Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ti-am mutat intrebarea la locul potrivit. Pe viitor te rog sa fii mai atent. In acest topic gasesti interpretarea codurilor mentionate de tine. Daca vrei un catalog cu codurile de eroare lasa-mi o adresa de email. Numai bine.
Skip ads

  • nicksan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007 Z1.9DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc mult !
adresa de e-mail este: nicolae_niculescu@yahoo.com
  • kosmin_2010

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra OPC 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Las si eu o adresa de e-mail pentru coduri va rog !

munte1anu_c_89@yahoo.com
Scuze
Va multumesc frumos !
  • ovidiu_bsf

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am aceiasi problema cu a lui Cracauta Salut,

Sunt nou pe forum, am o Astra H combi 1.3 dth 90 cp cu ceva probleme.Ieri, pentru a doua oara, mi-a aparut martorul cu cheita si mi-a taiat turbina...De 2 ori...Prima oara dupa un regim de blana de vreo 10 minute pe la 4000 ture si a doua oara la regim linistit de vreo 2000 de ture...Am oprit/pornit motorul si problema s-a rezolvat de fiecare data.Alta chestie interesanta e ca a inceput regenerarea de 4 ori in 250 de km(am scos-o pe centura de fiecare data sa isi faca treaba si am mers constant 2500-3000 rpm)Am facut testul cu agrafa si am urmatoarele erori

1) ECN 161450 - asta banuiesc ca e de la cheie pentru ca imi mai da uneori rateuri (bateria a fost schimbata cand am cumparat masina)
2) ECN 24312 - Asta cred ca a fost de la EGR - prima oara cand mi-a taiat turbina am crezut ca e de la EGR si am fost sa il curat iar la service am constatat ca EGR-ul era super curat in schimb avea un vacuum rupt.Ca si simptome la eroarea asta, se zguduie un pic motorul la oprire de zici ca are vreun suport rupt...
3) ECN 01807 - Asta cica ar fi de la electrovalva Turbo (care mai este denumita din cate am inteles solenoid sau convertor presiune)

Am un prieten care la aceleasi simptome la motorul de 1.7 a schimbat electrovalva aia.Eu as vrea sa fiu sigur de problema inainte sa arunc banii pe fereastra.Ma poate ajuta careva cu o parere? a mai avut careva eroarea #3 a rezolvat cu schimbarea electrovalvei?

Va multumesc anticipat



Eu am schimbat EGR, insa tot probleme am cu 24312, dupa care 01807. Oare trebuie electrocalva turbo? Ma ajuta cineva?

Multumesc
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@ovidiu_bsf
P1614 - nu e chiar de la cheie, CIM-ul are contacte imperfecte;
P0243 - electrovalva turbo, verifica furtunase vacum si inlocuieste-o de proba cu alta;
P0180 - senzor temperatura motorina, fire intrerupte sau senzor defect.
Noroc.
  • adrian_micutu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2012

  • Mesaj Privat
va salut sunt nou pe forum si am martorul "masinuta cu cheia" aprins [masina este un opel astra h 2008 cu motor 1,7 tdci 81 kw.]
coduri de eroare memorate;-ecn068302 si ecn023452 daca ma poate ajuta cineva cu interpretare lor?
va multumesc.
  • Blebeanu Lorin

  • Mesaje scrise: 1,077
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut adrian_micutu, iata ce am gasit eu la motorul Z 17 DTJ:
- ECN 0234: Boost Pressure High Pressure- Presiune mare la turbina
- ECN 0683: Glow Device general Error- Ceva pe la bujii

Daca ai motorul de 81 Kw ( 110 Cp. ) eu stiam ca e motor DTJ ( si- n primul rand CDTI, doar avem Opel si nu Ford... )


Ultima modificare facuta de Blebeanu Lorin la Dum 14 Oct, 2012 6:10 pm, modificat de 2 ori in total
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
1.Ecn 0683 Glow Plug Circuit Open - minim o bujie arsa sau releu bujii
2.Ecn 0234 Engine Overboost Condition - posibil furtun spart sau mai grav ceva in neregula pe la turbina
da si tu un search cu eroarea uite aici!
Skip ads

  • adrian_micutu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2012

  • Mesaj Privat
va multimesc
o sa dau o fuga la cei de la opel sa ma lamureasca,
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut baieti! am o rugaminte, poate ma lamuriti si pe mine: daca am inteles eu bine, cand se aprinde masina cu cheia inseamna ca ai erori memorate. Daca acel martor se stinge dupa ce ai pornit motorul, inseamna ca erorile in sine au disparut si urmeaza a se sterge din memoria computerului de bord, sau unde se memoreaza. Ce as vrea eu sa stiu, cand se manifesta acele erori daca in mers nu se aprinde niciun martor? adica, nu ar trebui sa fii avertizat ca se intampla X lucru, X lucru ce ramane mai apoi memorat? Idea e ca aveam acea eroare cu lipsa de comunicare intre cheie si imobilizator ce mi-a disparut...dupa o luna aproape vad ca mi se aprinde iar masin cu cheia. Zic, iar da eroarea aia? cand ma uit, am alte erori,
P0014 - B Camshaft Position - Timing Over - Advanced or System Performance (Bank 1)
P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (asta nu stiu de ce imi apare ca la RAR, acum doua luni am iesit ok cu noxele...probabil pentru ca am mers cu ea ceva km la 2.200-2.300 RPM?).
P1463 A/C Pressure Sensor Insufficient Pressure Change
si ar mai fi una, foarte ciudata...daca am memorat eu bine, ECN 00425A. Imi poate explica cineva, mot-a-mot, ca la amatori, ce vrea sa insemne P0014, P1463 si ECN-ul? ca P0420 am inteles ca este cea mai ciudata eroare de la Opel. Atat de ciudata incat are si site propriu, p0420.com. Aceste erori insa, afecteaza functionalitatea masinii atata timp cat dupa pornirea motorului acel martor, masina+cheie, se stinge?
Multumesc mult pentru ajutor! Scuze daca formularea a fost ciudata, insa nu inteleg cum poti suferi de o boala fara sa ai simptome, ca sa zic asa.
  • ternipe

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
cand intru in meniul ascons acolo la zerourile alea multe mie imi apare 0001000001 la toate in loc sa fie numai 00000000000 ce credeti ca este. ma poate ajuta cineva.va multumesc
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
S-a ars un bec, apare avertizarea de 3 grade, avertizare lichid spalare parbriz..etc...nu trebuie sa-ti faci probleme sunt doar niste erori memorate Wink
Skip ads

  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Referitor la eroarea "din fabrica" pt z17dth (ECN 50074), la mine apare stocata cand temperatura exterioara e sub 6 -7 grade, deci vara e inexistenta, am verificat. Nu se aprinde "check engine", motorul merge normal, consumul e normal...alta eroare asociata nu apare...
  • AndiBAD

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Va salut
Am si eu 2 probleme si anume :1) No Communication with CAN-Bus (High Speed) 2) Cateodata am patit sa bag chia in contact,dau sa pornesc dupa ce se stinge ce trebuie pe acolo si imi clipeste cheita (martorul acela din bord) iar masina nu da nici un semn ca ar porni.Apoi iau contactu si ii dau direct nu ma astept sa se stinga si o ia, nu se mai aprinde nimci merge normal...
Idei ceva?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca clipeste martorul indica o problema de comunicare intre IMO si chipul din cheie. Cel mai probabil ai si eroarea P1614 ( ECN161450 ).
  • AndiBAD

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Bun si de ce nu imi apare si pe tester?
Se rezolva cu schimbarea bateriei?
In bord nu imi apare nici o eroare...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Apare daca-i testeru` priceput.
Cu schimbarea bateriei nu rezolvi nimic. Incearca la reprezentanta fixarea CIM-ului cu clema minune.
In bord apare eroarea daca folosesti metoda pseudoagrafa. Cauta si vei gasi.
  • VIPER1981

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare...am facut si eu testul pentru ca imi porneste foarte greu dimineata si nu stiu ce sa ii fac si am urmatoarele coduri de eroare:
ECN-68304
ECN-38002
ECN-38004
ECN-18005
Spuneti-mi si mie ce reprezinta sa stiu si eu ce am de facut pe mai departe.
Multumesc.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ai cel putin 2 bujii de incandescenta defecte. De acea iti porneste mai greu.
Martorul "masinuta cu cheia" ramane aprins dupa pornirea motorului?
  • VIPER1981

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
EDWIN bujiile sunt noi toate 4 schimbate acum o saptamana iar martorul masinauta cu cheie nu ramane aprins se stinge imediat ce porneste motorul si pana sa le schimb incepuse sa porneasca la fel de greu dimineata...sa fie de vina si bateria este pe masina din 2007 de cand a iesit din fabrica...nu mai are putere suficienta la pornire...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR