- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cecenia
- **
- 195 mesaje
- din 20 Aug 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
cecenia
- Mesaje scrise: 195
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2009
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20 am scris eu cum se da jos , cel mai usor , decat sa dai bara jos mai usor roata .. si nici nu te chinui mult
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- G_S_C
- ***
- 817 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Prahova
G_S_C
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Am ajuns si eu in topicu asta, dupa ce-am vazut ca mi-a plesnit termoflotu si mi-a bagat ulei in vas, alta catastrofa la orizont, nu mai merge nici ac-ul nici ventilatorul de racire motor.
Dupa un test cu op com nu a rezultat nici o eroare, ventilatoarele n-au putut fi pornite nici din tester, sigurantele de 40 sunt bune, acum nu stiu unde sa ma indrept, ce sa mai verific in situatia actuala.
Sa fie ceva legat de ecm, mufe sau ce alte defecte mai pot cauza aceste anomalii, ca sa stiu ce mai trebuie verificat, ventilatoarele banuiesc ca nu crapau ambele in acelasi timp...
Dupa un test cu op com nu a rezultat nici o eroare, ventilatoarele n-au putut fi pornite nici din tester, sigurantele de 40 sunt bune, acum nu stiu unde sa ma indrept, ce sa mai verific in situatia actuala.
Sa fie ceva legat de ecm, mufe sau ce alte defecte mai pot cauza aceste anomalii, ca sa stiu ce mai trebuie verificat, ventilatoarele banuiesc ca nu crapau ambele in acelasi timp...
Marrio
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2009
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 707 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salut. Am o intrebare daca ma puteti ajuta. La astra g benzina z16xe, ventilatorul de racire al motorului are doua trepte de viteza? Intreb pentru ca la mine se aude foarte incet si parca merge la o turatie mica. Pina azi nici nu mi-am dat seama daca ventilatorul porneste. La alte masini se aude chiar tare. Astept pareri si sfaturi de la voi. Multumesc.
- cecenia
- **
- 195 mesaje
- din 20 Aug 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
cecenia
- Mesaje scrise: 195
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2009
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 707 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
Marrio
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2009
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 707 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- cecenia
- **
- 195 mesaje
- din 20 Aug 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
cecenia
- Mesaje scrise: 195
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2009
- Mesaj Privat
rider1 a scris:Multam cecenia, dar chiar sa nu porneasca niciodata pe caldurile astea ? Am verificat rezistentele ventilatorului si sunt bune, sa fie din calculatorul ala de sub aripa ?
Esti sigur ca nu a pornit niciodata ? Daca apa iti sta la 90 , totul e perfect . Ai AC ? Cate ventilatoare ai ? Din ce an e masina ?
- rider1
- ***
- 707 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
Asa sta la mine acul de la temperatura. Ba da cecenia a pornit, dar eu credeam ca nu porneste. Treaba e ca porneste incet, are turatie mica si la turatia aia sigur nu ajuta motorul prea mult si acum cu caldurile astea acul s-a dus 1-2mm spre dreapta si a dat putina apa afara.
Masina e din 2001, are AC, doua ventilatoare.
- cecenia
- **
- 195 mesaje
- din 20 Aug 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
cecenia
- Mesaje scrise: 195
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2009
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 707 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- deleted-76099
- **
- 345 mesaje
- din 02 Jul 2012
deleted-76099
- Mesaje scrise: 345
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu ventilatorul climei sau si mai mult cu calculatorul care gestioneaza ventilatoarele. La pornirea A/C ventilatorul climei se invarte foarte putin dupa care nimic. Se aprinde martorul in bord (radiator+stea) dupa care daca continui sa tin motorul pornit, nu mai functioneaza nici ventilatorul racire motor, apa ajungand la temperatura de fierbere. Am scos mufa de la senzorul climei care este pe radiatorul climei, am pus contactul, iar ventilatorul climei se invarte de cateva ori si se opreste. L-am dat jos, l-am pus pe direct la baterie si functioneaza. Pe OpCom imi apar mai multe erori: 00021; 00012; 00011; 00163; 00002; 00022; 00004. Am vrut sa pornesc ventilatoarele cu OpCom-ul dar nimic. Ce credeti? Este doar siguranta de pe ven
tilator? Este calculatorul ventilatoarelor (HACM) defect? ce sa schimb?
Opel Astra G Y17DT Edition 2000, an fabr 2001
tilator? Este calculatorul ventilatoarelor (HACM) defect? ce sa schimb?
Opel Astra G Y17DT Edition 2000, an fabr 2001
- deleted-76099
- **
- 345 mesaje
- din 02 Jul 2012
deleted-76099
- Mesaje scrise: 345
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut din nou. Dupa ce am pus ventilatorul la loc , am pornit motorul, am dat drumul la aer conditionat si surpriza: nu s-a mai aprins acel martor portocaliu (radiator+stea). Am ridicat capota si ventilatorul A/C functiona. In acea mufa de la ventilator am gasit apa. Asta sa fi fost problema? Greu de crezut.
Multumesc.
Multumesc.
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 707 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- deleted-76099
- **
- 345 mesaje
- din 02 Jul 2012
deleted-76099
- Mesaje scrise: 345
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
64xgeo
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y17DIT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
va salut!
va cer si eu ajutorul aici cu urmatoarea problema la un astra g din 2000, y17dt:
de cateva zile mi se aprind in bord cei 2 martori galbeni (cel cu steluta si check engine-ul); se aprind aleator, imediat dupa pornire sau in mers, indiferent de temperatura lichidului de racire. Motorul nu-si modifica parametri de functionare.
Pe tester (OP-Com) apar 2 erori :
00004 - A/C Pressure Sensor, no Signal (Signal Lead) si
P1540 - Air conditioning pressure signal invalid.
Am verificat cele 2 sigurante de 40 A si sunt ok. Din ce am citit pe aici, inainte de a da jos ECM-ul ar trebui sa verific rezistenta de pe ventilatorul de racire insa aici am o problema - mufa de pe ventilatorul meu are doar 2 pini, nu 3 si nu stiu cum sa procedez;
ceva sfaturi in acest sens?
Ce ma sfatuiti sa mai verific inainte de a da ECM-ul jos? Orice idee e binevenita!
In alta ordine de idei, OP-Com-ul vede ECM-ul ca 24410130CJ, care, din ce am gasit pe net ar fi pentru motorul de 2.0 DTI...poate fi eroare din tester sau acest model apare si pe Y17DT?
va cer si eu ajutorul aici cu urmatoarea problema la un astra g din 2000, y17dt:
de cateva zile mi se aprind in bord cei 2 martori galbeni (cel cu steluta si check engine-ul); se aprind aleator, imediat dupa pornire sau in mers, indiferent de temperatura lichidului de racire. Motorul nu-si modifica parametri de functionare.
Pe tester (OP-Com) apar 2 erori :
00004 - A/C Pressure Sensor, no Signal (Signal Lead) si
P1540 - Air conditioning pressure signal invalid.
Am verificat cele 2 sigurante de 40 A si sunt ok. Din ce am citit pe aici, inainte de a da jos ECM-ul ar trebui sa verific rezistenta de pe ventilatorul de racire insa aici am o problema - mufa de pe ventilatorul meu are doar 2 pini, nu 3 si nu stiu cum sa procedez;
ceva sfaturi in acest sens?
Ce ma sfatuiti sa mai verific inainte de a da ECM-ul jos? Orice idee e binevenita!
In alta ordine de idei, OP-Com-ul vede ECM-ul ca 24410130CJ, care, din ce am gasit pe net ar fi pentru motorul de 2.0 DTI...poate fi eroare din tester sau acest model apare si pe Y17DT?