tijei in regim dinamic e nesemnificativa si abia sesizabila (1-2mm). Functionarea electrovalvei si a wastegate-ului se testeaza cel mai bine cu OP-COM-ul, dai comanda de activare si urmaresti miscarea tijei.

Uite aici, test facut de mine:

  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
clipul ala l-am urmarit,iar la mine mi-a zis un mecanic ca nu se misca deloc (eu acceleram si el se uita sub masina cu lampa). Am facut testul si turbina nu baga presiune decat de la 3500 se egalizeaza.
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
turbinele astea de y17dt se pot curata?intreb pt ca imediat cum se mai incalzeste afara voi demonta chiuloasa pentru inlocuire garnitura si ma gandeam ca daca tot desfac atatea sa curat si 'melcul".
Skip ads

  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,se poate curata numai eu te sfatuiesc sa o duci la un meserias care se ocupa numai cu asa ceva.Dar daca masina iti merge ok,trage bine incearca tu sa o cureti in mers(un tunap daca nu ma insel) asa se cheama aceasta operatie dar de preferat cand vine caldura si sa ai motorul foarte bine incalzit.Cauta pe forum mai multe detalii.Eu zic ca da roade dar daca vrei sa o dai jos nu cred ca ar strica pentru o mica intretinere.Bafta
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Baieti acea tija wastegate daca incerc sa o misc manual(cu mana) trebuie sa se miste?daca nu reusesc sa o misc inseamna ca ii intepenita ,nu?ca am inteles ca trebuie sa se poata misca manual.Daca ii intepenita ce se poate face?trebuie data toata turbina jos?si mai am o intyrebare cum verific electrovalva ce comanda turbina pt ca am cumparat una ieri de la dezmembrariii pierburg sper ca ii originala.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu ti se misca e intepenita. Tu nu aveai boost asa-i?

Probabil e jumatate deschis wastegate-ul. Dat jos turbina. Rolling Eyes
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
pai da probleme cu presiunea si nici nu se simte trurbina cand intra.abea dupa 3500 imi da presiunea relativ buna.in mers nush exact,dar cu siguranta se schimba treaba(diferente mult mai mari).Eu am cumparat si o electrovalva ca am crezut ca ii de la aia.Daca ii intepenita si trebuie data jos eu pot curata acea tija sau trebuie neaparat un specialist?.ms
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Visse a scris:Ce denumire pompoasa pentru o electrovalva , asa cum spunea colegul mai sus este electrovalva ce comanda valva egr nicidecum comanda turbosuflantei , si care functioneaza cam asa: la alimentare bobinei acestei electrovalve aceasta comuta un sistem pneumatic ( in cazut dat de tine valva EGR ) la un sistem vacumatic in urma acestuia tija din EGR este trasa lasand sa intre in galeria de admisie gaze de pe circuitul de evacuare, la oprirea alimentarii electrovalvei , aceasta decupleaza valva EGR de la sistemul vacumatic efectul fiind eliberarea tijei din valva EGR si oprirea gazelor de evacuare sa intre in galeria de admisie .Practic elctrovalva comuta sistemul pneumatic al EGR la mediul ambiant atunci cand alimentarea ei este taiata.Am descris in mare cum functioneaza valva din poza data de tine , scuze daca explicatia mea nu a fost mai explicita .
salut poti sa mi dai si mie un sfat ca ma inebunit masina asta a mea este un opel vectra motor x20dth problema mea este ca de la viteza a 3 in sus nu mai trece de 3000 turatii si mi se aprinde beculetu de 3 saptamini tot verific la ia pe tester mia dat p0400 am curatat tot ce se poate curata egr admisie rezervor si tot asa se comporta am schimbat debilmetru si egr de la un coleg tija de la turbo se trage si are vacum incercind sa o trag cu mina este foarte dura problema care este cred electrovalva nr 5 nu face vacum cea de linga ia face dar cea care comanda clapetele nu cine o comanda pe asta?o fii vreo problema eslectrica pe undeva? problema ca am schimbat si vreo 3 electrovalve si la fel tija de la admisie nu misca stii ceva care ar putea sa ma ajute stau in franta si daca o duc la garaj aici astia ma usuca multumesc frumos
  • cosmache

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salutare !! la fel cum spune adrian.petrea aceleasi simtome are si masina mea un opel astra G 2.0 DTL an 2001 . la mine se simte ca trage masina cum trebuie pe la 2000 RPM cel putin la mine am inteles ca e normal pentru ca am turbina cu geometrie fixa. pana aici este ok , dar exact cum spune adrian in legatura cu viteza si la mine este tot la fel se duce cam pana in 140km/h chiar azi o mai probai , mentionez ca la 140km/h , in treapta a-IV-a pedala de acceleratie era cam la podea!! este normal ??? . Iar in bord nu am nici un martor luminos cara sa ma avertizeze ca nu este ceva in regula. Tin sa cred ca si combustibilul conteaza foarte mult.
Astept si parerile voastre ! Multumiri anticipate !

Si aici este un video unde se poate vedea unde este EGR-ul la cei care au motoare 2.0 DTL SAU DTI .
  • Cryss2010

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ar trebui verificat si acest senzor. La mine cand indicatorul era sub 70 grade tragea normal, apoi cand urca incepea sa ma lase exact cand sa intre turbo.
  • cosmache

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cryss2010 a scris:Ar trebui verificat si acest senzor. La mine cand indicatorul era sub 70 grade tragea normal, apoi cand urca incepea sa ma lase exact cand sa intre turbo.


salut ! la ce senzor te referi mai exact ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR