Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Vezi ca metoda "agrafa" iti citeste doar erorile din ECU, nu si cele din ECM.
Foarte ciudat ce se intampla la tine, mai ales ca, din cate zici, ai verificat cam tot ce se poate...
Skip ads

  • vasilegl

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da, asa este, nu am erorile din ECM. Trebuie o diagnoza serioasa. Multumesc!
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
vasilegl a scris:Da, asa este, nu am erorile din ECM. Trebuie o diagnoza serioasa. Multumesc!


Parerea mea e ca, si dupa o diagnoza serioasa pe care ar fi bine sa o faci cu Tech2, tot aceasi eroare o sa iti citeasca. Dar, fa-o! Poate apar totusi alte surprize.
  • vasilegl

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Dupa multa munca si tot atat noroc, am rezolvat problema: aveam fir de "+" oxidat/intrerupt, invelisul acestuia fiind perfect intact. Voi reveni cu metoda de verificare si depistare, acum sunt epuizat, am numai fire si valori voltaice in minte.
Parca e o minune, prin lipirea unui singur fir totul a revenit la normal, ventilatoare, racire si bine-nteles am si A.C. Multumesc pentru intentia de ajutor si incurajare.
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Felicitari, domnule! Ai scapat de napasta Smile
  • vasilegl

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Dupa cum spuneam in mesajul anterior, problema rezolvata – fir oxidat/ intrerupt in zona de sub far. Urmare la deschiderea discutiei de la pag. 3, ramasese sa verific continuitatea firelor ce intra in ECM.
Am facut masuratori cu contact, fara contact, pe borna plus, pe minus, am trecut atatea date pe hartie ca era cat pe ce sa-mi scape esentialul, anume ca pe unul din fire nu aveam nicio tensiune. Acum dupa definitivarea lucrarii concluzionez ca cel mai simplu ar fi fost in felul urmator - model pentru cei meticulosi:
- un desen-schita a mufei si numerotarea pinilor
- intocmirea unui tabel in care pe verticala trecem ordinea pinilor iar pe orizontala tipul de masuratoare - cu contact pus (fir pe borna plus) cu/ fara buton deschis AC, cu contact pus (fir pe borna minus), cu/fara buton deschis AC., etc.
“Unelte” necesare: aparat de masura, creion, hartie.
Eu am trecut valorile voltaice insa acum constat ca m-am complicat inutil, de fapt ne intereseaza continuitatea firelor, atat, mai departe e treaba de specialisti. Deci, in tabel ne vom “juca cu x si zero zic eu, x- daca avem o anumita valoare si zero daca nu avem nicio tensiune. In acest fel vom depista foarte usor linia (sau coloana depinde cum faceti tabelul) care va avea zero la orice tip de masuratoare. Unele fire ce vin de la calculatorul central vor avea tensiuni chiar sub un volt. Presupunand ca avem fir intrerupt, plecam de la mufa in sus si intepam firul vinovat din loc in loc pana depistam zona intrerupta.
NOTA- pentru cei mai putin intiati in lucrul cu aparatul de masura:
- se regleaza aparatul/butonul pentru masurare curent continuu
- un fir al aparatului (cu eventualele prelungiri ale firului) se conecteaza la borna bateriei la plus, apoi la minus fiindca avem si tensiuni negative pe unele fire, iar cu celalalt fir “ne plimbam” de la un pin la altul al mufei si bifam in tabel x si zero, sau cum vreti.
Sper sa fie utila explicatia mea dar in acelasi timp va doresc san nu aveti nevoie.
Drum bun cu A.C. si instalatia de racire in regula.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Domnule, felicitari pentru rabdare si mai ales pentru rezultat!
Eu ma plangeam ca a fost greu la mine (si la mine s-a verificat instalatia electrica, de catre un electrician), dar la tine chiar a fost o situatie aparent fara iesire.
Multumim pentru explicatii, desi mi-e greu sa cred ca sunt prea multi cei care se vor baga sa rezolve singuri problema.

Drumuri bune!
  • ungheanu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2011

  • Mesaj Privat
salut,

Am si eu o problema cu un opel astra G 1.7 din 2001, de vreo 3 zile porneste foarte greu dimineata . La inceput am crezut ca e bateria de vina, insa dupa am realizat ca martorul de bord ECM nu se mai stinge dupa ce pun contactul , ci doar dupa ce pornesc motorul. Ce ar putea sa aiba?
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut si bun venit!

O raspunde calculatorul asta de multe functii, dar cu pornirea n-ar trebui sa aiba nicio treaba.
Ca sa nu pierzi vremea cu vorbaraia, pune masina pe tester si vei afla sigur care e buba.

Succes!
  • ungheanu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2011

  • Mesaj Privat
merci!
  • cyclyman

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Unde se afla Electronic cooling module la Astra G (2003) Z16XE sau Astra G (2003) Z16XEP?
Nu gasesc la nici una din masini acea 'cutie' neagra gri sau orice alta culoare.
Firele de la ventilator si ac ce vin din zona sigurantelor/motor trec pe sub vasul de antigel apoi intra intr-un 'cilindru' situat in partea bateriei jos pe bara.

M-am uitat in TIS 2009 pe diagrama la z16xep si imi apar 2 relee pentru ventilator in cu 'cutia' cu relee din dreptul volanului (nu cele din bord) in realitate masina are doar 3 relee in loc de 5.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut!

Nu stiu daca toatele modelele de astra G pe benzina au aceasta unitate incorporata, dar daca da, atunci nu are unde sda fie decat sub aripa stanga fata, in fata rotii (daca dai carenajul de la roata la o parte ar trebui sa-l vezi), imediat sub vasul de lichid spalare parbriz.
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
sub vasul de lichid parbriz (ajungi la el demontand bara fata de pe masina sau pasajul rotii stanga). Masinile FARA A/C au 1/2 relee pentru comanda ventilatoarelor, la cele cu A/C releele se afla in acest COOLING MODULE.
  • cyclyman

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Va multumesc.
Merg sa fac sapaturi.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
... pune mana pe un tarnacop si da-i tare! Smile
  • cyclyman

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Am verificat.
Nu exista asa ceva.
In locul indicat de voi am doar doua mufe libere care cred ca sunt pentru spalator faruri. (eu nu am asa ceva in dotarea masinii)
Asa cum spuneam singurele fire, sunt cele ce vin dinspre sigurantele mari pe sub vasul de antigel si intra in acel 'cilindru' (o fi acesta comanda la ventilator pentru ca din el pleaca fire la ventilator si la AC), la pompa vasului cu lichid pentru parbriz si la faruri. Langa vasul de antigel am o cutiuta cu trei relee in ea care cred ca sunt pentru lumini.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Fa niste poze sa vedem despre ce este vorba.
Ce fel de mufe sunt? cat de mari/mici?
  • cyclyman

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Am facut dimineata la munca poze. Nu am avut posibilitatea sa ma bag sub ea, dar acele mufe sunt de la pompa ce venea montata in vasul cu lichid pentru sparat farurile.




  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
N-ai pozat ce trebuie... Calculatorul (daca e) e in fata rotii, imediat dupa carenaj. Nu-l vezi ridicand capota. Doar pe sub masina, sau dand jos bara fata sau carenajul de la roata...

Si arata asa:


  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
la mine cand pun contactul sta aprins acel martor cu steluta, dar in mers nu apare. apa urca repede la 100 si nici ac nu am, am fost la tester si fara eroare. o parere?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR