- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
nicksan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2007 Z1.9DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
- kosmin_2010
- *
- 2 mesaje
- din 08 Oct 2012
- Astra OPC 2005 Z17DTH
- Galati
kosmin_2010
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Astra OPC 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2012
- Mesaj Privat
- ovidiu_bsf
- *
- 2 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2004
- Covasna
ovidiu_bsf
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Am aceiasi problema cu a lui Cracauta Salut,
Sunt nou pe forum, am o Astra H combi 1.3 dth 90 cp cu ceva probleme.Ieri, pentru a doua oara, mi-a aparut martorul cu cheita si mi-a taiat turbina...De 2 ori...Prima oara dupa un regim de blana de vreo 10 minute pe la 4000 ture si a doua oara la regim linistit de vreo 2000 de ture...Am oprit/pornit motorul si problema s-a rezolvat de fiecare data.Alta chestie interesanta e ca a inceput regenerarea de 4 ori in 250 de km(am scos-o pe centura de fiecare data sa isi faca treaba si am mers constant 2500-3000 rpm)Am facut testul cu agrafa si am urmatoarele erori
1) ECN 161450 - asta banuiesc ca e de la cheie pentru ca imi mai da uneori rateuri (bateria a fost schimbata cand am cumparat masina)
2) ECN 24312 - Asta cred ca a fost de la EGR - prima oara cand mi-a taiat turbina am crezut ca e de la EGR si am fost sa il curat iar la service am constatat ca EGR-ul era super curat in schimb avea un vacuum rupt.Ca si simptome la eroarea asta, se zguduie un pic motorul la oprire de zici ca are vreun suport rupt...
3) ECN 01807 - Asta cica ar fi de la electrovalva Turbo (care mai este denumita din cate am inteles solenoid sau convertor presiune)
Am un prieten care la aceleasi simptome la motorul de 1.7 a schimbat electrovalva aia.Eu as vrea sa fiu sigur de problema inainte sa arunc banii pe fereastra.Ma poate ajuta careva cu o parere? a mai avut careva eroarea #3 a rezolvat cu schimbarea electrovalvei?
Va multumesc anticipat
Eu am schimbat EGR, insa tot probleme am cu 24312, dupa care 01807. Oare trebuie electrocalva turbo? Ma ajuta cineva?
Multumesc
Sunt nou pe forum, am o Astra H combi 1.3 dth 90 cp cu ceva probleme.Ieri, pentru a doua oara, mi-a aparut martorul cu cheita si mi-a taiat turbina...De 2 ori...Prima oara dupa un regim de blana de vreo 10 minute pe la 4000 ture si a doua oara la regim linistit de vreo 2000 de ture...Am oprit/pornit motorul si problema s-a rezolvat de fiecare data.Alta chestie interesanta e ca a inceput regenerarea de 4 ori in 250 de km(am scos-o pe centura de fiecare data sa isi faca treaba si am mers constant 2500-3000 rpm)Am facut testul cu agrafa si am urmatoarele erori
1) ECN 161450 - asta banuiesc ca e de la cheie pentru ca imi mai da uneori rateuri (bateria a fost schimbata cand am cumparat masina)
2) ECN 24312 - Asta cred ca a fost de la EGR - prima oara cand mi-a taiat turbina am crezut ca e de la EGR si am fost sa il curat iar la service am constatat ca EGR-ul era super curat in schimb avea un vacuum rupt.Ca si simptome la eroarea asta, se zguduie un pic motorul la oprire de zici ca are vreun suport rupt...
3) ECN 01807 - Asta cica ar fi de la electrovalva Turbo (care mai este denumita din cate am inteles solenoid sau convertor presiune)
Am un prieten care la aceleasi simptome la motorul de 1.7 a schimbat electrovalva aia.Eu as vrea sa fiu sigur de problema inainte sa arunc banii pe fereastra.Ma poate ajuta careva cu o parere? a mai avut careva eroarea #3 a rezolvat cu schimbarea electrovalvei?
Va multumesc anticipat
Eu am schimbat EGR, insa tot probleme am cu 24312, dupa care 01807. Oare trebuie electrocalva turbo? Ma ajuta cineva?
Multumesc
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- adrian_micutu
- *
- 12 mesaje
- din 12 Feb 2012
- Astra 2008 z17dtr
- Brasov
adrian_micutu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2012
- Mesaj Privat
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salut adrian_micutu, iata ce am gasit eu la motorul Z 17 DTJ:
- ECN 0234: Boost Pressure High Pressure- Presiune mare la turbina
- ECN 0683: Glow Device general Error- Ceva pe la bujii
Daca ai motorul de 81 Kw ( 110 Cp. ) eu stiam ca e motor DTJ ( si- n primul rand CDTI, doar avem Opel si nu Ford... )
Ultima modificare facuta de Blebeanu Lorin la Dum 14 Oct, 2012 6:10 pm, modificat de 2 ori in total
- ECN 0234: Boost Pressure High Pressure- Presiune mare la turbina
- ECN 0683: Glow Device general Error- Ceva pe la bujii
Daca ai motorul de 81 Kw ( 110 Cp. ) eu stiam ca e motor DTJ ( si- n primul rand CDTI, doar avem Opel si nu Ford... )
Ultima modificare facuta de Blebeanu Lorin la Dum 14 Oct, 2012 6:10 pm, modificat de 2 ori in total
- Bryan99
- ****
- 1,147 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
1.Ecn 0683 Glow Plug Circuit Open - minim o bujie arsa sau releu bujii
2.Ecn 0234 Engine Overboost Condition - posibil furtun spart sau mai grav ceva in neregula pe la turbina
da si tu un search cu eroarea uite aici!
2.Ecn 0234 Engine Overboost Condition - posibil furtun spart sau mai grav ceva in neregula pe la turbina
da si tu un search cu eroarea uite aici!
- adrian_micutu
- *
- 12 mesaje
- din 12 Feb 2012
- Astra 2008 z17dtr
- Brasov
adrian_micutu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2012
- Mesaj Privat
- Oryps
- **
- 424 mesaje
- din 07 Apr 2012
- Vectra 2005 Z20NET
- Bucuresti
Oryps
- Mesaje scrise: 424
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2012
- Mesaj Privat
Salut baieti! am o rugaminte, poate ma lamuriti si pe mine: daca am inteles eu bine, cand se aprinde masina cu cheia inseamna ca ai erori memorate. Daca acel martor se stinge dupa ce ai pornit motorul, inseamna ca erorile in sine au disparut si urmeaza a se sterge din memoria computerului de bord, sau unde se memoreaza. Ce as vrea eu sa stiu, cand se manifesta acele erori daca in mers nu se aprinde niciun martor? adica, nu ar trebui sa fii avertizat ca se intampla X lucru, X lucru ce ramane mai apoi memorat? Idea e ca aveam acea eroare cu lipsa de comunicare intre cheie si imobilizator ce mi-a disparut...dupa o luna aproape vad ca mi se aprinde iar masin cu cheia. Zic, iar da eroarea aia? cand ma uit, am alte erori,
P0014 - B Camshaft Position - Timing Over - Advanced or System Performance (Bank 1)
P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (asta nu stiu de ce imi apare ca la RAR, acum doua luni am iesit ok cu noxele...probabil pentru ca am mers cu ea ceva km la 2.200-2.300 RPM?).
P1463 A/C Pressure Sensor Insufficient Pressure Change
si ar mai fi una, foarte ciudata...daca am memorat eu bine, ECN 00425A. Imi poate explica cineva, mot-a-mot, ca la amatori, ce vrea sa insemne P0014, P1463 si ECN-ul? ca P0420 am inteles ca este cea mai ciudata eroare de la Opel. Atat de ciudata incat are si site propriu, p0420.com. Aceste erori insa, afecteaza functionalitatea masinii atata timp cat dupa pornirea motorului acel martor, masina+cheie, se stinge?
Multumesc mult pentru ajutor! Scuze daca formularea a fost ciudata, insa nu inteleg cum poti suferi de o boala fara sa ai simptome, ca sa zic asa.
P0014 - B Camshaft Position - Timing Over - Advanced or System Performance (Bank 1)
P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (asta nu stiu de ce imi apare ca la RAR, acum doua luni am iesit ok cu noxele...probabil pentru ca am mers cu ea ceva km la 2.200-2.300 RPM?).
P1463 A/C Pressure Sensor Insufficient Pressure Change
si ar mai fi una, foarte ciudata...daca am memorat eu bine, ECN 00425A. Imi poate explica cineva, mot-a-mot, ca la amatori, ce vrea sa insemne P0014, P1463 si ECN-ul? ca P0420 am inteles ca este cea mai ciudata eroare de la Opel. Atat de ciudata incat are si site propriu, p0420.com. Aceste erori insa, afecteaza functionalitatea masinii atata timp cat dupa pornirea motorului acel martor, masina+cheie, se stinge?
Multumesc mult pentru ajutor! Scuze daca formularea a fost ciudata, insa nu inteleg cum poti suferi de o boala fara sa ai simptome, ca sa zic asa.
ternipe
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
bluetux- Suspendat
- 1,386 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Alta tara
bluetux- Mesaje scrise: 1,386
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
- AndiBAD
- **
- 108 mesaje
- din 23 Feb 2012
- Astra 2006 Z19DT
- Brasov
AndiBAD
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2012
- Mesaj Privat
Va salut
Am si eu 2 probleme si anume :1) No Communication with CAN-Bus (High Speed) 2) Cateodata am patit sa bag chia in contact,dau sa pornesc dupa ce se stinge ce trebuie pe acolo si imi clipeste cheita (martorul acela din bord) iar masina nu da nici un semn ca ar porni.Apoi iau contactu si ii dau direct nu ma astept sa se stinga si o ia, nu se mai aprinde nimci merge normal...
Idei ceva?
Am si eu 2 probleme si anume :1) No Communication with CAN-Bus (High Speed) 2) Cateodata am patit sa bag chia in contact,dau sa pornesc dupa ce se stinge ce trebuie pe acolo si imi clipeste cheita (martorul acela din bord) iar masina nu da nici un semn ca ar porni.Apoi iau contactu si ii dau direct nu ma astept sa se stinga si o ia, nu se mai aprinde nimci merge normal...
Idei ceva?
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- AndiBAD
- **
- 108 mesaje
- din 23 Feb 2012
- Astra 2006 Z19DT
- Brasov
AndiBAD
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- VIPER1981
- **
- 305 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
VIPER1981
- Mesaje scrise: 305
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- VIPER1981
- **
- 305 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
VIPER1981
- Mesaje scrise: 305
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
EDWIN bujiile sunt noi toate 4 schimbate acum o saptamana iar martorul masinauta cu cheie nu ramane aprins se stinge imediat ce porneste motorul si pana sa le schimb incepuse sa porneasca la fel de greu dimineata...sa fie de vina si bateria este pe masina din 2007 de cand a iesit din fabrica...nu mai are putere suficienta la pornire...