Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am tras de ea. Problema e ca bara e la mai putin de 5-6 cm de modul si ajunge in bara fara sa iasa. Cred ca trebe dat modulul jos... dar si acolo sunt niste sigurante care n-am reusit sa le pacalesc. Aveam si o pozitia nasoala intins pe sub masina Smile
Skip ads

  • cecenia

  • Mesaje scrise: 195
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20 am scris eu cum se da jos , cel mai usor , decat sa dai bara jos mai usor roata .. si nici nu te chinui mult
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Mersi. Smile
Am sa mai incerc sambata. Poate reusesc cumva sa desfac mufele fara sa dau tot modulul jos
  • G_S_C

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am ajuns si eu in topicu asta, dupa ce-am vazut ca mi-a plesnit termoflotu si mi-a bagat ulei in vas, alta catastrofa la orizont, nu mai merge nici ac-ul nici ventilatorul de racire motor.
Dupa un test cu op com nu a rezultat nici o eroare, ventilatoarele n-au putut fi pornite nici din tester, sigurantele de 40 sunt bune, acum nu stiu unde sa ma indrept, ce sa mai verific in situatia actuala.
Sa fie ceva legat de ecm, mufe sau ce alte defecte mai pot cauza aceste anomalii, ca sa stiu ce mai trebuie verificat, ventilatoarele banuiesc ca nu crapau ambele in acelasi timp...
Skip ads

  • Marrio

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pentrut Astra G 1.7 DTI prima oara controlati rezistenta de pe radiator (nu ii mai retin numele ) maine voi pune cateva poze cu locatia. dupa lat la controlat ECM-ul si firaraia. drumuri intinse fara incidente neplacute
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Am o intrebare daca ma puteti ajuta. La astra g benzina z16xe, ventilatorul de racire al motorului are doua trepte de viteza? Intreb pentru ca la mine se aude foarte incet si parca merge la o turatie mica. Pina azi nici nu mi-am dat seama daca ventilatorul porneste. La alte masini se aude chiar tare. Astept pareri si sfaturi de la voi. Multumesc.
  • cecenia

  • Mesaje scrise: 195
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
rider1 , ventilatorul porneste in functie de temperatura motorului( pe treapta 1 sau 2) , atata timp cat nu ai probleme cu apa ( sa ajunga la temperaturi mari ) nu ai de ce sa iti faci probleme.
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Multam cecenia, dar chiar sa nu porneasca niciodata pe caldurile astea ? Am verificat rezistentele ventilatorului si sunt bune, sa fie din calculatorul ala de sub aripa ?
Skip ads

  • Marrio

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
uitate si la siguranta aferenta.dupa ECM-ul.bafta
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Unde este siguranta respectiva?
  • cecenia

  • Mesaje scrise: 195
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
rider1 a scris:Multam cecenia, dar chiar sa nu porneasca niciodata pe caldurile astea ? Am verificat rezistentele ventilatorului si sunt bune, sa fie din calculatorul ala de sub aripa ?

Esti sigur ca nu a pornit niciodata ? Daca apa iti sta la 90 , totul e perfect . Ai AC ? Cate ventilatoare ai ? Din ce an e masina ?
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat

Asa sta la mine acul de la temperatura. Ba da cecenia a pornit, dar eu credeam ca nu porneste. Treaba e ca porneste incet, are turatie mica si la turatia aia sigur nu ajuta motorul prea mult si acum cu caldurile astea acul s-a dus 1-2mm spre dreapta si a dat putina apa afara.
Masina e din 2001, are AC, doua ventilatoare.
Skip ads

  • cecenia

  • Mesaje scrise: 195
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
dai drumu la ac la cel mai rece,ar trebuii s mearga ventilatoarele pe ultima treapta (cel putin asa e la mine,eu am climatronic) asa vezi daca iti merg pe ultima treapta
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am dat si pe AC, dar parca si alea merg mai incet. Adevarul este ca nu stiu cam ce turatie ar trebuii sa aiba.
As vrea sa schimb si termostatul , am gasi FEBI BILSTEIN (TERMOSTAT) si senzorul de la termostat Vernet. A-ti mai pus marcile astea , or fi bune ?
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu ventilatorul climei sau si mai mult cu calculatorul care gestioneaza ventilatoarele. La pornirea A/C ventilatorul climei se invarte foarte putin dupa care nimic. Se aprinde martorul in bord (radiator+stea) dupa care daca continui sa tin motorul pornit, nu mai functioneaza nici ventilatorul racire motor, apa ajungand la temperatura de fierbere. Am scos mufa de la senzorul climei care este pe radiatorul climei, am pus contactul, iar ventilatorul climei se invarte de cateva ori si se opreste. L-am dat jos, l-am pus pe direct la baterie si functioneaza. Pe OpCom imi apar mai multe erori: 00021; 00012; 00011; 00163; 00002; 00022; 00004. Am vrut sa pornesc ventilatoarele cu OpCom-ul dar nimic. Ce credeti? Este doar siguranta de pe ven
tilator? Este calculatorul ventilatoarelor (HACM) defect? ce sa schimb?






Opel Astra G Y17DT Edition 2000, an fabr 2001
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut din nou. Dupa ce am pus ventilatorul la loc , am pornit motorul, am dat drumul la aer conditionat si surpriza: nu s-a mai aprins acel martor portocaliu (radiator+stea). Am ridicat capota si ventilatorul A/C functiona. In acea mufa de la ventilator am gasit apa. Asta sa fi fost problema? Greu de crezut.
Multumesc.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut si aici Eliade.
Sa inteleg ca acum functioneaza?
Sterge erorile de la modulul rãcire motor, mai mergi cu masina si pune-o din nou pe tester si vezi ce zice. Nu e exclus sa fi fost din apa din mufa.
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Poate ma puteti ajuta, la motor z16xe, benzina , cu AC, este releu sau relee la ventilatoarele de racire motor ?
multumesc. Am doua ventilatoare.
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Da, functioneaza. In zilele urmatoare o sa o pun din nou pe tester sa vad ce erori mai are. Sanatate tuturor.
  • 64xgeo

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y17DIT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
va salut!
va cer si eu ajutorul aici cu urmatoarea problema la un astra g din 2000, y17dt:
de cateva zile mi se aprind in bord cei 2 martori galbeni (cel cu steluta si check engine-ul); se aprind aleator, imediat dupa pornire sau in mers, indiferent de temperatura lichidului de racire. Motorul nu-si modifica parametri de functionare.
Pe tester (OP-Com) apar 2 erori :
00004 - A/C Pressure Sensor, no Signal (Signal Lead) si
P1540 - Air conditioning pressure signal invalid.
Am verificat cele 2 sigurante de 40 A si sunt ok. Din ce am citit pe aici, inainte de a da jos ECM-ul ar trebui sa verific rezistenta de pe ventilatorul de racire insa aici am o problema - mufa de pe ventilatorul meu are doar 2 pini, nu 3 si nu stiu cum sa procedez;
ceva sfaturi in acest sens?
Ce ma sfatuiti sa mai verific inainte de a da ECM-ul jos? Orice idee e binevenita!
In alta ordine de idei, OP-Com-ul vede ECM-ul ca 24410130CJ, care, din ce am gasit pe net ar fi pentru motorul de 2.0 DTI...poate fi eroare din tester sau acest model apare si pe Y17DT?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR