Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Cryss2010

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Senzorul de temperatura apa.
Skip ads

  • adi_skoda

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
ce rol are senzorul de temperatura in functionarea motorului ce daca nu iti indica temperatura la apa nu ar mai trebui sa funcioneze ? nu cred ca are vro influenta asupra functionarii mororului
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Am un 17 dti. Acum o saptamana Am avut probleme cu calculatorul pompei de injectie ( am ramas cu ea in drum, nu se mai alimenta). Un tel. la mecanic si asta mi s-a spus. Am dat calculatorul jos refacut lipituri, montat de mine. A mers 100km super bine parca maibine ca inainte. Acasa am fost nevoit sa dau calc. din nou jos sa-l remontez(montasem un surub in alta parte). La remontare am prins din greseala firele cred ca de la senzorul de turatie facand masa a ramas turata si nu se accelera. Pana la urma m-am bagat sub ea si am vazut ce am facut. am refacut firele si am rezolvat problema. Problema ca acum are intreruperi la relanti (dupa ce se incalzeste motorul cca 30-40km) si la accelerare intre 1600 si 2200 turatii parca ar avea un gunoi in alimentare. Nu se aprinde nimic la bord. Va rog un sfat! Multumesc!
  • darius11

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Y17DT: nu trage pana cand intra in functiune turbina ?
Eu stiam ca turbina intra in functiune odata cu pornirea motorului !
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Exact, dar s-a incetatenit un limbaj de diletanti pe care, din nefericire, il preiau foarte multi. De fapt turbina "intra" in momentul in care presiunea produsa depaseste presiunea atmosferica, deci incepe sa aiba eficienta asupra amestecului carburant.
  • asandulescu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am avut si eu probleme cu masina. Nu tragea deloc. am resoftato si tot puturoasa era. am curatat debitmetru si am reusit sa il stric de tot. am cumparat duar senzorul(pierburg) si l-am inlocuit. timp de 3 ani am mers la zeci de mecanici si cunoscatori. nimeni nu a stiut ce are masina. in afara ca nu tragea si intrerupe daca o calc brusc. daca o calc progresiv merge bine. pe unde ma duceam spuneam ca am debitmetru nou si ca nu e de le el. pe tester nu apare nimic legat de el(am tester propriu si am fost si la reprezentanta si la multi altii). intr-o zi am facut proba cu un debitmetru de la un prieten si parca tragea mai bine. am riscat si am luat unul nou de origine bosch si am rezolvat problema. masina trage foarte bine cat pt 75 de cai reali. acum am ramas cu intreruperea dar nu renunt pana nu o fac singur.
Va fac o lista cu tot ce am schimbat poate va ajuta cu ceva.
-pompa motorina
-calculatoare(si de injectie si principal)
-pompa vacum
-debitmetru
-curatat egr
-furtune vacum
-resoftat
-senzor barometric.

Concluzia: mare atentie la debitmetru, la furtunasele de vacum care crapa rpd. daca mai reusesc ceva va anunt ca poate mai ajut si pe altcineva, ca si eu m-am chinuit mult si am cheltuit cat nu face masina.
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Banuiesc si eu electrovalva de la supapa EGR, cauza ca uneori trage greu pana in 1800-2000 mai ales in treapta 2.

Daca asta o fi problema nu am de gand sa dau 500 de lei pe un rahat de electrovalva care nu face decat sa deschida un circuit, de aia vreau sa va intreb...face altceva valva asta inafara ca deschide circuitul spre EGR? Adica are o intrare si o iesire nu?
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Electrovalvele, daca nu sunt arse ( mai greu asta), se pot repara. Este un topic deja cu tot cu filmulet. Bafta! Se ne spui ce-ai rezolvat
Skip ads

  • C.Razvan

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Pana la urma am remapato si masina merge asa cum trebuie....problema care continuua este ca pana 1800-2000 cand motorul este rece pot accelera cat vreau ca nu urca in ture cum ar trebui....dupa ce o fortez putin si motoru se incalzeste merge si la turatii mici cum trebuie...eroare nu imi da!ati stii oare la ce ar trebui sa ma mai uit?multumesc frumos
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
daca ii dai de cap anunta-ma si pe mine. eu ambandonat deocamdata problema ca face ocazional doar.
  • C.Razvan

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Pai ocazional face si a mea insa tot vreau sa ii dau de cap....
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu cred ca este foarte normal sa nu svicneasca cu motorul rece la turatii mici ,orice motor diesel face asa,eu am 1.9cdti si nu fortez motorul pina nu se incalzeste pentru ca nu are cum sa traga ca atunci cind e cald.
Skip ads

  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Azi am curatat si eu electrovalva de la EGR, am curatat-o, am facut si teste cu o sursa reglabila de 24vdc.

I-am pus doua furtune pneumatice. Pe intrare unul de 6 si pe iesire unul de 8 ca sa fac teste.

I-am dat tensiune de la 0,5V pana la 12V si am observat ca nu e doar ON-OFF, de pe la 1.5V se simte actionarea la debitul de aer pe care il trageam.


Filtru ala din partea de sus era pot sa zic foarte murdar, insa sita aia circulara asa si asa.



La final am asamblat-o la loc si am pus-o pe masina. Am facut un test si parca e veca mai bine dar tot nu sunt multumit.
Voi scimba si garnitura egr-ului ca vad ca am multa mizerie pe la imbinare. Probabil o sa-l mai suntez odata pentru a vedea daca e de la egr sau nu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR